Звіт Проект Вишгородської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Київській області про виконання плану роботи на 2013 рік Вступ



Скачати 476.92 Kb.
Сторінка1/3
Дата конвертації12.04.2016
Розмір476.92 Kb.
#3036
ТипЗвіт
  1   2   3
Звіт Проект

Вишгородської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Київській області

про виконання плану роботи на 2013 рік

Вступ
На виконання вимог наказу Міністерства доходів і зборів України від 23.12.2013 №838 "Про затвердження Порядку поточного планування діяльності Міністерства доходів і зборів України та його територіальних органів" Вишгородська ОДПІ ГУ Міндоходів у Київській області надає Звіт про виконання плану роботи на 2013 рік.

Звіт про виконання плану роботи Вишгородської ОДПІ ГУ Міндоходів у Київській області на 2013 рік сформовано сектором організації діяльності та контролю виконання документів на підставі відповідної звітної інформації структурних підрозділів.

1. Організація роботи щодо забезпечення виконання завдань із надходження платежів до бюджету

Вишгородською ОДПІ постійно здійснювався контроль щодо стабільного та рівномірного виконання індикативних показників надходження платежів до бюджетів усіх рівнів. Щомісячно проводився розрахунок прогнозних показників податків та зборів до бюджетів у розрізі податків, великих платників податків та у разі виникнення ризиків з виконання встановлених завдань, готувались та надавались відповідні пропозиції керівництву ОДПІ.

За 12 місяців 2013 року до Зведеного бюджету працівниками Вишгородської ОДПІ мобілізовано 1063514,0 тис. грн., що становить 114,40% прогнозного показника. Темп росту до аналогічного показника 2012 року становить 143,4% або на 321731,3 тис. грн. більше.

За січень – грудень п. р. до Місцевого бюджету надійшло 305760,2 тис. грн. платежів, що становить 112,8 відс. розрахункової бази, до бюджету додатково отримано 34759,7 тис. гривень. Темп росту до аналогічного показника 2012 року становить 114,7% або на  39176,1 тис. грн. більше.

Протягом січня – грудня 2013 року на розрахункові рахунки платників податків відшкодовано 12407,9 тис. грн. податку на додану вартість.

Протягом 2013 року надійшло:

1. До державного бюджету: податку на прибуток – 113089,0 тис.грн.; ПДВ – 321361,7 тис.грн.; плата за спеціальне лісокористування – 3098,8 тис. грн.; плата за спеціальне водокористування –14113,0 тис. грн.; плата за користування надрами-319,0 тис.грн.; акцизний збір – 342,7 тис.грн.; збір на розвиток виноградарства, садівництва та хмелярства – 603,2 тис.грн.; частина прибутку – 2892,5 тис.грн.; плата за користування позиками, наданими за рахунок коштів, залучених державою - 36669,1тис.грн.; екологічний податок -562,2 тис.грн.; інші надходження – 3448,9 тис.гривень;

2. до місцевих бюджетів: податок з доходів фізичних осіб –226946,8 тис. грн.; податок на прибуток -1154,3 тис.грн.; плата за спеціальне лісокористування-5778,4 тис.грн.; плата за спеціальне водокористування-14113,1 тис.грн.; плата за користування надрами-767,3 тис.грн.; плата за землю –33251,0 тис.грн.; плата за торговий патент –1045,7 тис.грн.; єдиний податок –18815,7 тис.грн. (129,9%); податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки- 154,6 тис.грн.; екологічний податок-502,2 тис.грн.; інші надходження – 535,9 тис.грн.; єдиний соціальний внесок – 161434,6 тис. гривень.






Управлінням доходів і зборів з фізичних осіб забезпечено виконання показників розрахункової бази надходжень за січень-грудень 2013 року: податку на доходи з фізичних осіб надійшло 226910,4 тис. грн. (112,0%), єдиного податку – 14212,3 тис. грн. (148,0%).

Управлінням оподаткування контролю об’єктів і операцій забезпечувався контроль щодо організації роботи по виконанню доведених завдань із забезпечення збору платежів до бюджетів та інших завдань, встановлених відповідними наказами ГУ Міндоходів України та ГУ Міндоходів у Київській області:

- відділом адміністрування податку на прибуток, місцевих, ресурсних, рентних та неподаткових платежів до бюджету за січень – грудень 2013 року мобілізовано 114243,3 тис.гривень;

- відділом контролю за декларуванням податку на додану вартість за січень – грудень 2013 року до бюджету мобілізовано 321913,7 тис.гривень.

По контрольно-перевірочній роботі забезпечено виконання завдання із надходження платежів до бюджету "живими коштами" протягом ІІ півріччя 2013 року сплачено всього "живими коштами" 1226,9 тис.гривень. Відпрацювано залишок неопрацьованого сумнівного кредиту в підсистемі 2.19 АС "Аудит" спільно з підрозділами податкової міліції, відповідно до доведених завдань ГУ Міндоходів у Київської області і Міндоходів України та стягнуто всього до бюджету 1024 тис.гривень.

Щомісячно до Вишгородської ОДПІ ГУ Міндоходів у Київській області надходили накази ГУ Міндоходів у Київської області з визначеними індикативними показниками надходжень платежів до загального та спеціального фондів державного бюджету та місцевих бюджетів (січень- грудень 2013 року). Координаційно-моніторинговим відділом інспекції розроблялись накази по ОДПІ по виконанню доведених завдань із забезпечення збору платежів до бюджетів та інших завдань, встановлених відповідними наказами Міністерством доходів і зборів України та ГУ Міндоходів у Київській області та доводились до структурних підрозділів індикативні показники за напрямами роботи у визначених обсягах. Щоденно проводився аналіз стану надходжень платежів до бюджетів у розрізі податків, зборів та інших платежів, структурних підрозділів, визначальних платників податків, за видами економічної діяльності. Аналітичні матеріали по результатам таких досліджень надавались керівництву ОДПІ, на апаратні наради для вивчення та прийняття відповідних рішень, на засідання Колегій ГУ Міндоходів у Київській області.

Щотижнево протягом 2013 року працівниками управління податкового аудиту, управління оподаткування та контролю об’єктів і операцій, управління доходів і зборів з фізичних осіб, відділу ІТ та обліку платників, координаційно-моніторингового відділу проводився аналіз втрат бюджетів по платниках та окремо по податках через застосування пільгового режиму оподаткування. Результати відпрацювання про надання уточнюючих декларацій суб’єктами підприємницької діяльності, про результати перевірочної роботи, про повноту відображення нарахувань, підтверджених перевірками надавались керівництву Вишгородської ОДПІ та ГУ Міндоходів у Київської області.

На виконання вимог наказів ГУ Міндоходів у Київської області про визначення індикативних показників надходжень платежів до загального та спеціального фондів державного бюджету та місцевих бюджетів, на підставі показників фінансових планів державних підприємств, взятих на облік Вишгородською ОДПІ ГУ Міндоходів у Київській області, відслідковувалась динаміка основних показників фінансово-господарської діяльності великих платників податків, визначались суми надходжень до державного бюджету в розрізі податків і платежів (зборів) та в розрізі платників податків, відповідності їх середньо галузевим показникам та виявлення чинників, які негативно впливають на стан розрахунків з бюджетом. При виявленні негативних чинників, що впливають на діяльність ВПП, надавались відповідні консультації керівникам підприємств щодо їх уникнення. Інформація про стан виконання показників фінансових планів в розрізі платників та платежів, причини їх невиконання, та пропозиції з надолуження надходжень до державного бюджету надавались керівництву Вишгородської ОДПІ та ГУ Міндоходів у Київської області.

У відповідності до вимог Порядку взаємодії структурних підрозділів ГУ Міндоходів у Київській області та підпорядкованих державних податкових інспекцій при визначенні прогнозних надходжень до бюджету, щотижнево готувалась інформація про прогнозний збір платежів до державного бюджету по великих та інших бюджетоформуючих платниках податків з визначенням резервів збільшення зборів до загального та спеціального збору та зазначенням факторів, які впливають на обсяги надходжень.


2. Організація роботи з адміністрування податків, зборів та інших платежів, що сплачуються юридичними особами
У Вишгородській ОДПІ ГУ Міндоходів у Київській області зареєстровано та перереєстровано 186 платників ПДВ, анульовано реєстрацію платників ПДВ - 58. Здійснені всі необхідні заходи щодо ведення Державного реєстру фізичних осіб платників податків: опрацьовано 1387 заяв та видано фізичним особам довідок про доходи – 1236; видано карток платника податків фізичним особам про присвоєння реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 2718; опрацьовано 228 запитів від функціональних підрозділів на - 2089 фізичних осіб.

Управлінням оподаткування та контролю об’єктів і операцій організовано роботу щодо здійснення контролю за своєчасністю, правильністю обчислення, повнотою нарахування та сплати платниками податків податку на прибуток внаслідок чого забезпечено рівень добровільної сплати податків 95,3%, проведено аналіз діяльності неприбуткових підприємств, установ та організацій, зокрема громадських, благодійних, релігійних організацій, політичних партій, професійних спілок та виборчих комісій, що не подають звітності до органів ДПС, внаслідок чого виключено з реєстру неприбуткових – 10 платників.

Забезпечено контроль за повнотою сплати авансових внесків з податку на прибуток у разі нарахування та виплати суб’єктами господарювання дивідендів, нарахованих на акції за результатами фінансово-господарської діяльності у попередніх роках, за рахунок чого до бюджету надійшло 28,3 млн.гривень.

Фактичні надходження в 2013 році податку на прибуток та авансові внески з податку на прибуток складають – 113089,0 тис. гривень.

На виконання Плану дій п.7.1. щодо нарахування та сплати у жовтні 2013 року податку на прибуток на зустріч до першого заступника начальника інспекції були запрошені головні бухгалтера 17 підприємств.

Декларацій з податку на прибуток за 2013 рік було подано 38, з яких взято до відома – 36.

Забезпечено контроль за веденням та достовірністю даних Реєстру платників податку на додану вартість. Станом на 01.01.2014 року зареєстровано платників ПДВ (юридичних осіб) – 682 СГД.

Нарахування ПДВ за листопад 2013 року подані по деклараціям в грудні 2013 року складає 31902,6 тис.гривень.

Згортання ПДВ складає 1196,2 тис.грн. або індекс згортання 4,0% від позитивних нарахувань (р.25.1).

Згідно нарахувань р.24 по ПДВ за листопад 2013 року по деклараціям складає 86560,4 тис. гривень.

Найбільші суми р.24 по підприємствам Іванівського відділення 14335,8 тис. грн. та Вишгородського району – 60202,5 тис. гривень.

Проводиться робота по зменшенню р.24 за рахунок уточнюючих розрахунків, зменшення за результатами контрольно-перевірочної роботи 15341,9 тис. гривень. Залишок рядка 24 на 01.01.2014 на рівні - 5742,2 тис.гривень.

Відділом податку на прибуток, місцевих, ресурсних, рентних та неподаткових платежів управління оподаткування та контролю об’єктів і операцій щомісячно визначались підприємства, які не сплачують податкові зобов’язання у повному обсязі, за результатами поданої звітності та відпрацьовувались робочою групою створеною наказом ОДПІ шляхом проведення співбесід з керівниками таких СГ. Переліки таких платників передавались для оперативного відпрацювання до ВПМ. ВПМ проводилась робота щодо оперативного відпрацювання контрагентів суб’єктів господарювання, які не сплачують податкові зобов‘язання у повному обсязі. Так, в І півріччі 2013 року, за матеріалами ВПМ до ЄРДР внесено 13 кримінальних проваджень за ст. 212 КК України, та 3 кримінальних провадження за ч.4 ст. 191 КК України.

Відділом податку на прибуток, місцевих, ресурсних, рентних та неподаткових платежів управління оподаткування та контролю об’єктів і операцій проведено 160 камеральних перевірок суб’єктів господарювання, додатково нараховано податку на прибуток та єдиного податку всього на суму 798,4 тис.гривень, складено 9 протоколів про адміністративні порушення.

Крім цього, проведено 362 невиїзні документальні перевірки щодо платежів за землекористування, місцевих податків і зборів, ресурсних (рентних) та неподаткових платежів, додатково нараховано 395,48 тис.грн., складено 45 протоколів про адміністративні порушення.

На обліку в ДПІ перебуває 873 юридичні особи платників плати за землю, в тому числі 600 - по земельному податку та 273 – по орендній платі за землю та 13858 – фізичних осіб.

За підсумками проведених заходів за 12 місяців 2013 року індикативний показник по платі за землю, виконано на 115,6 %, при прогнозному показнику -28775,4 тис.грн., до бюджету мобілізовано 33251,0 тис.гривень.

Додаткові надходження забезпечено за рахунок контрольно-перевірочної роботи. Станом на 01.01.14 донараховано та пред’явлено до сплати 311,7 тис.грн., в тому числі по земельному податку 112,2 тис.грн., по орендній платі за землю 199,5 тис.гривень. Забезпечено сплату 197,0 тис.грн. в тому числі по земельному податку 41,9 тис.грн., по орендній платі за землю 155,1 тис.гривень.

З початку року залучено до сплати 10 нових платників, в тому числі 8 по земельному податку та 2 по орендній платі за землю. Додаткові надходження по нових платниках склали 84,0 тис.гривень.

Протягом 2013р. постійно здійснювався контроль за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів та забезпечення міжгалузевої координації у цій сфері, проводився контроль за дотриманням суб'єктами господарювання, які провадять роздрібну торгівлю тютюновими виробами, максимальних роздрібних цін на тютюнові вироби, встановлених виробниками або імпортерами таких виробів. Загалом проведено 140 фактичних перевірок в яких перевірялися дані питання. Проведено 22 фактичні перевірки де було порушено дане питання, застосовано та сплачено до бюджету 30,3 тис. гривень. Постійно проводився контролю за дотриманням суб’єктами господарювання, які провадять оптову або роздрібну торгівлю алкогольними напоями, встановлених мінімальних оптово-відпускних або роздрібних цін на такі напої. Загалом проведено 140 фактичних перевірок в яких перевірялися дані питання. Проведено 6 фактичних перевірок де було порушено дане питання, застосовано та сплачено до бюджету 37,0 тис. гривень.

Залучаються до обліку та оподаткування нові платники, шляхом проведення звірки одержаних переліків платників, установ, організацій, фізичних осіб яким в установленому порядку видано дозволи на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. Забезпечено контроль за правомірністю визначення платниками податкових зобов’язань з екологічного податку (ставок податку), при проведенні камеральних перевірок податкових декларацій екологічного податку.

Забезпечено контроль за поданням копій податкової декларації екологічного податку у випадку якщо місце подання податкових декларацій не збігається з місцем перебування на податковому обліку підприємства, установи, організації, громадянина – суб’єкта підприємницької діяльності, який в установленому порядку видано дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря.


3. Організація роботи щодо контролю за правомірністю бюджетного відшкодування податку на додану вартість
Проведено 237 перевірок суб’єктів господарювання з питань правомірності заявлених ними до відшкодування з бюджету сум ПДВ.

Забезпечено опрацювання даних інформаційного ресурсу щодо відшкодування ПДВ з бюджету, отриманого від інших ДПІ по 102 платниках.

Станом на 01.01.2014 року загальна сума залишку невідшкодованого на розрахунковий рахунок платника ПДВ становить 6182,4 тис. грн., з якого 5174,9 тис.грн. активний до відшкодування.

Станом на 31.12.2013 усунуто розбіжностей на суму 9 578,9 тис.гривень.

Із залишку по завищенню податкового кредиту в сумі 4 329,8 тис.грн. суб’єкти господарювання із сумою розбіжностей 1 948,3 тис.грн. (44,5% від залишку) включені до плану-графіку проведення перевірок.

Станом на 31.12.2013 усунуто розбіжностей по заниженню податкових зобов’язань на суму 1 911,4 тис.гривень.

Проведено аналіз результатів відпрацювання сум розбіжностей податкових зобов’язань і податкового кредиту з ПДВ по 154 платниках. Розглянуто 28 проблемних питань стосовно відшкодування з бюджету сум ПДВ. Проведено 142 перевірки контрагентів платників ПДВ, які заявляють до відшкодування з бюджету суми ПДВ. Заявлено бюджетне відшкодування на розрахунковий рахунок в 2013 році на суму 9767,4 тис.грн., відшкодовано з бюджету ПДВ в сумі 7176,0 тис.грн. та відшкодовано з бюджету ПДВ в 2013 році за минулі періоди в сумі 8580,7 тис.гривень.

До платників які підпадають під автоматичне бюджетне відшкодування підпадає 1 підприємство. Основною причиною низького рівня відшкодування в автоматичному режимі є співвідношення розміру середньої заробітної плати працівника до розміру мінімальної заробітної плати. В листопаді 2013 року з керівництвом підприємств проведено роз’яснювальну роботу, щодо отримання автоматичного бюджетного відшкодування ПДВ. Дану інформацію платники прийняли до уваги та надіслали відповіді в яких зазначили, що на сьогоднішній день обсяги виробництва та реалізації продукції власного виробництва не дозволяє мати у штаті більше 20 робітників (згідно критерій які дають право на отримання бюджетного відшкодування в автоматичному режимі) оскільки при дотриманні даних критерій діяльність підприємств стане збитковою та не буде мати економічної доцільності

За результатами роботи підготовлено керівництву ОДПІ у Вишгородському районі та ГУ Міндоходів у Київській області 23 інформації з відповідними пропозиціями.

Проводився моніторинг:

- заявлених до бюджетного відшкодування та відшкодованих сум ПДВ та, у разі зростання заявлених платниками податків до відшкодування з бюджету сум ПДВ виявлялись причини їх зростання;

- стану відшкодування з бюджету сум ПДВ підприємствам – експортерам. За результатами роботи готувалась керівництву Вишгородської ОДПІ, ГУ Міндоходів у Київській області відповідна інформація.

До управління державної казначейської служби у Вишгородському районі в Київській області надано 36 реєстрів висновків про суми щодо відшкодування ПДВ на суму 12327806,80 гривень.
4. Організація роботи з адміністрування податків та зборів, що сплачуються фізичними особами, у т.ч. самозайнятими особами
ДПІ у Вишгородському районі видано наказ від 28.01.2013 № 61 "Про проведення кампанії декларування доходів громадян, отриманих у 2012 році", яким розроблено та затверджено план організаційних заходів з питань декларування, спрямованих на створення належних умов для громадян-платників. Розроблено та затверджено відповідний план організаційних заходів з питань декларування, спрямованих на створення належних умов для громадян, визначено відповідальних осіб та забезпечено його виконання.

На період кампанії декларування (січень - квітень 2013 р.) затверджено склад робочої групи із працівників по виконанню організаційних заходів з питань декларування, спрямованих на створення належних умов для громадян.

На період кампанії декларування затверджено графіки чергування працівників з приймання декларацій, з врахуванням можливості приймання декларацій у вихідні дні та вечірні години, та не допущенням утворення черг.

Направлено до сільських та місцевих рад запити щодо отримання інформації про громадян, які здають в оренду нерухомість, надають різного виду послуги, отримують доходи без сплати податків

Опрацьовані отримані з відділу реєстрації та обліку платників податків сформовані за даними ф№1ДФ (за 3 квартал 2012 року) електронні списки фізичних осіб, які отримували доходи протягом 2012 року. Проводився аналіз звітності ф. №1 ДФ щодо громадян, яким виплачуються доходи двома або більше податковими агентами, при цьому загальна сума такого доходу за будь який календарний місяць перевищує десятикратний розмір мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня звітного податкового року

В ОДПІ відсутні фізичні особи, які ввозять на територію України товарно-матеріальні цінності та не зареєстрували підприємницьку діяльність, а також фізичні особи - підприємці, які здійснюють експортні операції; відсутні СГД, що відшкодовують з бюджету суми ПДВ. Постійно здійснюється контроль та вживаються заходи до ФОП, які ймовірно задіяні в схемах ухилення від оподаткування.

Розроблено та узгоджено план спільних дій, в яких передбачено обмін інформацією щодо заборгованості із заробітної плати, проведення перевірок суб’єктів господарської діяльності, які мають таку заборгованість, інших заходів, у тому числі по виявленню найманих осіб, праця яких використовується суб’єктами господарювання без укладання трудових угод, необхідності покращення стану організації роботи по адмініструванню податку з доходів фізичних осіб та сплати належних сум до бюджету. Встановлено дієвий контроль за недопущенням випадків виплати заборгованості по заробітній платі без перерахування податку з доходів фізичних осіб до бюджету.

На постійній основі в ОДПІ проводяться засідання робочих груп та індивідуальна робота з керівниками підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, якими: допущено заборгованість із виплати заробітної плати та податку на доходи фізичних осіб; провадиться нарахування заробітної плати менше законодавчо встановленої мінімальної заробітної плати та нижче середньогалузевої по регіону.

Активізована робота в комісіях при місцевих органах виконавчої влади за участю представників ОДПІ, органів праці та соціального захисту населення, органів прокуратури, пенсійного фонду з питань заслуховування СГД, щодо наявності заборгованості по заробітній платі, а також податку з доходів фізичних осіб, та СГД, які мінімізують виплату заробітної плати, щодо забезпечення ними належного рівня оплати праці (у розмірі не нижче встановленої мінімальної заробітної плати). Спільно з відповідними органами виконавчої влади вживаються заходи щодо підвищення рівня виплати заробітної плати та запобігання втратам бюджету. Cистематично передаються матеріали на засідання комісій створених при держадміністраціях, з переліком підприємств-мінімізаторів, які за даними звіту ф.1-ДФ нараховують середньомісячну заробітну плату найманим працівникам (які пропрацювали повний квартал) у розмірах нижче законодавчо встановленої мінімальної заробітної плати.

Складено більше 30 протоколів робочих зустрічей представників ОДПІ з керівництвом підприємств, які в 3-4 кварталі 2012 року нараховували середньомісячну заробітну плату найманим працівникам у розмірах нижче встановленої мінімальної заробітної плати, щодо з’ясування питання наявності найманих працівників та причин виплати середньомісячної заробітної плати у розмірах нижче мінімальної. Решта СГД запрошені в ОДПІ на засідання робочої зустрічі. Відпрацювання на даній ділянці триває. За рахунок проведеної роботи отримано 68 пояснень від керівників підприємств з приводу виплати заробітної плати менше мінімального розміру в 3-4 кварталі 2012 року. Керівники підприємств виплату заробітної плати менше мінімальної пояснюють тим, що заробітна плата нараховується за фактично відпрацьований час, неповний робочий день, 4-х, 2-х годинний робочий день, працівники працюють на півставки та виконують роботу, що не вимагає кваліфікації.

З початку року проведено 9 засідань районної робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення на підприємствах, установах та організаціях, що виплачують заробітну плату менше встановленого законодавством мінімального розміру, про що свідчать протокол засідання № 1 від 09.01.2013 року були запрошені 8 підприємств району, № 2 від 06.02.2013 року де були запрошені 8 підприємств району, № 3 від 06.03.2013 року, № 4 від 24.04.2013 року, були запрошені 10 керівників підприємств району, № 5 від 22.05.2013 р. де були запрошені 11 керівників підприємств, № 6 від 25.06.2013 року, були запрошені 4 керівника, № 7 від 10.07.2013 року були присутні керівники 3-х підприємств, № 8 від 08.08.2013 року, де були присутніми керівники 2-х підприємств, № 9 від 11.09.2013 року.

Станом на 01.01.2014 р. заборгованість із виплати заробітної плати на економічно активних підприємствах району відсутня. Економічно неактивне підприємство району, із значною сумою заборгованості по заробітній платі, згідно даних статистики, переведено в категорію економічно –неактивних підприємств. Підприємство перебуває на податковому обліку у стані 21 (ліквідаційна процедура за рішенням (постановою) суду.

З початку року проведено 10 засідань комісій з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, про що свідчать протокол засідання №1 від 10.01.2013 р.; №2 від 30.01.2013 р.; №3 від 21.02.2013 р.; №4 від 28.03.2013 року, №5 від 24.04.2013 р., №6 від 23.05.2013 року, №7 від 11.06.2013 р., №8 від 10.07.2013 року, №9 від 08.08.2013 р., №10 від 12.09.2013 року, де були запрошені підприємства району, які допустили поточну заборгованість.

Систематично проводиться моніторинг інформації про фактичні витрати на оплату праці, опрацювання по всіх СГД шляхом порівняння інформації отриманої з баз даних 1 ДФ про виплату доходів фізичним особам та сплату податків. При виявлених ознаках порушень податкового законодавства вживаються заходи та розглядаються питання проведення позапланових перевірок СГД, а також використання даної інформації під час формування планів перевірок суб'єктів господарювання.

Організована робота та здійснюється контроль за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати єдиного соціального внеску, сплатою податків, зборів, внесків самозайнятих осіб, повнотою нарахування та сплатою податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, юридичними та фізичними особами.

Щокварталу проводяться звірки з відповідними органами, які проводять реєстрацію транспортних засобів щодо наявності транспортних засобів для контролю за сплатою збору за першу реєстраці.


Каталог: data -> files
files -> Уроках галузей «математика» та «природознавство»
files -> Подбор торгового персонала
files -> Методичні рекомендації діагностування в системі внутрішкільної методичної роботи на допомогу заступникам директорів шкіл
files -> Семінар «Інформаційна підтримка школи», м. Рівне, 19 березня 2013 р
files -> Вербець Марія Тарасівна, директор Комунального закладу «Рівненська обласна бібліотека для молоді»
files -> У вихованні немає головного і другорядного, як немає головної
files -> Виконання Плану роботи дпі у м. Червонограді гу міндоходів у Львівській області
files -> Державна фіскальна служба україни лист 20. 01. 2015 №1519/7/99-99-19-03-03-17
files -> Метабібліографічні ресурси України: сучасний стан та напрями вдосконалення в електронному середовищі
files -> С. В. Осауленко „ " грудня 2013 року затверджую начальник гу міндоходів в Одеській області О. В. Чернобай „ " грудня 2013 року План роботи

Скачати 476.92 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3




База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка