Звіт про результати проведення тижня соціально-психологічної служби в Новоград-Волинській загальноосвітній школі І-ІІІ ст. №7



Дата конвертації30.04.2016
Розмір103 Kb.
Звіт про результати проведення

тижня соціально-психологічної служби

в Новоград-Волинській загальноосвітній школі І-ІІІ ст. №7

04-07 березня 2013 року в школі проходив тиждень соціально-психологічної служби, який проводили психолог Примак Л.П. та соціальний педагог Шилова О.А.

Мета проведення тижня – розширення знань учнів про науку психологію, особливості роботи шкільного психолога; активізація пізнавальної активності учнів, пропаганда навичок конструктивного спілкування; розвиток творчості учнів, уміння висловлювати власну думку, розкриття творчого потенціалу школярів; допомогти дітям краще пізнати один одного, пропаганда здорового способу життя.



План тижня психології «Впусти психологію в своє серце»

Понеділок День відвертості

  • скринька довіри «Негаразди та радості сучасних дітей та молоді»;

  • консультпункт «Пізнай себе»;

  • бесіда «Шкідливі звички. Як із ними боротись?» (9–11 кл.).

Вівторок День рівних можливостей

  • флеш-моб «Психологія і Я» 5-7 класи;

  • інтерактивна гра «Обери позицію» 1-4 кл.;

  • виховний захід «Подорож у країну Толерантності» (5–8 класи).

Середа День дружби

  • анкетування «Чи гарний ви друг?» 5-11 кл.;

  • тренінг «Один за всіх і всі за одного» 7 кл.;

  • гра «Барометр настрою» 1-4 кл.;

Четвер День неповторності

  • сходинки роздумів «Афоризм мого життя» 5-11 кл.;

  • виставка «Неповторні долоньки» 1-4 класи;

  • година спілкування «Усі ми різні, але в нас є багато спільного» (6 кл.)


Понеділок

У холі школи був оформлений тематичний стенд, де була розміщена наступна інформація:



  • План тижня психології

  • Поради учням до здачі іспитів, ЗНО

  • Психологічно здорова особистість

  • Якщо ти злишся

  • 7 порад учню

  • Психологічний кросворд

  • Слухай, хто як сміється

  • Посмішка

  • Життєві закони

На сайті школи постійно працює скринька довіри «Лист психологу», куди учні, вчителі, батьки мають змогу звертатися з особистими проблемами. Протягом тижня біля чергового була також скринька довіри «Негаразди та радості сучасних дітей та молоді».

Зі старшокласниками була проведена бесіда стосовно шкідливих звичок сучасної молоді, а також вироблені шляхи їх подолання.
Вівторок
У початковій школі була проведена інтерактивна гра «Обери позицію». На стенді були розміщені малюнки різних ситуацій, учні аналізували їх та визначали правильність дій героїв: правильна позиція оцінювалась зеленим папірцем, неправильна – червоним. Учні розповідали не лише про дії героїв, але і про емоції на їх обличчях.


У грі флеш-моб взяли участь учні 5-7 класів. За попередньою домовленістю учні підготували зображення мобільних телефонів з sms-повідомленням. Вимога до повідомлення – перші літери слів складають слово «психологія». У визначений час та місці учні зібрались та зробили виставку власних телефонів з sms.


Учні 5–8 класів зробили подорож у країну Толерантності, де зустрілися з різноманітними героями, та зробили висновок, що усі на планеті Земля мають рівні можливості та до всіх треба ставитися з повагою.
Середа
На інформаційних годинах у 5-11 класах проведене анкетування «Чи гарний ви друг?» Виявилось, що не лише учням, але й вчителям також було цікаво відповісти на питання анкети. За результатами анкетування більшість учнів вміють бути гарними друзями (див. табл.1.)
Табл.1. Результати анкетування «Чи гарний ви друг?»


Клас

Взяли участь в анкетуванні

Набрали 21-30 балів

Набрали 15-20 балів

Набрали 10-14 балів

5-А

19

15

4

-

5-Б

28

24

4

-

6-А

22

18

4

-

6-Б

21

18

3

-

7-А

20

16

4

-

7-Б

22

22

-

-

8-А

19

16

3

-

8-Б

21

19

2

-

9-А

25

20

5

-

9-Б

10

7

3

-

11-А

9

8

1

-

11-Б

17

15

2

-

З учнями 7 класу був проведений тренінг «Один за всіх і всі за одного». Завдання тренінгу: формування сприятливого психологічного клімату в групі; знаходження подібностей в учасників групи для поліпшення взаємодії між ними; первісна діагностика психологічної атмосфери в групі; усвідомлення кожним учасником своєї ролі, функцій у групі; розвиток уміння працювати в команді; згуртування учнівського колективу.



Згуртованість - це можливість для команди стати єдиним цілим для досягнень конкретних цілей і завдань. І для того, щоб більш ефективно домагатися цілей, всі потребують підтримки, яку можуть отримати саме у своєму класі. Адже лише згуртований колектив домагається багатьох вершин і перемог.

Гра «Барометр настрою» в початковій школі дозволила прослідкувати настрій, з яким учні починають та закінчують навчальний день у школі. Учні малювали сонечко, хмарку, дощик чи блискавку відповідно до свого настрою. Радує те, що у більшості учнів переважає сонячний настрій. А в кого на початку дня був поганий, до завершення уроків він покращився.
Табл.2. Результати гри «Барометр настрою»


Клас

Початок занять

Кінець занять

















1-А

19

2

0

0

15

3

1

1

1-Б

21

2

0

0

22

1

0

0

2-А

24

6

0

0

28

2

0

0

2-Б

13

1

0

5

14

4

0

1

3-А

17

2

0

0

19

0

0

0

3-Б

10

5

0

0

15

0

0

0

3-В

15

3

0

0

13

0

2

1

4-А

14

3

2

4

18

4

0

0

4-Б

13

5

1

1

7

2

2

7


Четвер


Піднімаючись по центральних сходинках школи, кожен міг прочитати мудрі висловлювання. «Сходинки роздумів» наштовхували кожного замислитись над повсякденним життям, над власною унікальністю, поняттям дружби та підтримки один одного.


Виставка «Неповторні долоньки». В початковій школі були заняття, де учні вчились диференціювати якості людини, шукати гарні та не дуже привабливі властивості в собі. На завершення кожен учень та вчитель виготовили власну долоньку на папері з улюбленого кольору, написали п’ять своїх найкращих рис та прикрасили за своїм бажанням. Кожен презентував свою долоньку та розміщав її на полотні неповторності свого класу.

Під час виставки «Неповторних долоньок» учні цікаво розглядали долоньки всіх дітей, але в центрі уваги були власні.


Вчителі протягом тижня психології мали змогу з «Торбинки, яка не має дна» отримати побажання.

А «Весела перерва від Маші» надовго піднімала настрій усім без виключення.




Це створило позитивну та доброзичливу атмосферу у школі.





З учнями 6-х класів була проведена година спілкування «Усі ми різні, але в нас є багато спільного», наприкінці якої діти зрозуміли, що кожна людина – унікальна і неповторна, тому ми маємо любити один одного та не зважати на деякі недоліки.



Учні познайомилися із захопленнями один одного, намалювали дерево цілісної особистості, кожна гілочка якого – це риса характеру, притаманна кожній людині.






База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка