Звіт МК вчителів іноземних мов
2012-2013 н.р.
В шкільну методичну комісію вчителів іноземної мови входить 17 вчителів, серед них: 4 вчителі з вищою кваліфікаційною категорією та званням «Учитель-методист», 1 вчитель з вищою кваліфікаційною категорією та званням «Старший вчитель», 3 вчителі з вищою кваліфікаційною категорією, 3 спеціалісти І кваліфікаційної категорії, 5 спеціалістів ІІ кваліфікаційної категорії та 1 вчитель – спеціаліст. У відсотковому співвідношенні це виглядає наступним чином:
У 2012-2013 н.р. МК вчителів іноземної мови будувало свою роботу у відповідності з метою підвищення якості освіти і ефективності навчання учнів, розвиток професійної компетентності вчителів, а також займалися вирішенням наступних задач:
1. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в роботі всіх учасників освітнього процесу.
2. Впровадження педагогіки співпраці на уроках іноземної мови на засадах особистісно-орієнтованого, диференційованого навчання.
3. Впровадження інтегрованого навчання з метою формування міжпредметних компетентностей учнів.
4. Підвищення якості викладання на основі інноваційних технологій.
Задачі МК реалізувалися через наступні форми роботи: засідання МК, районні практичні семінари та конференції для вчителів іноземних мов, відкриті уроки, проведення предметної декади.
Вчителі МК іноземних мов діляться професійними наробками з колегами, удосконалюють форми та методи роботи в різних видах мовленнєвої діяльності, систематично працюють над темою самоосвіти, використовують елементи новітніх технологій на своїх уроках.
У роботі МК можна виділити наступні основні напрями:
· Вивчення та впровадження інновацій у навчанні іноземної мови;
· Робота з обдарованими учнями;
· Позакласна робота з предмету.
· Створення методичних та дидактичних матеріалів з предмету.
-
СНУ
№
|
Навч. заклад
|
вчитель
|
Стартові к/р
СНУ
|
І семестр СНУ
|
ІІ семестр
СНУ
|
Річна
|
1
|
Скадовська гімназія
|
Мавріді Т.Ю.
|
65%
|
75.8%
|
50.74%
|
50.74%
|
2
|
Скадовська гімназія
|
Гладишева А.С.
|
80%
|
83%
|
83%
|
83%
|
3
|
Скадовська гімназія
|
Любацька В.Р.
|
76%
|
76%
|
84%
|
84%
|
4
|
Скадовська гімназія
|
Маркобок Ю.В.
|
68.6%
|
69%
|
51.07%
|
51.07%
|
5
|
Скадовська гімназія
|
Живець І.О.
|
57%
|
65.90%
|
65.91%
|
66%
|
6
|
Скадовська гімназія
|
Скрипка А.С.
|
нім.
|
64%
|
75%
|
84%
|
85%
|
англ.
|
57%
|
65.5%
|
69.3%
|
70%
|
7
|
Скадовська гімназія
|
Матвеєва О.В.
|
41%
|
80.3%
|
82%
|
82%
|
8
|
Скадовська гімназія
|
Шустваль Н.М.
|
51.2%
|
75.2%
|
76%
|
76%
|
9
|
Скадовська гімназія
|
Рижкова О.М.
|
64.3%
|
68%
|
68.4%
|
68.4%
|
10
|
Скадовська гімназія
|
Горун Н.С.
|
нім.
|
66.9%
|
78.2%
|
82%
|
82%
|
англ.
|
65%
|
72.8%
|
80%
|
80%
|
11
|
Скадовська гімназія
|
Бабенко Н.О.
|
61.5%
|
73.8%
|
76%
|
75%
|
12
|
Скадовська гімназія
|
Кравець А.В.
|
57%
|
64%
|
72%
|
72%
|
13
|
Скадовська гімназія
|
Грабовська А.В.
|
68.5%
|
76.9%
|
81%
|
81%
|
14
|
Скадовська гімназія
|
Казьміна В.М.
|
56.3%
|
67.3%
|
71%
|
70%
|
15
|
Скадовська гімназія
|
Баканьова О.О.
|
нім.
|
62.8%
|
73.2%
|
77%
|
76%
|
англ.
|
61%
|
89.2%
|
89.2%
|
89.2%
|
16
|
Скадовська гімназія
|
Баканьов Д.Г.
|
нім.
|
55.6%
|
72.8%
|
77%
|
76%
|
англ.
|
57%
|
82%
|
80%
|
80%
|
|
Загальна по школі
|
|
нім.
|
62.5%
|
74.5%
|
80%
|
79.8%
|
англ.
|
61.5%
|
74%
|
74.7%
|
74.7%
|
За результатами порівняння СНУ за перший семестр та СНУ за ІІ семестр просліджується підвищення результатів. Більшість вчителів іноземних мов пояснює це як результат повторення пройденого матеріалу, достатнє засвоєння нового та систематизація контролю формування основних вмінь та навичок учнів з даних предметів.
Спостерігається зростання якості знань учнів, а саме:
-
правильне використання граматичних явищ;
-
творчий підхід та лексична різноманітність під час написання письмових робіт;
-
вдосконалилися орфографічні навички;
-
за рахунок зростання лексичного запасу учнів збільшилася точність розуміння автентичних текстів під час читання та аудіювання;
-
покращилися навички діалогічного та монологічного мовлення.
Кроки, що сприяють ефективній роботі:
-
використання між предметних зв’язків,
-
впровадження інтерактивного навчання, особистісно-орієнтований підхід
-
застосування елементів комунікативно-цифрових технологій під час навчання,
-
навчання вчителів у науково-практичних тренінгах, майстер-класах,
-
запровадження факультативних курсів (ДАМ і країнознавство) розширює кругозір та формує соціокультурні вміння,
-
поєднання різноманітних автентичних підручників та НМК
-
сформованість навичок монологічного мовлення (побудова висловлювання за планом – introduction, main body, conclusion; вживання ідіоматичних висловів, прислів’їв) - підтвердженням цього є успішні виступи учнів на олімпіадах),
-
участь учнів у міжнародних іспитах РЕТ, Гете- інститут
Над чим нам треба працювати, вдосконалюватися:
-
Розвиток діалогічного мовлення (підтримка розмови, заохочувальні responses)
-
Відшліфовка творчих письмових робіт (граматика, пунктуація, частини твору/листа)
-
Трудність трансформації граматичних явищ, які відсутні в діалектиці української мови(sequences of tenses, Present instead of Future, Future-in the-Past), тощо
-
Звернути увагу на навчання лексики(підготовка до ЗНО-читання)- borrowings, derivatives, synonymic expressions, opposites, word formation, phrasal verbs).
-
Обдаровані діти
№
|
Школа
|
FlEX
|
Cambridge
(PET)
|
Конкурси
|
Олімпіади
|
Кількість учнів
|
Грінвіч
|
І етап
|
ІІ етап
|
ІІІ етап
|
Іетап
|
ІІетап
|
ІІІетап
|
|
|
|
|
|
|
|
Кількість учасників
|
золото
|
срібло
|
бронза
|
|
|
|
1
|
Скадовська гімназія
|
11
|
6
|
4
|
3
|
159
|
4
|
3
|
3
|
26
(Англійський)
|
6
|
4
|
2
|
Скадовська гімназія
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23
(німецький)
|
6
|
|
FLEX
№п\п
|
Учень, П І
|
Клас
|
Вчитель
|
1
|
Кучеренко Ольга
|
9В
|
Маркобок Ю.В.
|
2
|
Лісовенко Анна
|
9В
|
Маркобок Ю.В.
|
3
|
Мельниченко Артем
|
10В
|
Маркобок Ю.В.
|
4
|
Сокольчук Владислав
|
10В
|
Казьміна В.М.
|
Фіналістом програми обміну студентами FLEX став Мельниченко Артем, який буде навчатися у США протягом 2013-2014 н.р.
Олімпіада. Переможці ІІ туру.
№п/п
|
Учень П.І.
|
Клас
|
Місце
|
Вчитель, що підготував
|
|
Англійська мова
|
|
|
|
1
|
Степова Наталія
|
11В
|
ІІ
|
Гладишева А.С.
|
2
|
Сербінова Тетяна
|
11В
|
ІІ
|
Живець І.О.
|
3
|
Кривенко Андрій
|
10В
|
І
|
Маркобок Ю.В.
|
4
|
Деремешко Максим
|
10В
|
ІІІ
|
Горун Н.С.
|
5
|
Колосай Валерія
|
9В
|
І
|
Маркобок Ю.В.
|
6
|
Лісовенко Анна
|
9В
|
І
|
Маркобок Ю.В.
|
7
|
Дудченко Олександр
|
8В
|
І
|
Баканьова О.О.
|
|
|
|
|
|
|
Німецька мова
|
|
|
|
1
|
Цолан Аліна
|
11В
|
ІІІ
|
Горун Н.С.
|
2
|
Сьомочкіна Анастасія
|
11В
|
ІІІ
|
Горун Н.С.
|
3
|
Сокольчук Владислав
|
10В
|
ІІ
|
Баканьов Д.Г.
|
4
|
Макаренко Вікторія
|
10В
|
ІІ
|
Скрипка А.С.
|
5
|
Кучеренко Ольга
|
9В
|
ІІ
|
Баканьова О.О.
|
6
|
Білоус Анастасія
|
9В
|
ІІ
|
Баканьова О.О.
|
7
|
Швець Владислава
|
8В
|
ІІ
|
Баканьова О.О.
|
Олімпіада з англійської мови. Переможці ІІІ туру.
1
|
Кривенко Андрій
|
10В
|
ІІІ
|
Маркобок Ю.В.
|
2
|
Колосай Валерія
|
9В
|
ІІІ
|
Маркобок Ю.В.
|
|
|
|
|
|
Cambridge Exams. PET
№п/п
|
Учень І.П.
|
Клас
|
Вчитель
|
1
|
Дудченко Олександр
|
8В
|
Баканьова О.О.
|
2
|
Кононенко Даша
|
11В
|
Живець І.О.
|
3
|
Сербінова Тетяна
|
11В
|
Живець І.О.
|
Міжнародні іспити Гете- інститут
Кількість учнів
20
|
Високий рівень
|
Достатній
рівень
|
10
|
10
|
3. Робота Євроклубу
Керівник клубу Рижкова О.М. організовує щотижневі зустрічі для учнів. Гурток відвідують 12 учнів гімназії.
Форми роботи: круглий стіл, лекція, відео уроки, презентації учнів дискусія, ігри.
Теми обговорення:
Історія створення Євроклубу
Культурна спадщина європейських країн
Цікаві факти
Сучасна музика, європейські виконавці.
У жовтні керівником клубу було проведено інтелектуальну гру «Що я знаю про Європу»,
у червні – «Подорож до планети Європа».
-
Конкурс конспектів уроків
-
Конспект уроку, проведеного в 1 класі – Шустваль Н.М.
-
Конспект молодого вчителя – Баканьов Д.Г. – І місце
-
Конспект уроку з використанням педагогічних технологій – Матвєєва О.В. – І місце
4. Автентичні підручники
Звіт про використання автентичних підручників
в Скадовській гімназії
№
|
Підручник
|
Автор
|
Публікація
|
Рівень
|
Клас
|
1
|
Welcome 1
|
Elizabeth Gray-
Virginia Evans
|
Express Publishing
|
Beginners
|
1-2
|
2
|
Welcome 2
|
Elizabeth Gray-
Virginia Evans
|
Express Publishing
|
Beginners
|
3
|
3
|
Solutions
Elementary
|
Tim Falla
Paul A Davies
|
Oxford
University Press
|
Elementary
level
|
4
|
4
|
Challenges 2
|
Michael Harris –
David Mower
|
Pearson
Longman
|
Pre-
Intermediate
|
5-A
|
5
|
Welcome 3
|
Elizabeth Gray-
Virginia Evans
|
Express Publishing
|
Elementary
level
|
5-Б
|
6
|
Click On 2
|
Virginia Evans-
Neil O’Sullivan
|
Express Publishing
|
Pre-
Intermediate
|
5-В
|
7
|
Англійська мова (НМК)
|
Несвіт А.М.
|
Генеза
|
Pre-
Intermediate
|
6-A
|
8
|
Challenges 2
|
Michael Harris –
David Mower
|
Pearson
Longman
|
Pre-
Intermediate
|
6-Б
|
9
|
Click On 2
|
Virginia Evans-
Neil O’Sullivan
|
Express Publishing
|
Pre-
Intermediate
|
6-В
|
10
|
Challenges 2
|
Michael Harris –
David Mower
|
Pearson
Longman
|
Pre-
Intermediate
|
7-A,Б
|
11
|
Click On 2
Solutions
Pre-Intermediate
|
Virginia Evans-
Neil O’Sullivan
Tim Falla
Paul A Davies
|
Express Publishing
Oxford
University Press
|
Pre-
Intermediate
Pre-
Intermediate
|
7-В
|
12
|
Blockbuster 3
|
Jenny Dooley,
Virginia Evans
|
Express Publishing
|
Pre-
Intermediate
|
8-A
|
13
|
Click On 2
|
Virginia Evans-
Neil O’Sullivan
|
Express Publishing
|
Pre-
Intermediate
|
8-Б
|
14
|
Click On 3
|
Virginia Evans-
Neil O’Sullivan
|
Express Publishing
|
Intermediate
|
8-В
|
15
|
Blockbuster 3
|
Jenny Dooley,
Virginia Evans
|
Express Publishing
|
Intermediate
|
9-А,Б
|
16
|
Click On 4
|
Virginia Evans-
Neil O’Sullivan
|
Express Publishing
|
Intermediate
|
9-В
|
17
|
Англійська мова
|
Плахотник В.М.
|
Освіта
|
Intermediate
|
10-А,Б
|
18
|
Click On 4
|
Virginia Evans-
Neil O’Sullivan
|
Express Publishing
|
Intermediate
|
10-В
|
19
|
Англійська мова
|
Карп’юк О.Д.
|
|
Intermediate
|
11-А,Б
|
20
|
Click On 4
|
Virginia Evans-
Neil O’Sullivan
|
Express Publishing
|
Intermediate
|
11-В
|
21
|
Англійська мова
|
Плахотник В.М.
|
Освіта
|
Intermediate
|
11-Г
|
5. Кабінети
№
|
Назва кабінету
|
Завідуючий кабінетом
|
1
|
№10 – кабінет англійсько мови
|
Баканьов Д.Г.
|
2
|
№13 – кабінет англійської мови
|
Маркобок Ю.В.
|
3
|
№14 – кабінет німецької мови
|
Баканьова О.О.
|
4
|
№31 – кабінет англійської мови
|
Бабенко Н.О.
|
5
|
№33 – кабінет англійської мови
|
Живець І.О.
|
6
|
№35 – кабінет німецької мови
|
Горун Н.С.
|
7
|
№36 – кабінет німецької мови
|
Скрипка А.С.
|
8
|
№11(корпус №2) – кабінет англійської мови
|
Шустваль Н.М.
| |