Звіт директора Знам’янської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів Заруцької Надії Володимирівни про виконану роботу за 2012/2013 навчальний рік



Сторінка1/6
Дата конвертації12.04.2016
Розмір0.79 Mb.
  1   2   3   4   5   6
ЗВІТ

директора Знам’янської спеціальної загальноосвітньої

школи-інтернату І-ІІІ ступенів Заруцької Надії Володимирівни про виконану роботу

за 2012/2013 навчальний рік



  1. Загальні відомості про навчальний заклад:

    • повна назва навчального закладу - Знам’янська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів;

    • форма власності - комунальна;

    • юридична адреса навчального закладу : 27406, Кіровоградська область, місто Знам’янка, вул. Фрунзе, 89;

    • мова виховання та навчання - українська;

    • кількість учнів у навчальному закладі на початок навчального року – 182, на кінець навчального року - 180;

    • режим роботи навчального закладу (Додаток №1)

Головною метою спецшколи – інтернату є задоволення потреб дітей з вадами у фізичному та розумовому розвитку у загальній освіті, розвиток і формування особистості, забезпечення соціально – психологічної реабілітації і трудової адаптації учня, виховання в нього загальнолюдських цінностей, громадської позиції.

Головним завданням спецшколи – інтернату є забезпечення права громадян на освіту;

Виховання громадянина України;


  • виховання шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей українського народу та інших народів і націй;

  • формування і розвиток соціально зрілої , творчої особистості з усвідомленою громадською позицією, почуттям національної самосвідомості, особистості, підготовленої до професійного самовизначення;

  • виховання в учнів поваги до Конституції України, державних символів України, прав і свобод людини і громадянина, почуття власної гідності, відповідальності перед законом за свої дії, свідомого ставлення до обов’язків людини і громадянина;

  • розвиток особистості учня, його здібностей і обдарувань, наукового світогляду;

  • реалізація права учнів на вільне формування політичних і світоглядних переконань;

  • виховання свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян як найвищої соціальної цінності, формування засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров’я учнів;

  • створення умов для оволодіння системою наукових знань про природу, людину і суспільство;

Виховання морально, фізично та психічно здорового покоління;

  • забезпечення корекційної спрямованості навчально-виховного процесу, подолання порушень психічного і фізичного розвитку пізнавальної сфери, розвиток і коригування порушень аналізаторів та мовлення учнів;

  • розвиток в учнів збережених аналізаторів, формування компенсаторних навичок, які б сприяли соціальній реабілітації, адаптації і до практичної діяльності та інтеграції в суспільстві;

  • створення умов для оволодіння учнями системи знань про природу, суспільство, людину;

  • створення максимально сприятливих умов для самовираження особистості у різних видах діяльності, розкриття її нахилів, здібностей;

  • вироблення у молоді усвідомлення громадської позиції, почуття власної гідності, готовності до праці, відповідальності за свої дії.



c:\users\user19\desktop\директор\1\презентація школи\gerb.bmp

Відомості про контингент та рух учнів

У 2012 -2013 н. р. в школі працювало 24 класи (13 загальноосвітніх класів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату, 11 спеціальних класів для дітей зі складними вадами (розумово відсталих з порушеннями опорно-рухового апарату). Було створено 14 виховних груп. Навчалося 182 учні віком від 6 до 20 років, з них дівчат – 71.

Із загальної кількості учнів 16 дітей, 15 з яких є інвалідами, навчалися згідно висновків Кіровоградської обласної психолого-медико-педагогічної комісії за станом здоров’я за індивідуальною формою навчання. З них 8 учнів зі збереженим інтелектом навчалися за індивідуальними програмами, складеними на основі програм загальноосвітніх класів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату, та 8 за індивідуальними програмами, складеними на основі програм для спеціальних класів для дітей зі складними вадами (для розумово відсталих дітей з порушеннями опорно-рухового апарату).

У школі-інтернаті навчалися 33 учні з категорії дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, 57 дитини-інваліда, які перебували у школі, 6 дітей-інвалідів навчалися за індивідуальною формою навчання вдома, 8 дітей-інвалідів, які проживають у Знам’янському будинку-інтернаті ІІІ-VІ профілю також навчалися за індивідуальною формою навчання.



c:\users\user19\desktop\директор\1\презентація школи\изображение 305.jpg

Кількість дітей-інвалідів, дітей-сиріт та ДПБП


Рівні освіти

Загальноосвітні класи

 Спеціальні класи

 Всього

Класи

Кількість

класів


Кількість інвалідів

Кількість дітей-

сиріт та ДПБП



Класи

Кількість

класів


Кількість

інвалідів



Кількість дітей-

сиріт та ДПБП



Кількість

класів


Кількість

інвалідів



Кількість дітей-

сиріт та ДПБП




І ступінь

Підг.

1

1




 

 

 

 

1

1

 

1

1

2

1

1

1

4

3

2

6

4

2

1

-

1

2

1

2

1

2

2

2

3

1

1

-

3

1

1

-

2

2

-

4

1

-

1

4

1

5

1

2

5

2

ІІ ступінь

5

1

-

2

5-А

1

4

2

3

7

5

 

 

 

 

5-Б

1

3

1

 

 

 

6

1

2

2

6

1

4

1

2

6

3

7

1

3

3

7

1

3

1

2

6

4

8

1

5

3

8

1

1

1

2

6

4

9

1

2

2

9-А

1

2

1

3

6

4

 

 

 

 

9-Б

1

2

1

 

 

 

10

1

2

1

10

1

2

1

2

4

2

ІІІ ступ.

11

1

4

2

 

 

 

 

1

4

2

12

1

3

1

 

0

0

0

1

3

1

Всього

13

25

19

Всього

12

33

14

25

58

33
  1   2   3   4   5   6


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка