Звіт департаменту розвитку за 2015 рік



Скачати 442.93 Kb.
Сторінка1/3
Дата конвертації02.05.2016
Розмір442.93 Kb.
#34148
ТипЗвіт
  1   2   3



ЗВІТ
ДЕПАРТАМЕНТУ РОЗВИТКУ
ЗА 2015 РІК

В 2014 ухвалами міської ради № 3201 від 10.04.2014 та № 3321 від 15.05.2014 році департамент розвитку став правонаступником департаменту «ЄВРО 2012», змінено повноваження, затверджено нове Положення


1. Склад та завдання структурних підрозділів департаменту
До складу департаменту входять такі структурні підрозділи:

- відділ (апарат департаменту), що утворений для організаційно-технічного, аналітичного та іншого забезпечення діяльності департаменту, директора департаменту та підпорядкованих йому структурних підрозділів;

- управління адміністрування, будівництва та розвитку інфраструктури, що займається створенням концепцій оновлення громадських просторів та супроводження реалізації проектів; залученням мешканців та експертних середовищ до планування громадського простору; розробкою умов та організацією конкурсів на проекти облаштування громадських просторів

- управління міжвідомчої координації, що займається розробкою та впровадженням інструментів електронного урядування, електронної демократії та інновацій; впровадженням елементів електронного урядування, електронної демократії та інновацій для забезпечення відкритості та доступності влади міста, ефективності управління господарством міста з використанням інформаційних технологій в усіх сферах життєдіяльності міста.

- управління туризму як самостійний підрозділ - юридична особа, що забезпечує реалізацію державної політики, регіональних програм, політики Львівської міської ради у галузі туризму, створення сприятливих умов для розвитку внутрішнього і міжнародного туризму, розвитку туристично-інформаційної інфраструктури, промоції міста Львова, як туристичного міста

Департамент є уповноваженим органом ЛКП "Агенція з підготовки подій".

Уповноваженим органом ЛКНП "Центр розвитку туризму м.Львова" є управління туризму.

Структура департаменту розвитку






2. Робота здійснена апаратом департаменту
Апаратом департаменту впродовж 2015 року опрацьовано 275 звернення, підготовлено і відправлено 566 листів, підготовлено 14 проектів нормативно-правових актів. За звітний період було також підготовлено 161 наказів з особового складу та 15 з основної діяльності.
3. Заходи управління адміністрування, будівництва та розвитку інфраструктури

Управління має на меті підвищувати якість життя мешканців міста шляхом запровадження новітніх світових практик до розвитку громадського (спільного) простору міста. Управління прагне запровадити у місті Львові принципи сталого розвитку, що передбачають розгляд будь-якого питання міського розвитку в трьох площинах:



  • економічній - місто повинно отримувати дохід на своє утримання;

  • екологічній - місто повинно покращувати екологічну ситуацію розвиваючи економіку;

  • права людини - місто повинно забезпечувати рівні права та можливості використання простору для усіх його мешканців, незалежно від їх віку, стану здоров’я, статків та способу пересування містом.

Робота управління полягає в координації співпраці управлінь міської ради щодо проектів облаштування громадських просторів у місті та актуалізація проектів до рівня світових тенденцій. Управління співпрацює з районними адміністраціями, управлінням архітектури, управлінням екології та благоустрою, управлінням транспорту та зв’язку, управлінням охорони історичного середовища, управлінням економіки, управлінням культури, управлінням молоді, сім’ї та спорту, забезпечує участь громади міста у реалізації проектів, залучає до розробки проектів студентів та фахівців ВНЗ, громадських активістів, громадські організації, зовнішніх експертів.

Основні напрямки діяльності управління в 2015 році:

  1. Створення концепцій оновлення громадських просторів, супровід робіт з реалізації проектів.

  2. Залучення мешканців та експертних середовищ до планування громадського простору.

  3. Розробка умов та організація конкурсів на проекти облаштування громадських просторів.

  4. Застосування механізмів неформального планування до розвитку міського простору.

  5. Організація співфінансування міських проектів.

  6. Підтримка студентів у створенні міських проектів.

  7. Навчання з урбаністики для працівників структурних підрозділів Львівської міської ради та мешканців.

Оновлення громадських просторів:

Реконструкція вулиці Л. Курбаса

Розроблено концепцію проекту пішохідної вулиці; залучено кошти мешканців та бізнесу для фінансування: закупівлі та висадки дерев та вуличних меблів; облаштування дренажу, проектування та розміщення вуличних меблів. Працівники управління здійснювали координацію роботи підрядників (крім мощення); розробляли схеми та контролювали за розміщенням літніх майданчиків.



Міні-парк на вул. Б.Хмельницького (в’їзд в місто)

Спільно з студентами та кафедрою містобудування НУ «Львівська політехніка» було розроблено концепцію проекту. Координація робіт щодо розробки робочого проекту здійснювалась працівниками управління спільно з районною адміністрацією та районним архітектором. До реалізації проекту також було залучено іноземні експерти; створено дендроплан та висаджено понад 30 видів рослин. Це є другий в місті скейт-парк.



Сквер на перетині Садової і Петлюри

Було розроблено проект капітального ремонту скверу; налагоджено комунікацію з мешканцями. Районна адміністрація провела роботи відповідно до розробленого проекту на високому професійному рівні.



Впорядкування громадського простору на вул. Японській

Відповідно до поставленого завдання, студенти НУ «Львівська Політехніка» спільно з районною адміністрацією, районним архітектором та працівниками управління було розроблено проект впорядкування громадського простору на вул. Японській.



Подвір’я Ратуші

Було проведено 2-денний захід “Новий громадський простір у подвір’ї ратуші, на якому було виготовлено і розташовано тимчасові вуличні меблі; було проведено ряд лекцій, проводились кінопокази на тему урбаністики. ЯК результат, було сформовано завдання на проектування подвір’я Ратуші.



Подвір’я Яреми, 5

Налагоджено комунікацію мешканців. Спільно з ландшафтними архітекторами було розроблено проект подвір’я та пораховано об’єми фінансування робіт. У 2016 році Франківська районна адміністрація передбачила видатки на облаштування подвір’я з бюджету міста.



Подвір’я Головатого, 5

Налагоджено комунікацію мешканців. Спільно з ландшафтними архітекторами було розроблено проект подвір’я та пораховано об’єми фінансування робіт. У 2016 році Франківська районна адміністрація передбачила видатки на облаштування подвір’я з бюджету міста.



Ревіталізація та неформальне планування територій

Впорядкування співпраці з бізнесом щодо благоустрою громадського простору міста

Було створено механізм раннього залучення урбаністів до проектів, ініційованих бізнесом щодо оновлення громадських просторів. Проводиться постійна робота щодо залучення представників бізнесу до співфінансування реконструкції вулиць та громадських просторів.



Вдосконалення процесу містопланування за допомогою німецького досвіду

Спільно з експертами та громадськістю було напрацьоване завдання щодо створення детального плану територій (ДПТ) Ближнього Підзамче (Княже місто). В рамках вдосконалення процесу містопланування було впроведено 3-х денний воркшоп до якого були залучені головні архітектори м.Ляйпціг та м.Львова. В рамках воркшопу проводились відкриті лекції щодо німецьких підходів до містопланування



Проектний семінар “Право на місто” в Києві

Працівники управління виступили координаторами неформальної групи з розробки концепції нормативного регулювання: створення єдиної системи супроводу громадських ініціатив у містах.



Громадський простір творчості “Місце щасливих людей”

Спільно з родиною музиканта Андрія Кузьменка були проведені громадські обговорення щодо варіантів розміщення пам’ятного громадського простору музиканта та як результат було обрано площу О. Гасина. Наступним кроком була розроблена програма та умови проведення відкритого конкурсу, а саме: ЗD модель, проведено інвентаризацію зелених насаджень, створено історичну довідку та інші допоміжні матеріали конкурсу. Координацію проведення конкурсу здійснювали працівники управління.



Дизайн вулиць та мобільність

Реконструкція вулиці Чорновола

Управлінням було розроблено концепцію реорганізації хідників та озеленення вулиці Чорновола на ділянці від вул. Під Дубом до вул. Липинського. Працівники брали активну участь у: консультації підрядника щодо розробки робочої документації; створення візуалізації; залучення розробників та підрядників до проектування відповідно до сучасних підходів до планування міст; залучення громадськості до співфінансування та висадки дерев.



Пішохідне сполучення між Рясне та Рясне-2

Спільно з експертами та активними мешканцями було розроблено концептуальний проект та візуалізацію спільно. Було напрацьовано шляхи легітимізації наземного переходу, а також спільно з керівництвом Укрзалізниці у Львівській області та Шевченківською районною адміністрацією було проаналізовано доцільність реалізації проекту та передбачено видатки на проект у бюджеті міста. На завершальній стадії проект не був схвалений комісією з безпеки руху, проте районною адміністрацією було замощено доріжки вздовж переходу та встановлено освітлення



Брендування громадського транспорту

У 2015 році було створено робочу групу щодо брендування громадського транспорту із залученням всіх зацікавлених сторін, зокрема громадськості та рекламних агенцій. За результатами діяльності робочої групи були напрацьовані умови відкритого конкурсу (гідних пропозицій не надійшло). Наступним кроком було проведено закритий конкурс серед дизайн-агенцій. На сьогодні спільно з представниками депо та постачальниками пропрацьована можливість реалізації тестового зразка, але наразі дискусії щодо брендування продовжуються.



Візит німецького SES експерта механіка для розробки стратегії розвитку обслуговування технічного стану транспорту

На запрошення управління з робочим візитом Львів відвідав німецький експерт в сфері транспорту Міхель Шиндлер. В рамках свого візиту, експерт провів зустрічі з працівниками управління транспорту, перевізниками, транспортною групою “Комфортне місто”, громадськістю та Львівським міським головою. Як наслідок, було напрацьовано стратегію та перші необхідні кроки до виведення транспорту з критичного стану, також було створено рекомендації щодо закупівлі устаткування для АТП-1 на поточний рік.



Вуличне озеленення

Програма озеленення міста

Було проведено онлайн опитування серед мешканців щодо потреб і місць висадки дерев, що стали основою для осінньої висадки дерев районними адміністраціями. Сформовані пропозиції щодо озеленення вулиць Стрийської, Городоцької, Чорновола, вулиць Сихівсього району у 2016 році; проведено пошук саджанців, а також робота зі спонсорами.



Розвиток парків

Розвиток парку культури

Було проведено ряд воркшопів щодо розвитку Парку культури ім. Б. Хмельницького, та як результату було напрацьовано процес розробки комплексної стратегії розвитку парку, долучено до проекту внутрішніх та зовнішніх експертів; напрацювано завдання для проекту реконструкції парку; напрацювано концепцію розвитку парку, та виділено окремі проекти, які наразі реалізовуються.



Комунікація, навчання та обмін досвідом

Для забезпечення прозорості та відкритості управлінням постійно розміщуються на сторінках соціальних мереж матеріали щодо своєї діяльності. Також, здійснюється опитування мешканців щодо реалізації проектів.



Співпраця з університетами

За 2015 рік вдалося налагодити постійну співпрацю з Український католицьким університетом, НУ «Львівська Політехніка» та Націаональним Лісотехнічним університетом. Було обрано міські проблеми для опрацювання студентами, і як результат найкращі пропозиції були скеровані до відповідних підрозділів ЛМР.



Освітній проект “Урбаністичні студії”

За ініціативою і координацією громадських активістів, спільно з працівниками управління відбувся весняний цикл навчання урбаністики для широкої аудиторії за участю відомих експертів зі Львова, Києва, Італії, та Німеччини



Представлення Львова та львівських урбаністів за межами Львова відбулось на наступних заходах:

  • Перша школа урбаністики Canactions Studio#1 (Київ, Івано-Франківськ, 2015)

  • Презентації на фестивалі “Просто неба” (Чернівці, 2015)

  • Проектний семінар “Право на місто” (Київ, 2015)

  • Презентація та участь в урбаністичний фестиваль Make City (Берлін, Німеччина, 2015)

  • Участь у воркшопі Map Me Happy в рамках фестивалю CANactions (Київ, Україна, 2015);

  • Презентація на Конгресі активістів культури (Kиїв, Україна, 2015);

  • Презентація на Луцькій Майстерні міста (Луцьк, Україна, 2015);

  • Участь в урбаністичному воркшопу в м. Славутич (Славутич, Україна, 2015);

  • Навчання на семінарах з озеленення GIZ (Львів, Україна, 2014-2015);

  • Участь в урбаністичному воркшопі “Майбутнє ВДНХ (Київ, Україна, 2015).

Презентації різних аспектів містопланування для працівників Львівської міської ради:

  • Партиципативне містопланування;

  • Сучасні підходи до формування вулиць та громадських просторів;

  • Ревіталізація площі Липневої;

  • Дослідження оптимальності розміщення велопарковок для міського прокату;

  • Озеленення міста;

  • Містопланування та основи нового урбанізму;


4. Заходи управління міжвідомчої координації

Управління міжвідомчої координації департаменту розвитку займається розробкою та впровадженням інструментів електронного урядування, електронної демократії та інновацій; впровадженням елементів електронного урядування, електронної демократії та інновацій для забезпечення відкритості та доступності влади міста, ефективності управління господарством міста з використанням інформаційних технологій в усіх сферах життєдіяльності міста

У 2015 році працівники управління працювали над декількома основними напрямками: розробка та реалізація проекту Особистий кабінет мешканця, який є порталом адміністративних послуг Львівської міської ради, займались візуалізацію публічних даних міської ради в бюджетній сфері, розробили концепцію та почали тестову експлуатацію проекту Картка Львів'янина, впровадження системи електронного документообігу в Львівській міській раді, проводили заходи щодо популяризації розвитку е-врядування, е-демократії та інновацій, тощо.

Особистий кабінет мешканця.

Особистий кабінет мешканця – це перший в Україні портал адміністративних послуг з автентифікацією мешканця. Цей портал стартував з 15 червня 2015 року з 4 доступними послугами, та інноваційним для України методом верифікації особи – Bank ID. За час роботи, на портал звернулось більше двох тисяч львів’ян та було замовлено більше ніж вісімсот адміністративних послуг. На сьогоднішній день портал містить 19 адміністративних послуг, які надає Львівська міська рада та інші органи державної влади.

Послуги, що надає Львівська міська рада:.


  1. Е-звернення в ЛМР;

  2. Завірені копії (витягів) ухвал міської ради, рішення виконавчого комітету, розпорядження Львівського міського голови (може видаватись повністю електронно з ЕЦП);

  3. Довідка про перебування на квартирному та кооперативному обліках;

  4. Довідка про склад сім'ї Форми 2;

  5. Встановлення автономного опалення взамін пічного;

  6. Прийняття рішення про надання в оренду вільного приміщення;

  7. Продовження пріоритету на розміщення зовнішньої реклами;

  8. Скасування пріоритету на розміщення зовнішньої реклами;

  9. Видача відомостей із документації із землеустрою, що включена до державного Фонду документації із землеустрою;

  10. Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки;

  11. Дозвіл на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки;

  12. Реєстрація дитини в садок;

  13. Запис в Центр надання адміністративних послуг;

  14. Перевірка стану виконання звернення.

  15. Запис на прийом до посадовця;

  16. Завірені копії (витягів) рішення виконавчого комітету (може видаватись повністю електронно з ЕЦП);

  17. Завірені копії (витягів) розпорядження Львівського міського голови (може видаватись повністю електронно з ЕЦП).

Послуги, що надає Головне управління національної поліцію у Львівській області:

        1. Довідка про відсутність/наявність судимості.

Послуги, що надає Головне управління державної фіксальної служби у Львівській області:

1. Довідка про доходи (Тестова експлуатація).







Портал доступний за посиланням https://egov.city-adm.lviv.ua та активно розвивається. Так, команда управління займається розробкою технічних завдань, для додавання нових адміністративних послуг на портал. Також, ведуться перемовини з рядом державних інституцій, задля забезпечення наявності більшої кількості зовнішніх послуг на порталі.



Відкритий Бюджет

З січня 2015 року ведеться активна робота над впровадженням рішень відкритого бюджету спільно з Програми розвитку ООН та «Центром політичних студій та аналітики». Рішення на сьогодні доступне на офіційному сайті Львівської міської ради. Дане рішення фактично є візуалізацією бюджету створеним за допомогою безкоштовного відкритого програмного забезпечення. «Відкритий Бюджет» містить наступні компоненти:



  • бюджетну візуалізацію ( деталізація усіх доходів та видатків міської ради по сферах);




  • бюджет на карті (нанесення об’єктів, видатки на які проводились за рахунок міського бюджету, на карту з детальним описом робіт);


Інші програмні модулі зараз знаходяться на доопрацюванні. Команда управління співпрацює з іншими організаціями щодо цього проекту.


Електронний документообіг

В 2015 році працівники управління долучились до впровадження зазначеного проекту в частині проведення тренінгів для працівників ЛМР, тестування та внесення технічних правок в процеси, які закладені в документообіг; проведення до перемовин як з донорами проекту так і з компанією-розробником програмного забезпечення. Як результат, з 2.01.2016 в тестову експлуатацію було запущено нову систему електронного документообігу на базі платформи Alfresco. Проект планується до здачі в промислову експлуатацію в першому кварталі 2016 року.





Картка Львів'янина.

К
артка львів’янина — це персоналізована електронна картка, яка дозволяє швидше і зручніше користуватися сервісами міста. Першими Картку львів’янина отримали учасники антитерористичної операції. Станом на сьогодні Картка львів’янина містить найважливіший для учасників антитерористичної операції набір сервісів, які детально зазначені нижче. Згодом, до картки будуть додаватися нові можливості.

Спрощене замовлення соціальних пільг:

При замовленні соціальної допомоги від міста, немає потреба пред’являти паспорт, ідентифікаційний номер, довідку про склад сім’ї (Ф-2), посвідчення учасника антитерористичної операції, відомості про заборгованість за комунальні послуги (окрім випадків, коли ці послуги надаються не міськими, а приватними чи державними структурами, з якими не укладено меморандуму про співпрацю).

Безкоштовний проїзд в міському електротранспорті:

З Карткою львів’янина є можливість безкоштовно користуватись міським електротранспортом. Для цього необхідно мати з собою Картку і, при потребі, пред’явити її контролеру.

Окрім цього, можна використовувати Картку львів’янина для оплати проїзду у Київському метрополітені (на визначених станціях), а також у Київському фунікулері.

Електронні сервіси міста

Картка надає можливість здійснити замовлення адміністративних послуг та отримати доступ до електронних сервісів на інтернет-порталі Особистий кабінет мешканця (egov.city-adm.lviv.ua).

Користування Карткою львів’янина як платіжною карткою

Карткою львів’янина можна користуватись як платіжною карткою “Ощадбанку” (оплачувати покупки, поповнювати рахунок на мобільному телефоні, знімати гроші з банкомата, тощо). Концепція картки Львів’янина була розроблена та реалізована Управлінням спільно з ЛКП №Міський центр інформаційних технологій», АТ «Ощадбанк», компанією «Елекс» та структурними підрозділами Львівської міської ради.

Форум Електронного врядування «451Е»

18-19 вересня 2015 року у приміщенні Українського католицького університету відбувся Форум електронного врядування «451Е». Форум було організовано управлінням міжвідомчої координації у співпраці відділом промоції міста управління інформаційної політики та зовнішніх відносин. Партнерами Форуму виступили близько 10-ти різноманітних організацій, в тому числі і міжнародних фондів, українських компаній та медіа. Форум відвідало близько 350 учасників з усієї України. Серед спікерів Форуму були представники законодавчої влади, які відповідають за розвиток електронного урядування, представники міністерств, іноземні експерти в сфері е-врядування, е-демократії та інновацій, представники українських міст, що активно впроваджують інструменти е-врядування. На Форумі були презентовані кращі світові та українські практики впровадження е-врядування, перша в Україні Стратегія електронного міста та система автентифікації за допомогою «Mobile ID».

Програма цифрового перетворення міста.

В 2015 році командою Управління було ініційоване соціологічне дослідження стану розвитку інформаційних технологій, що було проведено Інститутом міста, і результатом даного дослідження стало створення програми Цифрового перетворення міста, або Lviv Digital Agenda.

Програма включає в себе ключові напрямки розвитку міста у сфері електронного урядування, використання сучасних технологій управління усіма сферами життя міста.

Інші Заходи, Проекти, Конференції.

Працівники Управління долучались до організації більше 20-ти різноманітних воркшопів, семінарів та лекцій, взяли участь як запрошені гості чи спікери у більш ніж 50-ти заходах, серед яких модна виділити конференцію “Перспективи розвитку е-парлменту” (Київ, Україна), “Open Data Conference”( Оттава, Канада), “Lviv Smart City Day”(Львів, Україна), TechForum Ukraine (Київ, Україна) та інші.

Працівники управління, спільно з управлінням архітектури реалізували проект «Нанесення на карту детальні плани територій». Карта доступна на офіційному сайті Львівської міської ради.



Працівники управління долучались до проведення державних закупівель через систему PROZZORO.

Команда Управління спільно з експертом в галузі електронного урядування, Янікою Мерило, почали реалізацію проект «Вікно Можливостей», суть якого полягає у навчанні комп'ютерній грамотності учасників АТО, які вже демобілізовані, для подальшого використання ними усіх електронних сервісів, які пропонує місто чи держава. В рамках програми було обладнано два комп'ютерних класи, де учасники АТО навчаються. За 4 квартал 2015 року, навчання завершило більше 40-ка учасників АТО.

Скачати 442.93 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3




База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка