№ з/п
|
Назва теми
|
Кількість годин
|
Денна форма
|
Заочна форма
|
ЗМ № 1
|
Змістовий модуль “Теоретичні основи дозвіллєвої діяльності”
|
4
|
-
|
1.
| -
Соціальний феномен вільного часу.
-
Структура дозвіллєвої діяльності.
-
Характеристика основних видів культурно-дозвіллєвої діяльності.
-
Система культурно-дозвіллєвої діяльності в Україні.
|
2
|
-
|
2.
| -
Поняття про принципи культурно-дозвіллєвої діяльності та їх реалізація в діяльності культурно-дозвіллєвих установ.
-
Характеристика соціальних функцій культурно-дозвіллєвої діяльності та рівні їх реалізації.
-
Педагогічні основи культурно-дозвіллєвої діяльності.
|
2
|
-
|
ЗМ № 2
|
Змістовий модуль “Історичний огляд організації дозвілля”
|
4
|
2
|
1.
| -
Загальна характеристика форм культурно-дозвіллєвої діяльності за часів Античності.
-
Культурно-дозвіллєва діяльність у країнах Західної Європи.
-
Особливості організації культурно-дозвіллєвої діяльності в Росії.
|
2
|
2
|
2.
| -
Характеристика буденного та святкового дозвілля у Київській Русі.
-
Місце дозвілля в середньовічній Україні.
-
Культурно-дозвіллєва діяльність запорозьких козаків.
-
Організація дозвілля в Україні в ХХ столітті.
-
Специфіка організації культурно-дозвіллєвої діяльності в Україні на сучасному етапі.
|
2
|
-
|
ЗМ № 3
|
Змістовий модуль “Інфраструктура дозвілля”
|
4
|
-
|
1.
| -
Діяльність культурно-просвітніх закладів.
-
Специфіка діяльності спортивно-рекреаційних закладів.
-
Організація дозвілля у видовищних закладах.
-
Культурно-дозвіллєва діяльність розважальних закладів.
|
2
|
-
|
2.
| -
Класифікація основних видів культурно-дозвіллєвих закладів.
-
Специфіка роботи дозвіллєвих центрів.
-
Дозвіллєва діяльність в клубах.
-
Організація дозвілля в літніх таборах відпочинку.
|
2
|
-
|
ЗМ № 4
|
Змістовий модуль “Методичний аспект організації культурно-дозвіллєвої діяльності”
|
2
|
-
|
1.
| -
Методика культурно-дозвіллєвої діяльності як соціальний феномен.
-
Загальна характеристика основних напрямків культурно-дозвіллєвої діяльності.
-
Особливості організації спортивно-дозвіллєвої, просвітницької, культурно-мистецької, туристично-дозвіллєвої. Релігійно-духовної діяльності.
-
Методика організації групової та масової культурно-дозвіллєвої діяльності.
|
2
|
-
|
ЗМ № 5
|
Змістовий модуль “Методика організації інформаційно-просвітницької діяльності”
|
4
|
-
|
1.
| -
Загальна характеристика форм інформаційно-просвітницької діяльності.
-
Методика підготовки та проведення інформаційно-просвітницьких заходів.
|
2
|
-
|
2.
|
Моделювання інтерв’ю, презентації, ток-шоу, екскурсії, стінної газети, слайд-шоу.
|
2
|
-
|
ЗМ № 6
|
Змістовий модуль “Методика організації художньо-публіцистичної діяльності”
|
4
|
-
|
1.
| -
Загальна характеристика форм художньо-публіцистичної діяльності.
-
Методика підготовки та проведення художньо-публіцистичних заходів.
|
2
|
-
|
2.
|
Моделювання концерта, свята, народного обряду, вернісажу.
|
2
|
-
|
ЗМ № 7
|
Змістовий модуль “Методика організації культурно-розважальної діяльності”
|
4
|
-
|
1.
| -
Загальна характеристика форм культурно-розважальної діяльності.
-
Методика підготовки та проведення культурно-розважальних заходів.
|
2
|
-
|
2.
|
Моделювання вечора-відпочинку, вечорниць, карнавалу, випускного балу, дискотеки, інтелектуальної розважальної програми.
|
2
|
-
|
ЗМ № 8
|
Змістовий модуль “Культурно-дозвіллєва робота з різними категоріями населення”
|
4
|
-
|
1.
| -
Саморозвиток та самореалізація сучасної молоді в сфері дозвілля.
-
Феномен субкультурної активності молоді.
-
Організаційні особливості дозвіллєвої діяльності молоді.
|
2
|
-
|
2.
| -
Особливості дозвіллєвої роботи з дорослими.
-
Організація культурно-дозвіллєвої діяльності з людьми похилого віку.
-
Культурно-дозвіллєвий патронаж людей з особливими потребами.
|
2
|
-
|
ЗМ № 9
|
Змістовий модуль “Менеджмент дозвіллєвої сфери”
|
2
|
2
|
1.
| -
Організаційні особливості діяльності культурно-дозвіллєвих закладів.
-
Методичне забезпечення культурно-дозвіллєвої діяльності.
-
Вимоги до технічного оснащення дозвіллєвих установ.
-
Професійна майстерність організатора культурно-дозвіллєвої діяльності.
|
2
|
2
|
Усього
|
32
|
4
|