«Золота пора року»



Скачати 72.86 Kb.
Дата конвертації29.04.2016
Розмір72.86 Kb.
#25703
Проектний день

Тема : «Золота пора року»

Мета проекту:

  1. Читати оповідання про осінь, виконати аплікацію «Ліс восени», виставка дитячих аплікацій «Золота пора року»;

  2. Виховувати естетичні почуття, вміння милуватися красою осінньої природи.

Задачі проекту:

  1. Закріпити знання про зміни в природі восени.

Відповісти на питання: Які ознаки свідчать про красу осені?

  1. Оформити виставку аплікацій «Золота пора осені».

Тривалість: урок українського читання, урок трудового навчання.

Перспективна рефлексія:

  • поширити знання про осінні зміни в природі;

  • закріпити вміння робити аплікацію;

  • закріпити правила поведінки учнів в школі;

  • до якої творчої діяльності схильний кожен учень.

За кінцевим результатом: практико – орієнтований.

За змістом: міжпредметний.

Термін реалізації: жовтень 2013 року.

База реалізації: Зугреська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 31 Донецької обласної ради, 3 клас.

Хід проекту

Українське читання

Тема. Золота пора року

Мета: ознайомити учнів з ознаками осені, засобами зображення її письменниками, художниками; з красою художнього слова; розвивати читацькі навички, довільну увагу, довготривалу пам’ять , коригувати звуковимову. Виховувати естетичний смак, вміння милуватися красою осінньої природи.

Обладнання: книжкова виставка на тему «Осінь»; ілюстрації, малюнки, комп’ютер, презентація «Осінь».

Перебіг уроку

І. Організація класу

IІ. Мотивація навчальної діяльності.

- Сьогодні в нас незвичайний день, сьогодні до нас завітає особлива гостя. А хто вона, вам треба відгадати.



1. Відгадування загадок.

Голі поля, мокне земля,

Дощ поливає. Коли це буває? (Восени)

У садках, гаях блукає,

Жовті шати одягає,

Золотисту стелить постіль —

Жде сестрицю білу в гості. (Осінь)

2.Бесіда.

Презентація «Осінь».

- які ознаки осені ви побачили під час перегляду презентації?

- Як звучить музика?

- Які почуття викликає мелодія?

IIІ. Опрацювання нового матеріалу.

1. Інсценізація.

- Діти, подивіться, хто до нас завітав.

(З’являється дівчинка в костюмі осені: у руках кошик з яблуками і грушами, вінок з осіннього листя, декілька гілок горобини).

О с і н ь. Добрий день і добрий час! Рада, діти, бачить вас!

Не сама до вас прийшла — Я синочків привела.

(Помахом руки вона запрошує до класу трьох хлопчиків у костюмах Вересня, Жовтня, Листопада. Осінь роздає їм дарунки: Вересню — кошик із плодами, Жовтню — вінок, Листопаду — горобину.)



2. Бесіда та загадки.

- Як звати синочків Осені?

Кличуть нас ліси, поля, сади

Назбирати осені плоди.

Із дерев спадає листя жовте,

То землею ходить місяць … (Жовтень).

У південний край землі

Відлітають журавлі;

Знов лункий шкільний дзвінок

Нас покликав на урок,

Як цей місяць звати?

Прошу відгадати. (Вересень)

Краплі з неба, дахів, стріх,

Дощ холодний, перший сніг.

Почорнів без листя сад.

Що за місяць? (Листопад)

Осінь. – Молодці! Ви зразу назвали назви всіх осінніх місяців.

- А хто з вас знає, чому саме так вони називаються? (Відповіді учнів).

Вересень. – Як називається осінь, коли я приходжу на землю? Які ознаки ранньої осені?

Жовтень. – А яка осінь під час мого правління природою? Які ознаки золотої осені ви можете назвати?

Листопад. – А коли прийду я, то почнеться …. (діти доповнюють речення).

Назвіть ознаки пізньої осені.

Осінь. – Молодці, діти. Ви майже все знаєте про осінь. А на сьогодні я даю вам таке завдання:

- знайдіть відповідь на питання: які ознаки свідчать про красу осені?

- зробіть виставку аплікацій «Золота пора року».

- А нам з моїми синочками вже час, треба землю прикрашати – в осінні барви загортати. До побачення!



3. Слово вчителя.

- Осінь пішла. Вона мандруватиме полями, садами, гаями, лісами, одягатиме дерева і кущі в золоті шати, закутуватиме сірими туманами від затяжних осінніх дощів. А ми будемо читати оповідання «Золота пора року», воно допоможе нам відповісти на питання: які ознаки свідчать про красу осені? .



4.Вправи з читання.

1) словникова робота

2) Читання вчителем тексту.

3) Читання тексту учнями ланцюжком.

4) Читання парами.

Фізхвилинка «Кленові листочки»

Осінь, осінь . Лист жовтіє,

3 неба часом дощик сіє.( Пальцем показують рух дощика. )

Червонясте, золотисте

Опадає з клена листя. (Кружляють, імітують падання листя)

Діти ті листки збирають, (Руки в сторони, присідають,)

У книжки їх закладають.( Імітують збирання листочків.)

Наче човники, рікою (Роблять хвилясті рухи п’ястями )

їх пускають за водою.

З них плетуть вінки барвисті,

Червонясті, золотисті. (Кружляють)

5) Вибіркове читання. Бесіда.

Які ознаки свідчать про красу осені? Прочитайте.

Прочитайте про життя пташок восени.

Як приготувалися до зими бобри? Прочитайте.

6) Хвилини поезії.

Учні декламують напам’ять і виразно читають вірші «В саду осіннім» М. Познанська, «Золоті квітки» О. Олесь, «Осінь така мила» П. Тичина; розповідають прислів’я, приказки про осінь та народні прикмети.



IV. Домашнє завдання.

Трудове навчання

Тема. Аплікація «Ліс восени»

Мета: продовжувати навчати учнів з'єднувати частини паперу за допомогою склеювання; вчити дотримуватися послідовності дій під час виготовлення аплікації ; розвивати дрібну моторику рук, охайність, самостійність; виховувати любов до природи, до праці.

Обладнання: кольоровий папір, картон, клей,ножиці,серветки для рук, ілюстрації осінньої тематики.

Перебіг уроку

І. Організаційний момент

1. Привітання

Нумо, діти, підведіться!

Всі приємно посміхніться.

Продзвенів уже дзвінок,

Починаємо урок!

2 Перевірка готовності до уроку

3 Упорядкування робочих місць

II. Робота над новим матеріалом

1 Оголошення теми та мети уроку

- Сьогодні на уроці трудового навчання нам треба виконати прохання Осені і організувати виставку аплікацій «Золота пора року». А допоможе нам в цьому чарівна паличка. Ви заплющуйте очі, а я промовлю чарівні слова: осінь така мила, осінь славна…. І ми потрапили з вами до осіннього лісу.



2 Вступна бесіда

На дошці — ілюстрації із зображенням осінньої природи.

— Поміркуйте, що оточує . (Природа) Це трава, квіти, дерева, озеро, річка і багато іншого. Людина і природа — єдине ціле. Умовно природу можна розділити на земний, водний і повітряний простір.

Природа багата і різноманітна. Вона щедро ділиться з людиною своїми дарами. Людина отримує від природи різні рослини, рибу, птахів, звірів, сировину для виготовлення матеріалів, з яких вона виготовляє різні предмети.

Учень Вишиває осінь на канві зеленій Золоті квітки.

Квіти оживають, і з дерев спадають Жовті нагідки.

Яблука і груші падають на землю,

Боки, спини б’ють.

Люди їх збирають, у мішки ховають,

Кури їх клюють.

Бавляться дітками, бавляться квітками,

Моляться батьки.

Вишиває осінь на канві зеленій Золоті квітки.

Олександр Олесь

— Осінь — чудова пора. Листя золоте, червоне, зелене, жовтогаряче. Сьогодні ми спробуємо відтворити цю красу на картоні — зробимо аплікацію «Ліс восени». Повертаємось до класу.

III. Демонстрація та аналіз зразка

IV. Фізкультхвилинка

Сильний вітер до землі

Гне дерева молоді.

А вони ростуть, міцніють,

Вгору тягнуться, радіють.

Вітер віє нам в лице;

Захиталось деревце.

Вітерець все тихше, тихше,

Деревце все вище, вище!

V. Практична робота учнів

— Які правила необхідно повторити перед початком роботи?

• Не заважати сусіду працювати;

• стежити, щоб не розлити клей;

роботу виконувати охайно;

• не забувати користуватися серветкою для рук.

Учні розпочинають роботу. Учитель допомагає дітям порадами.

VI. Виставка та оцінювання робіт

— Яка робота сподобалася найбільше? Чому?

— Яка робота найохайніша?

— Хто не встиг зробити аплікацію? Чому?



VII. Підсумок уроку

— Чому був присвячений наш урок?

- Чого навчилися?

- Які ознаки свідчать про красу осені?

Зугреська спеціальна загальноосвітня школа – інтернат № 31

Донецької обласної ради

ПРОЕКТНИЙ ДЕНЬ

Розробила

вчитель 3 класу

Калмикова С.М.



2013 р.

Скачати 72.86 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка