Значення та правила виконання ранкової гімнастики вдома



Скачати 49.04 Kb.
Дата конвертації30.04.2016
Розмір49.04 Kb.
Ставівська ЗОШ І-ІІІ-ступенів

Інтегрований урок фізичної культури для учнів 2 класу

Вчитель фізичної культури

Ставівської ЗОШ І-ІІІ ст.

Ігнатович В.Й.

Стави
Тема :

Значення та правила виконання ранкової гімнастики вдома.

Лазіння по гімнастичній драбині вгору і вниз.

Рухливі українські народні ігри та естафети.


Міжпредметні зв’язки :

Музика. Українська маршова пісня.

Читання. Лічилки.

«Я і Україна». Символи держави.

Математика. Додавання та віднімання двоцифрових чисел.

Іноземна мова. Числівники.


Завдання уроку :

1.Повторити маршову ходьбу з піснею «Ми, гайдамаки».

2.Повторити комплекс вправ ранкової гімнастики під музичний супровід.

3.Закріпити техніку лазіння по гімнастичній драбині вгору і вниз.

4.Сприяти розвитку прудкості та спритності під час проведення рухливих українських народних ігор та естафет.

5.Виховувати в учнів патріотизм, любов до рідного краю, повагу до символів держави, інтерес до самостійних занять фізичними вправами вдома.

Інвентар та обладнання :

Музичні інструменти ( баян, сопілка, гітара); атрибути символів держави; естафетні палички; гімнастичні обручі; стояки; маркери; атрибути медалей; спортивні картинки, плакати, пов’язки для очей.


З М І С Т У Р О К У
1. Підготовча частина уроку ( 13 хв.)
1.Організація учнів до уроку, шикування в одну шеренгу, коло; вітання.

( Пам’ятайте! Учитель на уроці – режисер і артист « дитячого театру»)

2.Мотивація навчальної діяльності, повідомлення завдань уроку.

3.Повторити організуючі вправи:
Виконання команд: « Рівняйсь!», « Струнко!», « Вільно!»

Повторити маршову ходьбу з піснею «Ми, гайдамаки» (сл.О.Маковея)

МПЗ : музика. Українська маршова пісня.

( Звертається увагу на поставу вчителя і учнів. Маршову ходьбу з піснею вчитель виконує разом з учнями.)
4.Повторити рухливу українську народну гру « Панас».
Підготовка до гри.

За бажанням учні вибирають Панаса. Йому пов’язкою закривають очі. Виводять на середину кола і звертаються до нього з такими словами : «Панас! Панас! Лови курей, але не нас!» Панас починає ловити. Той, кого спіймає, стає Панасом.

Підводяться підсумки гри.
5.Повторити комплекс вправ ранкової гімнастики під музичний супровід.

( Бесіда з учнями про виконання вдома ранкової гімнастики. 2-3 вправи проводить учитель, потім вправи роблять діти. Розпочинають і закінчують комплекс маршовою ходьбою на місці.)
Основна частина уроку ( 23 хвилини )
1. Закріпити техніку лазіння по гімнастичній драбині вгору і вниз. Пояснення та показ вчителя. Виконання учнями.
2. Сприяти розвитку прудкості та спритності під час проведення рухливих українських народних ігор та естафет.

Підготовка до проведення ігор. Вибір двох капітанів та гравців у команди МПЗ : Читання. Лічилки.



(Учні читають напамять лічилки, які вивчали на уроці читання:)

Тікав заєць через міст,

Довгі вуха, куций хвіст.

А ти далі не тікай,

Рахувати починай,

Раз, два, три – вийдеш ти!

Назви команд : «Київські змагуни», «Львівські змагуни».

Пояснення символіки держави.

(Учитель стисло повторює матеріал, який учні вивчали на іншому предметі (бесіда). Символи нашої держави: Герб і Прапор розміщені на переносному стенді зали. Учитель нагадує учням про поведінку людей під час виконання Державного Гімну )
Урочисте відкриття змагань.( Звучить Гімн України )

МПЗ: «Я і Україна» Символи держави :Герб, Прапор, Гімн.

3. Пояснення та проведення рухливих українських народних ігор та естафет.
А)Естафета звичайна
Команди «Київські змагуни» і «Львівські змагуни» шикуються у колону по одному за загальною стартовою лінією. У капітанів команд – естафетні палички.На відстані 10 – 12м. від команд – місця повороту естафети : високі прапорці або стояки. За командою вчителя капітани команд біжать до стояка, оббігають їх, біжать до наступного гравця, передають естафетну паличку. Перемагає команда, яка швидше закінчить біг.
Б)Українська народна гра « Гопак»
Кожна команда утворює коло. Гравці кладуть руки на плечі своїх товаришів по команді. За сигналом вчителя команди присідають і голосно рахують до десяти. Команда, яка швидше присяде 10разів, - переможець гри.
В)Естафета математична
Команди вишикувані в колону по одному. Навпроти кожної команди на відстані 10 – 12м. від лінії старту на підлозі зали плакат з математичними завданнями і маркери. За командою вчителя гравець біжить до плакатів із математичними завданнями, вирішує одне із них, повертається назад, передає естафету наступному гравцеві. Виграє команда, яка швидше і правильно виконає завдання.

МПЗ : математика. Додавання і віднімання двоцифрових чисел.


Д)Конкурс знавців спорту
Г)Рухлива гра « Виклик номерів»
Команди вишукувані в колону по одному або у дві шеренги. У кожній команді вчитель розраховує іноземною мовою(які вивчають учні в школі) по порядку всіх гравців. Учитель називає номер. Гравці, у яких цей номер , виконують рухові дії( біжать, перестрибують, пролізають). Команда гравця, який швидше виконав рухові дії , перемагає.

МПЗ: іноземна мова. Числівники.


4. Підведення підсумків проведених рухливих українських народих ігор та естафет.

1. Підрахунок очок, нагородження команд.

МПЗ: математика. Додавання і віднімання двоцифрових чисел.

(Учні виконубть підрахунок очок на папері А1 , який закріплений на п переносному стенді. Учитель нагороджує команди «золотими і срібними медалями»)

2. Урочисте закриття змагань

( Звучить Гімн України)

Заключна частина уроку ( 4 хвилини)
1. Шикування класу в коло.

2. Підведення підсумків уроку, відповіді вчителя на запитання учнів.



3. Оголошення і пояснення домашнього завдання: грати вдома із товаришами вивчені на уроці ігри та естафети; підготувати вправи для конкурсу «Моя ранкова гімнастика».

4.Прощання , маршова ходьба з піснею «Ми гайдамаки», організований вихід із зали.


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка