Завдання
методичного об’єднання класних керівників
-
Підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників з питань педагогіки і психології.
-
Забезпечення реалізації єдиних принципових підходів до виховання культури спілкування та рівня вихованості учнів школи.
-
Навчання класних керівників сучасним виховним технологіям, формам і методам роботи.
-
Впровадження виховної системи школи «Школа сприяння здоров'ю та успіху».
-
Підвищення педмайстерності класних керівників через взаємовідвідування виховних заходів.
-
Проведення рейтингової системи роботи класних керівників під час організації виховного процесу.
-
Започаткувати проекти з правової освіти та виховання в учнівських колективах
-
Активна участь класних керівників щодо реалізації в практику виховної роботи школи проектів:
«Квіти біля школи»
«Здоровим бути модно»
«Знаю та реалізую свої права»
«Добро починається з тебе»
«Народні та родинні традиції мого краю»
«Мій ідеал громадянина-птріота»
«Пишаюся тобою рідний краю»
«Щоденник корисних справ»
«Сім духовних святинь»
«На цій землі я народився»
-
Пропагувати творчі доробки виховних заходів на сторінках фахових видань.
Співпраця із організаціями, відділами, службами
-
Із Черкаським обласним інститутом післядипломної освіти педагогічних працівників.
-
Із засобами масової інформації.
-
Із кримінальною міліцією у справах неповнолітніх.
-
Із відділом у справах сім’ї та молоді.
-
Із Центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.
Тематика засідань
методичного об’єднання класних керівників
10.09.2012
1. «Роль класного керівника у реалізації завдань виховної системи НВК»
А. В. Яковенко,
голова м/о класних керівників
2. «Виховна система школи як спосіб організації життєдіяльності учнів»
А. В. Яковенко,
голова м/о класних керівників
3. «Скринька невирішених питань» - «Виховна робота в школі: якою вона має бути?»
Класні керівники
16.11.2012
1. Метод проектів у виховній роботі класного керівника
А. В. Яковенко,
голова м/о класних керівників
2. Самоосвіта класного керівника
Карпенко Л. В.,
Горбач Л. В.,
Карпенко В. І.,
Гладкий А. О..
3.«Скринька невирішених питань» - «Чи є сучасною педагогіка А.Макаренка та В.Сухомлинського?»
Класні керівники,
практичний психолог
08.02.2013
1. Правова освіта та виховання-основа формування нового, вищого рівня правової культури особистості учня»
А. В. Яковенко, голова м/о
А. О. Гладкий, вчитель правознавства
2. Самоосвіта класного керівника
Корнієнко С. Я.,
Маньківська Я. С.
Чередніченко Г. І.
Райченко Т. С.
.
3. «Скринька невирішених питань» - « Які традиційні та інноваційні форми роботи з правового виховання є результативними?»
Класні керівники,
соціальний педагог
12.04.2013
1. Вивчення та узагальнення кращого досвіду класного керівника 8 класу Яковенка А. В. з питання «Система роботи класного керівника щодо профілактики шкідливих звичок та формування здорового способу життя серед учнів »
Класні керівники
2. Самоосвіта класного керівника
Дзергун Н. М.,
Коряк О. В..,
Яковенко А. В.
3. «Скринька невирішених питань» - «Проблеми, пошуки, знахідки щодо впровадження учнівського самоврядування в учнівських колективах»
Класні керівники 2-11 класів
Заходи щодо підвищення фахової майстерності
класних керівників
-
Вивчення, вдосконалення та впровадження кращого педагогічного досвіду класних керівників.
-
Вивчення досвіду класного керівника Яковенка А. В. з питання «Система роботи класного керівника щодо профілактики шкідливих звичок та формування здорового способу життя серед учнів » До 01.06.2013
-
Взяти участь у районному конкурсі «Класний керівник року». (жовтень)
-
Самоосвіта, підвищення фахового рівня класного керівника шляхом участі в Інтернет-заходах.
-
Систематизувати матеріали щодо роботи впроваджених виховних систем в учнівських колективах
-
Брати участь у роботі районних семінарів-практикумів.
-
Участь у шкільному конкурсі «Кращий клас НВК-2013»
-
Випуск Книги Року , «Наші досягнення – 2012-2013»
ПРОТОКОЛ
засідання методичного об'єднання класних керівників
від 10.09.2012 № 1
Голова засідання - Яковенко А. В.
Секретар - Маньківська Я. С.
Присутні: Класні керівники 1-11 класів
Порядок денний
1. Роль класного керівника у реалізації завдань виховної системи НВК
Яковенко А. В.
голова м/о класних керівників
2. Виховна система школи як спосіб організації життєдіяльності учнів
Дзергун Н. М.
заступника директора з навчально-виховної роботи
3. Про затвердження творчої проблемного завдання методичного об’єднання класних керівників на 2012-2013 навчальний рік.
Яковенко А. В.
голова м/о класних керівників
4. «Скринька невирішених питань» - «Виховна робота в школі: якою вона має бути?»
Класні керівники
І. Слухали : Яковенка А. В., голову методичного об’єднання класних керівників, про роль класного керівника у реалізації завдань виховної системи НВК на 2012-2013 навчальний рік.
Ухвалили:
-
Класним керівникам НВК відповідно до плану роботи спланувати роботу з учнями на 2012-2013 навчальний рік.
ІІ. Слухали: Дзергун Н. М., заступника директора з навчально-виховної роботи, яка ознайомила класних керівників з проблемним питанням виховної системи на 2012-2013 навчальний рік.
Ухвалили:
-
Класним керівникам НВК організувати роботу у 2012-2013 н. р.щодо реалізації «Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України»
ІІІ. Слухали: Яковенка А. В., голову методичного об’єднання класних керівників, щодо складу творчої групи щодо реалізації проблемного завдання методичного обєднання класних керівників «Виховна система класу як спосіб організації життєдіяльності учнів»
Ухвалили:
1.Затвердити проблемне завдання методичного обєднання класних керівників на 2012-2013 н. р. «Виховна система класу як спосіб організації життєдіяльності учнів»
ІУ. Слухали: Чередніченко Г. І., класовода 1 класу, яка у своєму виступі зазначила, що виховна робота нашої школи повинна передбачати кінцеву мету – забезпечити суспільство високоінтелектуальною, духовно багатою, толерантною особистістю. Шляхи досягнення в запровадженні сучасних моделей виховання, у впроваджені і апробації інноваційних технологій виховання.
Виступили:
Карпенко В. І., класний керівник 9 класу, звернула увагу присутніх, що головним у реалізації завдань виховної системи школи є співпраця класних керівників з соціальним педагогом і активні форми роботи з дітьми: проекти учнівського самоврядування, що дієвими у нашій школі, і тренінги.
Райченко Т. С., класовод 3 класу, з питання «Скринька невирішених питань» - «Виховна робота в школі: якою вона має бути?» запропонувала ввести загальношкільні інформаційні дні.
ІУ. Ухвалили:
1.Активізувати участь класних керівників щодо реалізації в практику виховної роботи школи проектів учнівського самоврядування
2.Соціальному педагогу-практичному психологу постійно співпрацювати із класними керівниками з питань ефективної організації НВП.
3. З вересня 2012-2013 навчального року класним керівникам розпочати впровадження виховних систем в учнівських колективах.
4. Щотижня (у вівторок)проводити в НВК день інформування; відповідальність за проведення та підготовку покласти на соціального педагога
Голова засідання А. В. Яковенко
Секретар Я. С. Маньківська
Робота з класними керівниками- початківцями
-
Проводити інструктивні наради-консультації з класними керівниками початківцями.
-
Закріпити за молодими педагогами вчителів-наставників.
-
Розробити перспективний план самоосвіти з реалізації науково-методичної проблеми теми.
-
Забезпечити взаємовідвідування колективних творчих справ, годин спілкування, батьківських зборів з досвідченими класними керівниками.
-
Заслухати творчі звіти «Мої перші педагогічні знахідки»
-
Здійснити діагностику та відстеження готовності молодих вчителів до здійснення інноваційної діяльності в системі превентивного виховання.
План навчання з молодими класними керівниками
№
|
Заплановані заходи
|
Термін
|
1
|
Лекція: «Система планування виховної роботи»
Обмін досвідом: «Планування виховної роботи з класним колективом»
Практикум: «Складання плану виховної роботи на І семестр»
|
Вересень
|
2
|
Бесіда: «Вибір форм і методів роботи з учнівським колективом»
Практичні поради: «Аналіз і оцінювання результатів діяльності класу»
Практикум: «Відвідування та обговорення годин спілкування в 5 класі.
|
Жовтень
|
3
|
Практичні поради: «Вивчення особистості школярів»
Практикум: «Конструювання годин спілкування»
Обмін досвідом: «Відвідування та обговорення годин спілкування в 6 класі»
|
Листопад
|
4
|
Практичні покради психолога: «Вивчення структури міжособистісних взаємин у класі»
Робота в шкільному методичному кабінеті: «Ознайомлення з науковою методичною літературою»
|
Грудень
|
5
|
Практикум: «Складання плану виховної роботи на ІІ семестр»
Бесіда: «Організація та проведення на базі класу колективних творчих справ, класних годин»
|
Січень
|
6
|
Бесіда: «Організація учнівського самоврядування»
|
Лютий
|
7
|
Практичні поради: «Методика вивчення сімї, умови виховання дітей»
Практичні поради: «Організація роботи з батьками»
|
Березень
|
8
|
Бесіда: «Планування і організація роботи з батьками»
Робота в методичному кабінеті: «Ознайомлення з новинками методичної літератури»
Ділова гра: «Досвід колеги, творче використання його в практичній діяльності»
|
Квітень
|
9
|
Творчі звіти: «Мої перші педагогічні знахідки»
|
Травень
|
«ЗАТВЕРДЖУЮ»
Директор НВК Яковенко Л.М.
ПЛАН РОБОТИ
СМІЛЬЧЕНЕЦЬКОГО НВК
З УЧНЯМИ, СХИЛЬНИМИ
ДО БРОДЯЖНИЦТВА
№ з/п
|
Назва заходу
|
Термін виконання
|
Відмітка про виконання
|
1
|
Виявлення дітей, схильних до бродяжництва, взяття їх на облік
|
Протягом року
|
|
2
|
Створення банку даних учнів, схильних до бродяжництва
|
вересень
|
|
3
|
Складання соціально - педагогічних характеристик учнів, схильних до бродяжництва.
|
жовтень
|
|
4
|
Проведення обстеження житлово-побутових умов цих учнів, складання актів обстеження.
|
Вересень-жовтень
|
|
5
|
Складання соціальних паспортів учнів, схильних до бродяжництва.
|
І семестр
|
|
6
|
Залучення учнів до роботи в секціях, гуртках.
|
Протягом року
|
|
7
|
Інформування підрозділів кримінальної міліції, служб у справах неповнолітніх про дану категорію дітей.
|
постійно
|
|
8
|
Проведення бесіди „Правопорушення і злочин – це одне й те саме?”.
|
Січень
|
|
9
|
Проведення індивідуальної роботи з учнями
|
Протягом року
|
|
10
|
Систематичне проведення бесід та лекцій на виховних годинах з метою профілактики деструктивної поведінки, алкоголізму, наркоманії, СНІДу, здорового способу життя.
|
Протягом року
|
|
11
|
Постійно підтримувати контакти з соціальними службами, правоохоронними органами.
|
Протягом року
|
|
12
|
Проведення операцій „Урок”, „Літо” з метою виявлення дітей, що не приступили до занять, схильних до бродяжництва.
|
Протягом року
|
|
13
|
Проведення щоденного контролю за відвідуванням учнями занять.
|
Постійно
|
|
14
|
Організація змістовного дозвілля учнів за інтересами під час канікул
|
Протягом року
|
|
15
|
Організація зустрічі дітей, схильних до бродяжництва, з представниками правоохоронних органів та наркодиспансеру.
|
Протягом року
|
|
16
|
Гра „Ти і право”
|
Квітень
|
|
17
|
Проведення індивідуальних бесід з батьками учнів, схильних до бродяжництва.
|
Протягом року
|
|
18
|
Організація працевлаштування, продовження навчання в інших закладах і відпочинок підлітків, схильних до бродяжництва.
|
Травень
червень
|
|
19
|
Рекомендації „Як поводитись у спілкуванні з правоохоронними органами”
|
|
|
20
|
Анкетування „Молодь і протиправна поведінка”
|
березень
|
|
21
|
Лекція для учнів „Відповідальність підлітків за правопорушення”
|
квітень
|
|
22
|
Діагностика особистості та її соціальних зв’язків
|
вересень
|
|
БАНК ДАНИХ
членів методичного об’єднання класних керівників
№
п\п
|
Прізвище, ім’я, по батькові класного керівника
|
Клас
|
Стаж роботи, категорія
|
Проблемна тема, над якою працює вчитель з виховної роботи
|
1
|
Райченко Тетяна Сергіївна
|
2
|
25 р.
Сс
|
«Формування високоморальних та родинних якостей учнів шляхом залучення до творчої діяльності»
|
2
|
Дзергун Наталія Миколаївна
|
3
|
8р.
1 кат.
|
«Залучення батьків до активної участі у навчально-виховному процесі з метою створення сприятливих умов для реалізації творчих здібностей учнів»
|
3
|
Коряк Олена Василівна
|
4
|
-
спец.
|
«Формування творчої особистості учнів з урахуванням здібностей та інтересів шляхом використання інноваційних виховних технологій»
|
4
|
Чередніченко Галина Іванівна
|
1
|
24р.
вища к. «Старший учитель»
|
«Виховання всебічної особистості, що здатна працювати в колективі»
|
5
|
Корнієнко Сергій Якович
|
6
|
3р.
спец
|
«Формування особистості школяра, здатного до самореалізації в умовах сучасної освіти»
|
6
|
Гладкий Андрій Олександрович
|
7
|
3р.
спец
|
«Формування свідомої поведінки, виховання духовних якостей особистості школяра, активізація його творчої діяльності в процесі формування класного самоврядування»
|
7
|
Яковенко Анатолій Володимирович
|
8
|
19р.
1 кат.
|
«Формування і розкриття креативної індивідуальної особистості школяра в умовах сучасної освіти»
|
8
|
Карпенко Валентина Іванівна
|
9
|
28р.
1 к.
|
«Виховання активної особистості, готової до творчої самостійної діяльності»
|
9
|
Горбач Людмила Володимирівна
|
10
|
21 р.
вища к.
|
«Виховання активної, гуманістично спрямованої особистості, трудівника, громадянина»
|
10
|
Карпенко Любов Володимирівна
|
11
|
19р.
1 кат.
|
«Формування навичок самоосвіти і саморозвитку старшокласників в умовах сучасної школи».
|
11
|
Маньківська Яна Станіславівна
|
5
|
1р.
спец.
|
«Виховання духовно багатої , фізично і психічно здорової особистості, члена соціуму »
|
Проблема, над якою працює методичне об’єднання класних керівників НВК:
«Виховна система класу як спосіб організації життєдіяльності учнів»
Голова методичного об’єднання: Яковенко А. В. – класний керівник 8 класу, учитель трудового навчання та основ здоровʼя, «спеціаліст І категорії».
Основні завдання шкільного методичного об’єднання класних керівників:
-
підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки;
-
забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів;
-
озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знанням сучасних форм і методів роботи;
-
вивчення, узагальнення та використання передового педагогічного досвіду роботи класних керівників;
-
координування планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів;
-
сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.
Н. М. Дзергун
.
Протокол від 05.09.2012р. №1 .
Погоджено
на засіданні методичної ради НВК
Затверджено
Директор НВК Л. М. Яковенко
План роботи методичного об’єднання класних керівників на
2012-2013 навчальний рік
Ознайомлення з новими надходженнями фахової літератури (протягом року).
Участь у місячниках і предметних декадах (протягом року).
Відвідування виховних заходів класних керівників, які атестуються (протягом року).
Вересень
1. Проведення засідання з питань результатів виховної роботи у 2011- 2012 навчальному році (10.09.2012р.)
2. Визначення основних напрямків методичної та виховної роботи на 2012-2013 н. р. (10.09.2012 р.)
3. Затвердження плану роботи шкільного МО класних керівників на 2012-2013 н. р.( 10.09.2012 р.)
4. Проведення анкетування класних керівників з метою з’ясування труднощів у роботі (протягом місяця)
5. Затвердження планів роботи класних керівників на 1 семестр 2012-2013 н. р. ( до 15.09.2012 р.)
6. Консультації з питань виховної роботи для класних керівників (протягом місяця)
7. Організація шкільного самоврядування .
8. Участь у тижні шани школи (24.09 – 28.09.2012р.)
9.Календар пам’ятних дат на 2012-2013 н.р.
Жовтень
-
Оформлення класних куточків (до 05.10.2012 р. )
-
Підведення підсумків тижня безпеки життєдіяльності (до 05.10.2012 р.)
-
Відвідування уроків та виховних заходів класного керівника, який працює в 5 класі в рамках адаптації учнів до середньої школи (протягом місяця)
-
Проведення анкетування учнів 5 класу з метою виявлення рівня адаптації (до 19.10.12 р.)
-
Семінар для класних керівників «Соціально-психологічний супровід підлітків «групи ризику» та родин, що потребують соціальної підтримки» (30.10.12 р.)
Листопад
-
Участь у проведенні тижня превентивного виховання (05.11-09.11.2012р.)
-
Аналіз результатів анкетування класних керівників. З’ясування, якої методичної допомоги потребують класні керівники (протягом місяця).
-
Участь у декаді морально-правового виховання (19-28.11.2012р.).
4.Відвідування виховних заходів класних керівників, які атестуються (протягом місяця).
Грудень
-
Огляд літератури з проблем виховної роботи (протягом місяця).
-
Підготовка до засідання педагогічної ради «Формування і збагачення духовної, морально-етичної культури школярів» (протягом місяця).
-
Анкетування батьків з метою виявлення труднощів у вихованні (протягом місяця).
-
Відвідування виховних заходів класних керівників, які атестуються (протягом місяця).
Січень
-
Підведення підсумків виховної роботи за 1 семестр 2012-2013 н. р. (до 10.01.2013 р.).
-
Планування виховної роботи на 2 семестр (до 15.01.13 р.).
-
Затвердження планів роботи класних керівників на 2 семестр 2012-2013 н. р. (до 15.01.13 р.).
-
Підведення результатів рейтингу класних колективів за 1 семестр 2012-2013 н. р. (з 3.01.13 р. по 10.01.13 р.).
-
Консультації з питань виховної роботи для класних керівників (протягом місяця).
-
Участь у декаді пропаганди здорового способу життя (14.01-23.01.2013р.)
Лютий
-
Вивчення індивідуальних особливостей учнів, їх інтересів та потреб (01.02-15.02.13 р.).
-
Семінар-тренінг для класних керівників «Шкідливі звички: причини та шляхи подолання»
-
Відвідування виховних заходів класних керівників, які атестуються (протягом місяця).
Березень
-
Опитування класних керівників на тему «Система стимулювання та заохочень у виховній роботі з учнями класу» (23.03.13 р. – 30.03.13р.)
-
Вивчення нових технологій організації виховного процесу (протягом місяця).
-
Презентація досвіду класних керівників, які атестуються (до 30.03.13 р.)
Квітень
-
Участь у тижні здоровʼя і спорту (8.04-12.04.2013р.)
-
Ознайомлення з новими надходженнями фахової літератури (протягом місяця).
-
Участь у тематичному та персональному контролі за виховним процесом (протягом місяця).
Травень
-
Підбиття підсумків роботи з виховання учнів у навчальному році та визначення завдань колективу на новий навчальний рік.
-
Проведення анкетування класних керівників та учнів за підсумками роботи за рік.
-
Підбиття підсумків змагання на найактивнішого учасника загальношкільних заходів.
-
Аналіз роботи МО класних керівників за поточний рік.
-
Вивчення та узагальнення педагогічного досвіду класних керівників (протягом місяця).
Робота з батьками
-
Участь у загальношкільних батьківських зборах (протягом року).
-
Участь у батьківських лекторіях (протягом року)
-
Формування батьківських комітетів по класах (протягом року)
-
Постійний контроль сімей ризику (протягом року)
-
Батьківські збори по класах (протягом року)
-
Підтримувати зв’язок з родинами, де виховуються учні, схильні до правопорушень (протягом року).
-
Здійснювати правову освіту батьків (протягом року)
-
Вивчення умов проживання й виховання учнів.
Вступ
Методичне об’єднання класних керівників – структурний підрозділ внутрішньої системи керування виховним процесом, який координує науково-методичну та організаційну роботу класних керівників. У 2011-2012 н. р. робота ШМО класних керівників була спрямована на виконання плану роботи НВК, виконання завдань виховної системи школи «Школа сприяння здоров'ю та успіху» Робота з педагогічним колективом - це взаємодія з педагогами шляхом використання різноманітних підходів з метою створення найкращих умов для розкриття можливостей, професійних здібностей класних керівників. І саме ефективність діяльності класних керівників визначається діяльністю методичного об′єднання школи.
Керівником методичного об′єднання у 2011-2012 н.р. був заступник директора з НВР Дзергун Н. М. Класні керівники працювали над проблемним завданням «ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ, ВІДПОВІДАЛЬНОЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ, СОЦІАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ, СУЧАСНОГО СВІТОГЛЯДУ КОЖНОГО УЧАСНИКА НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ»
Проведено 4 засідання методичного об′єднання класних керівників, на яких розглянуто питання щодо вдосконалення виховного процесу в НВК.
Проаналізувавши роботу класних керівників за минулий рік, можна сказати, що педагоги зуміли організувати взаємозв’язок навчальної та позаурочної виховної роботи, координувати виховні заходи і справи, їхня доцільність і достатність, розумний чіткий режим вплинути на життя колективу.
Вчителі зуміли сформувати єдиний колектив педагогів, учнів , батьків, як колектив однодумців, здатних до постійної творчості, створити міцні між вікові зв’язки.
Створені умови для творчого розвитку особистості кожного класного керівника та учня,особливо талановитих школярів та педагогічно занедбаних.
В повній мірі реалізували педагогічну виховну проблему, яка лежить в основі виховної роботи НВК. Спосіб життя школи, стиль стосунків в ній, самопочуття дитини, її соціальна захищеність були забезпечені, бо у НВК панує атмосфера доброзичливості і щирості, теплого дбайливого ставлення одне до одного.
Аналізуючи роботу методичного об’єднання класних керівників можна сказати: інформаційні технології глибоко проникають у навчально-виховний процес НВК . Вони викликають інтерес і допомагають дітям у навчанні, а педагогам у їх вихованні, шляхом використання аудіовізуальних засобів та мультимедійних комп’ютерних програм.
Досвід застосування комп’ютерів у при проведенні виховних заходів підтверджує широкі можливості застосування їх у всіх сферах навчально-виховного процесу.
В школі розроблено і затверджено Положення про конкурс «Кращий клас НВК». Підсумки конкурсу підводять в рамках тижня шани школи. Аналізуючи роботу методичного об’єднання класних керівників можна зробити висновок про те, що класні керівники підвищують свою фахову майстерність, мають результативність у роботі з вихованцями, є активними учасниками акцій, проектів учнівського самоврядування. Недостатньою є робота класних керівників щодо друку матеріалів з виховної роботи у фахових виданнях.
Слід зазначити, що в закладі створені всі необхідні умови щодо створення виховних систем в учнівських колективах. Класні керівники школи мають певний досвід та напрацювання з питань виховної роботи. Тому є доцільним створення виховних систем в учнівських колективах. Разом з тим необхідно продовжити роботу щодо попередження негативних проявів та правопорушень в учнівському середовищі. Класні керівники мають досвід роботи з проектних виховних технологій, що дає підстави для подальшої проектної діяльності за напрямками виховання.
Класний керівник має бути яскравою, інтелегентною, неповторною особистістю, носієм загальнолюдських цінностей, глибоких і різноманітних знань, прагнути до постійного вдосконалення, духовного зростання. Становлення таких якостей особистості педагога має забезпечувати методична робота з класними керівниками як складова частина всієї методичної роботи закладу.
Аналіз роботи членів методичного об’єднання дає підставу зробити висновок, що завдання, які випливають із проблеми методичного об’єднання реалізовано в повній мірі.
У 2012-2013 навчальному році члени методичного об’єднання класних керівників розпочнуть роботу щодо реалізації науково-методичної проблеми «Виховна система класу як спосіб організації життєдіяльності учнів»
та над вирішенням наступних завдань:
-
Підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань здоров’язберігаючих технологій.
-
Оволодіння класними керівниками основами інформаційно-комунікативних технологій для використання у виховній роботі.
-
Вивчення , узагальнення та використання передового педагогічного досвіду роботи класних керівників.
|