Закріплення знання таблиці множення числа 5 та ділення на Задачі на дві дії, що включають збільшення та зменшення числа у кілька разів. Знаходження частини числа



Скачати 25.26 Kb.
Дата конвертації30.04.2016
Розмір25.26 Kb.
Тема: Закріплення знання таблиці множення числа 5 та ділення на 5. Задачі на дві дії, що включають збільшення та зменшення числа у кілька разів. Знаходження частини числа.

Мета: вчити застосовувати випадки табличного множення числа 5 та ділення на 5 до розв’язування прикладів і задач, формувати вміння учнів розв’язувати складені задачі, що включають збільшення або зменшення суми чисел у кілька разів; повторити знаходження частини числа;

Розвивати логічне мислення, активність

Виховувати інтерес до уроків математики.

Обладнання: презентація до уроку

Хід уроку

І. Організація класу до уроку
Пролунав дзвінок,

починаємо урок.


Діти, в народі говорять: "Добрий гість – дому радість”.

Подаруйте нашим гостям усмішку і привітайтеся з ними.


Наш девіз: "Граючись – навчаємось!”

II.Вправа на повторення (Орієнтування в часі)

- Подивіться на годинник. Яка зараз година?

- Скільки часу триває урок?

- О котрій годинні закінчиться урок?

Сьогодні, надіюсь, у нас буде цікавий урок.

До знань з математики ми зробим ще крок

Ми будемо вчитися не просто слухати, а чути,

Не просто дивитися, а бачити,

Не просто відповідати, а міркувати,

Чітко і плідно будем працювати.
III. Повідомлення теми і мети уроку

Сьогодні ми повторимо таблицю множення і ділення числа 5 та навчимося знаходити частину числа.

VI. Актуалізація опорних знань

1. Каліграфічна хвилинка

Давайте згадаємо віршик.

Зошит свій я відкриваю

Рівно я його кладу

Ручку я вот так тримаю

Сяду рівно не зігнусь

Буду я писати вправно

До роботи я берусь

І перше завдання , прописати каліграфічно цифру 5 і утворити за допомогою 5 двоцифрові, а хто зможе і трицифрові числа.

Обміняйтесь із сусідом по парті зошитами і оберіть у нього королеву рядка – найкращу цифру 5. Над нею зверху намалюйте корону

2. Усна лічба. Математичний диктант.



Давайте пригадаємо табличні випадки таблиці множення числа 5, а допоможе нам в цьому Гра « Моє сонечко»

3. Гра «Розшифруй слово»

- Яке слово вийшло. Правильно наступне завдання це вираз.

- Допоможемо хлопчику справитися з цим завданням, ану хто швидше.

Фізхвилинка для очей « Крошка Єнот»

Оченята роблять вправи

Вліво, вправо, вліво, вправо

Потім вгору, потім вниз

Оченятами дивись.

V. Розвиток математичних знань. Робота з підручником



1. Розв’язування задачі 147

(Аналіз задачі)

2. Робота в парі над задачею 148

3. Знаходження частини числа 150

VI. Геометричний матеріал (фронтально)

До нас на урок завітав робот. Він приніс геометричну фігуру.

З яких фігур вона складається?

VII. Підсумок уроку

- Мені сподобалось …

Відкритий урок

з математики

у 3- А класі




Вч. Науменко К.В.


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка