Загальноліцейський захід «Міс ліцею-2012» Мета виховного заходу



Скачати 157.24 Kb.
Дата конвертації01.05.2016
Розмір157.24 Kb.
Інна Михайлівна Гах,

вихователь Ніжинського обласного педагогічного

ліцею Чернігівської обласної ради
Загальноліцейський захід «Міс ліцею-2012»

Мета виховного заходу: формувати художньо-естетичну культуру старшокласників, розвивати творчі здібності та естетичні смаки учнів.

Обладнання: паперові квіти, різнокольорові кульки, номерки для конкурсанток.

Література:

1. Кириченко І. М. Вибрані сценарії конкурсної шоу-програми «Міс університет» : [методичний посібник] / І. М. Кириченко, А. В. Сірякова. – Ніжин : Видавництво НДУ ім. М. Гоголя, 2011. – 44 с.



2. Янко М. Т. Топонімічний словник України : Словник-довідник / М. Т. Янко. – К. : Знання, 1998. – 432 с.

Хід конкурсу

Відкривають святковий вечір ведучий Ігор та ведуча Анастасія

В-й. Доброго вечора, шановні пані та панове!

В. Ladies and gentelmen!

В-й. Вас вітає конкурс краси та молоді!




В. Конкурс Міс ліцею-2012.

В-й. Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради.

В. Так ось, законодавчу владу сьогодні ми беремо на себе!

В-й. Вітайте господиню цього свята, ученицю ІІ курсу класу іноземних мов − незрівнянну Анастасію.

В. Та не менш чарівного учня ІІ курсу фізико-математичного класу Ігоря.

В-й. Сьогодні всіх нас чекає захоплююча подорож у країну прекрасного.

В. Нам доведеться побувати у місті сміху, відвідати музей міміки та жестів.

В-й. Після чого поблукаємо по проспекту чарівності…

В. Повернемо на затишну вуличку солов'їних пісень.

В-й. Але все це потім.

В. «Сьогодні ми з вами, перегортаючи сторінку за сторінкою, поринемо в чарівний світ жіночої краси» [1, 28].

В-й. «А чи знаєш ти, Анастасіє, що насправді робить дівчину красивою?» [1, 28].

В. «Звісно, знаю. Макіяж, стильний одяг, вишукана сумочка і головне…. Увага! Неймовірне взуття» [1, 28].

Ігор, посміхаючись:

В-й. «Усе це звісно так. Адже досконалості немає меж… Але я знаю ще один досконалий секрет жіночої краси і привабливості» [1, 28].

В. «Зачіска і манікюр?» [1, 28].

В-й. «Це, звісно, теж. Але найголовніше. Ну подумай, адже це так просто» [1, 28].

В. «А ну якщо просто, то справа йде про складні речі» [1, 29].

В-й. «Ну я б так не сказав. Але не маючи вишуканого вбрання й неймовірних туфельок, дівчина може бути надзвичайно прекрасною тоді, коли вона закохана» [1, 29].

В. «Ага, або кохана, що, зважте, не одне і те ж (кокетливо)» [1, 29].

В-й. «Одним словом, сьогоднішня наша програма присвячена коханню, адже саме воно надихає, сповнює енергії, запалює очі кожної закоханої жінки тим таємничим вогнем, із яким не може зрівнятися жодне вишукане вбрання» [1, 29].

В. «Кохання буде з тобою сьогодні, завтра, завжди. Ти прокидаєшся з ним і засинаєш. Воно в погляді коханого, усмішці дитини, сонячних променях. Воно дає тобі велич і красу. І так хочеться, щоб це тривало завжди» [1, 29].

В-й. «Адже жінка створена для кохання й натхнення» [1, 29].

В. «І сьогоднішні наші конкурсантки в кожному своєму дефіле будуть намагатися говорити з вами, шановні глядачі, на зрозумілій без слів мові – мові кохання» [1, 29].

В-й. Увага, у нашому конкурсі беруть участь найталановитіші, найчарівніші...

В. ...і, звичайно ж, найкрасивіші дівчата нашого ліцею! Учасниці продемонструють свої таланти, а наше журі визначить кращу з кращих − «Міс ліцею-2012».

В-й. А також «Віце-міс ліцею».

В. «Міс Глядацьких симпатій».

В-й. «Міс Чарівність».

В. «Міс Фотошарм».

В-й. «Міс Ґрація».

В. «Міс Привабливість». 

В-й. «На мою думку, конкурси краси створені для того, щоб стверджувати ще і ще раз: досконалість не має меж» [1, 16].

В. Я повністю згодна з тобою. Але зараз у нас стоїть інше питання – «А судді хто?»

В-й. Настала черга представити високоповажне журі!

(Ведучі представляють журі)

В. Оплески нашим суддям! А зараз зустрічайте бурхливими оплесками наших чарівних дівчат, учасників конкурсної шоу-програми «Міс ліцею – 2012».

(Учасниці конкурсу з’являються на сцені під звуки музики Chicane «East Side Story». У кожної на правій руці порядковий номер).

В-й. Вітайте учасницю під першим номером − ученицю ІІ курсу класу іноземних мов Ірину. «Ірина любить ходити під дощем без парасольки. Мріє читати думки чоловіків і зустріти хлопця, який би розумів не тільки її слова, але й мовчання» [1, 12]. До її планів на майбутнє входить робота у Німеччині, відпочинок в Італії, вілла в Греції.

В. Вітайте учасницю під другим номером ученицю І курсу фізико-математичного класу Лілію. Ліля обожнює читати класичні твори. Цінує в людях відвертість, щирість, чесність. Любить екстрим та швидкість. Мріє побачити сім чудес світу. Натура романтична. Любить дивитися на зіркове небо в теплу літню ніч, на захід сонця, на сплески морських хвиль.

В-й. Вітайте учасницю під третім номером ученицю І курсу музично-філологічного класу Сніжану. Сніжана – людина комунікабельна. Любить проводити час із друзями на вечірках. Їй подобається враження від першого снігу, аромат ранньої весни та літній дощ. Головний її мінус – не пунктуальність та забудькуватість. Мріє поїхати на відпочинок до Венеції.

В. Вітайте учасницю під четвертим номером – ученицю ІІ курсу фізико-математичного класу Вікторію. Ця красуня, мов вітер, швидка, стрімка, рвучка, як гірська ріка. «Віка – людина настрою, дуже гарно готує, але тільки тоді, коли захоче. За гороскопом – Риба. Вважає, що взаєморозуміння з її коханим – головне в сімейному житті» [1, 12].

В-й. Вітайте учасницю під п’ятим номером – ученицю І курсу класу іноземних мов Владу. Ця дівчина має надзвичайно романтичну натуру, але крім того вона дуже цілеспрямована та амбіціозна. Вона не тільки любить мріяти, а й втілює свої мрії у життя. Її головною метою є віднайдення себе. Вона не шукає сенсу життя, а просто живе сьогоднішнім днем. Планує в майбутньому здійснити подорож на Гаваї, але так як для неї пріоритетом є сім’я, хоче відпочити разом з нею.

В. Вітайте учасницю під шостим номером – ученицю І курсу музично-філологічного класу Аліну. «Аліна відкрита для спілкування з друзями, вважає, що для того, щоб чогось досягти, потрібно вперто йти вперед, не зупиняючись на півдорозі. Не хоче прожити життя у спробах бути кимось, ким вона не є. Вередлива, і здаватися милою не хоче» [1, 13].

В-й. Ну що ж, тепер ми знаємо, хто ж із дівчат буде змагатися за корону «Міс Ліцею-2012».

В. Любі дівчата! Ми бажаємо вам удачі! Для всіх уболівальників, глядачів я нагадаю, які конкурси чекають на наших красунь:

1. «Візитка».

2. «Давайте поспілкуємося».

3. «Домашнє завдання».

4. «Вечірні сукні».

В-й. Після кожного випробування вельмишановне журі оцінюватиме конкурсанток. Максимальна оцінка за кожний конкурс — 10 балів! Будьте об’єктивними до всіх учасниць!

В. Шановні глядачі! Вам, до речі, серед конкурсанток потрібно буде визначити «Міс глядацьких симпатій», тому уважно стежте, щоб зробити правильний вибір.

В-й. Щоб краще познайомитися з учасницями, ми проведемо конкурс, який так і називається «Візитка». Це своєрідна візитна картка учасниць конкурсу. Вона потребує від дівчат неабиякої кмітливості та оригінальності. Учасниці розповідають все, що вважають за потрібне, про себе, можна навіть згадати смішний незвичайний випадок, який із ними трапився в житті. Дівчата, прошу вас пройти за куліси для підготовки до нашого першого конкурсу.

В. (звертається до глядачів). Отже, ми починаємо. Як ви розумієте, без вашої підтримки нам ніяк не обійтись!

Ви долоні не шкодуйте,

Овації ваші даруйте,

За дівчат ви вболівайте,

І журі переконайте!

(Проводиться конкурс візитних карток)

В-й. Запрошуємо на сцену учасницю під №1 − неперевершену Ірину.

В. Запрошуємо на сцену учасницю під № 2 − імпозантну Лілію.

В-й. Запрошуємо на сцену учасницю під № 6 − чарівну Аліну.

В. Запрошуємо на сцену учасницю під №5 − ніжну Владу.

В-й. Запрошуємо на сцену учасницю під № 3 − неповторну Сніжану.

В. Запрошуємо на сцену учасницю під № 4 − романтичну Вікторію.

В. Поки журі підводить підсумки першого конкурсу, оголошую музичну паузу. Запрошуємо на сцену Світлану з піснею «Безсоння».

В-й. «Вельмиповажне журі! Ви уважно спостерігали за кожною з конкурсанток. Наразі мені хотілося б поцікавитися, чи справила на вас враження та магія чарівності, яку щойно презентували дівчата» [1, 30].

В. Дякуємо журі!

В-й. «Анастасіє, ти знаєш, що сьогодні ми будемо говорити про кохання…» [1, 30].

В. «(вдавано розгублено) Про кохання…? Чи про любов?» [1, 30].

В-й. «Я так і знав: із жодною дівчиною неможливо говорити про кохання відверто. От і зараз, Анастасіє, коли всі наші репліки передбачені сценарієм. Ти абсолютно нелогічна» [1, 30].

В. «Де ти бачив логічну любов? Або логіку в жінки?» [1, 30].

В-й. Усе зрозуміло (єхидно). Шановні глядачі! Другий конкурс нашої шоу-програми, такий же загадковий та інтригуючий, як відповіді Анастасії. Запрошуємо на сцену всіх учасниць. Щоб ближче познайомитися з цими гарненькими дівчатами, ми зараз із ними трохи поспілкуємося й перевіримо, які ж оригінальні будуть наші дівчата у своїх відповідях на підготовлені нами питання.

(Учасниці виходять на сцену.

Учасниці відповідають на запитання ведучих)

В. Конкурсантка під №1− Ірина.

В-й. Ірино, чи вірите в кохання з першого погляду? (відповідь учасниці). Який на вашу думку ідеал хлопця?

В. Конкурсантка під №2 − Лілія.

В-й. Кажуть людина є тим, чим зайняті її думки. А про що, Ліліє, зараз думаєте Ви?

В. Конкурсантка під №3 − Сніжана.

В-й. Сніжано, із цвітом якого дерева у Вас асоціюється кохання? Чому? (відповідь учасниці). Головне, щоб не з дубовим цвітом.

В. Конкурсантка під №4 − Вікторія.

В-й. Вікторіє, які Ваші улюблені квіти? Чому?

В. Конкурсантка під №5 − Влада.

В-й. Владо, які емоції переповнюють Вас із приходом весни?

В. Конкурсантка під №6 − Аліна.

В-й. Аліно, як змінюється кольорова гама Вашого ґардеробу із приходом весни? (відповідь учасниці). Чи змінюється у Вас колір волосся?

В. Конкурсантка під №1 − Ірина.

В-й. Хто Ви, Ірино, за гороскопом? Чи відповідаєте йому?

Ваші оплески. Це була чарівна Ірина.

В. Конкурсантка під №2 − Лілія.

В-й. Ліліє, що Ви робите, щоб сподобатися іншим?

Ваші оплески. Це була романтична Лілія.

В. Конкурсантка під №3 − Сніжана.

В-й. У своїй пісні Вєра Брєжнєва співала: «любовь спасет мир». А як, Сніжано, вважаєте Ви?

Ваші оплески. Це була імпозантна Сніжана.

В. Конкурсантка під №4 − Вікторія.

В-й. У кожної людини є своє божевілля. Яке воно у Вас, Вікторіє?

Ваші оплески. Це була неповторна Вікторія.

В. Конкурсантка під №5 − Влада.

В-й. «Уявіть, Владо, що Ви володарка світу. Що Ви зробите в першу чергу?» [1, 14].

Ваші оплески. Це була дивовижна Влада.

В. Конкурсантка під №6 − Аліна.

В-й. «Аліно, що для Вас є доля? Чи вірите Ви в неї?» [1, 15].

Ваші оплески. Це була неординарна Аліна.

В. Дякуємо чарівним дівчатам! Доки журі підведе підсумки другого конкурсу, оголошую музичну паузу. Запрошуємо на сцену ансамбль Ніжинського училища культури імені Марії Заньковецької.

В. Вельмиповажне журі! Ви уважно спостерігали за кожною конкурсанткою. Робіть висновки.

Слово журі

В-й. Дякуємо журі! Хочеться сказати про прекрасну жіночу стать словами поета:

Ах, женщина, коварное создание, 
Раба любви, воспетая в стихах
. 
Роман, интрига, флирт, кокетство, тайна
, 
И власть, и красота в ее руках.
Она вершит и правит этим миром
В угоду своей слабости земной,
Сразить очарованием мужчину,
Развлечь себя кокетливой игрой.
Потешить самолюбие дуэлью,
Случайно будто выронить платок,
И чтобы под окном гитары пели,
И пылкий взгляд коснулся стройных ног.
Пускай тебе дано владеть сердцами,
Прекрасная раба любви земной
.
Но даже в этом мире, где ты правишь
,
Ты все равно останешься рабой...
Красивой Женщине – красивые слова,
Красивой Женщине – красивые поступки,
И даже если Она в чём-то не права,
Я в плен сдаюсь на милость царственной голубки.
Красивой Женщине не стыдно проиграть
И бросить честь свою и гордость Ей под ноги,
Её малейшие капризы исполнять
Готовы с радостью и демоны, и Боги.
Красивой Женщине – красивую Любовь,
Отдав для этого все средства и все силы,
Красивой Женщине – и жизнь свою, и кровь,
А за Неё легко и умереть красиво.


В. Ігорю, а який би тобі конкурс хотілося побачити?

В-й. Звичайно ж мені, як справжньому чоловікові, дуже хотілося дізнатися, чи вміють дівчата дивувати.

В. Ми переходимо до наступного конкурсу «Домашнє завдання», де дівчата повинні продемонструвати свої таланти: заспівати пісню або продекламувати вірш чи розіграти театральне дійство.

В-й. Запрошуємо на сцену учасницю під третім номером ученицю І курсу музично-філологічного класу Сніжану.

В. Запрошуємо на сцену учасницю під першим номером − ученицю ІІ курсу класу іноземних мов Ірину.

В-й. Запрошуємо на сцену учасницю під четвертим номером − ученицю ІІ курсу фізико-математичного класу Вікторію.

В. Запрошуємо на сцену учасницю під п’ятим номером − ученицю І курсу класу іноземних мов Владу.

В-й. Запрошуємо на сцену учасницю під шостим номером − ученицю І курсу музично-філологічного класу Аліну.

В. Запрошуємо на сцену учасницю під другим номером − ученицю І курсу фізико-математичного класу Лілію.

В-й. Доки журі підведе підсумки третього конкурсу, для вас прозвучить пісня «Ти моя» у виконанні В’ячеслава та Богдана.

В-й. Слово журі.

(Журі висловлює свою думку стосовно третього конкурсу).

(Після виступу журі дівчата йдуть готуватися

до наступного конкурсу)

В-й. Я закохався у вас всіх одразу, але вам, шановні глядачі та уболівальники, ще слід відповісти на запитання Анастасії.

В. А зараз час обирати «Міс глядацьких симпатій». Отже, шановні глядачі! Зверніть увагу на квиток. Зараз ми попросимо вас зробити свій вибір – поставити номер конкурсантки, яка вам сподобалася найбільше. У разі підрахування ваших голосів і буде визначено дівчину, яка стане володаркою титулу «Міс глядацьких симпатій». Під час виступу учениці ІІ курсу музично-філологічного класу Олени з піснею «Палала» наші помічники пройдуть залою і зберуть ваші квитки. А ми попросимо вас дружно проголосувати. Домовились?

В-й. Що ж, усі хвилюються: і глядачі, і журі, а найбільше наші дівчата, які готуються до виходу у вечірніх сукнях.

В. На сцені жіноче дефіле. Запрошуємо всіх учасниць.

(Дефіле дівчат під музику Александро Софіно «Луна»)

В-й. Дякуємо чарівним дівчатам! Наше неупереджене журі має винести вердикт. А поки вони рахують бали, дівчат хоче підтримати учениця ІІ курсу музично-філологічного класу Тетяна піснею «О любви».

В. Свій талант нам дарує учениця ІІ курсу музично-філологічного класу Олена з піснею «Лелеченьки».

В-й. Запрошуємо на сцену всіх учасниць.

(Учасниці виходять на сцену)

У кожній квітці – своя чарівність. Так само, як у кожній дівчині. Треба лише вміти бачити. Треба вміти дивитись. Якщо ви переконані, що володієте цим даром, тоді ви просто не могли не помітити, що і в кожній конкурсантці є теж своя неповторність. Отже, є на Україні справжні красуні. Сподіваємось, що вони прославлять на весь світ красу української Берегині!



В-й. А зараз запрошуємо до слова директора Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради.

(Виступ директора)

В-й. Дякуємо за приємні слова.

В. Зустрічайте, на сцені − Краса Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради 2011 року Наталія.

В-й. І, нарешті, довгоочікувана мить, адже журі уже визначилося.

В. Цікаво, як журі зуміло впоратися із надскладним завданням − обрати серед чарівних неперевершених учасниць конкурсу ту єдину, яка носитиме титул «Міс ліцею -2012».

В-й. Запрошуємо на сцену журі нашого конкурсу! Справжніх експертів краси! Оцініть оригінальність, артистичність кожної учасниці. Слово надається журі!

(Представники журі піднімаються на сцену.

Відбувається церемонія нагородження)

В. До слова запрошується «Міс ліцею-2012».

В-й. «Вітаємо усіх дівчат, які витримали це нелегке випробування й отримали неоціненний досвід, безліч вражень під час підготовки до конкурсу» [1, 41].

В. «Так, хочеться подякувати дівчатам за їх мужність та хоробрість, адже саме вони не побоялися вийти на цю сцену й показати все, на що вони здатні» [1, 41].

В-й. «Ми вітаємо їх із перемогою, і перш за все − перемогою над собою» [1, 41].

В. Дякуємо усім, хто прийшов сьогодні підтримати наших дівчат і чекаємо вас наступного року!

В-й. І на цій ноті ми прощаємося з вами .

В. До побачення. До нових зустрічей!

В-й. Усі бажаючі можуть сфотографуватися із учасниками конкурсу.


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка