Задачі на знаходження відстані за швидкістю і часом. Ускладнені задачі на зведення до одиниці



Скачати 51.71 Kb.
Дата конвертації11.09.2017
Розмір51.71 Kb.
Тема: Задачі на знаходження відстані за швидкістю і часом. Ускладнені задачі на зведення до одиниці.

ТМУ

  • Формувати компетентність учнів у розв’язанні задач на знаходження відстані за швидкістю і часом, спираючись на знання дітей попереднього уроку.

  • Удосконалювати навички учнів у знаходженні значень виразів на додавання і віднімання, розвивати логічне мислення, увагу, мову учнів, учити коментувати хід розв’язання.

  • Виховувати інтерес до предмета.

Обладнання: Схеми, таблиці, індивідуальні картки, мультимедійна системакомп’ютер.

Тип уроку- Урок засвоєння нових знань.

Хід уроку

1.Організаційний момент .

Привітання.( Слайд №1)

Діти, до нас на урок сьогодні завітали гості. Тож давайте привітаємо їх.



Ми вам раді, люди добрі, і вітаєм щиро вас,

І запрошуєм ласкаво на урок в 4 клас.

Автотренінг:

Давайте згадаємо ваш автотренінг.

Я – учень , я ходжу до школи. Мене навчають вчитись, я все розумію, я хочу все знати.

2.А зараз реклама уроку (Слайд №2)

Урок має бути:

1.цікавим

2.навчальним

3.гарним


4 практичним

5.продуктивним



Ми будемо :

1.активними

2.розумними

3.дисциплінованими

4.уважними


Отже якщо ми будемо такими, ми разом проведемо цікавий , творчий урок.

І урок у нас не звичайний. Ви відкриєте для себе одну із таємниць мудрості. Для цього потрібно наполегливо працювати й гідно пройти всі етапи уроку.



На вас чекає (Слайд № 3)

  • Хвилинка каліграфії

  • Хвилинка швидкого обчислення із сюрпризом

  • Ситуація успіху

  • Проблемна ситуація

  • Засвоєння нових знань

  • Фізкультхвилинка

  • Коментоване розв’язання задачі

  • Перевір задачу у сусіда

  • Застосування набутих знань

3.Актуалізація опорних знань

  • Хвилинка каліграфії.

Сядьте рівно , відкрийте зошити, згадайте правила письма і прописуємо число 29, яке складається з двох цифр 2 і 9.(запис ППЗ )

Метод «мікрофон»

Як ви вважаєте , чому на хвилинці каліграфії ми писали число 29?

Що ще в житті може означати це число?

(Дату народження,29 грн. може коштувати машинка, 29 учнів у класі, 29 метрів відстань від нашого класу до їдальні і т.д.)

Добре впорались . Рухаємось далі.



  • Хвилинка швидкого обчислення із сюрпризом.

Покажемо , на скільки швидко і вправно у 4 класників працює «мозковий комп’ютер» . Розв’язати приклади і знайти ключове слово – перевірку.

+ 54408 - 48350 +2120

973 9405 1080

12 м 80 см. - 8м.07 см. 360 – 37 3600:100

276*1 60:3

Відповіді числа: 3200, 55381 ,323,36,20,276,473,38945

Л М Д Е Ь Ц О О

(МОЛОДЕЦЬ) (Слайд № 4)



4.Повідомлення теми уроку

Пригадаймо, які задачі розв’язували на попередньому уроці? Навести приклади.

Створення ситуації успіху. (починається запис з ППЗ)


Діти а чи достатньо в нас знань щоб виконати це завдання?

(що таке обернена задача ми знаємо , а щоб знайти відстань у нас проблема) Як розв’язати таку задачу?Скажіть хто здогадався чим ми будемо сьогодні на уроці займатися?Хто може назвати тему уроку?Висловіть свої думки.

А що нам потрібно знати, щоб розв’язати нашу проблему?(знання попереднього уроку)Послухайте чи так ми думали ( продовження запису ППЗ)

5.Первинне сприйняття нового матеріалу.

Давайте заглянемо в підручник сторінка 61 , адже це джерело знань і переконаємось іще раз в правоті наших думок.

Читання хором висновку в підручнику.

Застосуймо наші знання практично. Діти я вам зараз назву рухомий об’єкт, а ви висловіть свої припущення з якою швидкістю вони можуть рухатись.

На сторінці 61 у підручнику № 391 за даними таблиці знайдемо відстані.

Висновок: щоб знайти відстань, треба швидкість помножити на час.

Фізкультхвилинка

Віконце ми відкрили,

Повітря запросили

До нашої кімнати,

У гості завітати.

Всі руки піднімаймо

Та глибоко вдихаймо.

Раз, два, три, чотири, п’ять-

Легені будем тренувать.



6. Узагальнення та закріплення знань.

Скажіть а хто такі туристи?Яким видом транспорту вони подорожують?По яких місцях вони подорожують?( Слайд № 5,6)



(нагадати про місячник протипожежної безпеки, пустощі з вогнем у лісі)

А тепер послухайте задачу:(На екрані запис задачі. Учні читають вголос. Подивіться на скорочений запис.) (Слайд № 7,8)

П. – 7 год, 35 км.

Авт. - 10 год, ? км.,якщо на 40 км/год більша

(повний аналіз задачі з поясненням біля дошки)

Фізхвилинка ( Рухівка про туристів)

Диференціація

Для учнів , хто зрозумів задачу і зможе її записати самостійно – працює в зошитах.

Для учнів які мають труднощі є записи – підказки



1) : =

2) + =

3) * =

Робота в парі

Перевір свого сусіда. Обміняйтесь зошитами і перевірте виконання задачі.(взаємоперевірка).

Висновок:Що треба знати, щоб знайти відстань?

7.Домашнє завдання (Слайд № 9)

1. Обов’язковий мінімум – ст. 62.№396,397.(інструктаж по виконанню)

2.Творче завдання ( скласти ускладнену задачу на знаходження відстані за зразком який ми виконали в класі).

8. Підсумок навчальної діяльності.

Ми пройшли всі етапи уроку .

Метод «Не завершене речення»

Закінчіть речення:

«Я сьогодні на уроці зрозумів……»

«Чи помітили ви закономірність між трьома величинами …»

«В яких галузях нашого життя ми можемо використати знання з математики?»

Метод «асоціативний кущ»

Математика (спорт, медицина, мистецтво,будівництво,бізнес,наука,сім’я , майбутня професія, культура і практичне використання)

Настав час відкрити для себе одну із таємниць мудрості.(Отримання нових знань)



Оцінювання (Вчитель оцінює дітей відповідно до критерій).( Слайд № 10)


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка