Виконання Плану роботи дпі у м. Червонограді гу міндоходів у Львівській області



Скачати 293.92 Kb.
Дата конвертації16.04.2016
Розмір293.92 Kb.


ЗВІТ

про виконання Плану роботи

ДПІ у м.Червонограді ГУ Міндоходів у Львівській області

на 2014 рік
Робота структурних підрозділів Державної податкової інспекції у м. Червонограді Головного управління Міндоходів у Львівській області (далі – ДПІ у м.Червонограді, інспекція, ДПІ) у 2014 році була спрямована на виконання завдань щодо забезпечення надходжень платежів до загального та спеціального фондів державного бюджету, місцевих бюджетів та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, а також поліпшення організації роботи.

План роботи ДПІ у м.Червонограді на 2014 рік, сформовано на підставі пропозицій, поданих самостійними структурними підрозділами ДПІ та затверджено у встановленому порядку. Звіт про виконання Плану роботи сформовано ГДІ з питань організації діяльності та контролю виконання документів на підставі звітної інформації самостійних структурних підрозділів ДПІ.


Розділ 1. Організація роботи щодо забезпечення виконання індикативних показників надходження платежів до загального та спеціального фондів державного бюджету та місцевих бюджетів

У 2014 році ДПІ у м.Червонограді забезпечено збір до Зведеного бюджету України податків, зборів, обов’язкових платежів в сумі 178 254,8 тис. гривень. Порівняно з аналогічним періодом 2013 року, збір платежів до Зведеного бюджету збільшився на 17 915,9 тис. грн. або на 110,1 відсотка. Виконання завдань, становить 100,1 відс., або зібрано до бюджетів усіх рівнів на 223,7 тис. грн. більше.

Динаміка сплати податків до зведеного бюджету наведена у діаграмі 1.

Діаграма 1. Динаміка надходження до Зведеного бюджету

До Державного бюджету в 2014 році ДПІ у м.Червонограді забезпечено збір платежів в сумі 64 924,4 тис. гривень. При цьому, розрахункову базу, виконано на 92,4 відс., або зібрано на 5 307,0 тис. грн. менше.

ДПІ у м.Червонограді виконано завдання щодо збору платежів до Державного бюджету України, визначені наказами Головного управління ДФС у області по податках та платежах:

податок на прибуток – 127,6 відс.;

збір у вигляді цільової надбавки на природній газ – 109,0 відс.;

податок на доходи фізичних осіб – 612,0 відс.;

військовий збір – 101,3 відс.;

податок на додану вартість – 109,2 відс.;

інші надходження – 241,7 відсотки.

Не виконано показники:

податок на додану вартість – 89,2 відс.;

збір за спеціальне використання води – 58,6 відс.;

плата за користування надрами – 76,7 відс.;

частина чистого прибутку – 44,4 відс.;

збір за користування радіочастотами – 97,2 відс.;

збір на розвиток виноградарства, садівництва та хмелярства – 99,1 відсотки.

Розрахункову базу зі збору платежів до загального фонду Державного бюджету України, виконано на 100,1 відсотка.

Динаміка сплати податків до загального фонду державного бюджету наведена у діаграмі 2.

Діаграма 2. Динаміка надходжень до Загального фонду Державного бюджету

У 2014 році ДПІ у м.Червонограді забезпечено збір до місцевих бюджетів податків, зборів, обов’язкових платежів, що контролюються органами ДФС, в сумі 113 330,4 тис. гривень. Порівняно з аналогічним періодом 2013 року збір платежів до місцевого бюджету збільшився на 5 177,0 тис. грн., або на 4,6 відсотка. Виконання завдань становить 105,1 відсотків.

Динаміка сплати податків до місцевого фонду державного бюджету наведена у діаграмі 3.



Діаграма 3. Динаміка надходжень до місцевого бюджету


Розділ 2. Організація роботи із забезпечення адміністрування податків і зборів та інших платежів, що сплачуються юридичними особами

2.1. податок на прибуток

До державного бюджету за 2014 рік надійшло 13 065,1 тис. грн. податку на прибуток, що на 7,0 відс. (-929,1 тис. грн.) менше 2013 року.

Сплата в 2014 році авансових внесків з податку на прибуток (1/12 нарахованої до сплати загальної суми за попередній рік, які сплачуються платниками щомісячно в звітному році) склала – 6 885,5 тис. гривень.

Середньомісячні нарахування авансових внесків у 2014 році складали 693,4 тис. гривень.

У 2014 року не подавались уточнюючі декларації з податку на прибуток на зменшення задекларованих до сплати сум податку на прибуток та авансових внесках з податку на прибуток.

Рівень податкової віддачі за підсумками декларування 2013 року склав 0,53 відсотка. Це зумовлено тим, що важливу роль у формуванні рівня податкової віддачі відіграють три підприємства з великими обсягами оборотів, які є мінімізаторами, а саме:

- СП ,,Київ-Захід” у формі ТОВ, рівень податкової віддачі складає 0,07 відсотка (валовий дохід – 340 359,1 тис. гривень, об'єкт оподаткування – 1 591,7 тис. гривень). Причиною низьких результатів фінансово-господарської діяльності є зниження товарообороту в зв’язку з відмовою підприємства від здійснення одного з основних видів діяльності - оптової торгівлі тютюновими виробами. Разом з тим відбулося збільшення постійних витрат по веденню торгівельної діяльності (зросли тарифи на газ, енергоносії, зросла заробітна плата працівників роздрібної торгівлі). Недостатність власних коштів та постійне залучення кредитних коштів не дає змоги підвищити обсяг діяльності та відповідно збільшити показники декларування податку на прибуток.

- ТзОВ ,,Гравіс”, рівень податкової віддачі складає 0,30 відсотка (валовий дохід – 50 511,9 тис. грн., об'єкт оподаткування – 914,5 тис.гривень). Причиною зниження результатів фінансово-господарської діяльності є ріст тарифів на комульні послуги (зросли тарифи на газ, енергоносії). Також однією з причин є ріст витрат пов’язаних із зберіганням товарів, а також збільшення постійних витрат по веденню торгівельної діяльності (зросла заробітна плата працівників роздрібної торгівлі).

- ТзОВ ,,Дюна-Веста’’ рівень податкової віддачі складає 0,15 відсотка

(валовий дохід – 110 958,2 тис. грн., об'єкт оподаткування – 14 274,3 тис. гривень). Причиною зниження результатів фінансово-господарської діяльності є ріст тарифів на комунальні послуги, а також зростання собівартості на продукцію. Також дане підприємство належить до галузі легкої промисловості та використовує пільгу по податку на прибуток згідно із п.17 підрозділу 4 розділу 20 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VI.(Тимчасово, звільняються від оподаткування: прибуток отриманий від основної діяльності підприємств легкої промисловості (група 17-група19 КВЕД ДК 009: 2005), крім підприємств, які виробляють продукцію на давальницькій сировині).

Виконання розрахункової бази зі збору податку на прибуток у 2014 році наведено у діаграмі 4:



Діаграма 4. Виконання розрахункової бази зі збору податку на прибуток

у 2014 році


Найбільшими платниками податку на прибуток в 2014 році були:

Код ЄДРПОУ

Назва підприємства

Сплачено,

тис. грн.



01267395

ТДВ "ЧЗМК"

1 477,5

23963095

Філія "Червоноградське управління по експлуатації газового господарства"

1 157,8

31228240

ТЗОВ "Агро-Iнвест"

431,7

36913340

ТОВ "ІВК-Постач"

514,5

22405648

ПАТ "Зміна"

589,0

Заборгованість по податку на прибуток станом на 01.01.2014 року за такими підприємствами:



Код ЄДРПОУ

Назва підприємства

Заборгованість,

тис. грн.



33615664

ЗАТ "Прибужжя"

1 677,9

33724094

ПРАТ "Калина - ЛТД"

1 387,0

177158

ПАТ "Укрзахідвуглебуд"

650,7

36736825

ТОВ "ВЗП"

200,8

25550718

ТОВ "Престиж-Захід"

72,6

В 2014 році відшкодовано ПДВ на загальну суму 9 841,4 тис. грн., з них сплачено податку на прибуток в сумі 1 492,7 тис. грн., що становить 15,0 відсотків.

Виконання інспекцією розрахункової бази зі збору податку на прибуток підприємств у 2014 році та ріст у порівнянні з 2013 роком наведено у діаграмі 4:

Діаграма 5. Виконання розрахункової бази зі збору податку на прибуток підприємств у 2014 році та порівняння із 2013 роком


Станом на 01.01.2015р. застосовано штрафних санкцій по податку на прибуток за несвоєчасну сплату грошових зобов’язань по 43 СПД на суму 84,6 тис. гривень. За неподання податкових декларацій застосовано штрафних санкцій по податку на прибуток по 6 СПД на суму 1,9 тис. гривень.

По факту несплати за І півріччя 2014 року КП ,,Червонограджитлокомунсервіс’’ авансових внесків податку на прибуток із суми виплачених дивідендів у розмірі 20,1 тис. грн. (сума виплачених дивідендів 111,5 тис. грн.) згідно камеральної перевірки нарахована фінансова санкція в сумі 5,0 тис. гривень.

По факту несплати за І півріччя 2014 року КП ,,Аптека № 114 м.Соснівка”  авансових внесків податку на прибуток із суми виплачених дивідендів у розмірі 0,1 тис. грн. (сума виплачених дивідендів 0,5 тис. грн.) згідно камеральної перевірки нарахована фінансова санкція в сумі 0,02 тис. гривень.
2.2 податок на додану вартість

За 2014 рік до загального фонду Державного бюджету сплачено 35 178,5 тис. грн. податку на додану вартість.

Порівняно з відповідним періодом минулого року збільшено суми збору ПДВ на 4 068,0  тис. грн. або на 13,08 відсотка.

Динаміка збору ПДВ по місяцях 2013 -2014 років наведена у діаграмі 6.
Діаграма 6. Динаміка збору ПДВ по місяцях 2013 -2014 років

За січень – грудень 2014 року позитивні нарахування задекларованих сум ПДВ збільшились на 4 456,0 тис. грн., або на 11,8 відс. у порівнянні з відповідним періодом 2013 року і склали 42 302,5 тис. гривень.


2.3 акцизний податок та збір на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства

В ДПІ у м.Червонограді відсутні платники акцизного податку.

Здійснено контроль за своєчасністю, правильністю обчислення, повнотою нарахування та сплати платниками збору на розвиток виноградарства, садівництва та хмелярства. В інспекції зареєстровано 118 платників, які сплачують даний збір, з них 86 - фізичні особи і 32 – юридичні особи. У 2014 році забезпечено надходження збору до бюджету в сумі 1 319,7 тис. грн., при плані 1 331,9 тис. грн., виконання становить 99,1 відсотка.
2.4 інші платежі з юридичних осіб

Виконання індикативних показників становить:



  • збору за спеціальне використання води 602,0 тис. грн. (58,7 відс.) при прогнозі 1 027,1 тис. грн.;

  • платі за користування надрами 1 630,2 тис. грн. (89,3 відс.) при прогнозі 1 826,8 тис. грн.;

  • збору за користування радіочастотним ресурсом України 23,9 тис. грн. (97,2 відс.) при прогнозі 24,6 тис. грн

  • екологічному податку 407,5 тис. грн. (16,1 відс.) при прогнозі 2 539,2 тис. грн.;

  • місцевих податкох і зборах 171,4 тис. грн. (107,2 відс.) при прогнозі 160,0 тис. грн.;

- збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності 776,6 тис. грн. (98,5 відс.) при прогнозі 788,4 тис. грн.;

  • єдиний податок з юридичних осіб 1 904,1 тис. грн. (140,9 відс.) при прогнозі 1 351,7 тис. грн.;

  • збір у вигляді цільової надбавки – 2 262,8 тис. грн. (109,0 відс.) при прогнозі 2 076,7 тис. гривень.

У 2014 році донараховано штрафних санкцій за несвоєчасну сплату податкових зобов’язань відповідно до ст.126 Податкового Кодексу України :

- по збору за спеціальне використання води донараховано – 0,2 тис. грн. по 15 платниках;

- по збору на розвиток виноградарства, садівництва хмелярства – 0,32 тис. грн. по 9 платниках;

- єдиний податок з юридичних осіб - 7,1 тис. грн. по 23 платниках.

Крім цього, донараховано штрафних санкцій відповідно до ст.120 Податкового Кодексу України за неподання або несвоєчасне подання податкової звітності:

- по збору за спеціальне використання води - 1,19 тис. грн. по 2 платниках;

- по єдиному податку з юридичних осіб – 0,68 тис. грн. по 2 платниках;

- по збору на розвиток виноградарства, садівництва хмелярства – 1,36 тис. грн. по 2 платниках;

- по туристичному збору – 0,17 тис. грн. по 1 платнику.
2.5 контроль за правомірністю бюджетного відшкодування податку на додану вартість 

Протягом 2014 року платниками ДПІ у м.Червонограді заявлено до відшкодування на розрахункові рахунки 21 982,6 тис. грн. податку на додану вартість, що є більше від минулого року на 668,3 тис. гривень.

У 2014 році відшкодовано грошовими коштами на розрахункові рахунки платників – 9 841,4 тис. грн., що є менше від минулого року на 7 478,3 тис. гривень.

У 2014 році по ДПІ у м.Червонограді відшкодовано в автоматичному режимі ПДВ на суму 3 546,0 тис. грн. по 1 платнику, що склало 36,0 відс. від всіх відшкодованих сум платникам на розрахункові рахунки, в той час, як в минулому році було відшкодовано ПДВ в автоматичному режимі по 1 платнику на суму 4 121,7 тис. грн. , що склало 23,8 відс. від всіх відшкодованих сум платникам на розрахункові рахунки.

Основні показники щодо відшкодування податку на додану вартість у 2013 – 2014 роках наведено у діаграмі 7.

Діаграма 7. Основні показники щодо відшкодування податку на додану вартість у 2013 – 2014 роках


Станом на 01 січня 2015 року загальний залишок невідшкодованих сум ПДВ на рахунки платників становив 14 954,8 тис. грн., який у порівнянні з минулим роком зріс на 10 449,5 тис. грн. або в 3,3 рази.
Розділ 3. Організація роботи із забезпечення адміністрування податків і зборів, що сплачуються фізичними особами у т.ч. самозайнятими особами, а також єдиного внеску на загальнообов’язкове державне страхування

Планові показники по податку з доходів фізичних осіб за 2014 рік виконано на 101,1 відсотка, понад план поступило 1 571,1 тис. гривень. Забезпечено приріст даного податку до 2013 року на 2,9 відсотка.

Питома вага ПДФО у загальних надходженнях до місцевого бюджету відображено у діаграмі 8.

Діаграма8. Питома вага платежів у загальних надходженнях до місцевого бюджету у 2014 році.


З метою вжиття вичерпних заходів щодо забезпечення у 2014 році виконання затверджених місцевими радами показників з ПДФО, а також зменшення обсягів тіньової заробітної плати вживалися усі можливі засоби впливу, а саме:

- проводилась роз'яснювальна робота з керівниками підприємств, установ, організацій, які виплачують заробітну плату з порушенням вимог законодавства про працю;

- проводилися засідання спільних комісій з органами місцевого самоврядування стосовно проведення індивідуальної роботи з керівниками підприємств, установ, організацій (незалежно від форм власності), спрямованої на погашення заборгованості з виплати заробітної плати та підвищення рівня виплати заробітної плати, а також сплати, відповідно, належних сум податку на доходи фізичних осіб.

- проводилися заслуховування суб’єктів господарської діяльності – фізичних осіб, що перебувають на загальній системі оподаткування та сплачують незначні суми податку з доходів фізичних осіб.

Станом на 01.01.2014 заборгованість з виплати заробітної плати відсутня, однак станом на 01.01.2015 така заборгованість обліковувалась по 2 підприємствах та структурних підрозділах ДП „Львіввугілля” в сумі 7 469,3 тис. гривень.

Протягом 2014 року проведено співбесіди з керівниками суб’єктів підприємницької діяльності на постійно діючих комісіях при органах місцевого самоврядування та в ДПІ з питань забезпечення своєчасної виплати надходжень єдиного соціального внеску та податків до місцевого бюджету, які виплачують заробітну плату працівникам менше встановленого мінімуму або мають заборгованість з виплати заробітної плати.

За результатами слухань 42 підприємства та 7 суб’єктів підприємницької діяльності-фізичних осіб підвищили рівень виплати заробітної плати за рахунок чого додатково поступило до бюджету 54,7 тис. грн. податку з доходів фізичних осіб. Також, заслухано керівників 3 підприємств, які мали заборгованість з виплати заробітної плати і додатково надійшло до бюджету податку з доходів фізичних осіб в сумі 489,6 тис. грн, та єдиного внеску в сумі 1 359,5 тис. гривень.

Розділ 4. Організація проведення контрольно-перевірочної роботи, у тому числі з питань з єдиного соціального внеску

Впродовж 2014 року, згідно із затвердженим планом – графіком, проведено 8 перевірок суб’єктів господарювання – юридичних осіб проти 14 запланованих до перевірки на 2013 рік. Крім того, проведено 46 позапланових перевірок.

За результатами планових та позапланових перевірок донараховано до бюджету узгоджених податкових зобов‘язань на суму 3 012,3 тис. грн., з яких пред’явлено до сплати 3 012,3 тис. гривень.

З узгоджених донарахованих сум сплачено до бюджету 3 030,2 тис. грн., або 100 відс. від пред’явлених до сплати.

Щомісячною мобілізацією коштів до державного бюджету відділом податкового аудиту ДПІ у 2014 році забезпечено виконання доведених завдань в розмірі 130,8 %, або 3 148,7 тис. грн. при плановому показнику 2 408,0 тис. гривень.

У 2014 році представниками правоохоронних органів на виконання передано всього 10 постанов на проведення позапланових документальних перевірок, з них: - 6 постанов опрацьовано станом на 31.12.2014.

Слід зазначити, що такий високий рівень виконання завдань забезпечено при скороченні кількості планових документальних перевірок; так за 2013 рік до плану-графіку було включено 14 СГД , а за 2014 рік лише 8 СГД.

Крім того, упродовж 2014 року при проведенні перевірок платників податків здійснювалось відпрацювання ланцюгів постачання товарів, робіт (послуг) з метою виявлення контрагентів з ознаками фіктивності, схем мінімізації податкових зобов’язань та ухилення від оподаткування, у т.ч. із використанням ,,транзитних” підприємств. За результатами відпрацювання "схемного" кредиту по проведених перевірках протягом 2014 року донараховано всього 3 037,3 тис. грн., зменшено від'ємне значення з ПДВ на суму 1,1 тис. грн., та описано транзитні операції з ПДВ: на суму ПЗ 438,1 тис. грн., на суму ПК 409,8 тис. грн.

У 2014 році проведено 37 перевірок суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності, з яких 22 перевірки результативні (результативність – 59,5 відс.). Перевірками охоплено 27 суб’єктів господарювання.

За результатами проведених перевірок донараховано 90,3 тис. грн., в тому числі пені за порушення термінів розрахунків у сфері ЗЕД та штрафних санкцій за порушення вимог валютного законодавства – 75,4 тис. грн. та податків і інших платежів 14,9 тис. грн. Узгоджені донарахування разом з донарахуваннями минулих років, які узгодилися у 2014 року склали суму 90,3 тис. грн., в тому числі пені за порушення термінів розрахунків у сфері ЗЕД та штрафних санкцій за порушення вимог валютного законодавства – 75,4 тис. грн. та податків і інших платежів 14,9 тис. грн, рівень узгодження донарахованих сум становить 100%.

Сплата до бюджету у 2014 році донарахованих по контролю за валютними операціями та операціями у сфері ЗЕД сум склала 90,3 тис. грн. (100 відс. від пред'явлених до сплати).

Впродовж 2014 року, згідно із затвердженим планом – графіком, відділом доходів і зборів з фізичних осіб ДПІ у м.Червонограді проведено 12 планових перевірок (протягом 2013 року проведено 12 планових перевірок), за результатами яких донараховано 535 тис. грн. (протягом 2013 року – 1 577 тис. гривень).

У 2014 році перевірено 254 платники, в т.ч. 8 суб’єктів підприємницької діяльності - юридичні особи та 241 фізичні особи – підприємці, 1 фізичну особу, яка здійснює незалежну професійну діяльність та 4 фізичні особи - громадяни.

Проведеними перевірками виявлено порушення у 38 платників, в т.ч.

у 8 суб’єктів підприємницької діяльності - юридичних осіб та у 30 фізичних осіб – підприємців, 1 фізичної особи, яка здійснює незалежну професійну діяльність та 4 фізичних осіб – громадян, донараховано 1 160 тис. грн., в т.ч. 530 тис. грн. - суб’єктах підприємницької діяльності–юридичних особах, та 575 тис. грн. - фізичним особам – підприємцям, 3,5 тис. грн. – самозайнятим особам та 51,5 тис. грн. фізичним особам - громадянам.

За результатами контрольно-перевірочної роботи відділу доходів і зборів з фізичних осіб надійшло до бюджету податків в сумі 528,7 тис. грн. та єдиного соціального внеску в сумі 112 тис. гривень.


Розділ 5. Організація роботи щодо контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів
Впродовж 2014 року було видано 302 ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами.

У 2014 році до місцевого бюджету надійшло 1 950,8 тис. грн. плати за ліцензії на виробництво, право експорту (імпорту), оптової та роздрібної торгівлі спиртом, алкогольними напоями та тютюновими виробами, що на 24,1 тис. грн. менше у порівнянні до 2013 року, як це наведено у діаграмі 9.



Діаграма 9


Розділ 6. Організація роботи та контроль за погашенням податкового боргу

Податковий борг станом на 01.01.2015 складав 46 637,0 тис. грн., по 142 юридичних особах та 164 фізичних особах. У порівнянні з сумою боргу станом на 01.01.2014 - зріс на 5 515,1 тис. грн. або на 13,4 відсотка.

Основною причиною зростання податкового боргу є проведення контрольно-перевірочних заходів інспекцією.

Перевіркою ДП ,,Дирекція по будівництву об’єктів” донараховано податків на суму 4 805,3 тис. гривень. Крім того, ріст боргу у грудні 2014 року відбувся і за рахунок нарахування в КОР 31.12.2014 року відстроченої суми податкового боргу згідно ухвали ЛОАС від 24.12.2013 № 2а-9164/12/1370 ,,Про відстрочку виконання судового рішення” по структурних підрозділах ДП ,,Львіввугілля” на суму 7 799,1 тис. гривень.

Станом на 01.01.2015 в ДПІ у м. Червонограді обліковано 8 підприємств-боржників із сумою боргу до 1,0 тис. гривень.

Протягом 2014 року забезпечено надходжень в рахунок погашення податкового боргу на суму 29 347,3 тис. грн., з яких:

самостійно сплачено боржниками – 23 735,0 тис. грн.;

за рахунок сплати розстрочених сум – 1 723,3 тис. грн.;

за рахунок клірингових розрахунків – 3 107,2 тис. гривень.

ДПІ у м. Червонограді забезпечено реалізацію заставного майна в сумі 526,7 тис. гривень.

Згідно виконавчих листів в судовому порядку забезпечено надходження в сумі 74,5 тис. гривень.

Крім цього, виставлено 1 744 інкасових доручень, за якими стягнуто 180,6 тис. грн. в рахунок погашення податкового боргу.

Протягом 2014 року сформовано та направлено 166 податкових вимог.

Станом на 01.01.2015 в ДП “Інформаційний центр” зареєстровано в податкову заставу описаного майна на загальну суму 41 637,0 тис. гривень.



Розділ 7. Організація роботи щодо виявлення кримінальних та інших правопорушень у сфері оподаткування, митній та бюджетній сферах, провадження оперативно-розшукової діяльності та досудового розслідування

Оперативним управлінням ДПІ у м. Червонограді у 2014 році здійснено комплекс організаційних та практичних заходів, спрямованих на активізацію боротьби зі злочинністю у сфері оподаткування, залучення до оподаткування коштів, які знаходяться в тіньовому обігу, забезпечення надходження коштів до бюджетів усіх рівнів, скорочення податкової заборгованості.

Так, у 2014 році зареєстровано в ЄРДР 18 кримінальних проваджень у сфері оподаткування: (по ч. 3 ст. 212 (ухилення від сплати податків, зборів (обовязкових платежів) - 8 к/п, по ст.191 (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем) – 3 к/п, по ст.204 (незаконне виготовлення, зберігання, збут або транспортування з метою збуту підакцизних товарів) – 4 к/п, по ст.209 (легалізаці (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом) - 1 к/п, по ст.205 (фіктивне підприємництво) - 2 к/п), з них тяжких та особливо тяжких – 12 кримінальних проваджень, що становить 67,0 відсотків.

Зареєстровано 2 кримінальні провадження, передбачені ч.1. ст.205 КК України за фактом створення невстановленими особами фіктивних фірм з метою прикриття незаконної діяльності.



З початку 2014 року погашено збитків по кримінальних правопорушеннях на суму 10 356,6 тис. гривень.

Скеровано до суду 7 кримінальних проваджень : 4 - за ч.4 ст.212 КК України, 1 - за ч.4 ст.212-1 КК України, та 2 - кримінальних провадження за ч. 1 ст.204 КК України.

Також оперативним управлінням ДПІ проведенно заходи щодо боротьби з незаконним обігом підакцизних товарів, виявлення та вилучення фальсифікованих алкогольних напоїв, протидії їх незаконному виробництву. В ході проведених заходів зареєстровано 4 кримінальні провадження за ст.204 ч.1 КК України, складено 38 протоколів про адміністративні правопорушення (14 - за ч.1 ст.164-5 КУпАП та 11 - за ч.1 ст.164 КУпАП, 13 - 177-2 КУпАП.

Всього вилучено товарів на суму 2 159,00 тис. грн., з них тютюнові вироби – 5 6982 пач./614,0 тис. грн., алкогольні вироби - 2038,1 дал./ 1 436,9 тис. грн., спирт- 66,3 дал./31,1 тис. грн., ПММ- 7,0 тон./77,0 тис. грн. Конфісковано ТМЦ- 54 900 пач./ 587,0 тис. гривень.

Проведено відпрацювання СГД з ознаками ризикових операцій, доведених до відпрацювання ДФС України:

Податкові ями- 35 СГД (по подадкових ямах: СФГ «Серміш Захід Агро» та ПП «Медагроекспорт» зареєстровані кримінальні провадження за ч.1 ст.205 КК України);

Транзитери – 15 СГД (по транзитеру ПАТ «Красненський КХП» зареєстровано кримінальне провадження - ч.3 ст.212 КК України);

Вигодонабувачі – 45 СГД (по вигодонабувачу ТзОВ ВП «ЗВЗ» зареєстровано 2 кримінальних провадження за ч.5 ст.191 та ч.1 ст.209 КК України).

Протягом 2014 року в оперативне управління ДПІ у м. Червонограді з території обслуговування надійшло 256 запитів на розшук, з них місце знаходження встановлено по 250 СГД, на виконанні – по 6 СГД.


Розділ 8. Координація роботи з питань основної діяльності, здійснення контролю за виконанням документів

Діяльність ДПІ у м.Червонограді здійснювалась відповідно до Положення, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 17.04.2013 №55 „Про затвердження положень про територіальні органи Міндоходів у Львівській області”.

Організація роботи ДПІ у 2014 році проводилась відповідно до річного та піврічних планів роботи.

Структурними підрозділами ДПІ формувались квартальні плани роботи підрозділів за основними напрямами із врахуванням заходів, визначених у відповідних планах роботи ДПІ (річному, піврічному), які затверджувались керівництвом ДПІ відповідно до розподілу обов’язків.

Звіти про виконання планів роботи ДПІ сформовано та скеровано до ГУ Міндоходів у області відповідно до встановлених вимог та термінів.

Порядок організації діяльності ДПІ, пов’язаної з виконанням покладених завдань та повноважень, здійснювався, відповідно до Регламенту ДПІ у м.Червонограді, затвердженого наказом ДПІ від 26.12.2013 № 325 із змінами, затвердженими наказом від 28.04.2014 року №238.

У звітному році було організовано та проведено 47 апаратних нарад, за результатами яких, надано 89 контрольних завдань.

У ДПІ контроль за виконанням актів законодавства, звернень і запитів народних депутатів України, завдань органів вищого рівня та власних рішень, визначених наказами і розпорядженнями ДФС, Головного управління ДФС у області, місцевих органів влади та власних розпорядчих документів здійснювався згідно з вимогами Положення про здійснення системного автоматизованого контролю за виконанням контрольних доручень.

Протягом 2014 року здійснювалась постановка на автоматизований контроль в ДПІ 585 контрольних завдань в установленому порядку, які підлягали виконанню. Виконавцями контрольних доручень надавалися звіти головному державному інспектору з питань організації діяльності та контролю виконання документів щодо виконання контрольних завдань ДФС у області, прикріплено до даних контрольних доручень електронні копії документів, що підтверджують їх виконання.

Забезпечено надання практичної і методичної допомоги працівникам структурних підрозділів з питань здійснення системного дистанційного автоматизованого контролю за виконанням завдань.


Розділ 9. Забезпечення взаємодії з органами державної влади та місцевого самоврядування

ДПІ у м. Червонограді активно співпрацювала з органами місцевого самоврядування, Державною казначейською службою, Міським фінансовим управлінням та відділом державної виконавчої служби Червоноградського управління юстиції Львівської області, щодо забезпечення ефективного соціально-економічного розвитку м. Червонограда, в межах відведених повноважень та компетенції.

Керівництво ДПІ брало участь у сесіях Виконавчого комітету Червоноградської міської ради, оперативне управління ДПІ – у координаційних нарадах керівників правоохоронних та контролюючих органів міста при прокуратурі.

Підрозділами ДПІ у м. Червонограді проводилась активна робота із залучення органів місцевого самоврядування та контролюючих органів для спільного вирішення проблемних питань, що виникають в ході ведення господарської діяльності суб’єктів господарювання.


Розділ 10. Організація правової роботи

Протягом 2014 року у Львівському окружному адміністративному суді перебувало 53 справи (позови про стягнення податкової заборгованості) на суму 25 737,59 тис.грн., з них за минулі роки 20 справ на суму 7 476,28 тис. гривень. У звітному періоді подано 33 позови на суму 18 261,3 тис. гривень.

Задоволено на користь ДПІ 39 справ на суму 22 360,70 тис. гривень.

До бюджету надійшло 3 521,58 тис. гривень.



- в тому числі про стягнення заборгованості за рахунок активів боржників:

у Львівському окружному адміністративному суді перебувало 52 справи на суму 25 708,85 тис. грн., з них минулі роки - 19 справ на суму 7 447,54 тис. гривень. У звітному періоді подано 33 позови на суму 18 261,3 тис. гривень.

Задоволено на користь ДПІ 39 справ на суму 22 360,70 тис.гривень.

До бюджету надійшло 3 521,58 тис. гривень.



- з них про стягнення податку з власників транспортних засобів:

На розгляді у Львівському окружному адміністративному суді перебувала одна справа з минулих років на суму 28,74 тис. гривень.

За 2014 рік подано 23 позови про скасування державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, 23 позови задоволено на користь ДПІ.

Позови про визнання недійсними рішень ДПІ:

У судах перебувало 20 позовів про визнання недійсним рішень на загальну суму 7 802,23 тис. грн., з минулих років - 17 справ на суму 7 801,44 тис. гривень. У звітному періоді - 3 позови на суму 0,79 тис. гривень. Судом відмолено в задоволені позовних вимог платників податків по 2 справах на суму 16,74 тис. гривень. Задоволено на користь платників податків 8 позовів на суму 1 955,60 тис. гривень.
Розділ 11. Організація роботи з платниками податків, здійснення контролю за наданням адміністративних послуг

ДПІ у м.Червонограді протягом 2014 року приділялась належна увага організації роботи з платниками податків, надання адміністративних послуг, забезпечення розгляду звернень громадян, проведення особистого прийому громадян посадовими особами, надання у встановленому законодавством порядку публічної інформації.

Забезпечено організацію ефективного обслуговування платників податків в центрі обслуговування платників, надано 26 500 адміністративних, інформаційних та консультаційних послуг, послуг з видачі електронних ключів та приймання звітності суб’єктам господарювання та громадянам. Впроваджуються нові форми і методи в діяльності центру обслуговування платників, забезпечено взаємодію між структурними підрозділами ДПІ з питань надання адміністративних, інформаційних та консультаційних послуг. Актуальна інформація доводиться до платників податків шляхом максимального використання можливостей стендів у центрі обслуговування платників.

Постійно проводилось анкетування платників податків - відвідувачів центру обслуговування платників, отримані анкети щотижнево аналізувались.

Забезпечено кваліфікований і своєчасний розгляд звернень громадян відповідно до вимог Закону України „Про звернення громадян”, протягом року розглянуто 19 звернень громадян.

Організовано проведення особистого прийому громадян посадовими особами ДПІ , протягом року проведено 3 особистих прийоми. Проводилось вивчення та аналіз питань, порушених громадянами на особистому прийомі. Забезпечено доведення доручень, наданих керівництвом ДПІ під час особистих прийомів громадян, структурним підрозділам ДПІ та здійснення контролю за їх виконанням. Здійснено щомісячний аналіз стану розгляду звернень громадян, аналітичну інформацію доведено до громадян та розміщено на суб-сайті Головного управління ДФС у області.

Забезпечувався якісний та своєчасний розгляд інформації щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників органів ДФС, яка надійшла від платників податків на сервіс „Пульс”. Протягом 2014 року розглянуто 3 звернення, які надійшли на сервіс „Пульс ”.

Забезпечено кваліфікований розгляд і своєчасно надано відповіді на запити на публічну інформацію відповідно до вимог Закону України „Про доступ до публічної інформації” (протягом року розглянуто та надано відповіді на 9 запитів на публічну інформацію). Аналітичну інформацію висвітлено місцевими ЗМІ та на суб-сайті Головного управління ДФС у області.


Розділ 12. Організація роботи з громадскістю та засобами масової інформації

Протягом 2014 року ДПІ ум.Червонограді проведено 14 заходів за участі представників місцевих ЗМІ. В тому числі організовано 1 брифінг, 2 інтерв’ю та 12 інших публічних заходів за участі керівництва.

Організовано і проведено 38 заходів з громадськістю, представниками інститутів громадянського суспільства та бізнесу, з них 4 засідання ,,круглих столів”.

Організовано роз’яснювальну роботу серед платників податків щодо порядку застосування законодавчих та інших нормативно-правових актів з питань оподаткування та необхідності і переваг сплати податків, а саме: проведено 27 семінарів та практикумів для платників податків, зборів, платежів. Забезпечено проведення 23 сеанси телефонного зв’язку ,,гаряча лінія”.

Протягом 2014 року підготовлено 93 матеріали з питань застосування податкового законодавства та єдиного внеску. У друкованих ЗМІ розміщено 141 матеріал, на радіоканалах - 189, телебачення – 155, в Інтернет- ЗМІ – 254. Крім цього 36 матеріалів розміщено на суб-сайті Головного управління ДФС у області.

Розповсюджено 31 вид тематичної друкованої продукції серед платників податків.

Організовано роботу з формування податкової культури у майбутніх платників податків: проведено 9 заходів з майбутніми платниками податків, зборів і платежів, залучено 2 волонтерів до проведення кампанії декларування доходів громадян.
Розділ 13. Організація роботи щодо обліку податків та зборів, складання звітності про стан розрахунків платників з бюджетом

Станом на 01.01.2015 року ДПІ у м.Червонограді закрито карточки особових рахунків по 349 підприємцях у зв'язку із зняттям з обліку .

Сформовано 173 довідки Ф-22ОПП про відсутність заборгованості зі сплати податків, зборів.

Станом на 01.01.2015 року сформовано 171 довідка Ф-3ЄСВ про відсутність заборгованості зі сплати єдиного внеску.

Сформовано та проведено 425 висновків щодо повернення та перекиду помилково сплачених платежів до бюджету та 78 висновків щодо повернення та перекиду помилково сплачених коштів єдиного внеску.

Постійно проводилась звірка з підприємствами та СПД – фізичними особами.

Щоденно проводилась розноска необроблених платіжних документів платників податків до карток особових рахунків та звірка внесених даних з ф.412.

Станом на 01.01.2015р. в ДПІ у м.Червонограді перебувало на податковому обліку 937 юридичних та 3 441 фізичних осіб.

За 12 місяців 2014 року взято на податковий облік 34 юридичних та 282 фізичних осіб.

Станом на 01.01.2015 року було знято з обліку 16 юридичних та 334 фізичних осіб.

За період з 01.01.2014р. по 31.12.2014р. видано 2 934 довідок про присвоєння ідентифікаційного номера.

Розділ 14. Забезпечення розвитку, упровадження та технічного супроводження інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних систем, автоматизації процедур

Протягом 2014 року своєчасно та якісно встановлювалися поновлення до вже існуючих програмних комплексів та програмних засобів, забезпечено належне супроводження програмного комплексу з приймання і комп’ютерної обробки податкової звітності, а також реєстрів податкових зобов’язань у розрізі контрагентів, поданих до органів ДФС, у т.ч в електронному вигляді. Було впроваджено в експлуатацію систему “Податковий блок” та забезпечено електронний сервіс обслуговування платників податків.

Своєчасно та якісно передавалась зведена інформація по декларації з ПДВ юридичних осіб на центральний рівень.

ДПІ у м.Червонограді постійно проводилась робота з платниками податків по залученню їх до подання податкової звітності засобами телекомунікаційного зв’язку. При зверненні до ДПІ юридичним особам та фізичним особам-підприємцям надавались роз’яснення щодо надання безкоштовних електронних цифрових підписів відділеннями акредитованого центру сертифікації ключів та вживались заходи щодо залучення платників податків для отримання послуг електронного цифрового підпису.

За період з 01.01.2014 року по 31.12.2014 року при плані 1 340 платників - залучено 1 581 (118%) платників до подання звітності в електронному вигляді. Скарг від платників щодо неправомірної відмови у прийнятті податкової звітності протягом 2014 року не було.
Розділ 15. Організація роботи щодо добору, розстановки, професійної підготовки кадрів та підвищення кваліфікації персоналу

В ДПІ у м.Червонограді протягом 2014 року приділялась належна увага питанню добору і розстановки кадрів. Прийняття осіб на роботу та переведення спеціалістів на вищі посади здійснювались шляхом зарахування до кадрового резерву, проведення стажування, конкурсу, вивчались ділові і моральні якості осіб, які претендують на посади державних службовців. Відносно працівників, які вперше влаштувались на роботу, проведено спеціальні перевірки згідно Указу Президента від 25.01.2012 року №33/2012 ,,Про Порядок організації проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов'язаних із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування”. Відповідно до вимог наказу ГУ Міндоходів у Львівській області від 24.10.2013 року №445 ,,Про наставництво в органах ГУ Міндоходів у Львівській області та підпорядкованих ДПІ”, наказами по інспекції за працівниками були закріплені наставники, складені Індивідуальні плани наставництва, надано необхідну методичну і практичну допомогу у вивченні та відпрацюванні питань, передбачених Індивідуальним планом наставницитва, здійснювався постійний контроль за його виконанням. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.10.2013 року №839 ,,Про спеціальні звання посадових осіб органів доходів і зборів” працівникам, які влаштувалися на роботу, було присвоєно спеціальні звання.

Протягом 2014 року звільнено 5 працівників: 1 - в порядку переведення, 2 - за угодою сторін, 1- скорочення чисельності, 1- за власним бажанням у зв’язку з виходом на пенсію. Звільнення працівників проведено у відповідності до вимог Кодексу Законів про працю України.

Нарахування і виплата винагороди за вислугу років проводилась щомісячно до 1 числа, згідно наказів по інспекції.

Для зайняття посад державних службовців та просування їх по службі створено кадровий резерв, складено індивідуальні плани на осіб, зарахованих до кадрового резерву. При переведенні на вищу посаду працівників інспекції при необхідності проводиться їх стажування на відповідній посаді.

Листом від 16.04.2014 року №438/8/13-13-04-0023 ,,Про надання інформації” до ГУ Міндоходів у Львівській області надана інформація щодо потреби у кількості місць для прийому у 2014 році на денну форму навчання в НУ ДПС України.

Протягом 2014 року на загальних економічних навчаннях з працівниками інспекції проводилась роз’яснювальна робота щодо забезпечення дотримання вимог законів України від 07.04.2011 №3206 „Про засади запобігання і протидії корупції” (із внесеними змінами) та від 07.04.2011 № 3207 „Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо відповідальності за корупційні правопорушення”. Щотижня на апаратних нарадах у начальника інспекції та загально-інспекційних нарадах проводилась профілактична та роз’яснювальна робота серед працівників з метою запобігання корупційним правопорушенням.

Проводидись економічні навчання у структурних підрозділах, а також при потребі - загально-інспекційні навчання з працівниками з питань підвищення їх професійного рівня, вивчення законодавчих, інструктивних і методичних матеріалів та регламентуючих документів з питань основної діяльності.

Відповідно до затверджених планів забезпечено проходження працівниками інспекції курсової перепідготовки з відривом від роботи та дистанційно у підвідомчих закладах післядипломної освіти. Забезпечено умови самостійної підготовки на робочих місцях відповідно до змісту затверджених навчально-тематичних планів працівникам, які направляються на підвищення кваліфікації. Протягом 2014 року підвищили кваліфікацію 6 працівників.
Розділ 16. Організація планово-фінансової роботи. Матеріально-технічний розвиток

Кошторис ДПІ у м.Червонограді на 2014 рік за КПКВ 3301010 “Керівництво та управління у сфері доходів і зборів” затверджено на загальну суму 5 678,7 тис. грн., в тому числі оплата теплопостачання (КЕКВ 2271) - 92,3 тис. грн., оплата водопостачання та водовідведення (КЕКВ 2272) - 3,1 тис. грн., оплата електроенергії (КЕКВ 2273) 38,3 тис. грн., оплата послуг (КЕКВ 2240) – 40,1 тис. гривень.

Використання бюджетних коштів на утримання ДПІ забезпечено у межах відкритих асигнувань, затверджених кошторисом на 2014 рік.

За звітний період значна увага приділялась збереженню в належному стані наявних матеріально-технічних ресурсів та розвиток матеріальної бази.



Розділ 17. Забезпечення охорони державної таємниці та технічного захисту інформації

Організовано роботу щодо забезпечення охорони державної таємниці та захисту інформації з обмеженим доступом при виконанні завдань та функцій із реалізації державної податкової політики, здійснення контролю за дотриманням податкового законодавства України та інших нормативно-правових актів з цих питань.

Забезпечено організацію роботи щодо супроводження комплексної системи технічного захисту інформації в автоматизованій системі класу 1 для конфіденційної інформації, яка є власністю держави. Протягом 2014 року здійснювався посилений контроль за безпекою при обміні інформацією між ДПІ, органами виконавчої влади та організаціями.

При проведенні економічних навчань наголошувалась увага на основних положеннях нормативних актів з питань охорони державної таємниці та захисту інформації. Інспекцією забезпечено комплексний антивірусний захист інформації та здійснюється посилений контроль за безпекою при обміні інформацією.

В.о. начальника ДПІ у м.Червонограді

Головного управління Міндоходів



у Львівській області О.А. Полтавець



База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка