2015/2016 н. р.
Усі уроки української мови та літератури на сайті "Шкільне життя"
ЗМІСТ
Усі уроки української мови та літератури на сайті "Шкільне життя" 1
-
-
Українська література (профільний рівень) . . .102
-
-
-
к л а с Українська мова (122 год, 3,5 год на тиждень)
-
(10 год - резерв годин для використання на розсуд учителя)
-
Календарно-тематичне планування для 5-го класу складено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Українська мова: 5—9 класи / Г.Т. Шелехова, Т.Д. Гнаткович, Н.Б. Коржова, В.І. Ново- сьолова, М.І. Пентилюк, А.С. Пономаренко, К.В. Таранік-Ткачук. - К., 2013.
-
семестр
-
-
Пор.
| -
Дата
| -
Тема уроку
| -
Примітки
| -
1
| -
| -
Вступ. Значення мови в житті людини й суспільства. Українська мова - державна мова України.
| -
| -
2
| -
| -
Урок мовленнєвого розвитку. Загальне уявлення про мовлення як діяльність. Види мовленнєвої діяльності (аудіювання, читання, говоріння, письмо), особливості їх. Навчальне аудіювання.
| -
| -
| -
| -
Повторення вивченого в початкових класах
| -
| -
3
| -
| -
Частини мови; основні способи розпізнавання їх. Уживання однієї частини мови в значенні іншої.
| -
| -
4
| -
| -
Іменник. Велика буква і лапки в іменниках. Літери, що позначають голосні звуки в закінченнях іменників.
| -
| -
5
| -
| -
Прикметник. Літери, що позначають голосні звуки у відмінкових закінченнях прикметників.
| -
| -
6
| -
| -
Урок мовленнєвого розвитку. Різновиди мовленнєвого спілкування: усне й письмове, монологічне й діалогічне. Мета спілкування й адресат мовлення, основні правила спілкування (практично).
| -
| -
7
| -
| -
Числівник.
| -
| -
8
| -
| -
Займенник.
| -
| -
9
| -
| -
Урок мовленнєвого розвитку. Текст як продукт мовленнєвої діяльності. Змістова й композиційна єдність, зв’язність тексту. Тема, основна думка тексту, мікротема. Будова тексту (зачин, основна частина, кінцівка); абзац. Ключові слова втексті. Простий план готового тексту.
| -
| -
10
| -
| -
Урок мовленнєвого розвитку. Усна й письмова форми тексту (висловлювання). Усний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру.
| -
|
-
-
11-12
| -
| -
Дієслово. Літери, що позначають голосні звуки в особових закінченнях дієслів. Не з дієсловами. Правопис -шся, -ться в кінці дієслів.
| -
| -
13
| -
| -
Прислівник. Правопис вивчених прислівників. Апостроф. Знак м’якшення.
| -
| -
14
| -
| -
Урок мовленнєвого розвитку. Ознайомлення з розмовним, науковим і художнім стилями, сферою використання їх.
| -
| -
15
| -
| -
Прийменник. Написання прийменників з іншими частинами мови. Сполучник. Використання прийменників та сполучників і, й, та, а, але для зв’язку слів у реченні.
| -
| -
16
| -
| -
Контрольна робота. Повторення вивченого в початкових класах; текст (тестування).
| -
| -
| -
| -
Відомості з синтаксису й пунктуації'
| -
| -
17-18
| -
| -
Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова й речення. Головне й залежне слово у словосполученні. Граматична помилка та умовне позначення її (практично).
| -
| -
19
| -
| -
Урок мовленнєвого розвитку. Типи мовлення (різновиди текстів): розповідь, опис, роздум. Особливості побудови розповіді на основі власного досвіду.
| -
| -
20
| -
| -
Урок мовленнєвого розвитку. Письмовий докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису предмета.
| -
| -
21
| -
| -
Речення, його граматична основа (підмет і присудок). Речення з одним головним членом (загальне ознайомлення).
| -
| -
22-23
| -
| -
Урок мовленнєвого розвитку. Ознайомлення з вимогами до мовлення (змістовність, логічна послідовність, багатство, точність, виразність, доречність, правильність). Помилки в змісті й побудові висловлення (практично). Аналіз переказу.
| -
| -
24
| -
| -
Види речень за метою висловлювання: розповідні, питальні, спонукальні (повторення).
| -
| -
25
| -
| -
Види речень за емоційним забарвленням: окличні і неокличні (повторення).
| -
| -
26-27
| -
| -
Розділові знаки в кінці речень (повторення). Пунктуаційна помилка та її практичне позначення (практично).
| -
| -
28
| -
| -
Другорядні члени речення: додаток, означення, обставина.
| -
| -
29
| -
| -
Урок мовленнєвого розвитку. Усний докладний переказ тексту наукового стилю.
| -
| -
30
| -
| -
Другорядні члени речення. Означення. Способи вираження означень.
| -
| -
31
| -
| -
Другорядні члени речення. Додаток. Способи вираження додатків. Засвоєння складних випадків слововживання.
| -
|
-
-
-
32
| -
| -
Другорядні члени речення. Обставини. Способи вираження обставин. Тренувальні вправи на визначення другорядних членів речення.
| -
| -
33
| -
| -
Урок мовленнєвого розвитку. Відповідь на уроках української мови та інших предметів (за поданим планом або таблицею) у науковому стилі. Відгук про висловлення товариша.
| -
| -
34
| -
| -
Контрольна робота. Словосполучення і речення (тестування).
| -
| -
35
| -
| -
Речення з однорідними членами (без сполучників і зі сполучниками а, але, і). Кома між однорідними членами речення.
| -
| -
36-37
| -
| -
Узагальнювальне слово при однорідних членах речення. Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами.
| -
| -
38
| -
| -
Звертання. Роль звертань у реченні (практично). Розділові знаки при звертанні (повторення). Непоширені й поширені звертання.
| -
| -
39-40
| -
| -
Уроки мовленнєвого розвитку. Контрольний переказ тексту.
| -
| -
41-42
| -
| -
Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів (практично). Виділення вставних слів на письмі. Аналіз контрольного переказу.
| -
| -
43
| -
| -
Контрольна робота. Просте ускладнене речення. Контрольне аудіювання.
| -
| -
44-45
| -
| -
Складні речення зі сполучниковим і безсполучниковим зв’язком. Кома між частинами складного речення, з’єднаними безсполучниковим і сполучниковим зв’язком.
| -
| -
| -
| -
Пряма мова. Діалог
| -
| -
46-47
| -
| -
Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові. Синонімічність речень із прямою і непрямою мовою.
| -
| -
48
| -
| -
Контрольний диктант. Тренувальні вправи за вивченими темами.
| -
| -
49
| -
| -
Діалог Розділові знаки при діалозі.
| -
| -
50
| -
| -
Контрольна робота. Складне речення. Пряма мова. Діалог (тестування).
| -
| -
51
| -
| -
Урок мовленнєвого розвитку. Лист рідним, друзям. Адреса. Оформлення конверта. Розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації спілкування, пов’язаної з життєвим досвідом учнів.
| -
| -
52
| -
| -
Пряма мова. Діалог (тренувальні вправи).
| -
| -
| -
| -
Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія
| -
| -
53
| -
| -
Звуки мови й звуки мовлення. Голосні і приголосні звуки. Приголосні дзвінкі і глухі; вимова звуків, що позначаються буквами г і ґ.
| -
|
-
-
54
| -
| -
Приголосні тверді і м’які. Удосконалення вміння правильної вимови голосних і приголосних звуків.
| -
| -
55-56
| -
| -
Позначення звуків мовлення на письмі. Українська абетка. Співвідношення звуків і букв. Звукове значення літер я, ю, є, ї та щ (повторення).
| -
| -
57
| -
| -
Склад. Основні правила переносу.
| -
| -
58-59
| -
| -
Уроки мовленнєвого розвитку. Письмовий твір-опис тварини в художньому стилі.
| -
| -
60
| -
| -
Наголос. Орфоепічний словник і словник наголосів. Орфоепічна помилка (практично). Аналіз твору.
| -
| -
61
| -
| -
Контрольна робота. Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія (тестування).
| -
|
-
семестр
-
-
62-63
| -
| -
Вимова наголошених і ненаголошених голосних. Ненаголо- шені голосні [е], [и], [о] в коренях слів.
| -
| -
64
| -
| -
Позначення на письмі ненаголошених голосних [е], [и] та [о] перед складом з наголошеним [у] в коренях слів. Орфографічна помилка (практично).
| -
| -
65
| -
| -
Ненаголошені голосні, що не перевіряються наголосом. Орфографічний словник. Орфограма (практично), умовне позначення її.
| -
| -
66
| -
| -
Тренувальні вправи. Удосконалення вмінь записувати слова у фонетичній транскрипції. Фонетичний розбір слів.
| -
| -
67-68
| -
| -
Уподібнення приголосних звуків. Вимова префіксів з-, с-, роз-, без-.
| -
| -
69
| -
| -
Спрощення у групах приголосних.
| -
| -
70-71
| -
| -
Уроки мовленнєвого розвитку. Докладний переказ тексту з елементами роздуму (усно й письмово).
| -
| -
72
| -
| -
Основні випадки чергування у - в, і - й. Аналіз переказу.
| -
| -
73-74
| -
| -
Найпоширеніші випадки чергування голосних і приголосних звуків (практично). Чергування [о] - [а], [е] - [і], [е] - [и]; [о], [е] з [і]; [е] - [о] після [ж], [ч], [ш]; [и], [і] після [ж], [ч], [ш], [шч]; [г], [к], [х] - [ж], [ч], [ш] - [зґ], [цґ], [сґ].
| -
| -
75-76
| -
| -
Позначення м’якості приголосних на письмі буквами ь, і, є, ю, я. Правила вживання знака м’якшення.
| -
| -
77
| -
| -
Контрольна робота. Фонетика. Орфоепія. Орфографія (тестування)
| -
| -
78
| -
| -
Правила вживання знака м’якшення.
| -
| -
79-80
| -
| -
Правила вживання апострофа. Правильна вимова та написання слів з апострофом.
| -
|
-
-
81-82
| -
| -
Подвоєння букв на позначення подовжених м’яких приголосних та збігу однакових приголосних звуків.
| -
| -
83
| -
| -
Урок мовленнєвого розвитку. Складання діалогів етикетного характеру, діалог-розпитування.
| -
| -
84
| -
| -
Написання слів, що увійшли в українську мову з інших мов (слова іншомовного походження): правопис знака м’якшення й апострофа; подвоєння букв у загальних і власних назвах. Словник іншомовних слів.
| -
| -
85
| -
| -
Написання літер и, і, у словах іншомовного походження.
| -
| -
86
| -
| -
Контрольний диктант. Навчальне читання мовчки.
| -
| -
| -
| -
Лексикологія
| -
| -
87
| -
| -
Лексичне значення слова. Однозначні й багатозначні слова. Ознайомлення з тлумачним і перекладним словниками.
| -
| -
88
| -
| -
Використання багатозначних слів у прямому й переносному значеннях (повторення). Лексична помилка (практично).
| -
| -
89
| -
| -
Урок мовленнєвого розвитку. Докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису предмета.
| -
| -
90
| -
| -
Загальновживані (нейтральні) і стилістично забарвлені слова.
| -
| -
91
| -
| -
Групи слів за значенням. Синоніми. Ознайомлення зі словником синонімів.
| -
| -
92
| -
| -
Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-опис предмета за картиною.
| -
| -
93
| -
| -
Групи слів за значенням. Антоніми. Ознайомлення зі словником антонімів.
| -
| -
94
| -
| -
Групи слів за значенням. Омоніми. Пароніми.
| -
| -
95-96
| -
| -
Уроки мовленнєвого розвитку. Контрольний переказ тексту.
| -
| -
97-98
| -
| -
Використання слів відповідно до значення їх. Аналіз переказу. Лексичний розбір слова.
| -
| -
99
| -
| -
Контрольна робота. Лексикологія (тестування).
| -
| -
| -
| -
Будова слова. Орфографія
| -
| -
100-101
| -
| -
Основа слова (корінь, суфікс, префікс) і закінчення - значущі частини слова (повторення і поглиблення відомостей). Спільно- кореневі слова й форми слова. Контрольне читання мовчки.
| -
| -
102
| -
| -
Незмінні і змінні слова.
| -
| -
103-104
| -
| -
Правопис значущих частин слова (повторення). Написання префіксів з- (зі-, с-).
| -
| -
105-106
| -
| -
Правопис значущих частин слова (повторення). Написання префіксів роз-, без-.
| -
| -
107
| -
| -
Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-оповідання про випадок із життя.
| -
|
-
-
108
| -
| -
Урок мовленнєвого розвитку. Письмовий твір-розповідь на основі власного досвіду в художньому стилі.
| -
| -
109-110
| -
| -
Вимова і написання префіксів пре-, при-, прі-.
| -
| -
111
| -
| -
Контрольна робота. Будова слова. Орфографія (тестування).
| -
| -
| -
| -
Повторення й узагальнення в кінці року
| -
| -
112-113
| -
| -
Синтаксис і пунктуація.
| -
| -
114-115
| -
| -
Уроки мовленнєвого розвитку. Контрольний твір.
| -
| -
116
| -
| -
Урок мовленнєвого розвитку. Аналіз контрольного твору. Робота над виправленням помилок і вдосконаленням написаного.
| -
| -
117-118
| -
| -
Лексикологія.
| -
| -
119
| -
| -
Будова слова й орфографія.
| -
| -
120-121
| -
| -
Фонетика і графіка. Орфоепія й орфографія.
| -
| -
122
| -
| -
П ідсу м ко во - уза гал ьню вал ьнийурок.
| -
|
-
-
-
-
к л а с Українська література (70 год, 2 год на тиждень)
-
Календарно-тематичне планування для 5-го класу складено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладі
Поділіться з Вашими друзьями: |