Урок №49 Тема. Розв'язування текстових задач на відсотки



Скачати 28.17 Kb.
Дата конвертації29.04.2016
Розмір28.17 Kb.
#27056
ТипУрок

ІІІ. Відношення і пропорції Тема 4. Відношення і пропорції. Відсоткові розрахунки.

Урок № 49

Тема. Розв'язування текстових задач на відсотки

Мета: систематизувати знання учнів про види задач на відсотки та доповнити їх алгоритмом розв'язування таких типів складанням про­порцій.

Тип уроку: застосування знань, вмінь та навичок.

Хід уроку

І. Перевірка домашнього завдання

 Для перевірки засвоєння матеріалу попередніх уроків та, можли­во, корекції знань, виконуємо самостійну роботу.




Варіант 1

1. У селищі 224 будинки: 84 двопо­верхових, а решта — одноповерхо­вих. Скільки відсотків усіх будинків складають одноповерхові?

2. Ціна товару підвищилась з 200 грн до 230 грн. На скільки відсотків підвищилась ціна товару?


Варіант 2

1. Банка з варенням коштує 7,2 грн. Скільки відсотків становить вартість варення від вартості банки з варенням, якщо порожня банка коштує 75 ко­пійок?

2. Ціна товару підвищилась з 52 грн до 53,3 грн. На скільки відсотків підвищи­лась ціна товару?



II. Актуалізація опорних знань

Усні вправи

  1. Виразіть відсотки десятковим дробом: 6%; 15%; 0,6%; 1,5%; 135%; 3%.

  2. Знайдіть:

а) 20 % від 40 грн; б) число, якщо 20 % його становлять 40 грн;

в) скільки відсотків становить 20 грн від 40 грн?



  1. Обчисліть:







  1. Виразіть у відсотках числа: 0,15; 0,2; ; ; ; 1; 3.

  2. При яких значеннях змінної х правильна рівність:
    а) 5 : х = 2 : 4; б) : = х : 3; в) 0,5 : 0,6 = 1,5 : х?

III. Систематизація знань

 Основна мета уроку: повторити і систематизувати знання учнів про типи та вивчені способи розв'язування задач на відсотки, а також розглянути можливість використовувати складання про­порцій для розв'язування задач на відсотки. Тому ретельно розби­раємо матеріал уроку. Найголовніше, щоб по закінченні учні усвідомили, що будь-яку задачу на відсотки можна розв'язувати будь-яким з трьох способів:




IV. Відпрацювання навичок

 Щоб домогтися від учнів оволодіння всіма трьома способами розв'язування задач та з метою пожвавлення їх діяльності, можна цю частину роботи провести у формі турніру. Запропонувати розв'язування по черзі різними способами: наприклад: розподі­ляємо клас на три групи (3 ряди, учнів): першу задачу розв'язує пер­ший ряд за означенням відсотка; другий — зведенням до розв'язування задач на дроби; третій — складанням пропорції. До наступної задачі — перший ряд складає пропорцію; другий — за оз­наченням відсотка; третій — зводить задачу до задачі надроби і т. ін. Головне, за чим слід стежити:

1) якомога більше учнів залучити до роботи;

2) під час розв'язування задач різними способами повторювати відповідні алгоритми (готуємось до тематичної контрольної роботи).



Додатково

Цукровий сироп складається з 11 частин води і 3 частин цукру. Скільки цукру треба взяти, щоб дістати 280 кг сиропу?


V. Підсумки уроку

Задача. Сплав містить 11 % міді. Скільки міді міститься у 370 кг та­кого сплаву? Як розв'язати цю задачу?

  1. За означенням відсотка;

  2. зведенням до задачі на дроби;

  3. складанням пропорції.


VI. Домашнє завдання

  1. Знайдіть: а) 64% від числа 7,5; б) 2,5% від числа .

  2. Знайдіть число, якщо:

а) 48 % його дорівнює 16,8; б) 15% його дорівнює 4.

  1. Коли з цистерни відлили 4,5 т бензину, у ній залишилося 85 % початкової маси бензину. Скільки тонн бензину було в цистерні спочатку?

  2. Поділіть число 525 на три частини у відношенні 5 : 7 : 9.

  3. Знайдіть значення виразу: а) 9,396 : 2,7 – 5,6 · 0,2; б) 0,42 + : 0,0128.

С.П.Бабенко. Уроки математики 6 клас



Каталог: Naukova robota -> data -> Konkursu -> 2009 2010 -> boychyk 2009 2010 -> matematuka -> 6 klas -> babenko mat 6
babenko mat 6 -> Урок №51 Тема. Відношення. Пропорції Мета: підготувати учнів до виконання тематичної контрольної роботи
babenko mat 6 -> Урок №81 Тема. Раціональні числа; порівняння, додавання та віднімання. Розв'язування вправ
6 klas -> Тематичне оцінювання 5
matematuka -> Урок 56 Тема уроку: Логарифмічна функція, її графік І властивості. Мета уроку
matematuka -> Урок №57 Тема. Перетворення цілих виразів
babenko mat 6 -> Урок №93 Тема. Ділення раціональних чисел
babenko mat 6 -> Урок №97 Тема. Ділення раціональних чисел Мета: підготувати учнів до виконання тематичної контрольної роботи

Скачати 28.17 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка