Трикутник і його види



Скачати 24.01 Kb.
Дата конвертації29.04.2016
Розмір24.01 Kb.


Тема: Трикутник і його види

Мета: подальше закріплення знань учнями класифікації трикутників, доповнення їх алгоритмами побудови трикутників за двома сторонами і кутом між ними та за стороною і прилеглими кутами; формування вмінь розв’язування задач на побудову і вдосконалення вмінь розв’язувати задачі на обчислення периметра прямокутника, квадрата і трикутника.

Тип уроку: застосування знань, умінь, навичок.

ХІД УРОКУ



І. Перевірка домашнього завдання

Запитання до класу

  1. Назвіть вид трикутника

1 2 3


( 1 – різносторонній, прямокутний; 2 – різносторонній тупокутний; 3 - рівнобедрений, гострокутний трикутник)

  1. Який вигляд має трикутник зі сторонами: 14см, 17см, 17см? Як скласти вираз для обчислення його периметра? (Рівнобедрений, , бічна сторона – основа – 14см 17см, Р = 2.17 + 14 = 48 (см).)

  2. І ст. – 12 см ІІ ст. - 3 . 12 (см) ІІІ ст. – 3 . 12 – 8 (см) Як описати словами залежність між сторонами трикутника? Що являє собою значення виразу: 12 + 3 . 12 + ( 3 . 12 – 8) = 76 (см)?

  3. Р = а + b + с с = Р – ( а + б) = Р – а – b

a c

b

Знайдіть значення с, якщо Р = 9 см; а = 3 см; b = 4 см.



ІІ Доповнення знань

Мотивація навчальної діяльності

УЧИТЕЛЬ. На попередньому уроці ми з’ясували, як можна класифікувати (поділяти на види) трикутники та інші об’єкти. Ми також навчилися креслити трикутники певного виду (рівнобедрені, прямокутні тощо.)



Як побудувати трикутник певного виду, а щоб сторони мали певну довжину, кути (кут) певну градусну міру?

Побудова трикутників

Робота учнів з підручником. Після розбору прикладів 1 і 2(с. 98-99) зробити такі самі побудови в зошитах.

Записи в зошитах можуть мати такий самий вигляд:



Приклад 1

Приклад 2

С

А В



LА=500

АС=4см.


АВ=2см.

АВС - шуканий



С

А В


АС=8см.

LА=400

LВ=1100

АВС - шуканий



Висновок:

  1. За двома сторонами і кутом між ними: будуємо кут і на його сторонах відкладаємо відрізки відомої довжини;

  2. За стороною і двома прилеглими до неї кутами: будуємо сторону і від неї відкладаємо два кути.

ІІІ. Закріплення матеріалу

376 (1 – 6). Побудова трикутників за двома сторонами і кутом між ними, за стороною і двома прилеглими до неї кутами.

365. Побудова трикутника, вимірювання відрізків і кутів, обчислення периметра трикутника.

Додатково №430 на обчислення периметра трикутника,

378 на розвиток просторової уяви учнів.



ІV. Домашнє завдання

П. 14, №377; №373; №367; повторити п. 10, №392(4) на розв’язування рівнянь.


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка