Токарчик Надія Михайлівна, вчитель української мови та літератури Мишлятицького нвк народилася



Скачати 29.62 Kb.
Дата конвертації30.04.2016
Розмір29.62 Kb.
#29567
Токарчик Надія Михайлівна, вчитель української мови та літератури Мишлятицького НВК

Народилася 17.11.1955 р. с. Джонка Нанайського району Хабаровського краю, Росія.

Домашня адреса: 81352 с. Мишлятичі Мостиський район Львівської області. Одружена. Виховала двох дітей.

Освіта: У 1971 – 1975 навчалася у Самбірському педучилищі.

у 1976 – 1982 р. навчалася у Львівському університеті

ім. І. Франка. За фахом – викладач української мови і літератури.

Освітньо-кваліфікаційний рівень- “спеціаліст вищої категорії”.

Педагогічний стаж – 40 років.

Проблема, над якою працює: « Вироблення орфографічних навичок та комунікативних умінь на уроках української мови та літератури»

Моє педагогічне кредо: «Дати суспільству виховану і грамотну людину»

Досвідчений, ініціативний педагог. Досконало володіє ефективними формами і методами організації навчально-виховного процесу, реалізує на уроках принципи науковості та доступності навчального матеріалу, вчить учнів любити рідну мову, користу ватися її мовними засобами в усному та писемному мовленні.

Працює над проблемою «Шляхи підвищення грамотності учнів». Для реалізації цієї проблеми використовує різноманітні форми і види роботи: орфографічні хвилинки, учнівське редагування, списування, диктанти, орфографічний розбір, роботу з орфографічним словником, довільне письмо - добирання слів з орфограмами, вправи з розвитку мовлення ( перекази, твори), які містять орфографічні завдання, ускладнене списування слів, речень чи текстів із вставлянням букв або трансформацією. У методичному доробку різнорівневі контрольні роботи, тестові завдання для 7-9 класів, розробки уроків: «Не бійтесь заглядати у словник (урок-презентація словничка найуживаніших винятків з орфографічних правил)», «Письмовий твір-роздум на основі власного досвіду на тему «Україно моя, Україно, я для тебе на світі живу», індивідуальні завдання, кросворди, мовні диктанти.

Використовує інноваційні методи і форми організації навчально-виховного процесу: роботу в парах, у малих групах, «коло ідей», твори-описи, твори-роздуми, докладні, стислі, вибіркові та з творчим завданням перекази, що забезпечують максимальну самостійність навчання учнів. Велику увагу надає пізнавально-комунікативній діяльності учнів, розвиває культуру мовлення, організовує роботу для збагачення словникового запасу. Проводить уроки-заліки, уроки-вікторини, уроки-диспути, уроки-мандрівки. Заохочує учнів приймати нешаблонні рішення та лаконічно і точно висловлювати свої думки. Оперативно реагує на непередбачувані ситуації, використовуючи різноманітний арсенал педагогічної техніки, виявляючи необхідний педагогічний такт.

На достатньому і високому рівнях навчається 62% учнів. Її учні - призери районних олімпіад (8, 9 класи - Ш місце, 20і і; 8 клас - II місце, 2012), Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика: (7 клас - II місце, 2011; 9 клас - III місце, 2013), Міжнародного мовно-літературного конкурсу імені Т.Г.Шевченка: (8 клас — І місце, 9 клас - 11 місце, 2012), конкурсу прозаїків ім. Катрі Гриневичевої: (8 клас - I місце, 2012), конкурсу-експедиції «Моя Батьківщина - Україна)) (II місце, 2011, 2012), постійні учасники конкурсів: «І слово, і пісня, матусю, тобі», «Весняний легіт», «Об'єднаймося ж, брати мої».

Постійно є членом журі районних олімпіад та конкурсів, членом журі конкурсу ім. Яцика у м. Києві ( 2014 р.)

Різнопланова позакласна робота направлена на розвиток творчих здібностей та поглиблення знань з предмета. Провела відкритий позакласний захід «Сповідь перед матір'ю - Україною» (за творами Тараса Щевченка).

Прогнозує власний професійний ріст через участь у роботі методичного об'єднання вчителів української мови та літератури. Автор друкованих методичних посібників: „Шляхи підвищення грамотності учнів", „Віршована мозаїка на уроках української мови", „100 шляхів підвищення грамотності учнів". Уклала збірку поезій „Радіє учительська доля". Організовує пошукову роботу із записів перлин народної творчості, а саме: пісень, казок, легенд, повір'їв Доробки молодих поетів систематизувала у збірку „Зернятко".



Як класний керівник велику увагу приділяє створенню дружного та згуртованого колективу

Дисциплінована, вимоглива до себе й учнів. Неухильно дотримується професійної етики спілкування. Користується заслуженим авторитетом серед учнів, вчителів та батьків.
Каталог: download -> version
version -> Екологічне право україни: сучасний етап вступ
version -> Конспект лекцій для студентів спеціальностей
version -> Дидактика як галузь педагогіки, її виникнення і розвиток
version -> Про особливості діяльності практичних психологів (соціальних педагогів) загальноосвітніх навчальних закладів в 2001-2002 навчальному році
version -> «Система роботи класного керівника з формування правового світогляду та культури учнівської молоді»
version -> Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
version -> Діагностика готовності дітей до школи
version -> Методичні рекомендації щодо формування позитивних мотивів навчання; Об’єкт вивчення Позитивні мотиви в навчанні молодших школярів

Скачати 29.62 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка