Тиждень – сім діб. Дні тижня. Розв’язування прикладів І задач. Математика. 2 клас Валентина Боблян, вчитель-дефектолог Удайцівської спеціальної зош-інтернату І-ІІ ступенів Чернігівської області



Скачати 55.48 Kb.
Дата конвертації01.05.2016
Розмір55.48 Kb.
#30872
ТипУрок
Тиждень – сім діб. Дні тижня. Розв’язування прикладів і задач.

Математика. 2 клас _____________________________________________

Валентина Боблян, вчитель-дефектолог

Удайцівської спеціальної ЗОШ-інтернату І-ІІ ступенів

Чернігівської області
Мета уроку. Ознайомити дітей з поняттям – тиждень; вивчати назви днів тижня; повторити лічбу предметів в межах 20 в прямому і зворотному напрямку, розв’язування задач (складові задачі); Формувати соціальну і комунікативну компетенції; розвивати розумову діяльність дітей, логічне мислення, пізнавальну активність, володіння математичною мовою, зорове та слухове сприймання; виховувати любов до знань з математики, бажання пізнавати нове, посидючість, навички самоконтролю.

Тип уроку. Урок формування та закріплення знань, умінь, навичок.

Обладнання. Демонстраційний матеріал – іграшка бджола.

Роздатковий матеріал. Листочки на дереві, корзина, таблиця розрядів, таблиця назв компонентів гри + і -.

Хід уроку

І. Підготовча частина

1) Організація класу до роботи.

- Сьогодні діти, ми вирушимо з вами у подорож. У подорож до Бджілки – всезнайки.

- А де живуть бджоли?

(У вулику)

- А зараз ми можемо побачити бджіл?

(Ні)


- Де знаходяться бджоли тепер?

(Відповіді дітей)

- А ось така красива бджілка – всезнайка прилетіла до нас у клас. Чому її називають всезнайкою? (Відповіді дітей)

Бджілка лугами гасала,

Запашний нектар збирала,

Наполегливо трудилась,

Жовтим пилом забруднилась.

Й ніби кулька золота,

Зараз у класі літа.

Наша бджілка – трудівниця

Й нам лінитись не годиться.

Бо, щоб мед солодкий мати,

Труба важко працювати,

Тож знанням наповнив соти,

Дружно гайда до роботи!

- Помандруємо ми з вами до лісу. А до лісу веде стежинка. І щоб ліс чарівний, зимовий впустив нас до себе вам потрібно відповісти на такі питання:

- Скільки мам у кожної дитини?(одна)

- Скільки очей у людей?(двоє)

- Скільки вогників у світлофора?(троє)

- Скільки пальців на руці?(п’ять)

- Скільки ніг у бджілки?(шість)

- Скільки кольорів у веселки?(Сім)

- Скільки різних використовується для запису чисел?

2. Нервово – психологічна підготовка

Усна лічба до 20 і назад.



  • Назвіть найменше двозначне число? (10)

  • Відніміть від нього 3 (10-3=7)

  • Сьогодні середа, який день був учора?

  • Якщо день іде за понеділком?

  • Назвіть останній день тижня?

2. Основна частина.

1. Актуалізація пізнавальної діяльності.

- Давайте уявимо парти наші – дерева, а цей прохід – лісова стежина. Тож із бджілкою помандруємо до лісу і порахуємо спочатку листочки ось на цьому чарівному дереві.

(Береза, на березі листочки з прикладами, діти знімають листочки)

- А тепер давайте їх покладемо у корзину і порахуємо назад.

(20, 19, 18, 17, 16, 15, 14, 13, 12, 11, 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1)

- Покажіть мені цифру 7?



2. Повідомлення теми уроку.

3. Мотивація навчальної діяльності.

Порівняння друкованої і письмової цифри 7.

Каліграфічна хвилинка.(Написання цифри 7).

4.Сприймання нового матеріалу.

Слово вчителя з елементами бесіди

- Що вам говорить цифра 7?

- Де ми її уже зустрічали?

(Сім кольорів у веселки, сім днів)

Сім днів – понеділок, вівторок, середа, четвер, п’ятниця, субота, неділя – називають ще тиждень.

5. Робота з підручником.

Записування в зошит днів тижня. Ст. 98



6. Асоціативний кущ «Урок»

- Чим же ми ще будемо займатися на уроці?





Віднімання





Додавання




Урок




Розв’язування задач




Повторити розряди чисел




Геометричний

матеріал



7. Фізкультхвилинка.

Встаньте, діти, посміхніться,

Землі нашій поклоніться

За щасливий день вчорашній

І до сонця потягніться.

Вправо – вліво посміхніться

І за порти тихо сядьте.

8. Завдання на логічне мислення.

- Бджілка наша літала, латала і присіла на дереві і побачила там ось такого жука. Діти цей жук не простий, а математичний. У ньому заховалась якась цифра. Яка? (3)


- Порахуйте скільки цифр 3 зображено на малюнку і покажіть їх.

- Чи все правильно на зображенню жучка?

(У жука 4 лапи, а треба 6 бо він комаха)

(Показую на жуку лапи і рахуємо)

9. Самостійна робота.

(Діти відкривають зошити і промовляють вірш)

Зошит свій я відкриваю,

Навскоси його кладу,

Ручку я ось так тримаю.

Сяду рівно, не зігнусь,

До роботи я берусь

- Бджілка вас просить виконати таке завдання:

Шнурівка

(Допоможіть бджілці зашнурувати черевичок)

Приклади 5 (поставити значки >,<,=)

Каленюк – обведення цифри 7.



10. Розв’язування задачі.

- Ви були коли – не будь у магазині?

Наша бджілка вирішила злітати в магазин і купити собі цукру. Для чого їй треба цукор?(Взимку пилку немає. Тому бджолярі взимку бджіл підгодовують цукром.)

- А ви умієте рахувати гроші?

- В якій державі ми живемо?

- Яка валюта в Україні? (гривня)

Задача:

Мама бджола дала бджілці 15 грн., а бабуся бджола дала ще 5 грн.. Скільки всього грошей стало у бджілки?



Короткий запис задачі:

Мама – 15 грн.

Бабуся – 5 грн.

Всього -?





Гривня
Гривень

- Можемо ми відразу розв’язати задачу? Як?

- Яка відповідь у задачі?

(Записуємо задачу у зошити)

Каленюк працює індивідуально.



11. Словникова робота

Гривня, гривень



12. Геометрична хвилинка.

- Знову вирушаємо із бджілкою у подорож, але перед нами:



- Від річки до дороги бачимо стежину, але вона не звичайна. Як на неї кажуть? (крива лінія)

- Як позначена дорога? (пряма лінія)

- Побудуйте в своїх зошитах пряму.



13. Математичні ігри.

а)- Бджілка знову хоче політати. Хоче потрапити у чарівний сад. Прилетіла вона туди, але на хвіртці побачила замок.






15

18

13
три картки
- Що нам потрібно зробити?

(Виконати дію)

- Знайдіть на картці відповідь до задачі.

б) – Нарешті бджілка прилетіла на клумбу. Що росте на клумбі?(Квіти) І сіла на квітку семицвітку. Таблиця розрядів.
















- Допоможіть бджілці вирахувати приклади.

ІІІ. Заключна частина

1. Підсумок уроку.Фронтальна бесіда.

- Чи сподобалось вам допомагати бджілці?

- Що ми робили на уроці?

2. Оцінка діяльності учнів.

- У кого більше наклейок – зірочок.



3. Домашнє завдання.

- Бджілка принесла вам індивідуальні завдання.
Каталог: doc -> files -> news -> 348
news -> Миколаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Проектування готовності вчителя до інноваційної діяльності Виконавець: Ріпний Микола Петрович
news -> Шляхи формування читацьких інтересів у молодших школярів Ковальова Вікторія Іванівна, учитель початкових класів, учитель вищої категорії, старший учитель, санаторна школа ─ інтернат №2
news -> З початкової школи в основну: проблеми наступності
news -> ─найважливіша умова успішного навчання молодших школярів. Ковальова Вікторія Іванівна, спеціаліст вищої категорії, старший учитель, загальноосвітня санаторна школа ─ інтернат №2
news -> Повідомлення про оприлюднення проекту Концепції громадянської освіти та виховання в Україні Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України повідомляє про оприлюднення 29 листопада 2012
news -> Додаток базовий компонент дошкільної освіти
news -> Тема кохання в повісті Шолом-Алейхема "Пісня над піснями". Еволюція героїв (Шимек і Бузя) у часі. Біблійні мотиви в повісті. Утвердження етичних цінностей
news -> Конспект уроку з української літератури в 10 класі підготувала викладач української мови І літератури Технікуму промислової автоматики Одеської державної академії холоду
348 -> Тема Поетична творчість Т. Г. Шевченка 1843 – 1847 р р. Особливості
348 -> Управління освіти І науки білоцерківської міської ради білоцерківська спеціалізована

Скачати 55.48 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка