Зміст і форми взаємодії школи та сім’ї у формуванні культури здоров’я молодших школярів.
Формування здоров’язбережувальної компетентності молодших школярів засобами позаурочної і позакласної роботи.
Формування здорового способу життя учнів початкових класів засобами фізкультурно-оздоровчої роботи.
Проблемні ситуації на уроках «Основи здоров’я» як фактор формування пізнавальної активності молодших школярів.
Проектна діяльність як засіб формування здорового способу життя учнів 1-4 класів.
Інноваційні форми організації навчання на уроках “Основи здоров’я”»
Використання здоров’язберігаючих технологій у навчально-виховному процесі початкової школи.
Формування здорового способу життя молодших школярів на уроках «Основи здоров’я» засобами самостійної роботи
Тренінг у формуванні здоров’язбережувальної компетентноті учнів 1-4 класів.
Використання інтерактивних методів навчання у формуванні здорового способу життя молодших школярів
Формування здорового способу життя майбутніх вчителів початкових класів при вивченні «Методики навчання основ здоров’я»
Формування культури здоров’я учнів 1-4 класів у навчально-виховному процесі. Розвиток умінь діалогічного спілкування молодших школярів засобами мовленнєво-ситуативних завдань на уроках української мови.
Розвиток творчого мислення молодших школярів засобами інноваційних педагогічних технологій (на прикладі НВК КМДШ I – ступеня м.Львів)
Попередження аморальної поведінки молодших школярів: етнопедагогічний контекст.
Психолого - педагогічні засади формування професійних цінностей у майбутніх учителів початкових класів
Метод проектів як засіб розвитку пізнавальних інтересів молодших школярів
Підготовка майбутніх учителів початкових класів до використання українського пісенного фольклору в навчально – виховному процесі ЗОШ I ст.
Пристання українського пісенного фольклору в навчально – виховному процесі ЗОШ I ст.
Психолого - педагогічні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до діагностичної діяльності
Психолого - педагогічні засади взаємодії сім’ї та школи у формуванні особистості молодшого школяра.
Підготовка майбутніх учителів початкової школи до дидактичного проектування.
Формування професійно-етичної культури майбутніх учителів початкової школи.
Реалізація комунікативного підходу в процесі професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи.
Розвиток мовлення молодших школярів у процесі ознайомлення з дієсловом на уроках української мови.
Збагачення мовлення молодших школярів у процесі вивчення прикметника на уроках української мови.
Особливості формування діагностичних умінь учителів початкових класів.
Педагогічні умови реалізації естетичного виховання в початковій школі в умовах гірського середовища.
Формування читацьких інтересів молодших школярів засобами літературного краєзнавства Коломийщини.