Тема. В гостях у казки чарівної.
Мета: сприяти розвитку естетичних почуттів; навчати дітей слухати; розвивати їх пам’ять, увагу, спостережливість; формувати оцінні судження; заохочувати до корисних справ; прищеплювати любов до своєї землі; вчити відрізняти добре від поганого; виховувати вміння висловлювати свої думки, любов до казок.
Обладнання: маски казкових героїв, рукавичка, казкові пазли, аудіо записи.
Хід заходу
Існує книг багато на землі.
Вони цікаві, мудрі, гарні.
Та кожен з нас, дорослий чи малий,
Всяк казочку читати полюбляє.
Казка – це світ чарівний та незвичний,
Казка – це диво, сповнене краси.
Поринуть в казку, це ж бо так цікаво,
Це справді свято, радість для душі.
У казці звірі мову мають,
Дерева розмовляють, мов живі.
Добро і правда завжди зло долають,
Тому і люблять казку діти всі.
Вікторина «Чарівний портфелик»
-
У моєму портфелику знаходяться речі з казок. Я буду по черзі діставати якусь річ, а ви говоритимете, в якій казці вона зустрічається (яйце, ключ, тарілка, солома, пір’я, черевичок, рукавиця, жабка, колосок, ваза, туфелька)
-
Молодці, казки знаєте.
-
А тепер всідайтесь зручненько і слухайте гарненько.
Інсценізація «Країна Казкоград»
Ведуча.
Десь за синіми горами,
За далекими лісами,
Де земля, мов пишний сад,
Є країна Казкоград.
Там живуть чарівні феї,
Королі та королеви,
Там Дюймовочка живе,
В човнику Івась пливе.
Пречудова Цар- дівиця
В теремі чекає принца.
Там П’єро і Буратіно
В гості ходять до Мальвіни.
Карлсон дружить з Малюком,
Горбоконик – з дурником.
В Попелюшки справ багато –
Підмести, прибрати в хаті.
Фея їй допомагає…
Там Незнайко вірш складає.
Там живуть веселі гноми,
Ці герої всім відомі.
Всі там жителі дружили,
Веселились, не тужили.
Тільки раптом сталось лихо:
В Казкограді стало тихо.
Злий чаклун там побував
І усіх зачарував.
Переплутались казки – все там стало навпаки.
Може, зможеш саме ти
Їм усім допомогти?
(Виходить Матінка Івасика – Телесика )
Матінка. Дюймовочко, Дюймовочко!
Приплинь, приплинь до бережка!
Ведуча. Хто це?
Здається, тут щось не так. Діти, допоможіть! Кого треба покликати? Як називається казка? Яких героїв із цієї казки ви пам’ятаєте? ( Казка «Івасик - Телесик»)
(Виходить Червона Шапочка. На голові у неї зелена шапочка, а в руках – кошичок)
Ведуча. Здрастуй, дівчинко! Як тебе звати?
Червона Шапочка. Я Зелена Шапочка, іду в гості до Мальвіни, несу їй ці.., як там їх? Гамбургери та шаурму, а ще пепсі – колу.
Ведуча. Що –що? Що ти несеш?
Червона Шапочка. Я щось не так сказала? Вам не подобається моя шапочка?
Ведуча. Діти, давайте допоможемо цій гарній дівчинці. Як її звуть? До кого вона йде в гості? Які гостинці лежать у неї в кошичку?
Ну, ось ми і розібрались. А щоб ти більше нічого не переплутала, ось тобі червона шапочка, надягай її та швидше біжи в гості до своєї бабусі.
Ведуча. Діти, подивіться, що я знайшла! Це рукавичка! Давайте подивимось, може, в ній хтось живе?
( Виходить Кіт Матроскін)
Кіт Матроскін. Яка гарна рукавичка! Я буду в ній жити! ( Ховається за ширму)
( Виходить Буратіно)
Буратіно. Хто, хто в рукавичці живе? Хто, хто в невеличкій живе?
Кіт Матроскін. Я, кіт Матроскін! А ти хто?
Буратіно. А я Буртіно! Пусти й мене!
Кіт Матроскін. Заходь.
( Виходить Чебурашка)
Чебурашка. Хто, хто в рукавичці живе? Хто, хто в невеличкій живе?
Кіт Матрскін. Я, кіт Матроскін!
Буратіно. Я, Буратіно!
Разом. А ти хто?
Чебурашка. А я Чебурашка! Пустіть і мене до вас жити!
Кіт Матроскін. Та вже заходь!
( Виходить Карлсон)
Карлсон. Хто, хто в рукавичці живе? Хто, хто в невеличкій живе?
Кіт Матроскін. Я, кіт Матроскін!
Буратіно. А я Буратіно!
Чебурашка. А я Чебурашка!
Разом. А ти хто?
Карлсон. А я Карлсон, який живе на даху.
Ведуча. Та чого ж ти лізеш у рукавичку, коли ти Карлсон, який живе на даху?! Знову ми все переплутали. Доведеться просити допомоги у дітей. Давайте згадаємо, як називається казка та хто жив у рукавичці.
Ну ось і розібралися. А тепер я вам розкажу казочку. Слухайте. Жили собі дід та баба. Знайшли вони Телепузика та й посадили на підвіконня на сонечку погрітися. Сидів – сидів Телепузик, набридло йому сидіти, зліз він з підвіконня та й побіг по доріжці. Біжить, біжить Телепузик, назустріч йому Крокодил Гена.
Крокодил Гена. Ти хто такий?
Телепузик. Я веселий Телепузик,
Це – мої хороші друзі.
Вони гарно всі читають
І казок багато знають.
Крокодил Гена. Ну, якщо вони так багато знають, то хай розкажуть що в цій казці наплутано? Як казка називається? Хто котився по стежці? Хто йому назустріч трапився?
( Відповіді дітей)
Бачу, ви і справді дуже розумні діти. А може, хто з вас знає мою улюблену пісню і зможе її заспівати?
( Діти хором співають пісеньку Крокодила Гени)
(На сцену виходять усі дійові особи)
Ведуча. Всі герої знов щасливі
І говорять вам спасибі!
Ви розумними були,
Їм усім допомогли.
Знову встановився лад
У країні Казкоград.
( Усі разом виконують пісню про дружбу)
Вікторина «З якої казки?»
-
«Баба діда за сорочку, дочка бабу за торочку…»( «Ріпка»)
-
«Я не пила , я й не їла: тільки бігла через місточок та вхопила кленовий листочок, бігла через гребельку та вхопила водиці крапельку…» («Коза-дереза»)
-
«А мишка бігла, хвостиком зачепила, яєчко покотилося, впало та й розбилося.» («Курочка Ряба»)
-
«Уліз ведмідь – семеро стало…» («Рукавичка»)
-
«Призволяйся, Журавлику, призволяйся, лебедику…» («Лисичка та Журавель»)
-
«Котику-братику, несе мене Лиска
По каменю-мосту на своєму хвосту,
Порятуй мене!» («Казка про Котика і Півника»)
Конкурс «Склади казкові пазли»
Потрібно скласти з розрізаного малюнка цілий і назвати казку яку він ілюструє (2 конверти)
Вікторина «Казкові герої»
-
Хто від діда утік і від баби втік? ( Колобок)
-
Ім’я малесенької дівчинки, яку миша хотіла віддати заміж за крота. (Дюймовочка)
-
Як звали хлопчика, який плавав у човнику та ловив рибку своїм батькам? ( Телесик)
-
Назва казки, яка починається словами: «Ішов дід лісом та й загубив…». (Рукавичка)
-
Ім’я веселого товстого чоловічка з пропелером на спині. (Карлсон)
-
Веселий дерев’яний хлопчик із довгим носом. (Буратіно)
-
Один з героїв казки Едуарда Успенського «Троє із Простоквашино». (Матроскін)
-
Героїня казки Шарля Перро, яка загубила кришталевий черевичок. (Попелюшка)
-
Один із найвідоміших казкових героїв Миколи Носова. ( Незнайко)
-
Один із персонажів казки про Вінні – Пуха. ( Сова)
Конкурс «Скласти казку, доповнюючи словами з трьох букв»
«Жив був (дід). У нього болів (зуб). Зайшов він у (дім). Хотів з'їсти (сир). Раптом прилетіла (оса). Вона вкусила діда за (ніс). Потім хотіла скуштувати (мед). Але побачила, що там сидить (жук). Старенький зі злості топнув ногою (м'яч). Він потрапив жукові у (око). Жук образився і полетів у (ліс). От і казочці кінець, а хто її складав, той молодець!
(Дід, зуб, сир, оса, ніс, мед,дім, жук, м'яч, око, ліс)
Вікторина «З якої казки ці персонажі?»
1. Я бичок третячок, смалений в мене бочок із соломи дід зробив, бік смолою засмалив.
2. Від діда я утік з хатки, у лісі я зустрівся з ведмедиком, зайчатком. Котився весь день по зеленій травиці. Аж доки на зуби потрапив лисиці.
3. «Ти мене напевно знаєш, якщо казочки читаєш. Працювала я у хатці, танцювала у палаці. Є у мене така звичка - десь губити черевичка».
4. Вигнав дід козу із хати – та й пішла вона блукати. В зайця хатку відібрала. Всі козу ту виганяли. Рак козу ту ущіпнув, зайцю хатку повернув.
Підбиття підсумків
Перемагає та команда ,яка набрала найбільшу кількість фішок.
Поділіться з Вашими друзьями: |