Тема. Пристрої введення виведення інформації



Скачати 30.27 Kb.
Дата конвертації29.04.2016
Розмір30.27 Kb.


Урок 2

Тема. Пристрої введення – виведення інформації.

Мета: сформувати знання про призначення, будову та принцип дії пристроїв введення – виведення інформації; сприяти розвитку критичного мислення; стимулювати розвиток інтересу до інформатики.

Обладнання: пристрої введення – виведення інформації, опорний конспект, індивідуальні таблиці, картки для індивідуального опитування, матеріали до презентації учнівських проектів, таблиця «Рефлексія».

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

І. Організаційний момент – 1 хв.

Контроль відвідування учнями занять, оголошення плану уроку.



ІІ. Контроль та коригування знань учнів – 5 хв.

  1. Кожному учню видається картка із зазначеними блоками інформаційної системи. Завдання: розташувати блоки таким чином, щоб утворилася схема інформаційної системи; з’єднати стрілками блоки так, щоб спостерігалися прямий і зворотній зв’язки.

  2. На окремих смужках написано складові апаратної частини. Занести їх до груп «Набір комп’ютерів», «Пристрої введення», «пристрої виведення».

  3. На окремих смужках написано складові апаратної частини. Занести їх до груп «Системні пристрої», «Зовнішні накопичувачі».

  • Завдання 2 і 3 виконується за варіантами.

  • Самоконтроль і самооцінка діяльності.

  • Роботи здають вчителю.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу – 31 хв.

Мотивація навчання.



Створення проблемної ситуації. Перед вами два фото: автомобіль 19 ст. і сучасний. Порівняйте їх і визначте, що у них залишилось спільного за весь час розвитку автомобільної техніки. На це вам відводиться лише 1 хв.

Метод «Ранжування» - робота в парах. Колективне обговорення результатів роботи.

У деяких учнів виникло питання: «А чи можна порівнювати?». Можна та треба! І різниця буде тільки в комфорті водія. Автомобіль було створено за схемою: двигун – трансмісія – колеса, яка до сьогодні лежить в основі сучасних машин.

Так сталося і з комп’ютерами: спочатку створили сам комп’ютер, а потім додаткові пристрої для зручності користування ним. Що це за пристрої?

Відповідь на це запитання ви отримаєте під час уроку. Кожна група за тиждень підготувала проект «Пристрої введення – виведення інформації», у якому докладно висвітлено призначення, будову і принцип дії певного пристрою. Кожній групі для виступу надається не більше 10 хв.

Слухаємо доповідачів уважно. Питання задаємо конкретні, бо про кожен пристрій можна говорити годинами.

Під час виступу груп учні роблять відмітки в індивідуальній таблиці з колонками «Хочу дізнатися» та «Пізнав нове».

Після виступу груп створюємо разом опорний конспект «Пристрої введення – виведення інформації», який учні заносять до зошитів.


Пристрої введення – виведення інформації


Пристрої введення



Пристрої виведення




Клавіатура монітор

Миша з ЕЛТ

Джойстик рідинно-кристалічний

Сканер плазмові

ручний принтер

планшетний матричний

барабанний струменевий

лазерний

Мікрофон звукові колонки
ІV. Підсумок, рефлексія, оцінка діяльності учнів – 7 хв.

Підсумок уроку проводиться через заповнення загальної таблиці з колонками «Хочу дізнатися» та «Пізнав нове». Кожен учень починає свій вислів так: «Я знав…, пізнав нове … (або хочу дізнатися).»



V. Домашнє завдання1 хв.

1. Вивчити призначення, будову та принцип дії пристроїв введення – виведення інформації.



2. * Обрати тему та підготувати повідомлення до запитань колонки «Хочу дізнатися».
*Пропоную учням, які виходять із класу, поставити відмітку під малюнком на таблиці, який відповідає їхньому враженню від уроку.







База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка