Тема. Повторення та узагальнення вивченого з теми «Людина покликана бути смиренною і любити»



Скачати 91.63 Kb.
Дата конвертації29.04.2016
Розмір91.63 Kb.
КОНСПЕКТ УРОКУ ОСНОВ ХРИСТИЯНСЬКОЇ ЕТИКИ У 6 КЛАСІ
Тема. Повторення та узагальнення вивченого з теми «Людина покликана бути смиренною і любити»

Мета. Повторити, узагальнити та систематизувати знання з теми «Людина покликана бути смиренною і любити»; розвивати пам’ять, уяву та асоціативно-аналітичне мислення; плекати християнські цінності та чесноти.

Тип уроку: урок узагальнення

Навчальні засоби: Святе Письмо, робочий зошит, ікона, кросворд, наплічник з “притчами”, роздатковий матеріал, співаники.
Перебіг уроку

І. Вступна частина.

1. Християнське вітання.

2. Організаційне та емоційне налаштування на урок, молитва.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Оголошення теми і мети уроку.

- Ви, напевно, запримітили, що сьогодні на урок я прийшла з наплічником. Це незвичайний наплічник, тому що у ньому містяться притчі. Зараз ми перевіримо, як добре ви запам’ятали притчі, чи пам’ятаєте образи з природи та людського життя, які Ісус використовував у притчах і що вони означають в тій чи іншій притчі.

Я із наплічника буду брати предмети, які мають відношення до тієї чи іншої притчі. Ваше завдання полягає в тому, щоб за даним предметом відгадати притчу. А назва притчі буде відповіддю на кросворд.

Коли повністю розгадаємо кросворд, дізнаємось, що будемо робити сьогодні на уроці. Отож, розпочинаємо. Хто буде знати відповідь, підносить руку. (Кожна відповідь оцінюється перлинкою)

Наприклад, камінь – притча про дім на скелі, зерно – притча про сіяча і т.д.






























9


































С


































А

10
















5

6










М

Б




1

2

3

4

М

П




7

8

А

О

11

Б

Л

С

Б

И

Е




С

С

Р

Р

С

Л

А

К

А

Т

Р




И

К

Я

Ж

І

У

З

А

Г

А

Л

Ь

Н

Е

Н

Н

Я

Д

А

Р

А

Р

И




И

Л

И

И

Ч

Н

Р

Б

Ч




Н







Я

Н

К




И













А



















Й

































- Отже, сьогодні у нас узагальнюючий урок по темі «Людина повинна бути смиренною і любити», на якому ми пригадаємо усі притчі, які ми вивчали протягом даної теми, мораль, яка в них закладена Ісусом Христом і таким чином підготуємося до контрольної роботи, яка буде наступного разу.

- Отож, розпочинаємо. Кожна правильна відповідь на сьогоднішньому уроці буде оцінюватись перлинками. Відповідно до кількості перлинок протягом уроку отримаєте скарб – оцінку за сьогоднішній урок.
ІІІ. Актуалізація життєвого, чуттєвого та читацького досвіду, опорних знань.
Фронтальна бесіда за змістом вивченого на попередніх уроках:

Перш ніж перейдемо до наступних завдань, давайте пригадаємо:

- Що таке притча? (Притча – розповідь, яка взята з історії чи навколишнього життя і мета якої – викласти духовні чи моральні істини.)

- Хто є автором притч? (Ісус)

- Де записані притчі? (У Євангелії)

- Що таке Євангеліє? (Євангеліє – Добра Звістка про прихід Спасителя Ісуса Христа)

- Скільки є Євангелій? (Чотири)

- Хто є автором Євангелій? (Матей, Марко, Лука, Іван)

- Що пояснював Ісус через притчі? (Правди про Небесне Царство)
ІV. Закріплення навчальних досягнень, узагальнення та систематизація набутих компетентностей.
Праця в групах.

- Для виконання наступних завдань утворимо групи із трьох чоловік.

а) Протягом усіх уроків ми вивчали ключові вірші, які стосувались тієї чи іншої теми, тому зараз переконаємось наскільки добре ви їх запам’ятали. Ваше завдання полягає в тому, щоби вставити пропущені слова у ключові вірші. Група, яка виконає завдання найшвидше, отримає перлинки.

Завдання на листках:



1. „Приступіть до Нього, каменя живого, що його відкинули люди, але вибрав Бог» (І Пет.: 2-4).

2. «Шукайте ж найперше Царства Божого і правди Його, а все інше вам додасться» (Мт.: 6:33).

3. «Бог противиться гордим, а смиренним дає Благодать» (1 Петр. 5:5).

4. «Діти, будьте слухняні в усьому батькам, бо це Господеві приємне!» (Кол. 3:20).

5. «Терпінням спасайте ваші душі» (Лк.: 21:19).

6. «А коли ви не будете людям прощати, той Отець ваш не простить вам прогріхів ваших» (Мт. 6:15).

7. «Блаженні милостиві, бо помилувані вони будуть» (Мт. 5:7).

8. «Блаженніше давати, ніж приймати» (Дії 20:35).
- Для наступного завдання прошу кожну групу вибрати колір.

б) Кожна група отримує два слова (із зображених на малюнку), які є моральним висновком до певної притчі, дає визначення цих слів і пояснює, з якої притчі це випливає і що Ісус хотів пояснити цією притчею. Оцінюються учні, які будуть захищати думку групи.

Співчуття і милосердя

Щедрість і захланність



Гордість і смирення


Прощення і покаяння



ПРИТЧІ




Послух і непослух

Терпіння і справедливість

1 група – СПІВЧУТТЯ І МИЛОСЕРДЯ

2 група – ГОРДІСТЬ І СМИРЕННЯ

3 група – ПОСЛУХ І НЕПОСЛУХ

4 група – ЩЕДРІСТЬ І ЗАХЛАННІСТЬ

5 група – ТЕРПІННЯ І СПРАВЕДЛИВІСТЬ

6 група – ПРОЩЕННЯ І ПОКАЯННЯ
Гордість – впевненість людини в тому, що вона особлива, самодостатня і може всі свої проблеми вирішити самостійно, без Бога

Смирення – уміння подолати свою гординю, в першу чергу перед Господом.
Непослух – вияв гордині у ставленні до Господа чи ближніх, які бажають тобі добра.

Послух – готовність виконати волю Божу або прохання тих людей, що теж виконують волю Господа.
Справедливість – винагорода праведним, смиренним і терплячим та покарання грішникам, які не покаялись.

Терпіння – здатність людини переносити земні страждання: хвороби, прикрощі, знущання, самотність, матеріальні нестатки
Прощення – добровільна відмова від звинувачень іншої людини у певних гріхах.

Покаяння – перепрошення Бога за свої гріхи і бажання змінитися.
Милосердя – почуття, завдяки якому людина допомагає іншій не з вигоди, а з внутрішньої душевної потреби..

Співчуття – жаль до ближнього, прагнення підтримати його і допомогти.

Захланність - непомірне прагнення до багатства і наживи.

Щедрість - здатність людини поділитися з іншим тим, що маєш.
в) А зараз розглянемо кілька життєвих історій, які, можливо, були і в вашому житті. Ви на основі знань, які отримали на уроках, повинні знайти правильний вихід із цих ситуацій.

1) читання ситуації;

2) відео ситуація (перегляд відеоролика «Казка про жадібність»);

2) лист до дітей.


- Тепер підведемо підсумки нашої праці і подивимось, хто скільки перлин здобув на сьогоднішньому уроці. Щоб визначити вашу оцінку на уроці помножте ваші перлинки на два і додайте до цієї суми ще одну перлинку як додаткову нагороду за працю на уроці. Хто отримав число 12, той сьогодні знайшов СКАРБ!!! Хто отримав число менше 8, тим пропоную краще попрацювати над своїми знаннями, або бути більш відважним і відповідати сміливо на уроках, тому ви отримуєте ще один шанс для збільшення своїх перлин, всі решта учнів отримують оцінки відповідно до їх чисел.
V. Інструктаж домашнього завдання.

Підготуватися до контрольної роботи

VІ. Підсумкова частина.

- На завершення нашого уроку хочу, щоб ви думками перенеслися у притчу про сіяча. У нас на дошці є земля засіяна зернятками. Тут не вказано яка земля, але є зерна, які засіяв Господь. У зернятку є написане Богом Слово особисто кожному з вас. Під час співаної молитви, ви по черзі будете підходити і брати своє зернятко, в якому, за певною адресою в Святому Письмі, знайдете слова звернені до кожного з вас.


Пісня «Як мені добре, що ти тут є, Боже, (3 р.)

Тримай мене міцно, завжди з тобою хочу бути. Боже»
- Сподіваюся, що ви будете доброю землею для того зерна, яке засіяв у вас Господь, зможете дати добрий плід, бути справжніми християнами, щоб потім у вічності отримати найбільший скарб – Царство Небесне!!!

- Дякую усім за працю на уроці. На цьому урок наш закінчено. Слава Ісусу Христу!







База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка