Тема 4: Складові комп’ютера(системний блок, пристрої введення (миша, клавіатура), виведення даних (монітор, принтер)) їх призначення



Скачати 46.48 Kb.
Дата конвертації29.04.2016
Розмір46.48 Kb.
#26748
ТипПовідомлення

Тема 4: Складові комп’ютера(системний блок, пристрої введення (миша, клавіатура), виведення даних (монітор, принтер)) їх призначення.


Мета:

Навчальна: ознайомити з пристроями комп’ютера та їх призначенням.

Розвиваюча:розвивати увагу та пам’ять, логічне мислення, мовленнєву компетентність, вміння використовувати технічну лексику.

Виховна: виховувати цікавість, допитливість, орієнтувати у виборі майбутньої професії.

Матеріали та обладнання:загадки, ребуси, малюнки пристроїв,робочий зошит.
Структура уроку


  1. Організаційний етап.

  2. Перевірка домашнього завдання.

  3. Актуалізація опорних знань (бліцопитування).

  4. Оголошення теми та мети уроку.

  5. Мотивація навчальної діяльності (загадки, ребуси, відгадування малюнків).

  6. Засвоєння нових знань та навичок (евристична бесіда).

  7. Фізкультхвилинка.

  8. Застосування знань та навичок (робота із зошитом).

  9. Підсумок уроку(закодована розповідь, малюнки художника-жартівника, заповнити схему).

  10. Повідомлення інформації про домашнє завдання.

Хід уроку

  1. Організаційний етап.

На перерві: підготовка дошки, унаочнення, робочих місць учнів, вчителя.

На уроці:



  • Підготовка учнів до уроку (займають робочі місця, організовують робочий простір).

  • Вчителю звернути увагу на самопочуття та зовнішній вигляд учнів.

  • Привітання. Відмітити присутніх. Призначити чергових.

  1. Перевірка домашнього завдання.

  2. Актуалізація опорних знань.

  • Для чого використовують комп’ютер?

  • Які дії може виконувати комп’ютер?

  • Назвіть види комп’ютерів.

  1. Оголошення теми та мети уроку.

  2. Мотивація навчальної діяльності.

(Вчитель зачитує загадку, учні відгадують та перевіряють правильність відповіді розв’язавши ребус. Далі вказують номер малюнка, на якому зображений відгаданий пристрій. )


Скромний сірий колобок,

Довгий, тонкий проводок.

Зверху на коробці

Дві великих кнопки.

В тебе є хороша книжка,

А в комп’ютера є … (мишка).
Сотня клавіш, різні знаки

Спершу учні – небораки,

А тепер раз – два й готово

І відстукали вже слово.

Ось де пальцям фізкультура

І це все - … (клавіатура).


Ось на нім комп’ютер пише

І малює без зупинки

Найцікавіші картинки,

А влаштовує цей хор

Чарівник наш - … (монітор).
В блоці цім живе процесор

Помічник він, не агресор.

В ньому щось гуде, співає,

Одним оком нам моргає.

Головний він недаремно,

А зовуть його … (системним).


Ось я кнопку натискаю

І папір вже заправляю.

Він друкує без зупинки

Вірші, пісні і картинки.

І швидкий він, наче спринтер

Відгадайте, що це… (принтер)

Цей пристрій

Від копіювати книжку зможе.

Тексти, малюнки розмноже

Та оцифрованими в пам’ять заложе.(сканер)



  1. Засвоєння нових знань та навичок. (еврестична бесіда)

  • Як назвати ці всі предмети? (Пристрої комп’ютера)

1

2

3



4

5

6






  • Для чого призначений кожен з цих пристроїв? (Відповіді учнів, вчитель корегує та доповнює їх відповіді)

  • Які ви ще знаєте пристрої комп’ютера?

  • Чи знаєте ви, що пристрої комп’ютера поділяються на пристрої введення та виведення?

  • Назвіть номери малюнків тих пристроїв, які на вашу думку відносяться до пристроїв введення інформації в комп’ютер. (1, 5,6)

  • Назвіть номери малюнків тих пристроїв, які на вашу думку відносяться до пристроїв виведення інформації з пам’яті комп’ютера. (2,3)

  1. Фізкультхвилинка

Правило проведення фізкультхвилинки: якщо названий пристрій введення – присідаємо, пристрій виведення – підстрибуємо.

  1. Застосування знань та навичок.

(Робота із зошитом с.8 №2)

Серед предметів знайди ті, які можуть бути складовими частинами комп’ютера.



c:\documents and settings\school\рабочий стол\images (5).jpg

c:\documents and settings\school\рабочий стол\13479951131694879635scanner.svg.hi.png

c:\documents and settings\school\рабочий стол\images (1).jpg

c:\documents and settings\school\рабочий стол\загруженное.jpg

c:\documents and settings\school\рабочий стол\images (4).jpg

c:\documents and settings\school\рабочий стол\images (3).jpg

c:\documents and settings\school\рабочий стол\загруженное (1).jpg

c:\documents and settings\school\рабочий стол\images.jpg




  1. Підсумок уроку.




  1. Спробуйте прочитати невеличку історію, вставляючи на місцях малюнків назви пристроїв.






  1. Веселий художник «заховав» у малюнках пристрої комп’ютера. Спробуйте все знайти.

.

  1. Заповніть схему

  1. Повідомлення інформації про домашнє завдання. Зошит – с.9 №3.

Каталог: server -> elementary School -> Metoduchna skarbnuchka
Metoduchna skarbnuchka -> Конспект уроку з літературного читання в 4 класі Тема. Життя і творчість Марка Твена
Metoduchna skarbnuchka -> Урок свято «ода слову» Підготувала вчитель початкових класів, вчитель-методист Смик Ольга Василівна
Metoduchna skarbnuchka -> Конспект уроку з природознавства 4 клас вчитель початкових класів, вчитель вищої кваліфікаційної категорії
Metoduchna skarbnuchka -> Казки маленькі, а розуму в них багато
Metoduchna skarbnuchka -> Конспект уроку природознавства у загальнення І систематизація знань учнів із розділу «Природа навесні» 2 клас
elementary School -> Прощавай, початкова школо! Ведуча
Metoduchna skarbnuchka -> Фізкультхвилинки на уроках у початковій школі Зміст
Metoduchna skarbnuchka -> Природні зони України. Мішані ліси

Скачати 46.48 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка