«Сучасні інструменти реалізації практичного менеджменту, маркетингу, логістики та туризму: особливості застосування в глобальному конкурентному середовищі»



Скачати 93.77 Kb.
Дата конвертації14.09.2017
Розмір93.77 Kb.
Міністерство освіти і науки України
Житомирський державний технологічний університет (м. Житомир)

Департамент економічного розвитку, торгівлі та міжнародного співробітництва Житомирської обласної державної адміністрації

Національний університет харчових технологій (м. Київ)

Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету (м. Вінниця)

Житомирський державний університет імені Івана Франка (м. Житомир)

Львівський національний аграрний університет (м. Львів)

Хмельницький національний університет (м. Хмельницький)

ГО «Житомирський обласний студентський інноваційний бізнес-інкубатор» (м. Житомир)



запрошують до участі у

IV Всеукраїнській науково-практичній конференції молодих науковців, аспірантів, здобувачів і студентів


«Сучасні інструменти реалізації практичного менеджменту, маркетингу, логістики та туризму: особливості застосування в глобальному конкурентному середовищі»

яка відбудеться 20-22 квітня 2017 року в Житомирському державному технологічному



університеті

В розрізі тематики конференції заплановано наступні секції:


1.

Сучасні тенденції розвитку теорії та

5.

Функціональні області менеджменту:




практики менеджменту в глобальному




виробництво, інновації, інвестиції,




конкурентному середовищі;




персонал та ін.;

2.

Стратегічний менеджмент та маркетинг сфері

6.

Туризм: проблеми та перспективи розвитку




підприємств;




розвитку.

3.

Економіка-математичне моделювання, інфор










інформаційне забезпечення та сучасні










технології в менеджменті;







4.

Інноваційні інструменти управління логістичною










логістичною діяльністю вітчизняних










підприємств;













На конференцію приймаються матеріали:

викладачів вищих навчальних закладів, науковців науково-дослідних установ, аспірантів,


докторантів, слухачів магістратури, представників органів державного і місцевого самоврядування,
громадських організацій, підприємств, фінансових та інших установ, які мають відношення до тематики конференцій

Вимоги до оформлення матеріалів

1. Для участі в роботі конференції необхідно до 10 квітня 2017 року надіслати на адресу оргкомітету заявку на участь (зразок додається), тези та доповіді.



  1. Максимальна кількість авторів однієї доповіді – дві особи.

  2. Якщо науковий керівник не є співавтором тез, то вказувати його у тексті не потрібно.

  3. Обсяг матеріалів – до 3-х сторінок, які не нумерувати;

  4. Формат – А4, гарнітура – MS Word.

  5. Шрифт – Times New Roman, кегль (розмір) – 14, міжрядковий інтервал – 1,5, абзац – 1,25 см.

  6. Поля: зверху, знизу, праворуч, ліворуч – 20 мм.

  7. У верхньому лівому куті – УДК.

  8. У верхньому правому куті – прізвище, ім’я та по-батькові автора (жирним), науковий ступінь, вчене звання, посада, назва установи, місто, країна (для іноземних учасників).

  9. Нижче – через один пробіл – назва доповіді (великими жирними літерами по центру).

  10. Нижче через один пробіл анотація англійською мовою (курсивом по ширині).

  11. Нижче – через один пробіл – текст тез.

  12. В кінці тексту – через один пробіл – наводиться Список використаних джерел (жирним і по центру). Посилання на літературне джерело подаються у квадратних дужках.

  13. Використання ілюстративних матеріалів, формул в тезах повинно бути мінімальним.

  14. Формат таблиць та рисунків має бути лише книжний.

Оргкомітет залишає за собою право відбору та редагування одержаних тез.



Матеріали, які не відповідатимуть встановленим вимогам, розглядатися не будуть!

Умови участі в конференції та публікації тез

  1. Форма участі в конференції: очна та заочна.

  2. Тези надсилаються лише в електронному вигляді.

  3. Робочі мови конференції – українська, російська, англійська.

  4. Не пізніше встановленого терміну необхідно надіслати на електронну адресу оргкомітету – kmoa_ztu@ukr.net: заявку на участь; тези.

  5. Після отримання цих матеріалів, Вам будуть надіслані реквізити для сплати організаційного внеску.

  6. Відскановану копію квитанції до 10 квітня 2017 року необхідно надіслати на електрону адресу організаційного комітету.

  7. Файли назвати за прикладом: Zayavka_Surname; Tezy_Surname; Chek_Surname.

  8. Після надсилання матеріалів обов’язково очікуйте підтвердження про їх отримання.

Організаційний внесок для участі в конференції становить 70 грн. – розміщення тез, сертифікат про участь.

  1. Матеріали конференції видаватимуться у вигляді збірника тез доповідей (в електронному варіанті). Кожен автор отримає сертифікат учасника конференції.


Календар
20.04.2017 р.

900 1100 – реєстрація учасників конференції;

11001130 – відкриття конференції;

1130 – 1330 – пленарне засідання;

1330 – 1400 – обідня перерва;

1400 – 1600 – секційні засідання.
21.04.2017 р.

10001200секційні засідання;

1200 1300 – обідня перерва;

1300 – 1600 – секційні засідання.



конференції
22.04.2017 р.

11001200 – заключне пленарне засідання;

1200 1300 – обідня перерва;

1300 – екскурсійна програма;

1700 – від’їзд учасників конференції.



Важливі дати:


  • Закінчення прийому заявок на участь, матеріалів конференції: 10.04.2017 р.

  • Закінчення прийому копій квитанцій про сплату організаційного внеску: 10.04.2017 р.

  • Заходи конференції: 20.04.2017 – 22.04.2017 р.

  • Формування електронного збірника тез конференції: 10.04.2017 – 05.05.2017 р.

  • Розміщення збірника тез на сайті університету: 05.05.2017 р.



УДК 611:15

Яцків Олег Васильович

к.е.н., доцент,

Національний університет харчових технологій, м. Київ

ПРОЦЕС ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ СТРУКТУР УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ

Annotation...

Створення підприємств різного організаційного правового статусу передбачає процес побудови відповідної організаційної структури управління, яка.



Список використаних джерел:

1. Лапіцька С. Ю. Управління підприємством в умовах інновацій : Монографія /

С. Ю. Лапіцька. – Дніпропетровськ : Наука і освіта, 2010. – 236 с.

Зразок оформлення тез


Заявка

на участь в IV Всеукраїнській науково-практичній конференції молодих науковців, аспірантів, здобувачів і студентів на тему «Сучасні інструменти реалізації практичного менеджменту, маркетингу, логістики та туризму: особливості застосування в глобальному конкурентному середовищі»,

яка відбудеться 20-22 квітня 2017 р.


Прізвище, ім’я та по батькові





Науковий ступінь, вчене звання




Місце роботи (навчання)




Посада




Назва тез





Номер секції




Планую (необхідне відмітити):

  • виступити з доповіддю на пленарному засіданні (до 15 хв.);

  • виступити з доповіддю на секційному засіданні (до 10 хв.);

  • дистанційна участь.

Поштова адреса:

вулиця, дім, квартира населений пункт,

район, область

Контактні телефони (мобільний, домашній, робочий)




E-mail










Всі пункти заявки обов’язкові для заповнення

Контактні особи:

Координатор конференції

к.е.н., доцент Давидюк Юлія Володимирівна

+380979034580



Поштова адреса:

Кафедра менеджменту організацій і адміністрування

Житомирського державного технологічного університету

вул. Чуднівська, 103, м. Житомир, 10005

Сайт університету: https://ztu.edu.ua

Блог кафедри менеджменту організації і адміністрування



http://km.blog.ztu.edu.ua/

E-mail: kmoa_ztu@ukr.net


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка