Створення умов для прояву дитиною самостійної діяльності
7.
Здатність використовувати сучасні технології педагогічної діяльності; сучасні технічні засоби, уміння застосовувати інформаційно-комунікативні технології
№
Критерії оцінювання
Ступінь оцінювання критеріїв:
1 – низький рівень, 2 – середній рівень, 3 – достатній рівень, 4 – високий рівень
Загальна оцінка
Сер. бал (ЗО/8)
Самооцінка
Коригування самооцінки членами атестаційної комісії
Оцінка голови АК
Оцінка заступника голови АК
Оцінка секретаря АК
Оцінка члена АК (1)
Оцінка члена АК (2)
Оцінка члена АК (3)
Оцінка члена АК (4)
Оцінка члена АК (5)
Рейтинговий блок № 4: СОЦІАЛЬНО-ОСОБИСТІСНІ КОМПЕТЕНТНОСТІ
1.
Стан комунікативних якосте вихователя
2.
Готовність до співпраці з колегами
3.
Педагогічний такт
4.
Педагогічна культура мови
5.
Моральні якості (доброта, щирість, правдивість, працелюбність, сумлінність, відповідальність)
6.
Вольові якості (самостійність, цілеспрямованість, сміливість, наполегливість)
Участь у внутрішньошкільних формах роботи (відкрите заняття – 1б, педрада, читання, проблемні семінари та семінари-практикуми – 2 б, творчі групи, тижні педмайстерності, ярмарки педагогічних ідей – 3 б, майстер-клас, педмайстерня, наставництво – 4 б )
Підписи членів АК:
Голова комісії _____________ Заступник голови атестаційної комісії _______________
Секретар атестаційної комісії _____________ Члени атестаційної комісії: