Сценарійпроведення конкурсу "Кращий за професією" Кабінет спеціальності "Секретар керівника"



Дата конвертації27.04.2016
Розмір51.8 Kb.
СЦЕНАРІЙ

проведення конкурсу “Кращий за професією”

  1. Кабінет спеціальності “Секретар керівника” святково прикрашений.

  2. Організовано музичний супровід конкурсу (за допомогою ЕОМ).

  3. Журі у складі:

голова - Павліченко В.М. – заступник директора з НВР;

члени журі: Савін В.О. – заступник директора з НВР,

Мойсеєнко О.П. – методист НВК,

Велесь В.В. – викладач,

Котлярова Ю.О. - викладач,

Чамова Ю.Г. - учениця спеціальності “Секретар керівника”.



ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ


Конкурс відкриває ведуча, обрана з числа учнів 11-х класів (Мельник Анна). Вона знайомить присутніх з планом проведення конкурсу “Кращий за професією”, потім розповідає про актуальність знань, які набувають учні, навчаючись професії “Секретар керівника”.


П Л А Н





  1. Конкурс проводиться в чотири етапи:

1-й етап – оформлення документу на якість і швидкість (текст вправи

додається). Час виконання – 15 хвилин.

Оцінюється за 5-бальною системою.

2-й етап - перевірка знань і умінь з теми

“Документування та документаційне

забезпечення” (питання та відповіді додаються).

Проводиться письмово за картками-завданнями.

Час виконання – 10 хвилин.

Оцінюється за 5-бальною системою.

3-й етап – вікторина “Як ви обізнані з правилами етикету”

(питання додаються).

Оцінюється за 5-бальною системою.




  1. Після проведення кожного етапу конкурсу журі на чолі з головою оцінюють учасників.




  1. Після проведення конкурсу підводяться його підсумки, і голова журі нагороджує переможців призами і грамотами.




  1. Після конкурсу оголошується розважальна програма (танці, солодкий стіл, розважальні конкурси).

2

Текст для набору конкурсантами



Правила: оформити наказ за державним стандартом на ЕОМ. Для виконання 1 етапу – 15 хвилин.

Переможцем оголошується той учень, хто швидше і якісно, з дотриманням сучасних вимог державного стандарту надрукує документ.

Наказ. 01.12.03. № 123. Місто Київ. Про введення індексів підприємств та організацій об’єднання. З метою упорядкування організації управління в Об’єднанні і відповідно до вказівки Мін буду України від 17.04.02 № 432 наказую: 1. Об’єднанню присвоїти індекс – 51.

2. Під час листування, відповідно до СТП 39.00.025 “Організація справоведення” в об’єднанні “Будтехніка”, а також для обліку і реєстрації розроблених стандартів підприємства, надати підприємствам такі індекси: 51-01 – Яготинському ремонтно-механічному заводу; 51-02 – Фастівському СКБ.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Генеральний директор С.С.Мартиненко

3

Ведуча (Анна): Шановна комісіє, учасники і гості конкурсу! Вітаємо Вас на нашому професійному святі! Сподіваємося, що воно пройде цікаво і весело. Просимо Вас не забувати, що це тільки гра і сприймати все, що тут відбудеться з почуттям гумору, доброзичливості і розуміння неординарних ситуацій, якщо такі будуть. Просимо також підтримувати наших конкурсантів, уболіваючи за них.

Наш конкурс присвячений цікавій, інтелектуальній, скромній, але дуже потрібній професії “Секретар керівника”.

Справа у тому, що ми живемо у цікавий час. Швидка зміна інформації, її численність, розвиток нових економічних відносин спонукає до нового погляду на, здавалося б, звичні речі. Нове мислення, нові форми та моделі господарювання, пошуки ефективних методів трудової діяльності зумовлює сучасний діловий стиль. Сьогодні кваліфікованого фахівця ми називаємо “діловою людиною”. У цьому – вияв поваги та визнання професійних якостей. Але ж діловими людьми не народжуються, ними стають у процесі наполегливого навчання, щоденної праці, самовиховання і самовдосконалення.

На сучасному етапі діяльність будь-якої установи, фірми, організації без секретаря неможлива. Секретар перший, з ким зустрічається відвідувач в установі, від нього багато у чому залежить моральний клімат колективу, настрій керівника, а головне - своєчасне документаційне забезпечення управління.

Зважаючи на провідну роль секретаря в установі, до нього пред’являється багато вимог: це оперативне створення документів і чітка робота з ними, чисельні контакти з людьми, бездокументне обслуговування управління. Здебільшого ці функції доводиться поєднувати з виконанням інших, не пов’язаних з основною діяльністю доручень і робіт. Це все належить виконувати на високому професійному рівні, тактовно, інтелігентно, доброзичливо, дипломатично.

Сучасна ділова людина повинна мати імідж. Під ним у даному випадку мається на увазі привабливий вигляд, вишукана охайність, тактовна поведінка у будь-якій ситуації, високопрофесійний стиль у роботі з документами і спілкуванні з людьми.

Як бачимо, секретарська праця не така вже й легка, як може видатися на перший погляд і потребує багато сил, енергії та вміння.

А зараз, шановні панове, перейдемо до головної частини нашого заходу. Він проводиться в чотири етапи за таким планом:

1-й етап – оформлення документу на якість і швидкість (текст вправи

додається). Час виконання – хвилин.

Оцінюється за 5-бальною системою.

2-й етап - перевірка знань і умінь з теми

“Документування та документаційне

забезпечення” (питання та відповіді додаються).

Проводиться письмово за картками-завданнями.

4
Час виконання – 10 хвилин.

Оцінюється за 5-бальною системою.

3-й етап – вікторина “Як ви обізнані з правилами етикету”

(питання додаються).

Оцінюється за 5-бальною системою.
У конкурсі приймають участь учні 11-х класів спеціальності “Секретар керівника” _________________________________________________________
__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

Побажаємо нашим учасникам конкурсу показати свою високу професійну майстерність, спіймати удачу й одержати призи, і при цьому якомога менше хвилюватися. Ще раз нагадуємо, що це тільки гра! Тож починаємо.
1-й етап: учні 11-х класів ______________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

надрукують наказ. Час виконання 15 хвилин.
2-й етап: учням видаються картки-завдання з питаннями з теми: “Документування та документаційне забезпечення роботи установ”.

Запитання:



  1. У яких випадках при прийманні документів зберігаються і додаються до документів конверти?

  2. Як реєструються вхідні документи. Принцип і мета реєстрації документів?

  3. Як здійснюється автоматизація реєстрації і контролю за виконанням документів?

Час, відведений на відповіді, – 10 хвилин.
3-й етап: вікторина: “Як Ви обізнані з правилами ділового етикету”.

Запитання:

1. Що означає загнутий правий кут візитівки?

Чи можна доручити завезти загнуту візитівку водієві або кур’єру?

2. Чи можна одягти окуляри з непрозорим склом на переговори

з діловим партнером?

3. Хто першим прощається під час розмови за телефоном?


  1. Хто йде попереду по драбині угору, чоловік чи жінка? А вниз?

  2. Які знаки гостинності виказують гостям українці? Що Ви знаєте про такі звичаї інших країн?

Час відповіді на кожне запитання 1 хвилина.

5
Після проведення конкурсу члени журі підводять підсумки і голова журі нагороджує переможців призами і грамотами.


Після конкурсу оголошується танцювальний вечір з чаюванням.
Конкурс проводить викладач Велесь В.В.


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка