Сценарій виступу агітбригади



Скачати 61.29 Kb.
Дата конвертації01.05.2016
Розмір61.29 Kb.
Сценарій виступу

агітбригади «SOS»

- Пісня на мелодію «Бухенвальдський набат» -
Земля:

Люди, що ви робите, спиніться,

Втратите, втратите, не буде вороття,

Не губіть природу, схаменіться

Ваше то життя, ваше то життя!

Збережуть нехай дбайливі руки

Квіти, води, птахів переліт

Щоб не проклинали потім внуки,

Збережіть цей світ, збережіть цей світ,

Бережіть, бережіть, бережіть цей світ.


1-й учень

Земле, наша рідна плането!

Ми чуєм твій стогін і біль.

Благаєш порвати тенета

Бездушних людей і подій.
2-й учень

Як тихо над краєм, а серце тривожно б’ється.

Земля промовляє, як їй нелегко живеться.

Від горя і болю сміятись давно перестала,

Бо в’їлися бомби, снаряди впилися,як жало.
3-й учень

Виходять в дорогу в чудовім весняннім цвітінні-

Збива босі ноги посипане ядом каміння.

Чудове повітря отруйним насичено газом,

І дихати грудям вже важче і важче щоразу.
4-й учень

Сплюндрована врода водою гнилою і сміттям,

Ледь видно природу під порваним сірим лахміттям.

Що буде – не знає, як зміни на краще не буде,

Ви, мужні і сильні, під захист візьміть її люди.
Земля:

Людино, розумна істото!

До тебе звертаємося я.

Я - гину, я - гину, я - гину!

Будь ласка, мене захисти!
1-й учень

  Хай будуть цілі дерева,

Рослини, тварини, пташки

Людино! Людино! Людино!  Я прошу …

Її збережи!
2-й учень

Ти, перш ніж втручатись, подумай,

У суспільстві все зваж, обсуди.

Якщо вже природа загине,

То згине вона…

Разом:   Назавжди!


Вас вітає екологічна агітбригада Скадовської гімназії «SOS»


  • Схаменіться

  • Одумайтесь

  • Спасіть

1-й учень

Я б вигадала іншу Україну,
Якби Її на світі не було...
Її плекала б, мов малу дитину,
Щоб українство мальвами цвіло.

2-й учень

Я б на коліна стала перед Богом,
Молилася б за Неї день і ніч.
Я відшукала б зоряну дорогу.
Для Неї запалила б сотні свіч.

3-й учень

Я б вимріяла іншу Україну,
Якби Її на світі не було.
Молюсь за Неї, доки є ще днина,
Щоб українство в безвість не пішло...
4-й учень.

Сьогодні ми відчуваємо гострі екологічні проблеми, які виникли як завдяки спадщини так і в процесі діяльності або бездіяльності людини:


  • погіршення якості питної води; забруднення підземних вод;

  • забруднення водойм стічними, погіршення екологічного стану річок;

  • деградація земель під дією водної та вітрової ерозії, вторинного засолення, підтоплення;

  • забруднення землі побутовими та токсичними відходами, отрутохімікатами;

  • розораність земель в області, яка перевищила всі припустимі межі;

  • руйнування берегів річки Дніпра, Каховського водосховища, Азовського та Чорного морів;

  • скорочення площі лісів та лісових смуг;

  • забруднення атмосферного повітря канцерогенним викидами автотранспорту;

  • наявність в Каланчацькому районі звалища з великою кількістю невизначених отрутохімікатів;

  • збільшення кількості несанкціонованих сміттєзвалищ;

  • загальне засмічення населених пунктів;

  • підвищення антропогенного тиску на ці об'єкти, особливо на біосферні заповідники.

1-й учень.



Поліпшення стану природного середовища повинно здійснюватися шляхом:


  • впровадження інноваційних проектів, енергоефективних і ресурсозберігаючих технологій;

  • розвиток екологічно безпечних видів транспорту; стимулювання використання альтернативних видів палива

  • створення сучасного промислового комплексу по прийому, сортування та утилізації  твердих побутових відходів

  • забезпечення екологічно безпечного збирання, перевезення, зберігання, оброблення та знешкодження непридатних або заборонених до використання пестицидів і агрохімікатів і тари від них

  • забезпечити фінансування заходів по очищення зворотних вод на очисних спорудах

ми повинні навчитися жити в межах можливостей природи і не зловживати використанням природних ресурсів!

- Пісня на мелодію “Одна калина” -
Сумно, сумно аж за край – 
Море забруднили, плаче рідний край. 
Гірко, гірко на душі – 
Все живе зникає, наче міражі! 

Пр.: Один Скадовськ у нас, один 


Хай буде завжди чисто в нім  
Людська рука нехай не нищить рідний край! 
В нас небувалої краси 
Моря, і гори, і ліси, 
Одна земля в нас, ти її оберігай!

Брудно, брудно навкруги – 


Знову на поверхні нафтові круги.
Важко острову у нас, 
Забруднили море та іще і пляж

Пр.: Один Скадовськ у нас, один 


Хай буде завжди чисто в нім  
Людська рука нехай не нищить рідний край! 
В нас небувалої краси 
Моря, і гори, і ліси, 
Одна земля в нас, ти її оберігай!
2-й учень

Одним з позитивних чинників, які можуть впливати на екологічне оздоровлення України, є збільшення частини території об'єктів природно-заповідного фонду.
3-й учень

Зокрема, тільки в Херсонській області природно-заповідні об'єкти представлені :


  • двома біосферними заповідниками: Асканія Нова і Чорноморський;

  • трьома національними природними парками – Азово – Сиваський, Олешківські піски та Джарилгацький; а також розпочалася робота по створенню «Нижньодніпровського».

  • заказниками загальнодержавного та місцевого значення,

  • дендрологічним парком загальнодержавного значення,

  • заповідними урочищами,

  • парками-пам'ятками садово-паркового мистецтва.

4-й учень.

Рятуймо чисте повітря,

рятуймо воду – в джерельцях, криницях,

в малих і великих річках.

Рятуймо рідкісних птахів –

не всі ще породи,

А ті, що зникають в полях,

у лісах, у лугах.

1-й учень

Рятуймо злаки, а потім

рятуймо квіти,

Рятуймо світанки від кіптяви,

гару й димів.

Рятуймо тишу, щоб в тиші мовчати

й радіти,

Рятуймо вулицю від голосних двигунів.
2-й учень.

Рятуймо землю, а також

рятуймо небо,

Рятуймо роси і птахів

солодкий мотив.
3-й учень.

Життя ми рятуймо. Від кого?

Від себе. Поки ще не пізно.

І можна хоч щось зберегти.


Земля:

Природа зве на поміч, кличе, плаче,

Не залишаючи байдужими дітей.

Отож запрошуємо дружно приєднатись

До справи зацікавлених людей.

ХТО НА ЗАХИСТ У РАЙОНІ!


Ритмічна музика

Хто із вас кидати завжди звик,  папірці свої тільки у смітник? 

– ПЛЕСКАЙТЕ В ДОЛОНІ! ХТО НЕ СМІТИТЬ У РАЙОНІ
Хто не ломить в лісі гілочок, у дерев , кущів та квіточок?

- ПЛЕСКАЙТЕ В ДОЛОНІ!  ХТО НЕ ШКОДИТЬ  У РАЙОНІ


Хто догляне взимку всіх птахів, горобця, синиць й лебедів?  

- ПЛЕСКАЙТЕ В ДОЛОНІ!  ХТО ГОДУЄ ЇХ В РАЙОНІ


Хто із вас свідомість й совість має і природу рідну захищає?

– ПЛЕСКАЙТЕ В ДОЛОНІ! ХТО СВІДОМИЙ НА РАЙОНІ


Хто на захист від лихих вандалів, дружно встане з нами в цьому залі?

– ПЛЕСКАЙТЕ В ДОЛОНІ!!! ХТО НА ЗАХИСТ НА РАЙОНІ



Всі ми тут свідомість маєм і природу захищаєм

1-й учень

«Прости нас, Земле, нас – людей століття
Яке надбало стільки лиходій,
Що вистачить на кілька поколінь
Внаслідок людської перемоги над усім живим, що просить допомоги.
2-й учень

Така природа всіх нас зустрічає!


І скільки ти б не жив на цій Землі.
Вона дивує, радує, вражає,
І в зрілості, і доки ще малі.
3-й учень.

І не дає ніколи збайдужіти,


Підносить нам сюрпризи повсякчас.
То ж бережіть цю Землю, любі діти,
Вона родила і зростила нас.
4-й учень.

Та пам’ятайте завжди і про те,


Що ми тут гості, а природа вічна,
Вона й до нас уже давно була.
Така ж чудова, дивна і лірична…
Не заподійте цьому світу зла.

- Пісня на мелодію “Одна калина” -
Знає, знає рідний край,

Зберігати будем, грай, музико, грай!

Свято, свято на душі,  

Небайдужі в залі зібралися всі.

Пр.: Одна Земля, у нас одна,

На світі кращої нема,

Чудові миті подарує нам вона.

Любов несе всьому життя,

І люблять всі до забуття

Природу рідну, бо в нас іншої нема.








База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка