Сценарій виступу агітбригади
’’Молодь обирає здоров’я”
Девіз: Ми хочемо щасливе майбуття!
Тому ми за здоровий спосіб нашого життя!
Ведучий: Стан здоров’я людини залежить:
1 учень: На 20% - від спадковості.
2 учень: На 10% - від рівня медицини.
3 учень: На 20% - від екології.
4 учень: На 50% - від способу життя.
1учень: Сьогодні ми ведем розмову,
Як всім здоров’я зберегти?
І щоб життя було чудовим,
Здоровим треба бути,щоб рости.
2учень: Здоров’ям, бачу, сяють всі обличчя,
Тож дайте відповідь мені,
Що скажете шкідливим звичкам?
Всі: Шкідливим звичкам скажем-Ні!
3 учень: Шкідливі звички мовби тінь
Все ходять за тобою,
Вони чекають на ту ми
Щоб затягнуть з собою.
4 учень: Наркотики , цигарки і спиртне-
Це просто жах.
Якщо подружишся із ними,
Здоров’ю буде крах.
Гасло: 1учень: Курити-шкідливо.
2учень: Пити –гидко.
3учень: Від наркотиків помирати молодим-
дуже жаль.
Ведучий: Той, хто має шкідливі звички, жахливо і шкідливо навіть
мислить.
Діалог двох юнаків:
1-й Я так багато читав про шкідливість цигарок та пива….
2-й То що, покинеш палити?
1-й Та ні, покину читати.
Гасло: 1учень: 1 цигарка - і твоє життя коротшає на 15 хвилин.
2учень: 1 цигарка - і ти вдихнув 2 л диму.
3учень: 1 цигарка - і через 7хв нікотин потрапить в твій мозок.
Ведучий: В курців проблеми з логічним мисленням….
Діалог двох дівчат:
1-а Ти знаєш, Танюх, вже давно хочу, але не можу кинути палити..
2-а А ти цукерки не пробувала?
1-а Та радили мені, пробувала, але ж вони не горять.
Ведучий: Чому підлітки палять?
1учень: 40% - за компанію
2учень: 30% - щоб вважати себе дорослим
3учень: 10% - із цікавості
4учень: 10% - бо модно
5учень: 10% - через рекламу,бо це круто.
1 учень: Посміховиськом ти станеш,
Якщо в пляшку ти заглянеш.
До приматів ти вернешся,
Як за пляшечку візьмешся.
2 учень: Хто здоровий,той сміється
Все йому в житті вдається.
Від довгих тренувань-подвоюється сила,
Але не забувай про гігієну тыла.
Гумореска П.Глазового «В перукарні»
Ведучий : Викликає жах той факт, що 76% наркоманів –
молодь від 14 до 30 років.
1учень: Наркотики, це спочатку політ, а потім - жахливе падіння.
2учень: Наркоманам важко вчитись-вони все сприймають інакше.
Діалог учителя та учня на уроці світової літератури
Вчитель: Молодец.Вижу читал роман «Война и мир»,
очень хорошо описал героев. А теперь расскажи про героинь.
Учень: Про героин? Да Вы что? Этож такой страшный наркотик.
Нельзя употреблять наркотики.
3 учень: Щоб мати здоров’я, слід правильно їсти ,
Вживати поживне і тільки корисне.
Не шкодити тілу, не їсти надміру,
Вживати частіше, давай, вітаміни.
4 учень: Щоб не хворіти на грип та ГРВІ
Вживайте вітамін С у таблетках.
Його можна й в смородині знайти,
Та ще у багатьох смачненькихфруктах.
5 учень: Щоб не носити окуляри в школі
Вітамін А вживайте регулярно.
Його у моркві і цибулі є доволы,
Салатик з’їв і вже усе нормально.
6 учень: Здоров’я- це сила,здоров’я- це клас.
Хай буде здоров’я у вас і у нас!
4 учень: Здорове тіло має сильний дух,
І сильні ми -майбутнє України!
Здоров’я це життя,життя –це рух,
Гартуймо ж тіло кожної дитини!
3 учень: Займайтесь карате, футболом , волейболом,
Басейн, спортзал вас з нетерпінням ждуть.
Тренуйтесь, щоб удар закінчувався голом!
Ведучий: Хто здоровий - не сумує, над загадками мудрує.
Відгадайте:
Кинеш в річку- не тоне, б’єш об стіну – не стогне,
Будеш на землю кидати, стане в гору підлітати.
Що це?
(Хлопчик-футболіст жонглює м’ячем)
1 учень: Бажаю, щоб були гнучкі ,як кішки.
(веселий танець кицьок)
2 учень: Щоб сильні ви були ,як каратисти.
(Кілька прийомів пари каратистів)
3 учень: Щоб добре грали у футбол.
І у житті ви забивали-
Разом всі: Гол! Гол! Гол!
Фінальна пісня «Вставай»
перероблено під склад агітбригади. |