Сценарій проведення Малих Олімпійських ігор спортивно- оздоровчого свята для учнів 6-х класів. Тема: Олімпійська освіта (теорія та практика). Мета і завдання



Скачати 74.38 Kb.
Дата конвертації02.05.2016
Розмір74.38 Kb.
Сценарій проведення

Малих Олімпійських ігор

спортивно- оздоровчого свята для учнів 6-х класів.



Тема: Олімпійська освіта (теорія та практика) .

Мета і завдання:

  • Виховування у учнів на гуманістичних цінностях олімпійського руху,

  • формування в них навичок та культури здорового способу життя,

  • залучення їх до активних занять фізичною культурою і спортом і свідоме ставлення до власного здоров’я,

  • творче використання засобів фізичної культури для організації активного відпочинку,

  • розширення знань учнів з історії Олімпійських ігор,

  • сприяти розвитку спритності, швидкості, швидкісно- силових якостей,

  • виховувати почуття дружби, вміння працювати в команді, почуття обов’язку і відповідальності, поваги до своїх партнерів та суперників

Місце проведення: спортивний зал школи.

Дата проведення: _____________________

Інвентар: м’ячі футбольні, волейбольні , набивні, фішки, обручі, апаратура,

Олімпійський прапор,



Хід свята.

(Спортивний зал святково прикрашений)



Звучать фанфари, спортивні пісні.
Ведучий 1.

О, спорт! Ти- мир!

Ти налагоджуєш гарні, добрі, дружні відносини між народами.

Ти – злагода.

Ти зближуєш людей, що жадають єдності.

Ти учиш різномовну, різноплемінну молодь поважати один одного.

Ти – джерело шляхетного, мирного, дружнього змагання.

Ти збираєш молодь – наше майбутнє, нашу надію під свої мирні прапори.

О, спорт! Ти - мир!

Слово вчителя:

Олімпійські ігри… Скільки хвилювань для кожного вшанованого спортом міститься в цих коротких, троти таких містких словах!

Олімпійські ігри… Усесвітня демонстрація краси, сили, мужності людини. Випробування волі, характеру, сили. Інтерес до Олімпійських ігор – це передовсім намагання кожного з нас пізнати самого себе.

В останні роки зростає цікавість мільйонів і мільйонів людей до Олімпійських ігор та міжнародного олімпійського руху. Це яскраве свідчення того, що людство прагне до мирного життя, до прогресу, взаєморозуміння, активної співпраці.



Ведучий 1. Свято ми відкриваємо,

Лунають музика і сміх усюди.

Щастя усім бажаємо,

Хай на планеті мир і радість будуть.

Це єдність спорту і краси!

Дітей лунають голоси.



Ведучий 2.

Художник і спортсмен,

Артист і бізнесмен –

Усіх єднає спорту світ,

Ми молоді крокуємо завжди вперед,

Нам до снаги всіх звершень висота.

Якщо здоров’я є, тоді і щастя є,

Це знають всі – це істина проста.



Учитель:

Раз в чотири роки звучать дзвінки фанфари. Вони закликають молодь різних країн під білосніжні прапори, на яких переплелися п’ять сіяючих кілець.

Сьогодні ми запрошуємо до участі у малих Олімпійських іграх учнів шостих класів нашої школи. Зустрічайте - команду 6-А класу (капітан команди _______________________________), 6-Б класу (капітан команди _______________________________), 6- В класу (капітан команди _______________________________).

(Під звуки спортивного маршу виходять учні 6 класів)

Ведучий 1. Краще свято - олімпійське,

Свято Миру і Добра

Ми сьогодні – олімпійці

Свято розпочать пора.



Ведучий 2.

В спорті в нас нема завад!

Олімпійці! Олімпійці!

Всі виходим на парад!.



Головний суддя змагань .

Команди! Рівняйсь! Струнко!

Девіз Олімпійських ігор - «Швидше! Вище! Сильніше!»

І наші команди мають свої девізи. (Кожна команда проголошує свій девіз.)



Учитель:

Перед проведенням змагань право проголосити клятву спортсменів надається активному учаснику усіх змагань, які проводяться у школі - ___________________________________ , активному відвідувачу секції баскетбол.



«Від імені всіх учасників змагання я обіцяю, що ми братимемо участь у цих Олімпійських іграх , поважаючи і керуючись встановленими для них правилами, в дусі справжнього спортивного братерства на славу спорту і на честь нашої команди!»

Учитель:

На нашому святі присутні – активний учасник фізкультурно- оздоровчого руху, Голова Ради спортивно – оздоровчого клубу «Спартак» - Смага Галина Леонідівна, заслужений майстер спорту з футболу Луцик Андрій Володимирович, кандидат в майстри спорту з волейболу Опришков Олег Олександрович, кандидат в майстри спорту з футболу Кожушко Роман Геннадійович, кандидат в майстри спорту з волейболу Рудий Олександр Сергійович, кандидат в майстри спорту з волейболу Матусова Валерія Яковлівна.

Слово надається нашим шановним гостям ________________________________________________________________

_________________________________________________________________

Учитель: представляю суддів змагань, членів Ради спортивно – оздоровчого клубу «Спартак», переможців першості Донецької області з волейболу Шаповалову Олександру, Котенко Вікторію, Смєтанкіну Ірину, Курганову Діану, Шепілову Тетяну, Єрмакову Аліну, Брунько Кристина.
Команди «Напра-во!», підготуватися до участі у змаганнях.
Ведучий 1. У давнину, в античний час,

Коли міста ще не жили у мирі

Еллада, у період перемир’я

Створили Ігри – здивували нас.



Ведучий 2. На арені чесного змагання

Боролися усі – на здивування –

Співці й розвинені атлети,

Оратори, філософи й поети.


Ведучий 1.

Давайте в спорті йти до перемоги,

Стояти до останнього в змаганнях.

Відкриті до рекордів всі дороги,

У школі ми продовжуємо змагання.
Учитель:

Перше змагання в якому ви приймете участь «Передача Олімпійського вогню».

Ведучий1.Олімпійський вогонь запалюють в Олімпії. За допомогою естафети олімпійського вогню він закінчує свою подорож у великій чаші олімпійського стадіону, в якій палає протягом усіх олімпійських змагань.

Учитель:

Учасники (5 хл. та 5 дівч в кожній команді ) повинні з «олімпійським вогнем» оббігти фішку та передати естафету. Перемагає команда, яка першою закінчить естафету.



Судді фіксують результати

Друге змагання - «Олімпійська емблема»
Ведучий 2.

П’ять кольорових кілець – синє, чорне, червоне, жовте, зелене на білому полотнищі – це Олімпійський прапор . Він урочисто підіймається на головній спортивній арені міста – організатора на церемонії відкриття.

Учитель:

Учасникам (3хл. та 2 дівч.) по черзі розкладують на середній лінії «олімпійські кільця», передаючи естафету. Перемагає команда, яка першою закінчить естафету.



Судді фіксують результати
Третє змагання – «Легка атлетика – королева спорту»
Ведучий 1.

На Олімпійських іграх легкоатлети беруть участь у змаганнях з бігу, метанні та стрибків.
Учасникам (5хл. та 5 дівчат у кожній команді) потрібно виконати по черзі наступну вправу:

біг до середньої лінії, 3 стрибки у довжину з місця з середньої лінії, біг до набивного м’яча , метання м’яча у стіну та з прискоренням , повертаючись до своєї команди, передати естафету. Перемагає команда, яка першою закінчить естафету.



Судді фіксують результати

Четверте змагання - «Юні волейболісти»
Ведучий 2.

Уперше волейбол було введено в програму Олімпійських ігор у 1964 році на ХVІІІ літніх Олімпійських іграх , які проводились у м. Токіо (Японія).

Чемпіоном Олімпійських ігор - є Люгайло Станіслав Антонович (м. Донецьк).
Учасники (9 учасників )по черзі виконують передачу зверху або знизу двома руками капітану, який накидає м’яч з лінії нападу та становляться в кінець колони. Перемагає команда, яка першою закінчить естафету.

Судді фіксують результати.

П’яте змагання – «Юні футболісти»

Ведучий 1.

Уперше футбол було включено в програму ІІ Олімпійських ігор у 1900 році в м. Парижі (Франція). Три команди учасниці – Великобританія, Франція, Бельгія.
Учасники (5хлопців) по черзі виконують - 5 жонглювань м’яча , ведення м’яча до фішки та передача м’яча партнеру по команді. Перемагає команда, яка першою закінчить естафету.

Судді фіксують результати

Учитель: Поки судді підбивають підсумки - проводимо вікторину з уболівальниками.


Вікторина:

  1. Коли і де проводились І Олімпійські ігри (1896 рік в Греції ).

  2. Як часто проводились Олімпійські ігри (один раз в чотири роки).

  3. Хто був ініціатором відродження Олімпійських ігор (П’єр де Кубертен) .

  4. Який вид спорту прославив президент НОК України Сергій Бубка (Стрибки з жердиною).

  5. Який вид спорту прославили брати Кличко (бокс).

  6. Який вид спорту прославила Яна Клочкова (плавання).


Ведучий 1.

Так ми з великою шаною привітаємо та нагородимо переможців наших малих Олімпійських ігор



Церемонія закриття Малих Олімпійських ігор. Нагородження команд.

Ведучий 2.

О, спорт! Ти – справедливість!

Ти вказуєш прямі , чесні шляхи, які шикують люди для досягнення мети,

поставленої в житті. Ти – безсторонній.

Ти учиш, що правила змагань – закон.

Ти вимагаєш: «Жоден спортсмен,

Що виконує вправи перед глядачами і суддями,

Не повинен порушувати ці правила.»



Ведучий 1.

Ти визначаєш межі між видами спорту.

Немає судді вимогливішого і суворішого, ніж ти сам.

Непохитна твоя вимога справедливих оцінок



За справжні досягнення.

Організований вихід із залу.


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка