Сценарій позакласного заходу з англійської мови «Щасливий випадок»



Скачати 204.86 Kb.
Дата конвертації02.05.2016
Розмір204.86 Kb.
Сценарій позакласного заходу з англійської мови

«Щасливий випадок»



Мета:розшити загальноосвітні знання учнів,удосконалити

лексичні та граматичні навички по темі «Їжа»,»Пори року»,розвивати спостережливість та кмітливість,увагу,швидкість.Створити в учнів позитивний емоційний настрій,формувати інтерес до вивчення мови.



Обладнання :алфавіт,картки з завданнями,магнітофон

Незнайко.(виходить на сцену) Hello! Це поки що все що я запам’ятав англійською. Діти, я вам співчуваю… Ось у мене зараз буде урок англійської, а навчає мене не абихто , а сама пані English – Англійська мова. Хоч я вважаю, що і так знаю англійську достатньо добре.

Мова. То хто це тут знає англійську «достатньо добре» ?

Незнайко. Ну , я! А що? How do you do? Where do you live? Kyiv is a capital of Ukrainе. Bland a med. Head&Shoulders… Та я стільки слів знаю!

Мова. Ну, тоді розпочнімо наш урок прямо зараз. What is your name?

Незнайко. Це я знаю! Хто таке не знає?! My name is Neznayko.

Мова. How do you do?

Незнайко. ??? А можна повільніше? Бо це ж ви таке питаєте-як в університеті… Що це ви таке спитали?

Мова. Як справи?

Незнайко. Ось! Бачите, діти! Я ж казав що англійська – це якась неправильна мова! How-do-you-do. Це ж скільки слів… Аж чотири… А спитали всього-на-всього «Як справи?» Це ж слів удвічі більше. Що ж виходить – може й голова у мене стане удвічі більша, коли я вивчу всю цю англійську? Вибачайте, але я вважаю, що мій словниковий «напас» достатньо глибокий і мене вже можна зарахувати до досить просвічених людей. А англійська… Хіба це так важливо?

Мова. По-перше, словниковий запас , а не напас і ти хочеш стати освіченим , а не «просвіченим», а по-друге, англійська – це важливо і про це знають вісі діти.(виходять учні )

Учень 1. Англійська мова поширилася по всьому світу, починаючи з 17 століття, і залишається основною міжнародною мовою спілкування, торгівлі і техніки.

Учень2. Англійська належить до тих мов, що має найширший словниковий запас: Оксфордський Словник Англійської мови нараховує близько 600 000 слів.

Учень 3. Також це мова, яку знають найбільше людей як другу (нерідну) : приблизно 350'000'000 людей.

Учень 4. Англійською друкують найбільше.

Учень 5. Якщо хочеш подорожувати і відвідати різні куточки нашої планети – без англійської не обійтися!

Незнайко. Як можна вивчити всі ці дивні слова! Я, щойно почую Good morning!, то мені так і хочеться кудись втекти… Англійська - це ж так нудно!!! (починає плакати)

Учень 6. Незнайку , не плач, дорогенький!

Незнайко. Як же мені не плакати? Сльози самі ллються і ллються…

Учень 7. Ми дуже хочемо тебе розвеселити! Давай ми сьогодні влаштуємо свято. Справжнє свято англійської мови і ти побачиш , що це може бути весело і цікаво.

T.-We have two teams “Wise cats”.Hello ,”Wise cats”.”Clever Dogs”.Hello” Clever dogs”.And now every member of the team should introduce themselves.So what do you like to do?One point for each right sentence.

Task 1


P1. My name is… I like to…

P2. My name is…



T.-Well done

Task2


T.And now let`s find if you know the ABC.Both teams have cards with letters.

You must stand in line the way these letters are in the ABC.

Team 1-DEFGHI

Team 2-PQRSTU

Translate as many words as you can.1 point for each correct word.

Sandwich soup bread lunch coffee cake tea milk glass

jam cup breakfast butter table sweets To drink salad

To eat fish fruit lemon cheese To cook potatoes vegetables

spagetty meat chicken Ice -cream Sausages borshch juice

Task 4.Reaction game

1.I have breakfast in the morning.

2. It is hot in spring.

3. It is night now.

4.We go to school every day.

5.Cat is a domestic animal.

6.March,April and May are winter month.

Next team.

1.We have supper in the morning.

2.Оrange juice is sweet.

3.The birds sing songs in winter.

4.We celebrate the New Year in winter.

5.September ,October,November are winter months.

6.Tiger is a wild animal.

Task 5

Expert in grammar( for capitains)

T.-The task is to make sentences out of these words.they are mixed.Arrange them In the correct order.

1) I chicken like to eat.

2)you to school go every day.

3)winter is month January a.

Next team: 1)I pizza like to eat.2)you play tennis on Mondays

3) autumn is month September a.



Task6.The fastest game

T.-Put the missing letters in.One person-one word.

Chic..en,cof..ee,m..at,c..ese,fi..h,te..

Lem..n,ice-cre..m,me..t,chi..s,t..a,so..p

Task7”Odd Word Out”.

1)Red,pig,blue,yellow

2)Boot,black,white,green

3)dog,cat,monkey,duck

4)jump,run,read,hen

5)pen book,climb,blackboard

6)winter,spring,swim, summer

Task 8 . Find 4 seasons

w h n l d b j a

i s p r i n g u

n e v g r t y t

t c z x m o u u

e s u m m e r m

r q i a b m g n

Мова. Незнайку, чи сподобалося тобі сьогодні?

Незнайко. Дуже, дуже!

Мова. Незнайку діти багато працювали, щоб виконати завдання конкурсів. І не лише сьогодні, а кожного уроку. Тому я думаю , що тобі треба пообіцяти, що ти будеш старанно вчитися.

Незнайко. Обіцяю.

Мова.А тепер всі разом заспіваємо пісню про пори року.Журі підводить підсумок гри.Після пісні журі оголошує результати конкурсу.

Мова .І на згадку про нашу гру я роздам всім невеличкі подарунки.

«Свято англійської абетки»

Ведуча

Ведучий

Мальвіна

Буратіно

Казка «Ріпка»

Казка «Білосніжка і сім гномів» (уривок)

Лялька

Лялька

Клоун

Робот

Метелик

Метелик

Оленка

Білочка

Лисичка

Дівчинка 1

Дівчинка 2

Пісні, вірші, танці:

What is your name? (пісня)

I am a pupil (пісня)

Head and shoulders (пісня-танець)

Good morning (вірш)

ABC (пісня)

Happy birthday (пісня)

If you travel with your friends (пісня)

If you are happy (пісня-танець)

Hokey-cokey (пісня-танець)

Welcome to our world of toys (танець)

Twinkle, Twinkle little star (танець)

Teddy-Bear (пісня-танець)


Зал прикрашений надписом «HAPPY ENGLISH» з героями мультфільму «Вінні Пух», шариками, квітами.

Необхідний проектор та екран



Сценарій:

Ведуча: Доброго дня, шановні гості!

Ведучий: Доброго дня, шановні батьки й вчителі!

Ведуча: Ми раді вітати вас сьогодні на нашому святі Англійської мови!

Ведучий: Yes, we’re very glad to see you today.

Ведуча: Cьогодні ми зазирнемо в саме серце англійської мови, покажемо, як працюють діти на уроках, і подивимось, що англійська мова є не тільки важкою працею, а й великим задоволенням і розвагою.

Ведучий: Отже, давайте подивимось…

(Учні 1 класу декламують вірші)

Десь далеко за морями,За високими горами.

Було царство невеличке,Аж ніяк воно незвичне.

Королеву воно має, Азбука її гукаєм.

І король тут завжди з нами Mr Alphabet з вусами.

Добрий день, шановні пані. Вас вітаємо у залі.

Я дівчина синьоока, Українська моя мова.

Ми обожнюєм читати, рахувати і писати,

Ще ми любим малювати, на англійській працювати.

Треба щоб усі це знали, Як англійську ми вивчали!

І ………………………….. пішла, Інша вчителька у руки нас взяла.

Каже «бі» на букву «ве», Каже «ем» на букву «те»,

Каже «е», та «а» малює, А «ш» навіть не існує!

Дома мама мені все розповіла – Що не вигадані всі оті слова.

Це англійська і чудова мова, А, до-речі, ще і міжнародна.

Виявляється, що в світі Мови різні знають діти:

Італієць італійською говорить,У Німеччині – німецька мова в школі.

А англійську знають усі люди, І тому порозуміння в світі буде!

І нарешті тут я зрозумів! Закордон із татом захотів!

Тато, я вже вивчив “Hi!” “Hello!” Їдьмо в Турцію, та ну її, цю школу!

Буратіно.(виходить на сцену) Hello! Це поки що все що я запам’ятав англійською. Діти, я вам співчуваю… Ось у мене зараз буде урок англійської, а навчає мене не абихто, а сама Мальвіна. Хоч я вважаю, що і так знаю англійську достатньо добре.

Мальвіна. То хто це тут знає англійську «достатньо добре»?

Буратіно. Ну, я! А що? How do you do? Where do you live? Kyiv is a capital of UKRAINЕ. Bland a med. Head&Shoulders… Та я стільки слів знаю!

Мальвіна. Ну, тоді розпочнімо наш урок прямо зараз. What is your name?

Буратіно. Це я знаю! Хто таке не знає?! My name is Буратіно.

Мальвіна. How do you do?

Буратіно.??? А можна повільніше? Бо це ж ви таке питаєте-як в інституті… Що це ви таке спитали?

Мальвіна. Як справи?

Буратіно. Ось! Бачите, діти! Я ж казав що англійська – це якась неправильна мова! How-do-you-do. Це ж скільки слів… Аж чотири… А спитали всього-на-всього «Як справи?» Це ж слів удвічі більше. Вибачайте, але я вважаю, що мій словниковий «напас» достатньо глибокий і мене вже можна зарахувати до досить просвічених людей. А англійська… Хіба це так важливо?

Мальвіна. По-перше, словниковий запас, а не напас і ти хочеш стати освіченим, а не «просвіченим», а по-друге, англійська – це важливо і про це знають вісі діти.

(виходять учні 2 класу)



Учень 1. Англійська мова поширилася по всьому світу, починаючи з 17 століття, і залишається основною міжнародною мовою спілкування, торгівлі і техніки. Англійська належить до тих мов, що має найширший словниковий запас.

Учень 2. Також це мова, яку знають найбільше людей як другу, нерідну, приблизно 350 мільйонів людей.

Учень 3. Англійською друкують найбільше.

Учень 4. Якщо хочеш подорожувати і відвідати різні куточки нашої планети – без англійської не обійтися!

Буратіно. Як можна вивчити всі ці дивні слова! Я, щойно почую Good morning!, то мені так і хочеться кудись втекти… Англійська - це ж так нудно!!! (починає плакати)

Учень 5. Буратіно, не плач, дорогенький!

Буратіно. Як же мені не плакати? Сльози самі ллються і ллються…

Учень 6. Ми дуже хочемо тебе розвеселити! Давай ми сьогодні влаштуємо свято. Справжнє свято англійської мови і ти побачиш, що це може бути весело і цікаво.

Пісня «What is your name?” (виконують учениці 2 класу)

What is your name?What is your name?

Now tell me, please,What is your name?

My name is Lida My name is Lida My name is Lida This is my name.



Пісня « I am a pupil» (виконують учні 1 класу)

I am a pupil He is a pupil She is a pupil, too

I am not a teacher I am a pupil And I like you

Пісня-танець «Head and shoulders» (виконують учні 2 класу)

Head and shoulders, knees and toes, knees and toes

Head and shoulders, knees and toes, knees and toes

Eyes and ears and mouth and nose

Head and shoulders, knees and toes, knees and toes

Буратіно. Thank you very much, дорогенькі мої.

Мальвіна. О, я бачу що твої сльози вже висохли, Буратіно. А тилюбиш свята?

Буратіно. Авжеж! А хто ж їх не любить?

Мальвіна. А яке твоє улюблене?

Буратіно. День народження! Я думаю, що всі діти люблять свій день народження!

Мальвіна. А чи знаєш ти без якої пісні не обходиться жодне свято дня народження?

Буратіно. А я знаю, а я знаю. Ну ж бо, давайте заспіваємо всі разом!

Пісня «Happy birthday» (співають всі)

Happy birthday to you,

Happy birthday to you,

Happy birthday, happy birthday! Happy birthday to you!



Буратіно:Шкода, що сьогодні не мій день народження, а то я так люблю подарунки…

Мальвіна: А сьогодні у нас інше свято - свято англійської абетки (дивиться на абетку, а її нема) Діти, а ви не бачили наш алфавіт?

Діти: Ні!

Мальвіна: Де ж він подівся??? Може тут?? І тут його нема. А ви допоможете нам з Буратіно знайти його?

Діти: Так!

Буратіно: Ха-ха-ха! А ось і ні! Ніхто вам не допоможе! Бо я сховав Абетку в країні Англійської мови, а такі маленькі діти не можуть знати англійської мови! Отже вам ніколи не повернути Абетку!

Мальвіна: Ти помиляєшся, Буратіно! Наші діти знають англійську мову!

Буратіно: Що вони можуть знати?! Я впевнений вони навіть і привітатись не зможуть англійською!

Дівчинка: А можемо.

Вірш Good Morning!

Мальвіна: Дякуємо, діти! Ви такі молодці! Ну що скажеш, Буратіно?

Буратіно: Ну то й що?! Цього не досить! Ще треба знати англійські літери!

Мальвіна: От і добре! Діти, покажемо, що ми давно вже вивчили англійський алфавіт!

пісня “ABC (співають всі учні, тримаючи в руках букви англійського алфавіту)

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W Q R S T U V W

X Y Z X Y Z Now we know the alphabet

Мальвіна: Дуже-дуже весела пісня! І ви так гарно співаєте, так гарно знаєте всі букви алфавіту, а абетки ми ще не знайшли. А для того, щоб знайти Абетку, нам необхідно обрати транспорт. Чи знаєте ви, як називається транспорт англійською, тому що тут мені не обійтись без вашої допомоги! Ми з вами повинні відгадати загадки!

Плаває він по морям, Підкоряється вітрам,

Не боїться дощ і холод, Човен по-англійськи – …(boat)

Транспорт цей – зручний й швидкий, Його любить тато мій,

Є кермо, чотири колеса, А англійською це - …(car)

У ньому їхати цікаво, Вагонів має він не мало,

В віконце дивишся весь день, Це довгий і веселий -…(train)

Для мене це найкращий друг! Два колеса, сидіння, руль!

Я так люблю його, аж край! Це дуже просто, це мій - …(bike)

Транспорт цей дуже швидкий, А також дуже зручний,

Його бачу кожен день В небі синьому, це -…(plane)

В небо синє улетіла, Хоч не мала зовсім крила,

Дуже швидко і під гуркіт, Це сталева срібна – (rocket!)

Діти, пропоную обрати найшвидший вид транспорту для нашої пригоди! І ми зможемо якомога швидше знайти нашу абетку! Діти, а як ви думаєте, який транспорт є найшвидший?



Діти: Roсket!

Мальвіна: Отже, сідаймо у наш космічний корабель Rocket і летимо шукати Абетку!

Пісня «If you travel with your friends» (під мелодію пісні «Если с другом вышел в путь»)

If you travel with your friends, If you travel with your friends

You enjoy the journey

With the merry friends of mine, With the merry friends of mine,

I am happier and stronger.

When it rains or it snows

When it`s sunny or wind blows

All my dear friends with me.

When it rains or it snows

When it`s sunny or wind blows

All my dear friends with me.

Перша наша зупинка – іграшковий магазин. Чомусь мені здається Буратіно міг заховати нашу Абетку серед іграшок. Давайте зазирнемо в казковий магазин іграшок!



Діти: Так! Танець “Welcome to our world of toys (виконують учні 2 класу) інші діти достають з-під стільчиків по одній своїй іграшці, що заздалегідь поклали під стільчики і грають із ними

Мальвіна: Діти, подивіться, іграшки хочуть познайомитись з вами!Але мої іграшки привезені з самої Англії, отже вони говоритимуть англійською мовою, давайте послухаємо!

Учні 2 класу декламують вірші:



I am a doll,

I am pretty and small.

I like to play,

I don’t sleep at all!

My cheeks are rosy,

My eyes are blue,

My dress is new,

I am a doll too!

I am a clown,

I am happy and funny!

And I can play

With you all day!

I am a robot,

I go just forward!

I bent left and right

All day and all night.



Мальвіна: Дітки, ану ж покажіть мені свої іграшки? (діти піднімають іграшки вгору) А хто хоче розповісти мені про свої найулюбленіші іграшки?

(Двоє учнів 1 класу розказуть про свої іграшки, показуючи їх)

It is a car.It is fast.I have a car,

A train and a bus!

Dance, dance!

It’s my ball!

It doesn’t want to stop at all!

Пісня-танець «Teddy-bear, Teddy-bear» (учні 1 класу)

поки діти танцюють танець і співають, через проектор на екран виводиться відео танцю-розминки)

Teddy-bear, teddy-bear turn around

Teddy-bear, teddy-bear touch the ground

Teddy-bear, teddy bear touch your nose

Teddy-bear, teddy-bear point to your toes.

Teddy-bear, teddy-bear wave your shoes

Teddy-bear, teddy-bear go to school



Мальвіна: Ой, дітки, які ви молодці, але мені здається, що тут точно немає Абетки, летимо далі шукати її! Ну, що? Полетіли? Подивіться! Там на городі щось росте. Це – ріпка. Давайте подивимось, може Буратіно ховає Абетку саме там!?

Мальвіна: Скажіть, дітки, чи не було тут чогось дивного, бо Буратіно сховав від нас Абетку і ми шукаємо її?

Діти: Ні!

Мальвіна: мені здається в цьому чарівному лісі щось відбувається, давайте подивимось!

Танець “Twinkle, Twinkle Little Stars Відео проектується на екран (танцюють учні 1 класу: Метелики, Оленка, Білочка, Лисичка навколо Білосніжки, яка спить на пеньку)

Уривок з казки Білосніжка і сім гномів.



Snow White and the seven Dwarfs

(Білосніжка прокидається в будиночку гномів. Гноми здивовано дивляться на дівчинку.)

It’s a girl!

Pretty!


Snow White: Where are the children? …(зіває) (здивовано) Are you little men? How do you do! (I said) How do you do!

(ворчун) – How do you do! (передражнює)



Snow White: I’m Snow White… And what’s your name?

I’m Blushful, but I’m strong!

I’m Sleepy, I like to sleep!

I’m Sneezy, I like to sneeze!

My name is Happy, and I’m happy,

But who you are, young lady?

Snow White: I’m a princess, but I’m not happy…

Why are you so sad?



Snow White: I miss my Dad.

(встають навколо Білосніжки, підбадьорюють її)

Don’t be sad,

Our Princess friend!

Let’s sing, let’s play

Let’s dance today!

I have sweets and cakes for you!

I have lolly-lolly-lolly pops too!

дає Білосніжці цукерки)

Sit on the bed and don’t be sad,

Our little princess-friend!

I have flowers for you

Red, and pink, and orange too!

(дарує Білосніжці квіти)

Go out – look around

Life is wonderful!



Білосніжка:(виходить з будиночку на галявинку, бачить комашок і тваринок, які сидять біля там) - Oh, who are you? (звертається до звіряток)

Вірші тваринок та комашок (учні 1 класу)

I am a fox, I am red! I like to eat cocks, But I am not fat!

I’m a butterfly Red, pink and white. I can fly Very high!

Butterfly, butterfly Where do you fly?

So quick, so high? In the blue -blue sky!

Little black spots Here and there.

I’m a lady-bird, I fly everywhere!

I’m a squirrel! I’ve got little ears. I can jump! I can run!

I can have lots of fun!

Пісня «If you’re happy and you know it» (учні 2 класу)

Мальвіна: Доброго дня, Білосніжка! Скажи, будь ласка, ти не бачила, чи не сховав Буратіно нашу Абетку тут, у лісі?

Білосніжка: Так, я бачила, що щось відбувалось дивне тут, у лісі, але напевне я не знаю.

Мальвіна: Діти, Абетка напевне тут! Ще трохи і ми знайдемо її!

Буратіно: (плаче) Я більше не хочу бути поганим! Не хочу змагатись! Хочу теж мати таких гарних друзів, як ви і навчатись у вашій школі!

Мальвіна: Ну що, діти, пробачимо Буратіно?

Діти: Так!

Мальвіна: Ну тоді віддавай Абетку!

Буратіно віддає алфавіт



Буратіно. А давайте і мене навчимо чомусь корисному.

Дівчинка1. Я можу допомогти тобі з англійською!

Буратіно. А яка оцінка у тебе з іноземної?

Дівчинка1. Десять.

(виходить інша дівчинка)



Дівчинка2. А чого це ти будеш допомагати? Я теж можу!

Буратіно. А в тебе які оцінки?

Дівчинка2. Шість, а що? Зате всі хіти англійською я знаю на память!(наспівує приспів «Freaky Like Me” Madcon)

Буратіно. Така англійська мені більше до вподоби. (підходить до Дівчинки2)

Дівчинка1. Почекай, почекай! (відтягує Буратіно за руку до себе) Але в цьому році я планую підвищити свій бал з англійської до дванадцяти! А потім!... Університет, навчання за кордоном, Шекспір в оригіналі… Буду подорожувати: Канада, Америка, Австралія, Лондон… Може навіть до самої королеви потраплю на прийом…

Дівчинка2. (перериваючи) А я щоб вивчити англійську купила собі плеєр! (ставить плеєр на підлогу, звучить сучасний хіт).

Буратіно. Сашенько, твій метод вивчення англійської мені подобається! (Дівчинка1, махнувши рукою йде зі сцени) Слухай, а що означає “freaky like me”?

Дівчинка2. А я звідки знаю? Ти що хочеш, щоб я не лише знала слова пісень, а ще й розуміла що вони означають!?? Спитай краще у Ніки (Дівчинка1), це ж вона зібралася на прийом до королеви. А я!? Я – майбутня королева дискотеки! (йде наспівуючи)

Мальвіна. Буратіно, чи сподобалося тобі сьогодні?

Буратіно. Дуже, дуже!

Мальвіна. Буратіно, діти багато працювали, щоб приготувати таке свято. І не лише сьогодні, а щодень, щоуроку… Тому я думаю, що тобі треба подякувати дітям і пообіцяти, що ти будеш старанно вчитися.

Буратіно. Обіцяю. І ви, діти, пообіцяйте, що будете старанно вчитися!

Діти: Обіцяємо!

Буратіно: А я – такий щасливий I am so happy, що наші дітки такі розумні і талановиті! І я щасливий, що вони пробачили мені і я маю для них сюрприз! (роздає кульки)

Я такий щасливий, такий щасливий, що хочу танцювати!



Танець-пісня Hokey-Сokey

Happy English Alphabet for children.

Мета : удосконалювати набуті знання з англійської мови, розвивати навички колективної роботи, мовленнєву реакцію, логічне мислення, формувати почуття задоволення від одержаних знань, усвідомлення своєї успішності, виховувати в учнів інтерес до вивчення англійської мови.

Обладнання:плакати, малюнки, магнітофон, роздатковий матеріал.

Хід виховного заходу

Організаційний момент

Teacher:Dear girls and boys.Dear teachers! Today we have a holiday lesson ABC. We have many quests. They are your mothers and teachers. Let's greet them.

Pupils:

Good morning, good morning

Good morning to you!

Good morning, good morning,

We are glad to see you.

Teacher:Сьогодні ми здійснимо подорож до країни англійського алфавіту. Але щоб потрапити туди ми повинні відгадати пароль. "Яка літері заховалась в кіндер сюрпризі ?" В першому заховалась голосна, а в іншому – приголосна. (Заховані літери Aa та ZZ)

Teacher: Чому саме ці літери заховались тут?

Pupils: З голосної Aa починається алфавіт, а з приголосної Zz він закінчується.

Основна частина

Teacher: Very well! Ви з легкістю пройшли цю перешкоду, але дивіться що трапилось…. Ви починаєте перетворюватись на літери.. Що ж, представтесь нам будь – ласка!

Pupil 1: Pupil 2:

Pam has a cat, My name is ^ Bb

Her cat has a hat As in a box or a bee

I am a letter AaI’ve got a ball

I am happy today A bag and a doll.

Pupil 3: Pupil 4:

I am letter Cc A dog, a drum, a doll

What can you see? How I love them all.

It is a cat, Look at me!

A cup and a black rat. I’m letter Dd

Pupil 5: Pupil 6:

My name is EeI jump like a frog,

Just look at me! I’m fine like my dog,

I see an egg In fish and in Jeff.

And little Peg. You find letter Ff

Pupil 7:Pupil 8:

My granny is happy, Two sisters, Ii and Yy

My dog has a puppy. Like to play and cry

Harry is eight, Please letters, don’t cry

Meet letters Gg andHhI’ll gave you a pie.

Pupil 9:Pupil 10:My name is Jj, I’m in an knight,

I’m fine today. A king and a kite

Jim has a jug I like to play,

And some jelly in a mug. I’m letter Kk

Pupil 11: Pupil 12: I’m letter LlMy mum has two mittens,

As in a bell, My cat has two kittens

A doll, a ball, I’m merry as Pam

A leaf and a call. Meet letter Mm.

Pupil 13:Pupil 14: Nick has a nose, I’ve got a doll,

Nell has a rose, An orange ball,

Benny is ten, A box, a hound

I am letter Nn. I’m Oo. I’m round.

Pupil 15:Pupil 16:Pam in the shop I see a queen,

Met Petty and Bob. Her name is Mary.

I’m Ppas in pear, As letters Qq and Rr.

Pig, pen and in sphere. She is good and merry.

Pupil 17:Pupil 18:Sss! It’s a snake I’m big, I’m tall,

Under the Sun, I am taller than your doll.

I see letter^ SsLook at me, remember me

In shoe and a son. I am letter Tt.

Pupil 19:Pupil 20:We are friends, VvanUuHello! My name is Ww,

You know me and I know you. I am letter, I see you.

Vase, umbrella, violin. I’m in a wolf, a wheel ant watch,

Tock! Tock! Tock! In Wales, in we and in a swatch.

Let me in!

Pupil 21:I’ve got two letters Xx and Zz

And now we know the Alphabet

In xylophone and zoo

We all want to thank you!



Children sing ABC song.

A – Apple, B – Ball, D – Dog, C – Cat, E – Elephant, F – Frog, G – Giraffe, H – Horse, I – Ice-cream, J – Jelly-fish, K – Kite, L – Lion, M – Monkey, N – Nut, O – Orange, P – Puppy, Q – Queen, R – Rabbit, S – Snake, T – Tiger, U – Umbrella, V – Vase, W – Wolf, Y – Yacht, Z – Zebra.



Teacher: Nice to meet you, dear letters! Що ж давайте трішки пограємо. Поділимо вас, дорогі літери на дві команди.

Teacher: The first task is following. You must name the letters in the alphabetical order and stop when I ask you to. (Я називаю літеру, а ви повинні продовжити літери в алфавітному порядку, доки я не зупиню вас. Виграє та команда, яка правильно і без помилок назве літери алфавіту.)

Teacher: Very good! the next task. Find unnecessary letter. (Знайди не потрібну літеру)

Aa, Oo, Rr, Ee, Yy

Jj, Nn, Qq, Uu, Vv

Bb, Ee, Kk, Ll, Pp



Teacher: Let’s play game.

Нахмурилось небо, заховалось сонечко і пішов сніг. Спочатку впала 1 сніжинка (Діти аплодують і рахують англійською, і так роблять з кожним числом до 10). І пішов сильний сніг!!!! Діти аплодують дружно в цей момент.

Teacher: Let’s sing a song

Head, shoulders, knees and toes Knees and toes

Head, shoulders, knees and toes Knees and toes

Two eyes, two ears, one mouth and a nose



Teacher: My dear friends! I see that you are happy

(Учні виходять до дошки та співають пісню)

If you’re happy and you know it, Clap your hands!

If you’re happy and you know it, Clap your hands!

If you’re happy and you know it, Clap your hands!

If you’re happy and you know it, And you really want to show it,

If you’re happy and you know it,Clapyourhands!

Заключна частина

Teacher:А тепер дорогі друзі, нам час закінчувати нашу подорож та повертатись до класу.

Happy, Hoppy, Hoopies Letters, turn into pupils!

(Діти нагороджуються призами)

Teacher: I think everybody is a very good, clever and smart pupil.

Thank you for your participation, attention. Our party is over. See you soon. Buy!



Тема: Are you good at English?

Цілі:


практична: узагальнити знання, уміння та навички учнів з вивченого матеріалу; вдосконалювати навички читання, аудіювання та говоріння;

освітня: розширювати ерудицію учнів; розширювати лінгвістичний кругозір учнів;

розвиваюча: розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу та уяву учнів; розвивати інтелектуальні здібності учнів;

виховувати вміння працювати у групах; виховувати в учнівпочуття відповідальності.



Форма уроку: урок-вікторина.

Обладнання: зірки, плакати, магнітофон, годинники, картки, малюнки.

Хід уроку

І. Початок уроку

1. Організаційний момент

T: Good morning, children!

Ps: Good morning, good morning,

Good morning to you!

Good morning, good morning,

I am glad to see you!

2. Мотивація учбової діяльності

T: Today we will have the unusual lesson. And I am glad to welcome you at the show “Are you good at English?”



3. Мовленнєва зарядка

T: But before we start our show, let’s learn a small, but very funny poem.

T: Repeat after me:

One, one, one, little dogs run

Two, two, two, cats see you

Three, three, three, birds on the tree

Four, four, four, rats on the flour.

ІІ. Основна частина уроку

T: Let’s start our show. Here the three very strong teams are present: the first team, the second team and the third one.

T: The rules of our show are very simple. There will be several tasks and for each correct answer the team will get a star. At the end of our show we shall count the stars and find out which team is the most active and friendly. By the way, don’t scream out. The team that screams out will lose the stars.

T: Are you ready? Let’s begin our show.



Task 1 “The Phone Number”

T: I need 2 representatives from each team. The task for the first pupil is to say the phone number to your partner. And your partner has to write it down on the blackboard. The team will get two stars for the correct written phone number.

Team 1 Team 2 Team 3

389216 235897 465387



Task 2 “Find the opposites”

T: Look at the blackboard! Here you can see twelve opposite words, but they are mixed. Your task is to find the opposite word for each word from the first column. Do it in turns. The team will get one star for each pair of opposite words.



Sister

brother


Yes

father


Mother

no

Hello



day

White


good-bye

Night


black

Cat


girl

Boy


dog

Big


can’t

Can


small

Grandmother

stand

Summer


grandfather

Sit


winter

Task 3 “Sounds and animals”

T: Each team will listen to two sounds of different animals. Your task is to guess the animal and say your answer in the following way, for example, It is a mouse. The team will get one star for each correct answer.



Фізкультхвилинка “Mime Game”

T: And now let’s have a small pause and play the “Mime game”. I will name you the word and your task is to mime it. It may be an action or an animal.

(jump, a fish, run, a frog, swim, a monkey)

Task 4 “Draw the time”

T: Look at the clocks. As you can see on some clocks the hands are missing and on the other ones the numbers are missing. The task for each team is to draw the hands or to write the numbers pointing the time that I will tell you. The team will get one star for each correct answer.



Team 1 Team 2 Team 3

It is nine o’clock.

It is twelve o’clock.

It is six o’clock.

It is ten past nine.

It is a quarter past eight.

It is half past seven.

It is a quarter to eight.

It is ten to eleven.

It is five to twelve


Task 5 “Say the correct answer”

T: Look at the blackboard! Here you can see a rectangle with the numbers. The task for each team is to say the number and give the correct answer. There may be different questions, riddles, sums, etc. hidden behind each number. The team will get one star for each correct answer. If one team gives the incorrect answer, the other team may give the correct answer and get one extra star.



1

2

3



4

5

6



7

8

9



10

11


12

13


14

15

16



17

18

19



20

21


1. At this lesson pupils read and write, speak English and sing songs. (English)

2. Do the sum: five plus six is …. (Eleven)

3. When we use the Future Simple tense?

4. At this lesson pupils run, jump, play games. (Sport)

5. The second form of the irregular verb to be is …. (Was/were)

6. It has four legs and a beautiful tail. It can run and jump. It lives in a house. It likes milk. It is a …. (Cat)

7. Who drives a car? (A driver)

8. We use many when we can’t count something. Yes or no? (No)

9. Who works with children at school? (A teacher)

10. When do we use shall? (I and we)

11. At this lesson pupils sing songs. (Music)

12. Do the sum: ten minus two is … (Eight)

13. We use many when we can count something. Yes or no? (Yes)

14. Choose many or much: ________ pens, books, pencils. (Many)

15. It is big and fat. It says moo. It is a …. (Cow)

16. Say the following sentence in the interrogative form: I shall play football tomorrow.

17. Who builds buildings? (A builder)

18. The second form of the irregular verb to have is … (Had)

19. Say the following sentence in the negative form: He will skate next Sunday.

20. Do the sum: fifteen minus five is … (Ten)

21. Who helps ill people? (A doctor)

Task 6 “Diamond poem”

T: Each team will get a set of cards with words and one sheet of paper of A4 size with the pattern of the diamond poem. Your task is from the given words to make a diamond poem and write it down on this sheet of paper. The team that will do the task first will get 3 stars, the second team – 2 stars and the last team – one star.



Team 1

Winter


Hot

Snowy


Swim

Ski


Cold

Sunny


Play

Jump


Skate

Summer


Sledge


Team 2

Dog


Black

Pretty


Big

Friendly

Jump

Play


Sleep

Mew (мяукать)

Bark (гавкать)

Run


Cat

Team 3

School


Home

Calm (спокойный)

Cosy (уютный)

Play


Watch

Rest


Read

Write


Listen

Noisy (шумный) Funny



ІІІ. Заключна частина уроку

1. Підведення підсумків та нагородження переможців

T: Our show is coming to the end. So let’s find out which team has more stars. Count your stars. The most active and friendly team is …. I think that the best award for them will be our applauses.

2. Завершення уроку

T: Thank you for your participation. I hope you liked our today’s lesson. Good-bye! You may be free.







База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка