С. В. Осауленко „ " грудня 2013 року затверджую начальник гу міндоходів в Одеській області О. В. Чернобай „ " грудня 2013 року План роботи



Скачати 498.25 Kb.
Сторінка1/3
Дата конвертації24.04.2016
Розмір498.25 Kb.
#14855
ТипПлан роботи
  1   2   3

ПОГОДЖУЮ
В.о. голови Приморської районної

адміністрації Одеської міської ради

________________ С.В. Осауленко
„ ” грудня 2013 року





ЗАТВЕРДЖУЮ

Начальник ГУ Міндоходів в Одеській області

_____________________О.В. Чернобай
„ ” грудня 2013 року



План роботи

Державної податкової інспекції у Приморському районі м. Одеси

ГУ Міндоходів в Одеській області

на 2014 рік


з/п

Зміст заходу

Відповідальні виконавці


Термін виконання




Розділ 1. Організація роботи щодо забезпечення виконання індикативних показників надходжень платежів до загального та спеціального фондів державного бюджету та місцевих бюджетів

1.1

Забезпечення належної організації роботи інспекції з питань прогнозування та мобілізації доходів бюджету, аналізу виконання доходної частини Зведеного та Державного бюджетів України в розрізі платежів, галузей, форм власності, структурних підрозділів.

Формування звітів та зведених інформацій стосовно стану розрахунків платників податків з бюджетом




Координаційно-моніторингове управління

Протягом року

1.2

Організація роботи структурних підрозділів ДПІ по веденню оперативного обліку надходження податків, зборів та інших платежів, встановлених законодавством України, здійснення контролю за одержанням звітності від підпорядкованих стриктурних підрозділів по встановленим формам

Координаційно-моніторингове управління

Протягом року

1.3

Вивчення причин невиконання доходної частини бюджетів та підготовка пропозицій по їх усуненню, забезпечення контролю за правильним обчисленням бази оподаткування


Координаційно-моніторингове управління

Протягом року

1.4

Організація роботи щодо виконання доведених індикативних показників із забезпечення збору платежів до бюджетів усіх рівнів, встановлених відповідними наказами Міндоходів, ГУ Міндоходів в Одеській області та ДПІ.

Формування звітів та зведених інформацій стосовно стану розрахунків платників податків з бюджетом



Координаційно-моніторингове управління, управління податкового аудиту, управління оподаткування та контролю об’єктів і операцій, управління доходів і зборів з фізичних осіб

Протягом року

1.5

Аналіз прогнозно-аналітичної роботи у частині визначення завдань по збору платежів до загального фонду державного бюджету та очікуваних надходжень

Координаційно-моніторингове управління, управління податкового аудиту, управління оподаткування та контролю об’єктів і операцій, управління доходів і зборів з фізичних осіб


Протягом року

1.6

Аналіз:

реального фінансового стану визначальних платників податків, стану нарахування і сплати ними податку на додану вартість та податку на прибуток тощо;

втрат бюджету внаслідок пільгового оподаткування;

надання відповідної інформації до ГУ Міндоходів в Одеській області



Управління оподаткування та контролю об’єктів і операцій

Протягом року

1.7

Здійснення моніторингу стану виконання індикативних показників збору платежів до бюджетів усіх рівнів

Координаційно-моніторингове управління

Протягом року

1.8

Надходження коштів до Державного бюджету з донарахованих сум по матеріалам кримінальних проваджень, зареєстрованим у Єдиному реєстрі досудових розслідувань

Головний оперативний відділ

Протягом року

1.9

Надходження коштів до Державного бюджету при наданні підприємствами уточнюючих розрахунків та коригування податкових зобов’язань

Головний оперативний відділ

Протягом року

1.10

Здійснення розрахунків щодо встановлення показників збору платежів, їх коригування залежно від змін показників розвитку економіки, бази оподаткування, економічного стану визначальних платників податків.

Надання відповідних пропозицій до ГУ Міндоходів в Одеській області



Координаційно-моніторингове управління, управління податкового аудиту, управління доходів і зборів з фізичних осіб



Протягом року

1.11

Координація роботи структурних підрозділів, до функцій яких входить стягнення податкового боргу –направлених на забезпечення виконання індикативних показників з погашення боргу

Структурний підрозділ відповідальний за організацію роботи з погашення податкового боргу

Протягом

року





Розділ 2. Організація роботи із забезпечення адміністрування податків і зборів та інших платежів

2.1

Організація взаємодії структурних підрозділів ДПІ щодо запобігання використання схем ухилення від сплати платежів суб'єктами господарювання

Координаційно-моніторингове управління

Протягом року

2.2

Організація роботи щодо відпрацювання переліків підприємств „групи високого ризику” - ймовірних „податкових ям”, „транзитерів”, „вигодонабувачів”, «шиканерів»

Управління податкового аудиту, управління доходів і зборів з фізичних осіб

Протягом року

2.3

Організація роботи щодо здійснення контролю за правомірністю обчислення, повнотою та своєчасністю сплати платниками податку на прибуток

Управління оподаткування та контролю об’єктів і операцій

Протягом року

2.4

Організація роботи щодо забезпечення сплати суб’єктами господарювання податку на прибуток в рахунок погашення поточних нарахувань по податкових деклараціях

Управління оподаткування та контролю об’єктів і операцій

Протягом року

2.5

Організація роботи щодо зменшення кількості СПД, які не сплачують податки та не звітують до ДПІ

Управління оподаткування та контролю об’єктів і операцій

Протягом року

2.6

Організація роботи щодо достовірності та повноти нарахування та контроль за своєчасністю сплати:

загальнодержавних податків, зборів (обов’язкових платежів),

єдиного податку з юридичних осіб


Управління оподаткування та контролю об’єктів і операцій

Протягом року

2.7

Організація роботи щодо адміністрування акцизного податку, збору на розвиток виноградарства, садівництва та хмелярства

Відділ контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів

Протягом року

2.8

Контроль за відповідністю сум ПДВ в інформації щодо стану відпрацювання сум ПДВ заявлених до відшкодування на розрахунковий рахунок, зведеній інформації про можливі загальні обсяги відшкодування ПДВ та реєстрах висновків з даними АІС „Галузь”

Координаційно-моніторингове управління

Протягом року

2.9

Встановлення по формах обліку контролю за своєчасним і повним зарахуванням платежів до бюджетів



Координаційно-моніторингове управління

Протягом року

2.10

Аналіз результатів відпрацювання сум розбіжностей податкових зобов’язань і податкового кредиту з ПДВ


Управління податкового аудиту

Протягом року

2.11

Аналіз:

обсягів виробництва, реалізації підакцизної продукції та нарахування сум акцизного податку (у розрізі підакцизної продукції);

сплати акцизного податку з імпортних алкогольних напоїв та тютюнових виробів, а також обсягів їх ввезення;

обсягів реалізації (передачі) нафтопродуктів, транспортних засобів, кузовів та нарахування акцизного податку;

зведеної оперативної інформації щодо переробки винограду та плодово-ягідної сировини;

обсягів виробництва спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів та вжиття заходів, спрямованих на запобігання і боротьбу з незаконним виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів



Відділ контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів

Протягом року

2.12

Координація діяльності структурних підрозділів ДПІ з відпрацювання ризиків, виявлених за результатами експрес-діагностики

Координаційно-моніторингове управління

Протягом року

2.13

Забезпечення відповідності показників з надходжень коштів до бюджету показникам звітності територіальних органів Держказначейства

Координаційно-моніторингове управління

Протягом року

2.14

Забезпечення достовірності звітних показників діяльності ДПІ

Координаційно-моніторингове управління

Протягом року

2.15

Вжиття заходів щодо залучення до оподаткування підприємств, які мінімізують податкові зобов’язання з податку на прибуток

Управління оподаткування та контролю об’єктів і операцій

Протягом року

2.16

Забезпечення повноти нарахування плати за землю з фізичних осіб, своєчасність та повноти перерахування цих сум до бюджету

Управління оподаткування та контролю об’єктів і операцій

Протягом року

2.17

Забезпечення повноти сплати загальнодержавних та місцевих податків і зборів (обов'язкових платежів):

плати за землю;

збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності;

збору за місця для паркування транспортних засобів;

туристичного збору


Управління оподаткування та контролю об’єктів і операцій

Протягом року

2.18

Забезпечення повноти та своєчасності застосування штрафних (фінансових) санкцій по місцевим податкам і зборам, плати за землю відповідно до вимог Податкового кодексу України

Управління оподаткування та контролю об’єктів і операцій

Протягом року




Розділ 3. Організація роботи із забезпечення адміністрування податків та зборів, що сплачуються фізичними особами, у т.ч. самозайнятими особами, а також єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування

3.1

Організація роботи та здійснення контролю за правомірністю бюджетного відшкодування податку на додану вартість платникам податків – фізичним особам

Управління доходів і зборів з фізичних осіб

Протягом року

3.2

Організація роботи та контроль за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати:

податку на доходи фізичних осіб

податків, зборів, внесків самозайнятих осіб

державного мита

збору за першу реєстрацію транспортного збору

податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, юридичними та фізичними особами

екологічного податку з фізичних осіб - підприємців


Управління доходів і зборів з фізичних осіб

Протягом року

3.3

Здійснення контролю за своєчасністю подання платниками податків та єдиного внеску передбаченої законом звітності (декларацій, розрахунків тощо), своєчасність, достовірність, повноту нарахування та сплати податків і зборів, єдиного внеску

Управління доходів і зборів з фізичних осіб

Протягом року

3.4

Застосування санкцій за несвоєчасність подання звітності, встановленої законодавством, контроль за додержанням якої покладено на ДПІ

Управління доходів і зборів з фізичних осіб

Протягом року




Розділ 4. Організація проведення контрольно-перевірочної роботи, у тому числі з питань єдиного соціального внеску

4.1

Організація та проведення документальних перевірок платників податків юридичних та фізичних осіб, у т.ч. самозайнятих осіб

Управління доходів і зборів з фізичних осіб

Протягом року

4.2

Організація та проведення фактичних перевірок платників податків, платників податків з питань дотримання роботодавцем законодавства щодо укладання трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами)

Управління доходів і зборів з фізичних осіб

Протягом року

4.3

Організація роботи щодо:

виконання запитів на проведення зустрічних звірок, що надійшли від інших ДПІ;

направлення запитів на проведення зустрічних звірок до інших ДПІ, а також по ланцюгу до кінцевих виробників


Управління доходів і зборів з фізичних осіб, управління податкового аудиту

Протягом року

4.4

Організація роботи щодо забезпечення співставлення даних податкових декларації з податку на прибуток із даними декларацій з ПДВ та іншої податкової звітності з метою контролю за повнотою сплати платниками податків платежів до бюджету

Управління податкового аудиту, управління оподаткування та контролю об’єктів і операцій

Протягом року

4.5

Організація роботи щодо підвищення рівня узгодженості донарахованих сум, повноти і своєчасності сплати донарахованих сум та забезпечення їх надходження до бюджету за актами проведених перевірок

Управління податкового аудиту, управління доходів і зборів з фізичних осіб

Протягом року

4.6

Організація та супроводження документальних позапланових виїзних перевірок суб’єктів господарювання, які:

використовують схеми мінімізації податкових зобов’язань шляхом здійснення експорту невластивої для основного виду діяльності продукції;

допустили різке зростання податкового кредиту з ПДВ;

мають значні розбіжності у показниках податкових зобов'язань та податкового кредиту з ПДВ



Управління податкового аудиту

Протягом року

4.7

Здійснення контролю за додержанням податкового законодавства, законодавства щодо адміністрування єдиного соціального внеску та в межах своїх повноважень – іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на ДПІ


Управління доходів і зборів з фізичних осіб, управління податкового аудиту

Протягом року

4.8

Контроль за своєчасним та повним внесенням до карток особових рахунків платників податків, результатів контрольно-перевірочної роботи, розстрочення (відстрочення) податкових зобов’язань тощо

Координаційно-моніторингове управління

Протягом року

4.9

Аналітично-інформаційне забезпечення контрольно-перевірочної роботи

Управління доходів і зборів з фізичних осіб, управління податкового аудиту

Протягом року

4.10

Здійснення аналізу результатів контрольно-перевірочної роботи щодо додержання податкового законодавства, повнотою і своєчасністю сплати платежів до бюджетів юридичними особами та фізичними особами

Управління доходів і зборів з фізичних осіб, управління податкового аудиту

Протягом року

4.11

Формування та затвердження планів-графіків проведення документальних планових перевірок суб’єктів господарювання

Управління податкового аудиту, управління доходів і зборів з фізичних осіб

Протягом року

4.12

Супроводження плану-графіка проведення планових документальних перевірок суб’єктів господарювання

Управління доходів і зборів з фізичних осіб, управління податкового аудиту

Протягом року

4.13

Проведення камеральних та документальних невиїзних перевірок


Управління податкового аудиту

Протягом року

4.14

Проведення та супроводження документальних планових та позапланових перевірок суб’єктів господарювання з питань дотримання вимог валютного законодавства

Управління податкового аудиту

Протягом року

4.15

Проведення документальних перевірок суб’єктів господарювання за рішеннями судових органів, постановами слідчих органів, що здійснюють контроль податковим законодавством та інших правоохоронних органів

Управління податкового аудиту

Протягом року

4.16

Проведення документальних невиїзних перевірок розрахунків та декларацій, застосування штрафних санкцій за несвоєчасну сплату податкових зобов’язань та несвоєчасне подання податкової звітності

Управління оподаткування та контролю об’єктів і операцій

Протягом

року


4.17

Здійснення заходів щодо удосконалення ризикоорієнтовного податкового контролю шляхом перегляду податкових ризиків

Управління податкового аудиту

Протягом року

4.18

Забезпечення застосуванням штрафних (фінансових) санкцій до платників податків за порушення законів з питань оподаткування та іншого законодавства у межах компетенції

Управління оподаткування та контролю об’єктів і операцій

Протягом

року





Каталог: data -> files
files -> Уроках галузей «математика» та «природознавство»
files -> Подбор торгового персонала
files -> Звіт Проект Вишгородської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Київській області про виконання плану роботи на 2013 рік Вступ
files -> Методичні рекомендації діагностування в системі внутрішкільної методичної роботи на допомогу заступникам директорів шкіл
files -> Семінар «Інформаційна підтримка школи», м. Рівне, 19 березня 2013 р
files -> Вербець Марія Тарасівна, директор Комунального закладу «Рівненська обласна бібліотека для молоді»
files -> У вихованні немає головного і другорядного, як немає головної
files -> Виконання Плану роботи дпі у м. Червонограді гу міндоходів у Львівській області
files -> Державна фіскальна служба україни лист 20. 01. 2015 №1519/7/99-99-19-03-03-17
files -> Метабібліографічні ресурси України: сучасний стан та напрями вдосконалення в електронному середовищі

Скачати 498.25 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3




База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка