ГЗОШ І-ІІІ ст. № 41
2. Бесіда: рухливі й народні ігри забави естафети в режимі дня учня.
3.Вивчити комплекс розвивальних вправ із гімнастичною палицею.
4.Розвивати швидкість, спритність, стрибучість, координацію рухів засобами рухливих ігор та естафет.
Зміст уроку
|
Дозування
|
Організаційно - методичні вказівки
|
Підготовча частина 15хв.
|
Організований перехід до спортивної зали
|
30 сек.
|
У колону по одному.
|
Шикування, рапорт, привітання, повідомлення завдань уроку
|
До 1 хв.
|
Звернути увагу на взуття , одяг, стан здоров’я.
|
Правила безпеки під час занять
|
До 1хв.
|
Бесіда метод «Мікрофон»
|
Вимірювання Ч.С.С. за 15сек.
|
До 30 сек.
|
20- 22 ударів за 15 сек.
|
Стройові вправи(повороти на місці праворуч, ліворуч, стройовий крок на місці)
|
30- 40 сек.
|
Чітке виконання вправ
|
Різновиди ходьби( на носках, на п’ятках, з високим підніманням стегна, у повному присіді)
|
1 хв.
|
Звертати увагу на поставу, дистанцію.
|
Різновиди бігу( без завдання, з підніманням стегна, з закиданням гомілки, приставними кроками правим та лівим боком)
|
1хв. 30сек.
|
П’ятки підлоги не торкаються, тримати поставу, дистанцію, дихання спокійне.
|
Комплекс розвивальних вправ із гімнастичною палицею 8 вправ
|
Перешикування із колони по одному у колону по три послідовними поворотами у русі.
|
До 40 сек.
|
Повернутись у шеренги і розімкнутись на витягнуті руки
|
-
В.П. стійка ноги нарізно., палиця внизу.
-
піднятись на носки руки з палицею вгору
-
В.П.
|
4- 5 разів
|
Звертати увагу на дихання.
Руки вгору – вдих, опустили – видих.
|
-
В.П. стійка ноги нарізно, палиця у правій руці , тримати за середину
-
поворот кисті та голови праворуч.
-
В.П.
-
4 те саме лівою рукою.
|
4-6 разів
|
Із великою амплітудою, спину тримати рівно.
|
-
В.П. те саме палиця у лівій руці, дивитись прямо
-
поворот кисті праворуч, нахил голова вперед; 2 – В.П.
3- поворот кисті ліворуч нахил голови назад. 4 В.П.
|
4-6 разів
|
Під час нахилів голови вперед і назад виконувати видих
В.П. - вдих
|
-
В П. стійка ноги нарізно, руки з палицею у горі
-
нахил тулубу праворуч,
-
В. П.
-
4 те саме ліворуч
|
4-6 разів
|
Звертати увагу на дихання, коліна під час нахилів не згинати.
|
5) В.П сід ноги нарізно, палицю тримати на ширині плечей, опустити на стегна
1- нахил уперед, доторкнутись до підйому.
2- В.П.
3- 4 те саме
|
4- 5 разів
|
З вертати увагу на дихання: нахил це видих. В.П. – вдих. Коліна під час нахилу не згинати
|
7) В.П. - О.С. руки з палицею внизу.
1 – стрибок ноги нарізно.
2- В.П.
|
8-10 разів
|
Руки в ліктях не згинати, спину тримати рівно.
|
8) В.П. – О.С., хват за кінці палиці.
1 – присід, палицю перевести над головою за плечі.
2 – В.П.
|
8 – 10 разів
|
Звертати увагу на дихання та поставу.
|
Вимірювання Ч.С.С. за 15 сек.
|
30сек.
|
32- 35 ударів за 15 сек.
|
Перешикування із шеренг у колони поворотом праворуч
|
30сек.
|
Скласти палиці почергово, колона за колоною.
|
Основна частина 22 хв.
|
Нагадати правила безпеки під час естафет та суддівство естафет
|
30сек.
|
Повідомлення вчителя. За 1- місце 3 бала, за 2- 2 бала, за 3- 1 бал.
|
1 Естафета « Стрибунці»
|
До 2- 3хв.
|
За сигналом учні стрибають на правій нозі до кеглі, обстрибують її, змінюють ноги і стрибають до фінішу, передають естафету наступному. Перемагає команда, яка першою закінчить естафету.
|
2 Естафета «Липкий м’яч»
|
До 2-3хв.
|
Учні стають парами, повертаються один до одного, кладуть м’яч між собою і притискають його груддю, за сигналом рухаються до позначки і повертаються назад передають естафету наступній парі. Перемагає команда, яка першою закінчить естафету.
|
3 Естафета «Передав - сідай»
|
До 2-3хв.
|
Команди утворюють коло. Один учень стає у середину кола і за сигналом виконує передачу м’яча своєму гравцю, той піймав м’яч по вертає його назад і присідає, коли останній гравець повернув м’яч ведучому , всі гравці одразу піднімаються. Виграє команда, яка першою встала.
|
4 Спортивна вікторина
|
До 2- 3хв.
|
Кожній команді пропонують по 2 загадки. За правильну відповідь команда отримує 3 бали.
|
5 Е естафета « Кенгуру»
|
До 2-3хв.
|
За сигналом перші учні утримуючи м’яч між колін починають виконувати стрибки до кеглів і таким же способом повертаються на зад передають м’яч наступному гравцю. Виграє команда, яка першою закінчила естафету.
|
6 Естафета «Біг з перешкодою»
|
До 2- 3хв.
|
За сигналом перші учні починають бігти до позначки де лежать скакалки, виконують по 5 стрибків, кладуть скакалку і бігом повертаються до команди, передають естафету наступним. Команда, яка прийшла першою виграє.
|
7 Естафета «стрибки по кочках»
|
До 2-3 хв.
|
Перед командами намальовані «кочки». За сигналом перші гравці починають виконувати стрибки по кочках, оббігають кеглі і так – само по «кочках» повертаються назад
|
8Естафета «Віднеси - принеси»
|
До3хв
|
За сигналом перший гравець біжить до позначки кладе там кубик і повертається назад передає естафету наступному, той біжить до кубика, бере його повертається назад передає кубик наступному. Виграє команда яка першою закінчила естафету.
|
Підсумок естафет
|
30сек.
|
Оголошення балів.
|
Заключна частина 3хв.
|
Шикування у шеренгу
|
15сек.
|
на лінії шикування
|
Хвилина релаксації
|
1хв
|
- Діти, закрийте очі і уявіть , що ви знаходитесь на березі моря. Звучить музика із шумом моря, діти розслабившись повільно хитаються праворуч - ліворуч
|
Підбиття підсумків уроку
|
1 хв.
|
Відзначити кращих учнів, виправити помилки, оцінювання,
|
Вимірювання Ч.С.С. за 15сек.
|
До 30 сек.
|
Визначити ступінь відновлення
|
Організований перехід до роздягальні
|
15 сек.
|
У колону по одному.
|