від ”___”_______ 20__ р. протокол №__
___________ С. В. Витупоренко
ПЕРЕЛІК
психодіагностичних методик, що використовуються в роботі
№ П/П
|
Назва методики,
автор, джерело
|
Спрямованість методики
|
Для якого віку
|
1. ГОТОВНІСТЬ ДО ШКОЛИ
|
1.
| Методика «Таблиці Равена» (шкала прогресивних матриць). («Рабочая книга практического психолога».Вид.: Торсинг.Москва.2005) |
Дослідження невербального інтелекту
|
З 12- років
|
2.
|
Карта-характеристика готовності дитини до шкільного життя (О.Проскура, Р.Овчарова) («Рабочая книга практического психолога».Вид.: Торсинг.Москва.2005)
|
Діагностика готовності дитини до шкільного життя
|
Для педагогів
|
3.
|
Анкета для оцінювання рівня шкільної мотивації й адаптації (Н. Лусканова) («Рабочая книга практического психолога».Вид.: Торсинг.Москва.2005)
|
Діагностика адаптації дитини до навчання в школі
|
Для педагогів
|
4.
|
Методика «Десяти слів» (А.Л. Венгер) («Рабочая книга практического психолога».Вид.: Торсинг.Москва.2005)
|
Діагностика готовності дитини до шкільного життя
|
З 6-років
|
5.
|
Методика «Запам'ятовування геометричних фігур» («Рабочая книга практического психолога».Вид.: Торсинг.Москва.2005)
|
Діагностика готовності дитини до шкільного життя
|
З 5-років
|
6.
|
Методика «Коректурна проба» (Е.И.Рогов. Настольная книга практического психолога в образовании. - М.,1995.)
|
Діагностика готовності дитини до шкільного життя
|
З 6-років
|
7.
|
Методика «Назви одним словом»(Е.И.Рогов. Настольная книга практического психолога в образовании. - М.,1995.)
|
Діагностика готовності дитини до шкільного життя
|
З 6-років
|
8.
|
Методика «Склади картинку» (Е.И.Рогов. Настольная книга практического психолога в образовании. - М.,1995.)
|
Діагностика готовності дитини до шкільного життя
|
З 6-років
|
9.
|
Методика «Візерунки на кубиках Коса» (Е.И.Рогов. Настольная книга практического психолога в образовании. - М.,1995.)
|
Діагностика готовності дитини до шкільного життя
|
З 6-років
|
10.
|
Методика «Графічний диктант» (Е.И.Рогов. Настольная книга практического психолога в образовании. - М.,1995.)
|
Діагностика готовності дитини до шкільного життя
|
З 6-років
|
2. ДОСЛІДЖЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ
|
11.
|
Методика«Соціометрія»(Е.И.Рогов. Настольная книга практического психолога в образовании. - М.,1995.)
|
Діагностика адаптації дитини до навчання в школі
|
З 6-років
|
12.
|
Методика «Малюнок родини». («Рабочая книга практического психолога. Торсинг. Москва. 2005)
|
Діагностика відносин в родині
|
З 6-років
|
13.
|
Опитувальник батьківського ставлення А.Я. Варга, В.В. Століна. («Рабочая книга практического психолога. Торсинг. Москва. 2005»)
|
Діагностика батьківських відносин
|
Для батьків
|
14.
|
Тест «Неіснуюча тварина» («Рабочая книга практического психолога». Торсинг. Москва. 2005)
|
Діагностика адаптації дитини до навчання в школі
|
З 5-18-років
|
15.
|
Методика «Будинок. Дерево. Людина» (Дж. Бук). («Практическая психодиагностика». Издательский дом «Бахрах – М». Самара. 2001)
|
Діагностика адаптації дитини до навчання в школі
|
З 5-18-років
|
16.
|
Тест школьной тревожности А.М.Прихожан. (Е.И.Рогов. «Настольная книга практического психолога в образовании». - М.,1995.)
|
Діагностика адаптації дитини до навчання в школі
|
З 6-років
|
17.
|
Панченко С. Методика «Школа звірів» Лескова А.А. Проблема адаптации первоклассников к школе. – Одесса, 2003. - С. 36-38
|
Вивчення рівня шкільної адаптації
|
6-9 років
|
18.
|
Методика «Сходинки» Альманах психологических тестов. – М., Изд-во КСП, 1995
|
Дослідження рівня адаптованості дитини до школи, шкільного колективу
|
6-7 років
|
19.
|
Методика «Що мені подобається у школі?» Лескова А.А. Проблема адаптации первоклассников к школе. – Одесса, 2003. - С. 34-35
|
Вивчення рівня шкільної адаптації
|
6-7 років
|
20.
|
Методика «Мій клас». Лескова А.А. Проблема адаптации первоклассников к школе. – Одесса, 2003. - С. 35-36
|
Вивчення рівня шкільної адаптації
|
6-9 років
|
21.
|
Карта адаптації першокласників. Лескова А.А. Проблема адаптации первоклассников к школе. – Одесса, 2003. - С. 51
|
Вивчення особливостей адаптації дітей до школи шляхом експертної оцінки вчителя
|
Педагоги
|
22.
|
Анкета для батьків учнів 1-х класів. Лескова А.А. Проблема адаптации первоклассников к школе. – Одесса, 2003. - С. 49
|
Виявлення ознак дезадаптації у дітей
|
Батьки учнів-першокласників
|
23.
|
Методика діагностики соціально-психологічної адаптованості К. Роджерса та Р. Даймонда (Райгородский Д.Я./ Ред.-сост. Практическая психодиагностика Методика и тесты. Уч. Пособие. – Самара: издат. Дом «Бахрах-М», 2001)
|
Дослідження соціально-психологічної адаптованості підлітків
|
Від 10 років
|
3. ДОСЛІДЖЕННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ СФЕРИ
|
3.2. Дослідження сприймання:
|
24.
|
Еткінд А.М.Кольровий тест стосунків (Лескова А.А. Проблема адаптации первоклассников к школе. – Одесса, 2003. - С. 38-40)
|
Дослідження особливостей емоційного стану учня на окремих уроках і у школі взагалі
|
6-10 років
|
25.
|
Методика «Чого не вистачає на малюнках?» (Немов Р.С. Психология: учеб. Пособие для студ. Высш. Пед. Учеб заведений: 3-я книга. – 4-е изд-е. – М.: Гуманит. Изд. Центр ВЛАДОС, 2001. – 640 с.)
|
Дослідження сприймання
|
5-7 років
|
26.
|
Методика «Розуміння тексту» (Тихомирова, Басова. Развиваем познавательную сферу ребёнка – Ярославль: академия)
|
Дослідження слухового сприйняття
|
5-7 років
|
3.3. Дослідження уваги:
|
27.
|
«Коректурна проба» тест Бурдона Б. (Основы психологии. Практикум /ред.-сост. Столяренко Л.Д.- Ростов-на-Дону: «Феникс», 1999)
|
Оцінка рівня стійкості та ступеню концентрації уваги
|
З 6-и років
|
28.
|
Методика Мюнстерберга (Сб. психологических тестов. Часть II: Пособие/сост. Миронова Е.Е..- Мн.: женский институт, ЭНВИЛА, 2006. – 146 с.
Основы психологии: Практикум/Ред.- сост. Л.Д.Столяренко. – 3-е изд., доп. И переработ.- Ростов-на-Дону: Феникс, 2002. – С. 47)
|
Вивчення продуктивності та рівня стійкості уваги
|
З 9-и років
|
29.
|
Методика «Червоно-чорна таблиця» Шульте-Горбова (Основы психологии: Практикум/Ред.- сост. Л.Д.Столяренко. – 3-е изд., доп. И переработ.- Ростов-на-Дону: Феникс, 2002. – С.46-47)
|
Діагностика переключення уваги
|
З 10-и років
|
30.
|
Методика «Таблиці Шульте» (Основы психологии: Практикум/Ред.- сост. Л.Д.Столяренко. – 3-е изд., доп. И переработ.- Ростов-на-Дону: Феникс, 2002. – С.44-45)
|
Визначення обсягу, переключення і стійкості уваги
|
З 10-и років
|
3.4. Дослідження пам'яті:
|
31.
|
Методика «Запам’ятай картинки» (Тихомирова, Басова. Развиваем познавательную сферу ребёнка – Ярославль: академия развития, 1996)
|
Дослідження образної пам’яті
|
4-6 років
|
32.
|
«10 слов» Методика Лурії А.Р. (Альманах психологических тестов. – М.: КСП, 1996)
|
Дослідження слухової пам’яті(короткочасної)
|
З 5-и років
|
33.
|
Методика «Пам’ять на числа» (Сб. психологических тестов. Часть II: Пособие/сост. Миронова Е.Е..- Мн.: женский институт, ЭНВИЛА, 2006. – 146 с.)
|
Оцінка короткочасної пам’яті, її об’єму та точності
|
Від 7-и років
|
34.
|
Методика «Довготривала пам’ять» (Основы психологии: Практикум/Ред.- сост. Л.Д.Столяренко. – 3-е изд., доп. И переработ.- Ростов-на-Дону: Феникс, 2002. – С.46-47)
|
Вивчення короткочасної та довготривалої пам’яті
|
З 9-и років
|
35.
|
Істоміна З.М. «10 слів» (Барташникова И.А. Учись играя. – Харьков, 1997)
|
Дослідження пам’яті
|
Старші дошкільники
(5-6 років)
|
36.
|
Методика «Запам’ятай та розставь крапки» (Немов Р.С. Психология: учеб. Пособие для студ. Высш. Пед. Учеб заведений: 3-я книга. – 4-е изд-е. – М.: Гуманит. Изд. Центр ВЛАДОС, 2001. – 640 с. (С. 81-83)
|
Вивчення рівня короткочасної пам’яті
|
З 6-и років
|
3.5. Дослідження мислення:
|
37.
|
Методика «Виділення суттєвих ознак» (Сб. психологических тестов. Часть II: Пособие/сост. Миронова Е.Е..- Мн.: женский институт, ЭНВИЛА, 2006. – 146 с.)
|
Дослідження логічного мислення
|
Застосовується для дослідження дітей та дорослиї будь-якого освітнього рівня. Проте для дослідження дітей дошкільного віку та малописемних дорослих потрібно виключити частину карток. Досліди можна проводити з досліджуємими, які мають освіту не менше 5-и класів
|
38.
|
Методика «Аналогії» (Сб. психологических тестов. Часть II: Пособие/сост. Миронова Е.Е..- Мн.: женский институт, ЭНВИЛА, 2006. – 146 с.
Основы психологии: Практикум/Ред.- сост. Л.Д.Столяренко. – 3-е изд., доп. И переработ.- Ростов-на-Дону: Феникс, 2002. – С.59-60)
|
Вивчення рівня розвитку аналітичного мислення
|
З 6-и років
|
39.
|
Методика «Складні аналогії» (Е.А. Коробкова) (Сб. психологических тестов. Часть II: Пособие/сост. Миронова Е.Е..- Мн.: женский институт, ЭНВИЛА, 2006. – 146 с.)
|
Вивчення ступеню розуміння респондентом складних логічних відносин та абстрактних зв’язків
|
Досліди можна проводити з досліджуємими, які мають освіту не менше 7-и класів (частіше використовується в роботі з дорослими, які мають вищу освіту)
|
40.
|
Методика «Виключення зайвого» (Сб. психологических тестов. Часть II: Пособие/сост. Миронова Е.Е..- Мн.: женский институт, ЭНВИЛА, 2006. – 146 с.)
|
Вивчення розвитку логічного мислення
|
З 9-и років
|
41.
|
Методика «Порівняння понять» (Сб. психологических тестов. Часть II: Пособие/сост. Миронова Е.Е..- Мн.: женский институт, ЭНВИЛА, 2006. – 146 с.)
|
Дослідження аналізу і синтезу мислення
|
Методика застосовується у роботі з дітьми та дорослими різного освітнього рівня
|
42.
|
Методика «Послідовність подій» (Бернштейн) (Дубровина И.В. Гтовность к школе. – М., 2002)
|
Дослідження образно-логічного мислення
|
5-7 років
|
43.
|
Методика «Пори року», «Нісенітниці», «Що тут зайве» (Немов Р.С. Психология: учеб. Пособие для студ. Высш. Пед. Учеб заведений: 3-я книга. – 4-е изд-е. – М.: Гуманит. Изд. Центр ВЛАДОС, 2001. – 640 с.)
|
Дослідження образно-логічного мислення
|
4-6 років
|
3.6. Дослідження уяви:
|
44.
|
Тест «Склади казку» (Готовність дитини до навчання/ Упоряд.: С.Максименко, К. Максименко, О.Главник.-К.: Мікрос-СВС, 2003 .- С.86)
|
Дослідження рівня уяви
|
5-7 років
|
45.
|
Тест «Особливості творчого уявлення» (Основы психологии: Практикум/Ред.- сост. Л.Д.Столяренко. – 3-е изд., доп. И переработ.- Ростов-на-Дону: Феникс, 2002. – С.66)
|
Виявлення особливостей творчої уяви
|
З 6-и років
|
3.7. Дослідження рівня інтелектуального розвитку:
|
46.
|
Тест Векслера (Психологическая диагностика. Учебное пособие/ Под ред. К.М. Гуревича и Е.М. Борисовой. – М.: изд-во УРАО, 1997)
|
Оцінка рівня розумового розвитку
|
Від 7-и років
|
47.
|
Методика Л.А. Венгера (Л.А. Венгер. Диагностика умственного развития дошкольников. – М., 2001)
|
Оцінка рівня розумового розвитку
|
Дошкільники
|
48.
|
Тест «ШТРР» (К.М. Гуревич, м.К. Акімова та ін.) (Психологическая коррекция умственного развития учащихся/Под ред. К.М. Гуревича, И.В. Дубровиной. – М., 1990. С.33-35; 115-117)
|
Діагностика розумового розвитку підлітків
|
Учні 6-8-х класів
|
49.
|
Тест структури інтелекту Р. Амтхауера (Тест структуры интеллекта: рук-во к применению теста структуры интеллекта Р. Амтхауэра/Под ред. М.К. Акимовой, В.Т. Козловой. – Обнинск, 1993)
|
Дослідження інтелекту
|
Від 13-61 років
|
50.
|
Тест Айзенка (IQ) (Практикум по психодиагностике. Конкретные психодиагностические методики/Под ред. А.Г. Шмелёва, В.В. Столина. – М., 1989)
|
Дослідження інтелекту
|
Підлітковий, юнацький вік
|
51.
|
Тест А. Біне-Симона (Психологическая коррекция умственного развития учащихся/Под ред. К.М. Гуревича, И.В. Дубровиной. – М., 1990. С.33-35; 115-117)
|
Виявлення розумового віку дитини
|
3-11 років
|
3.8. Вивчення здібностей, обдарованості:
|
52.
|
Тест Торренса (Практична психологія і соціальна робота № 1, 2003. С. 25-37)
|
Діагностика невербальної креативності
|
5-7 років
|
53.
|
Тест Торренса (Исследование творческой одарённости с использованием тестов П. Торренса у младших школьников//Вопр. Психол.1991. № 1. С.27-32)
|
Діагностика творчої обдарованості
|
Молодші школярі
|
4. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБИСТІСНОЇ СФЕРИ
|
4.1. Комплексне дослідження особистості:
|
54.
|
Проективна методика «Будинок- дерево-людина» (Дж. Бук) (Райгородский Д.Я./ Ред.-сост. Практическая психодиагностика Методика и тесты. Уч. Пособие. – Самара: издат. Дом «Бахрах-М», 2001. С. 35-59)
|
Дослідження особливостей особистості
|
5-18 років
|
55.
|
Методика багатофакторного дослідження особистості Р. Кетелла (модиф. Е.М. Александровою, І.Н. Гільяшовою) (Райгородский Д.Я./ Ред.-сост. Практическая психодиагностика Методика и тесты. Уч. Пособие. – Самара: издат. Дом «Бахрах-М», 2001. С. 192-239)
|
Дослідження особливостей особистості (всебічне вивченя)
|
З 15-и років
|
56.
|
Методика «Автопортрет» (Рогов Е.И. Настольная книга практического психолога. – М.: ВЛАДОС, 2001.-Кн.1.-С. 286-292)
|
Визначення типу особистості
|
З 15-и років
|
4.2. Дослідження темпераменту:
|
57.
|
Методика діагностики темпераменту Я.Стреляу (Райгородский Д.Я./ Ред.-сост. Практическая психодиагностика Методика и тесты. Уч. Пособие. – Самара: издат. Дом «Бахрах-М», 2001
Основы психологии: Практикум/Ред.- сост. Л.Д.Столяренко. – 3-е изд., доп. И переработ.- Ростов-на-Дону: Феникс, 2002. – С.183-189)
|
Виявлення типу темпераменту
|
З 13-и років
|
58.
|
Особистісний опитувальник Г.Айзенка-ЕПІ, адаптований А.Г. (Райгородский Д.Я./ Ред.-сост. Практическая психодиагностика Методика и тесты. Уч. Пособие. – Самара: издат. Дом «Бахрах-М», 2001.С. 133-141Шмельовим)
|
Виявленння типу темпераменту
|
З 14-и років
|
59.
|
Методика Г. Айзенка-EPQ (Райгородский Д.Я./ Ред.-сост. Практическая психодиагностика Методика и тесты. Уч. Пособие. – Самара: издат. Дом «Бахрах-М», 2001.С.121-132)
|
Виявлення типу темпераменту. Екстраверсії, інтроверсії, емоційної стабільності
|
З 13-и років
|
4.3. Дослідження характеру:
|
60.
|
Проективна методика «Неіснуюча тварина» (Райгородский Д.Я./ Ред.-сост. Практическая психодиагностика Методика и тесты. Уч. Пособие. – Самара: издат. Дом «Бахрах-М», 2001. С.110-117)
|
Вивчення особистісних рис
|
5-18 років
|
4.4. Дослідження емоційно-вольової сфери:
|
61.
|
Дитячий тест тривожності Р. Теммл, М. Дорки, В. Амен Немов Р.С. (Психология: учеб. Пособие для студ. Высш. Пед. Учеб заведений: 3-я книга. – 4-е изд-е. – М.: Гуманит. Изд. Центр ВЛАДОС, 2001. – 640 с. С.131-143)
|
Оцінювання тривожності дитини у типових ситуаціях
|
4-7 років
|
62.
|
Тест шкільної тривожності Філіпса (Адаптація дитини до школи/Упоряд.: С. Максименко, К. Максименко, О. Главник. – К.:Мікрос-СВС, 2003.-С. 23-27)
|
Оцінка рівня шкільної тривожності
|
З 9-и років
|
63.
|
Методика діагностики показників і форм агресії А. Басса та А. Дарки (адаптація А.К. Осницького) (Райгородский Д.Я./ Ред.-сост. Практическая психодиагностика Методика и тесты. Уч. Пособие. – Самара: издат. Дом «Бахрах-М», 2001. С.174-180)
|
Виявлення форм агресії
|
З 11-и років
|
64.
|
Діагностика самооцінки (Ч.Д. Спілберг, Ю.Л. Ханін) (Райгородский Д.Я./ Ред.-сост. Практическая психодиагностика Методика и тесты. Уч. Пособие. – Самара: издат. Дом «Бахрах-М», 2001. С.59-63)
|
Вмявлення рівня реактивної та особистісної тривожності
|
З 14-и років
|
65.
|
Методика визначення рівня нервово-психічної стійкості «Прогноз», адаптація Санкт-Петербурзької військово-медичної академії (Райгородский Д.Я./ Ред.-сост. Практическая психодиагностика Методика и тесты. Уч. Пособие. – Самара: издат. Дом «Бахрах-М», 2001. С.544-548)
|
Діагностика нервово-психічної стійкості особистості в екстремальних і стресових ситуаціях
|
З 15-и років
|
4.5. Дослідження мотивації:
|
|
66.
|
Методика дослідження мотивації у першокласників. Гінзбург М.Р. Лескова А.А. Проблема адаптации первоклассников к школе. – Одесса, 2003. - С. 38-40
|
Виявлення рівня мотивації дитини до навчання
|
Від 6-7-и років
|
5. ДОСЛІДЖЕННЯ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ ТА СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО КЛІМАТУ:
|
5.1. В сім’ї:
|
67.
|
Проективний тест Г.Т. Хоментаускаса «Малюнок сім’ї» (Шевандрин Н.И. психодиагностика, коррекция и развитие личности. – М.: ВЛАДОС, 2001.-С.470-473)
|
Визначення особливостей стосунків в сім’ї
|
З 6-и років
|
68.
|
Методика незакінчених речень (Шевандрин Н.И. психодиагностика, коррекция и развитие личности. – М.: ВЛАДОС, 2001.-С.474-475)
|
Вивчення системи відносин членів сім’ї
|
З 14-и років
|
69.
|
Методика діагностики батьківського ставлення до дітей А.Я. Варга, В.В. Століна (Райгородский Д.Я./ Ред.-сост. Практическая психодиагностика Методика и тесты. Уч. Пособие. – Самара: издат. Дом «Бахрах-М», 2001. С.544-548)
|
Вивчення ставлення батьків до дитини
|
Батьки
|
5.2. В навчальному колективі:
|
70.
|
Морено Дж. Методика діагностики міжособистісних стосунків (соціометрія) (Райгородский Д.Я./ Ред.-сост. Практическая психодиагностика Методика и тесты. Уч. Пособие. – Самара: издат. Дом «Бахрах-М», 2001. С.476-486)
|
Вивчення стосунків у групі
|
7-17 років
|
71.
|
Методика діагностики міжособистсних стосунків Т. Лірі (Основы психологии: Практикум/Ред.- сост. Л.Д.Столяренко. – 3-е изд., доп. И переработ.- Ростов-на-Дону: Феникс, 2002. – С.632-641)
|
Виявлення відношення до людей
|
З 12-и років
|
5.3. В педагогічному колективі:
|
72.
|
Тест «Оцінка свого стилю керівництва колективом» (Рогов Е.И. Настольная книга практического психолога.-М.:ВЛАДОС, 2001.-Кн. 2.-С.232-240)
|
Визначення стилю керування трудовим колективом
|
Адміністрація
|
73.
|
Методика вивчення взаємовідносин між адміністрацією та педагогічним колективом (Управлінські та організаційні аспекти взаємодії психолога з адміністрацією та педагогічним колективом/Автор-упор. З.Ф. сіверс.-К.: КМІУВ ім. Б.Д. Грінченка, 2001.- С.3-9)
|
Діагностика характеру взаємовідносин між адміністрацією та педагогічним колективом
|
Педагоги, адміністрація
|
6. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЗДІБНОСТЕЙ, СХИЛЬНОСТЕЙ УЧНІВ
|
74.
|
Климов Е.А. Методика «Диференційно-діагностичний опитувальник» (ДДО) (Райгородский Д.Я./ Ред.-сост. Практическая психодиагностика Методика и тесты. Уч. Пособие. – Самара: издат. Дом «Бахрах-М», 2001. С.569-573)
|
Діагностика профорієнтаційних типів
|
З 14-и років
|
75.
|
Методика «Карта інтересів» (Райгородский Д.Я./ Ред.-сост. Практическая психодиагностика Методика и тесты. Уч. Пособие. – Самара: издат. Дом «Бахрах-М», 2001. С.573-580)
|
Діагностика інтересів (профорієнтація)
|
З 14-и років
|
76.
|
Тест Я. Голанда для визначення оптимального типу професії (Баріхашвілі І.І., Ворона М.П., Старіков І.М. психологічні основи профорієнтації і професійного самовизначення. Навчально-методичний посібник. – Миколаїв: «Атол», 2006. С.196-199)
|
Виявлення професійного типу особистості
|
З 14-и років
|
77.
|
Методика «КОС-1», «КОС-2» (Баріхашвілі І.І., Ворона М.П., Старіков І.М. психологічні основи профорієнтації і професійного самовизначення. Навчально-методичний посібник. – Миколаїв: «Атол», 2006. С.207-211)
|
Оцінка рівня розвитку комунікативних і організаційних схильностей особистості
|
З 14-и років
|
7. ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ
|
78.
|
Юсупов І.М. Методика «Здатність педагога до емпатії» (Рогов Е.И. Настольная книга практического психолога.-М.:ВЛАДОС, 2001.-Кн. 2.-С.48-52)
|
Виявлення рівня здатності особистості до емпатії
|
Педагоги
|
79.
|
Тест «Готовність до керівної діяльності» (Рогов Е.И. Настольная книга практического психолога.-М.:ВЛАДОС, 2001.-Кн. 2.-С.48-52)
|
Визначеня рівня готовності до керування трудовим колективом
|
Адміністрація
|
80.
|
Тест «Оцінка свого стилю керівництва колективом» (Рогов Е.И. Настольная книга практического психолога.-М.:ВЛАДОС, 2001.-Кн. 2.-С.232-240)
|
Визначення стилю керування трудовим колективом
|
Адміністрація
|
81.
|
Оцінка рівня комунікативності учителя. (Ряховський В.Ф. Рогов Е.И. Учитель как объект психологического исследования: Пособие для школьных психологов по работе с учителем и педагогическим коллективом.-М.:ВЛАДОС, 1998.-С. 17-21)
|
Визначення рівня комунікативності учителя
|
Педагоги
|
82.
|
Фарнберг І., Зарг Х., Гампел Р. Модифікований Фрайбурзький особистісний опитувальник (Рогов Е.И. Учитель как объект психологического исследования: Пособие для школьных психологов по работе с учителем и педагогическим коллективом.-М.:ВЛАДОС, 1998.-С. 23-25)
|
Діагностика невротичності, агресивнсті, депресивності тощо
|
Педагоги
|