соціології КМПУ ім. Б.Д.Грінченка
№
п\п
|
Автор,назва методики, літературне джерело
|
Спрямованість методики
|
Клас
(вік)
|
Для вирішення якого завдання використовується
|
ГОТОВНІСТЬ ДИТИНИ ДО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ
|
-
|
Орієнтований графічний субтест А. Керна- Їресака//
Психологічний інструментарій. ”Готовність дитини до навчання.” МІКРОС-СВС Київ 2003 с. 34
|
Оцінювання сформованості зорово-моторної координації.
|
З 6 років
|
Готовність дитини до навчання у школі
|
-
|
Тест “Руки” за М.Безруких, С. Єфімовою) Психологічний інструментарій. МІКРОС-СВС ”Готовність дитини до навчання. Київ 2003 с. 67
|
Визначення зрілості кори головного мозку.
|
З 6 років
|
Готовність дитини до навчання у школі
|
-
|
Методика “Графічний диктант” за Д. Ельконіним.
Психологічний інструментарій. МІКРОС-СВС ”Готовність дитини до навчання.” Київ 2003 с. 45
|
Визначення рівня розвитку керувати своїми діями.
|
З 6 років
|
Готовність дитини до навчання у школі
|
-
|
Тест “Образец и правило» А.Л.Венгер //Психологічний інструментарій. МІКРОС-СВС ”Готовність дитини до навчання”. Київ 2003 с.49
|
Оцінювання наочно-дійового мислення.
|
З 6 років
|
Готовність дитини до навчання у школі
|
-
|
Тест “Виключення зайвого”Гатанова Н.В.
Психологічний інструментарій. МІКРОС-СВС ”Готовність дитини до навчання”. Київ 2003 с.78
|
Оцінювання логічного мислення.
|
З 6 років
|
Готовність дитини до навчання у школі
|
-
|
Методика „ Послідовність подій” А. Н. Бернштейн//Е.И.Рогов Кн..-1 ВЛАДОС 2001 с.26
|
Оцінювання логічного мислення.
|
З 6 років
|
Готовність дитини до навчання у школі
|
-
|
Методика „Класифікація” А.М. Шуберт і А,Я. Іванова// Е.И.Рогов Кн..-1 ВЛАДОС 2001 с.27
|
Оцінювання логічного мислення.
|
З 6 років
|
Готовність дитини до навчання у школі
|
-
|
Методика „Лабіринт” ( розроблена НІІ дошкільного виховання АПН СССР)// Е.И.Рогов Кн..-1 ВЛАДОС 2001 с.70
|
Оцінка просторової оріентації
|
З 6 років
|
Готовність дитини до навчання у школі
|
-
|
Чейпі Дж. Самодіагностика для батьків// Е.И.Рогов Кн..-1 ВЛАДОС 2001 с.27
|
Оцінювання батьками рівня розвитку дитини
|
Батьки
|
Готовність дитини до навчання у школі
|
-
|
Методика „Кубики Коса”( К.Кос 1920)//”Фенікс”2000 Мілютіна Е,Л. Максова Н.Ю. с.45
|
Оцінка уваги, наочно-дійового мислення, конструктивного праксиса.
|
З 6 років
|
Готовність дитини до навчання у школі
|
-
|
Методика „Розрізані фігурки” Л.І.Переслені,О.І.Шуранова//”Мікрос-СВС” 2003”ПІ, Психологічна діагностика мислення,інтелекту, креативності дитини” с.22
|
Визначення візуально-моторної інтеграції
|
З 6 років
|
Готовність дитини до навчання у школі
|
-
|
Тест-анкета на здібності//О.В.Матвіенко, практикум з курсу „Теорія виховання” Київ 2001 с.176
|
Обстеження схильності дитини до різних видів людської діяльності
|
Батьки
|
Готовність дитини до навчання у школі
|
-
|
Реверсійний тест Аке В. Етфельд//„Пі- Псих.діагн. мислення, інтелекту і креативності дитини) МІКРОС-СВС 2003 с.16
|
Визначае рівень здатності до проведення операції порівняння .
|
Від 5 до 8 років
|
Готовність дитини до навчання у школі
|
ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ УЧНІВ 1-х,5-х,10-х, КЛАСІВ
|
-
|
“Мотивація навчання і адаптація дитини в школі” ( Овчарова Р.В. Практична психологія в навч. Школі. „ СФЕРА”,1996)
О.В. Матвієнко. Практикум з курсу “Теорія виховання”
Київ 2001с. 216
|
Визначити мотивацію та адаптацію дитини до навчання
|
від 6 років
|
Дослідження психологічної адаптаціїї
|
-
|
Виявлення шкільної дезадаптації у молодшиш школярів. О.В. Матвієнко. Практикум з курсу “Теорія виховання”
Київ 2001с.220
|
Виявлення шкільної дезадаптації у молодшиш школярів.
|
від 6 років
|
Дослідження психологічної адаптаціїї
|
-
|
“Методика діагностики рівня шкільної тривожності”, Філіпс Е.И.Рогов Кн..-1 ВЛАДОС 2001 с.133
|
Визначення рівня та характеру тривожності, пов’язані з навчанням в школі
|
З 10 років
|
Дослідження психологічної адаптаціїї
|
-
|
Методика виявлення соціометричного статусу особистості в групі// С.Максименко, К.Максименко., О.Главник Адаптація дитини до школи. МІКРОС-СВС, 2003.- с.32-34
|
Вивчення антипатій і симпатій в класі, між особистісних стосунків, виявлення відторгнутих
|
З 6 років
|
Дослідження психологічної адаптаціїї
|
ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПІЗНАВАЛЬНОЇ СФЕРИ ШКОЛЯРА
|
МИСЛЕННЯ
|
-
|
Тест розумового розвитку А.Біне-Т.Сімона (варіант Л.Термена)Психологічний інструментарій. “Інтелектуальні здібності дитини” Київ-2003с.66
|
Дослідження розумового розвитку
|
Від 6 до 16 років
|
Дослідження особливостей пізнавальної сфери
|
-
|
“Шкільний тест розумового розвитку”(ШТУР)Гуревич,
Кімова,Козлова,Логінова,
Зархін “Книга практичного психолога” Рогов Е.И.с.160
|
Дослідження розумового розвитку підлітків
|
Від 13-17 років
|
Дослідження особливостей пізнавальної сфери
|
-
|
Методика „ Виділення суттєвих ознак поняття” ( Марцинківська Т.Д. Діагностика психічного розвитку дітей. -М Linka-Press1997) „Пі- Псих.діагн. мислення, інтелекту і креативності дитини) МІКРОС-СВС 2003 с.24
|
Діагностика вербально-логічного мислення
|
Від 5до 10 років
|
Дослідження особливостей пізнавальної сфери
|
-
|
Методика „ Четвертий зайвий. Визначення спільних рис”.Вербальний тест//” ( Марцинківська Т.Д. Діагностика психічного розвитку дітей. -М Linka-Press1997)// „Пі- Псих.діагн. мислення, інтелекту і креативності дитини) МІКРОС-СВС 2003 с.25
|
Визначення здатності до абстрагування, оперування вербальними поняттями.
|
Від 5до 10 років
|
Дослідження особливостей пізнавальної сфери
|
-
|
Тест інтелекту Р. Мейлі//„Пі- Псих.діагн. мислення, інтелекту і креативності дитини) МІКРОС-СВС 2003 с.5
|
Вивчення структури інтелекту
|
З 12-15 років
|
Дослідження особливостей пізнавальної сфери
|
-
|
Методика „Виявлення розвитку словесно-логічного мислення” Е.Ф. Замбацявичене( модифікація Л.І. Переслені та О.М. Мастюкової// „Пі- Псих.діагн. мислення, інтелекту і креативності дитини) МІКРОС-СВС 2003 с.18
|
Виявлення розвитку словесно-логічного мислення.
|
З 6,5-10 років
|
Дослідження особливостей пізнавальної сфери
|
-
|
Тест вербального інтелекту(ТВІ)(Й.Ставело, „Братиславський тест”)// МІКРОС-СВС 2003 „ ПІ – Інтелектуальні здібності дитини” с.- 13
|
Вивчення структури інтелекту
|
З 8-16 років
|
Дослідження особливостей пізнавальної сфери
|
-
|
Методика „Речення”( Даеться за Головей Л,А., Рибалко Е.Ф., Практикум по віковій психології.- СПб.: Речь, 2001.- с.688)// „Пі- Псих.діагн. мислення, інтелекту і креативності дитини) МІКРОС-СВС 2003 с.27
|
Виявлення дивергентної продуктивності
|
Від 8-10 років
|
Дослідження особливостей пізнавальної сфери
|
-
|
Методика „Творча оригінальність” За Симановським А.Е.// „Пі- Псих.діагн. мислення, інтелекту і креативності дитини) МІКРОС-СВС 2003 с.32
|
Визначення рівня оригінальності мальованих образів
|
Від 5 до 7 років
|
Дослідження особливостей пізнавальної сфери
|
-
|
Короткий тест творчого мислення (КТТМ) Торренс.П.( адаптація О.І. Шебланової та І.С. Каверіної//.// „Пі- Псих.діагн. мислення, інтелекту і креативності дитини) МІКРОС-СВС 2003 с. 32
|
Визначення творчої обдарованості дітей та підлітків
|
Від 6 до 18 років
|
Дослідження особливостей пізнавальної сфери
|
|
УЯВА
|
-
|
Методика „ Які речі сховані у малюнках?”//Немов Р.С. Психологія.- М.: ВЛАДОС, ИМПЄ ім.. А.С. Грібоедова 2001. – Кн..-3 с.70-71
|
Діагностика рівня сприйняття
|
Від 5-7 років
|
Дослідження особливостей пізнавальної сфери
|
-
|
Методика „Віддалені асоціації”, Мод. Л. Кондратенко вербального тесту а. Медніка.// „Пі- Псих.діагн. мислення, інтелекту і креативності дитини) МІКРОС-СВС 2003 с. 29
|
Діагностика творчої уяви
|
Від5,5-7 років
|
Дослідження особливостей пізнавальної сфери
|
|
УВАГА
|
-
|
Бурдон Б. Тест „ Коректурна проба” //”БАХРАМ-М” Горбатов Д.С. 2000 с.38
|
Визначення рівня стійкості та ступення концентрації уваги
|
З 6 років
|
Дослідження особливостей пізнавальної сфери
|
-
|
Методика Мюнстенберга// Книга практичного психолога”Рогов Е.И. ВЛАДОС 2001 с.159
|
Вивчення рівня вибірковості та концентрації уваги
|
З 9 років
|
Дослідження особливостей пізнавальної сфери
|
-
|
Методика „ Таблиці Шульте”// Основи психології: Практикум Л.Д, Столяренко „Фенікс”
|
Визначення обсягу, переключення і стійкості уваги
|
З 10 років
|
Дослідження особливостей пізнавальної сфери
|
|
ПАМ ЯТЬ
|
-
|
Лурія А.Р. Методика вивчення 10 слів”// Терлецька Л.Г. Психодіагностика памяти молодшого школяра.-К Навчюпосіб.,1998.с. 3-3
|
Визначення продуктивності матеріалу, який запам’ятовується на слух
|
З 5 років
|
Дослідження особливостей пізнавальної сфери
|
-
|
Методика „ Пам’ять на образи”/ ”// Терлецька Л.Г. Психодіагностика памяти молодшого школяра.-К Навчюпосіб.,1998.с. 6,7-9
|
Визначення обсягу образної памяті
|
Із 7 років
|
Дослідження особливостей пізнавальної сфери
|
ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЗДІБНОСТЕЙ І НАХИЛІВ СТАРШОКЛАСНИКІВ
|
-
|
“Типологія особистості та привабливе професійне середовище” Дж. Л. Голанд. “Книга практичного психолога” Харків-1996 с. 78
|
Визначення професійної орієнтації у старшокласників
|
14-17 років
|
Виявлення професійних схильностей у дітей
|
-
|
Опитувальник самоставлення В.В. Століна//”Мікрос-СВС” 2003”ПІ” с.50
|
Визначення професійної орієнтації у старшокласників
|
14-17 років
|
Виявлення професійних схильностей у дітей
|
-
|
Методика “Карта интересов”
“Книга практичного психолога” Харків-1996 с. 45
|
Визначення професійної орієнтації у старшокласників
|
14-17 років
|
Для відбору на різні види професій
|
-
|
Синівський в.в. , Федоришин Б.О. Методика визначення „ Комунікативних і організаторських зхильностей” (КОС-2) ” “Книга практичного психолога”Рогов Е.И. ВЛАДОС 2001 с.374
|
Виявлення КОС
|
З 14 років
|
Дослідження комунікативних та організаторських нахилів
|
-
|
Голом шток А.Е., Мешковська О.І . Оріентаційно-діагностична анкета інтересів (ОДАНІ-2), //”Пі” ГЛАВНИК 2004 с.44
|
Виявлення профільного інтересу учня
|
З 14 років
|
Для відбору на різні види професій
|
-
|
Климов Е.А. Методика „ Диференційно-діагностичний опитувальник”(ДДО) //”Пі” ГЛАВНИК 2004 с.49
|
Діагностика профорієнтаційних типів
|
З 14 років
|
Для відбору на різні види професій
|
-
|
Басса Б. Визначення спрямованості особистості ( оріентаційна анкета) “Книга практичного психолога”Рогов Е.И. ВЛАДОС 2001 с.369-374
|
Профоріентація
|
З 14 років
|
Виявлення професійних схильностей у дітей
|
-
|
Фрідман Л.М. , Пушкіна Т, А,, Каплунові І Я. Анкета професійних намірів старшокласників//“Книга практичного психолога”Рогов Е.И. ВЛАДОС 2001 с.357-360
|
Визначення рівня готовності вибору професії
|
З 14 років
|
Виявлення професійних схильностей у дітей
|
-
|
В.В Андріївська Методика оцінки язикової компетенції старшокласників райгородський 1992 с.10-13
|
Рівень мовної компетенції
|
З 15 років
|
Виявлення професійних схильностей у дітей.
|
-
|
Тест механической понятливости Беннета//практикум по психологическому исследованию. „БАХРАХ-М” Горбатов Д.С. с.99
|
Виявлення технічних здібностей учнів
|
З 15 років
|
Виявлення професійних схильностей у дітей
|
-
|
Інтелектуальний тест Г.Ю. Айзенка////”Мікрос-СВС” 2003”ПІ” с.25
|
Виявлення інтелектуальної готовності до профільного навчання
|
З15 років
|
Виявлення професійних схильностей у дітей
|
ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОСОБИСТІСНОЇ СФЕРИ ДИТИНИ
|
-
|
Тест акцентуації характеру
С.І. Подмазін //”ПІ” 2003 Мікрос-СВС с.60
|
Діагностика акцентуації особистості
|
Від11 років
|
Дослідження особливостей особистості
|
-
|
Методика экспресс-диагностика характерологических особенностей личности
“Книга практичного психолога” Харків-1996с.67
|
Виявлення характеру у дітей
|
Від 15 років
|
Дослідження особливостей особистості
|
-
|
Дослідження особистості “Будинок. Дерево. Людина.”Дж. Бука (Райгородський Д.Я., “Практична психодіагностика. Методики і тести) Самара 2000 с.23
|
Дослідження особистості
|
Від 6 років
|
Дослідження особливостей особистості
|
-
|
“Неіснуюча тварина” “Книга практичного психолога”Рогов Е.И. ВЛАДОС 2001 с.292
|
Дослідження особистості
|
Від 6 років
|
Дослідження особливостей особистості
|
-
|
Лічко А. Патохарактерологічний діагностичний опитувальник (ПДО)//Рогов Е.И. Настольна книга практичного психолога.- ВЛАДОС, 2001 кн-1; с.208-236
|
Виявлення типу акцентуації в особистості
|
З 13 років
|
Дослідження особливостей особистості
|
-
|
Романова Е.С. , Потьомкіна С.Ф. Методика „ Автопортрет”// Рогов Е.И. Настольна книга практичного психолога.- ВЛАДОС, 2001 кн-1; с.286-292
|
Визначення типу особистості
|
З15 років
|
Дослідження особливостей особистості
|
-
|
Методика багатофакторного дослідження особистості Р. Кеттела С,Ф.2А ГЛАВНИК „ ПІ” 2004 с. 23
|
Всебічне вивчення особливостей особистості
|
З 15 років
|
Дослідження особливостей особистості
|
-
|
Методика визначення акцентуацій характеру за Леонгардом, адаптація Шмішека// Рогов Е.И. Настольна книга практичного психолога.- ВЛАДОС, 2001 кн-1; с.236
|
Виявлення типу акцентуації особистості
|
З 13 років
|
Дослідження особливостей особистості
|
-
|
Особистісний опитувальник Г Айзенка// Рогов Е.И. Настольна книга практичного психолога.- ВЛАДОС, 2001 кн-1; с.188
|
Виявлення типу темпераменту
|
З 14 років
|
Дослідження особливостей особистості
|
ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ УЧНЯ
|
-
|
Тест шкільної тривожності Філіпа Рогов И.Е. Книга практичного психолога кн.. 1 2001р. ВЛАДОС с. 133
|
Оцінка рівня шкільної тривожності
|
З 9 років
|
Дослідження особливостей емоційної сфери
|
-
|
Методика “Шкала тривожності” Дж. Тейлор. Харків 1996 р. Книга практичного психолога с34
|
Визначення рівня тривожності.
|
Від 13 років
|
Дослідження особливостей емоційної сфери
|
-
|
Методика” Шкала соціально- ситуативної тривожності”Рогов Е.И. Книга практичного психолога кн.. 1 2001р. ВЛАДОС с. 183-188
|
Виявлення рівня тривожності у мережах навчального закладу
|
З 13 років
|
Дослідження особливостей емоційної сфери
|
-
|
Методика діагностики показників і форм агресії А. Басса і А, Дарки// Рогов И.Е. Книга практичного психолога кн.. 1 2001р. ВЛАДОС с. 240
|
Виявлення форм агресії
|
З 11 років
|
Дослідження особливостей емоційної сфери
|
-
|
Цвето-рисуночный тест диагностики психических состояний младших школьников А, О. Прохоров и Г.Н.Генинг // Рогов Е.И. Книга практичного психолога кн.. 1 2001р. ВЛАДОС с. 131
|
Діагностика психічних станів
|
З 6 років
|
Дослідження особливостей емоційної сфери
|
МІЖОСОБИСТІСНІ СТОСУНКИ УЧНІВ, УЧИТЕЛІВ І БАТЬКІВ
|
-
|
Тест-опросник родительського отношения (раз раб. Варгой, Столиным)
Настольная кника практического психолога Е.И. Рогов т.2 Москва 2003 г.стр.27
|
Виявлення батьківського відношення до дитини
|
З 13 років
|
Дослідження міжособистісних стосунків
|
-
|
Понимание родителями особенностей юношеского возраста.
Настольная кника практического психолога Е.И. Рогов т.2 Москва 2003 г.стр.45
|
Визначення чи знають батьки підліткову психологію.
|
Батьки
|
Дослідження міжособистісних стосунків
|
-
|
Оценка профессиональной направленности личности учителя.
Настольная кника практического психолога Е.И. Рогов т.2 Москва 2003 г.стр.88
|
Оцінка та порівняння між собою різних типів педпгогів
|
Вчителі
|
Дослідження міжособистісних стосунків
|
-
|
“PARI”, адаптація Т.Нещерет, Столін
“Книга практичного психолога”. Харків1996 стр 56
|
Вивчення ставлення батьків до різних сторін сімейного життя.
|
Батьки
|
Дослідження міжособистісних стосунків
|
-
|
“соціометрія”,Дж.Морено
(Станіслав Сівак,”Скринінг шкільного життя”,навчальне видання) стр.11
|
Діагностика міжособистісних та міжгрупових відносин
|
Від 9 років
|
Дослідження міжособистісних стосунків
|
-
|
Методика “Моя сім’я” Захаров А.И. 1982 р. “Книга практичного психолога” Харків-1996 стр 39
|
Дослідження міжособистісних відносин у родині
|
Від 6 років
|
Дослідження міжособистісних стосунків
|
-
|
Методика діагностики між особистісних стосунків Т. Лірі//Основи психології практикум Л.Д. Столяренко Фенікс 2002 – с.632-641
|
Виявлення відношення до людей , уявлення суб’єкта про себе та ідеального „Я”
|
З12 років
|
Дослідження міжособистісних стосунків
|
-
|
Методика незакінчених речень В Міхал( модифікація тесту Сакса 88СТ) О.В. Матвієнко практикум з курсу „Теорія виховання” 2001 с.189
|
Вивчення систем відношень членів сімї, вчителів, друзів, власних здібностей
|
З 12 років
|
Дослідження міжособистісних стосунків
|
-
|
Методика Рене Жиля// Практична психодіагностика/ Райгородський Самара 2001 с. 418-436
|
Дослідження сфери між особистісних стосунків
|
Від 5-14 років
|
Дослідження міжособистісних стосунків
|
-
|
Проективні методики „Неіснуюча тварина” Венгер А.Л. ВЛАДОС-ПРЕС 2002 с. 19
|
Дослідження емоційної сфери дитини
|
З 6 років
|
Дослідження міжособистісних стосунків
|
-
|
Проективна методика „ Малюнок Людини”// Венгер А.Л. ВЛАДОС-ПРЕС 2002 с. 130
|
Дослідження особистісної сфери дитини
|
З 6 років
|
Дослідження міжособистісних стосунків
|
ДОСЛІДЖЕНЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ
|
-
|
“Діагностика емоційного вигорання”, В.Бойко.
(Бібліотека практичного психолога система освіти. Серія психодіагностика. Шкільна психодіагностика вчителя)Київ 2000 стр 77
|
Визначення рівня
вираженості симптомів емоційного вигорання та стадій розвитку стресу
|
Вчителі
|
Дослідження особливостей навчально-виховного процесу
|
-
|
Андріанов Н.І Тест „ Оцінка знання юнацької психології”// Рогов Е. И Учитель как объект психологического исследования: Пособие для школьных психологов по работе с учителем и педагогическим коллективом.-М.: ВЛАДОС,.1998 С 17-21
|
Виявлення рівня знання підліткової та юнацької психології, типу поведінки підлітків, особливості прояву в певному віковому періоді
|
Учителі
|
Дослідження особливостей навчально-виховного процесу
|
-
|
Юсупов І. М. Методика „ Здатність педагога до ємпатії”// Рогов Е.И. Настольная книга практического психолога.- М. ВЛАДОС,2001.- Кн..2.-с.48-52
|
Виявлення рівня здатності особистості до ємпатії
|
Учителі
|
Дослідження особливостей навчально-виховного процесу
|
-
|
Тест” готовність до керівної діяльності”// Рогов Е.И. Настольная книга практического психолога.- М. ВЛАДОС,2001.- Кн..2.-с.230-232
|
Визначення рівня психологічної готовності до керування колективом
|
Адміністрація
|
Дослідження особливостей навчально-виховного процесу
|
-
|
Тест на оцінку свого стилю керівництва колективом// Рогов Е.И. Настольная книга практического психолога.- М. ВЛАДОС,2001.- Кн..2.-с.232-240
|
Визначення стилю керування трудовим коллективом
|
Адміністрація
|
Дослідження особливостей навчально-виховного процесу
|
-
|
Проективний твір „ Мій портфель”КМПУ ім.. Б.д, Грінченка 2005 О. Ю. Осадько Психологічне благополуччя особистості у НВП с.9
|
Виявлення уявлення про себе, як суб’єкта навчальної діяльності
|
6-12 років
|
Дослідження особливостей навчально-виховного процесу
|
-
|
Методика „ Рівень само ефективності” КМПУ ім.. Б.д, Грінченка 2005 О. Ю. Осадько Психологічне благополуччя особистості у НВП с.11
|
Виявлення уявлення про себе, як суб’єкта навчальної діяльності
|
6-12 років
|
Дослідження особливостей навчально-виховного процесу
|
-
|
Анкета „Причини емоційного дискомфорту” КМПУ ім.. Б.д, Грінченка 2005 О. Ю. Осадько Психологічне благополуччя особистості у НВП с.18
|
Виявлення рівня емоційного дискомфорту індивіда або групи
|
З10 років
|
Дослідження особливостей навчально-виховного процесу
|
СОЦІОЛОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ
|
-
|
Бланк-інтерв'ю з учнем.
О.В. Матвієнко. Практикум з курсу “Теорія виховання”
Київ 2001 стр.171
|
Виявити різносторонні інтереси учнів
|
З 10 років
|
Соціологічні дослідження
|
-
|
Методика “Вибір однокласників”.
О.В. Матвієнко. Практикум з курсу “Теорія виховання”
Київ 2001 стр. 204
|
Виявлення мотивів вибору в системі міжособистісних стосунків
|
З 13 років
|
Соціологічні дослідження
|
-
|
„Світоглядні орієнтири молоді”; „Молодь і протиправна поведінка”; „Учнівська молодь, цінності та пріоритети” ., журнал „Психолог” 2005 р. Стр.. 10-15 Ю. Пачковський; І.Корніенко
|
Виявлення орієнтирів молоді у сучасному житті
|
З 14 років
|
Соціологічні дослідження
|
-
|
Анкета для діагностики відносин, що склалися в колективі, та характеру гуманістичних проявів до оточення. О. В.Матвієнко. Київ 2001 стр.172
|
Виявлення орієнтирів молоді у сучасному житті
|
З 14 років
|
Соціологічні дослідження
|
-
|
Методика „ Взаємини учнів з оточуючими” О. В.Матвієнко. Київ 2001 стр.205
|
Вивчення соціальної пристосованості дитини та її взаємин з оточуючими.
|
З 13 років
|
Соціологічні дослідження
|