Психолого – педагогічна характеристика 3 класу



Скачати 21.85 Kb.
Дата конвертації08.09.2017
Розмір21.85 Kb.
Психолого – педагогічна характеристика 3 класу

В 5 класі навчається 5 учнів: 4 хлопчики і 1 дівчинка. Віковий склад учнів

8-9 років. Більшість учнів проживають у сім’ях, що мають по двоє дітей, з них 3 дітей - в неповних сім’ях: Гирько Віктор, Школа Євгеній. В повній : Залуцький Остап, Ручка Євгеній та Чижова Крістіна взята під опіку опікунами Олексієвець Олександр та Олексієвець Тетяна.

Ручка , Залуцький , Чижова, батьки приділяють належну увагу вихованню своїх дітей, тут переважає демократичний стиль спілкування у сім'ї, створені сприятливі матеріальні умови для навчання і виховання дітей. Батьки цікавляться успіхами дітей в школі, надають їм посильну допомогу, приймають активну участь в житті школи, є членами батьківського комітету. У неповних сім’ях: Гирько , Школа, дітям приділяється мало уваги, переважає авторитарний стиль спілкування, вони не забезпечені умовами для нормального розвитку особистості. Батьки мало цікавляться навчанням і вихованням дітей.

В сім’ях діти привчаються до праці. З повагою ставляться до дорослих, але не всі батьки слідкують за дотриманням дітьми режиму дня.

Всі учні класу відвідували дитячий садок, тому колектив майже сформований. Загалом учні доброзичливі, вміють і люблять спілкуватися. Лідерів та ізольованих учнів в класі немає. Діти активні, бадьорі, цікавляться усім новим, із задоволенням виконують розпорядження вчителя, свої громадські доручення в класі, беруть участь у шкільних заходах.

Рівень розвитку першокласників різний, полягає в умовах життя і вихованні дітей. В 2 сім’ях: Школа , Гирько відсутнє будь – яке дошкільне навчання, в дітей не сформована зорово – моторна координація , наочно – образне та логічне мислення, Чижова Крістіна потребує допомоги логопеда. Такі учні як: Школа Євгеній, Залуцький Остап, Чижова Крістіна, Гирько Віктор швидко і свідомо сприймають матеріал, мають хорошу пам'ять розвинене мислення, але не стійку увагу, тому педагогу потрібно змінювати види діяльності на уроці, використовувати різні методи і прийоми. Вміють самостійно робити висновки, порівнювати, аналізувати. Висловлювати свої думки.

Всі діти люблять співати, малювати, ліпити, вирізати та уроки фізичної культури.

Учні здорові, фізично розвинені. Діти намагаються дотримуватися правил поведінки в школі, але їм важко всидіти на уроках, швидко стомлюються, дуже жваві на перервах. Тому слід на перервах проводити рухливі ігри, на уроках – фізкультхвилинки та динамічні паузи для запобігання перевтоми та виходу енергії. Всі діти систематично відвідують школу. У стосунках з вчителями, дорослими уважні, чемні, ввічливі.

Отже, позитивні сторони – сформованість учнівського колективу, позитивне ставлення до школи, ввічливість і чемність у ставленні до старших і надалі підтримувати і розвивати.



Негативні сторони – не сформована адекватна самооцінка, потрібно ставити перед учнями доступні завдання, заохочувати і підтримувати зусилля школярів, разом з тим заохочувати критичність, визнання припущених помилок, бажання досягнути кращого результату. Створити в класі атмосферу психічного комфорту і підтримки; недостатня самостійність – для її формування дітям слід доручати конкретні справи і вимагати їх самостійного виконання, позитивно оцінюючи, давати можливість підтримати власну ініціативу.


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка