Пряма пропорційна залежність



Дата конвертації29.04.2016
Розмір36.1 Kb.
Самоаналіз уроку математики у 6-Б класі,

проведеного вчителем математики та інформатики Новомиргородської ЗШ I-III ступенів №3 Яценко О.Г.

1. Було проведено урок математики в 6-б класі на тему: «Пряма пропорційна залежність». Клас до уроку був готовий, оскільки діти дуже швидко включилися в темп роботи. При плануванні уроку було враховано, що в класі є діти з різним рівнем навчальних досягнень з математики.

2. Урок «Пряма пропорційна залежність» є продовженням вивчення теми «Відношення і пропорція». Він передбачає як повторення матеріалу, що вивчався, так і засвоєння нових понять, формування нових умінь учнів, а також можливість привчати школярів до поетапного самоконтролю і аналізу всіх елементів розв῾язування задач за допомогою складання пропорції, формувати вміння застосовувати властивості пропорції та пропорційної залежності до розв῾язування задач, показати практичне застосування пропорції, ознайомити з історією цього поняття.

3. На уроці чітко визначена триєдина мета, що відповідає віковим та інтелектуальним особливостям учнів класу:

Навчити наводити приклади пропорційних величин; пояснювати, що таке відношення, пряма пропорційна залежність;формулювати означення пропорції, основну властивість пропорції; розв’язувати вправи, що передбачають знаходження відношення чисел і величин, знаходження невідомого члена пропорції; розв’язувати задачі на пропорційні величини і пропорційний поділ.

Розвивати компетентності саморозвитку і самоосвіти , продуктивної творчої діяльності, інформаційно-комунікаційну компетентність; вдосконалювати логічне та критичне мислення, самостійність учнів; розвивати математичну мову.

Виховувати старанність, наполегливість у досягненні мети, рішучість і впевненість під час прийняття рішень; формувати пізнавальний інтерес, інтерес до навчального предмета; виховувати вміння уважно слухати; розвивати вміння працювати в парах.

Перед учнями поставлені завдання, на які протягом уроку неодноразово наголошувалося.

Для реалізації мети і завдань вибраний тип уроку: застосування знань, умінь та навичок. Відповідно до місця уроку в темі, що вивчається було, обрано саме цей тип уроку.

4. З метою активізації класу, психологічного налаштування на співпрацю використані завдання, які вдало вплинули на встановлення комунікативного контакту учасників уроку .

Ґрунтовно здійснена перевірка домашнього завдання. Під час якої було запропоновано завдання з метою формування інформаційних компетентностей, продуктивної творчої діяльності, компетентностей саморозвитку та самоосвіти, соціальних компетентностей.

5. Для актуалізації опорних знань учнів проведене фронтальне опитування( вправа «Зірочка на щастя», технологія «Знайди помилку»), повторені основні поняття попереднього матеріалу.

Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів відбувалася протягом усього уроку, була спрямована на розвиток в учнів інтересу до навчання, потреби у різноманітних знаннях, розуміння необхідності вивченого у житті.

6. Застосовані такі форми й методи роботи при узагальнення і систематизації набутого навчального досвіду : колективна робота над поставленою проблемою, самостійна робота учнів, художньо-творча робота, фронтальна перевірка, виконання письмових завдань, робота в парах.

7. Використаний індивідуальний та колективний підхід до навчання. Доцільне проведення навчальної самостійної роботи на уроці. Це і є елемент самоосвіти та самовиховання.

Пошукові завдання і проблемні запитання сприяли глибокому засвоєнню матеріалу, позитивному емоційному настрою учнів.

8. Робота окремих учнів оцінювалася, оцінки коментовані. Здійснене оцінювання роботи учнів всього класу. Домашнє завдання підібрано диференційовано.

9. Дотримання вчителем норм педагогічної етики, правил такту дозволяє досягти тісного контакту з класом, доброзичливості у стосунках між учителем та учнями.

10. Здоров’язберігаюча робота на уроці концентрувалася у зміні видів навчальної діяльності, рівномірному навантаженні на всіх учнів класу, також у тому, що при підготовці уроку були враховані вікові та індивідуальні особливості учнів: інтерес до вивчення даного предмету, розвиток загально навчальних умінь та навичок, добрі потенціальні можливості оволодіння математикою, розвиток уяви, бажання самостійно висловлюватись, достатньо висока мотивація, що стимулювалася використанням ефективних методів роботи на уроці.

11. 6-Б клас дуже неоднорідний по успішності. Є учні, що дуже важко сприймають новий матеріал, але є такі, що мають досить високий рівень навчальних досягнень з математики.

Діти активні, організовані, дисципліновані на уроці.

Учні володіють навичками колективної та самостійної роботи. Все це враховувалось при плануванні уроку та визначенні технологій для використання на уроці.



12. Вважаю, що вдалося досягти мети, запланованих результатів уроку. Рефлексія показала, що урок був ефективним, цікавим для дітей, переважна більшість їх задоволена своєю роботою.


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка