Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
Факультет корекційної та соціальної педагогіки і психології
ПРОГРАМА
vi-Ї МІЖНАРОДНОЇ науково-практичнОЇ конференції
«КОРЕКЦІЙНА ОСВІТА: ІСТОРІЯ, СУЧАСНІСТЬ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ»
2-3 квітня 2012 року
м. Кам’янець-Подільський
2012
ОРГКОМІТЕТ
VІ-ї Міжнародної науково-практичної конференції
«Корекційна освіта: історія, сучасність та перспективи розвитку»
Голова оргкомітету
|
Завальнюк О.М., доктор історичних наук, професор, академік АНВШ, ректор Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка
|
Заступники
голови оргкомітету
|
Співак В.І., кандидат психологічних наук, доцент кафедри соціальної педагогіки і соціальної роботи, декан факультету корекційної та соціальної педагогіки і психології Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка
Гаврилов О.В., кандидат психологічних наук, доцент, завідувач кафедри логопедії і спеціальних методик Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка
|
Члени оргкомітету
Кеба О.В., доктор філологічних наук, професор, проректор з наукової роботи Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка
Савчук В.О., кандидат історичних наук, доцент, проректор з міжнародних відносин і зв’язків з органами самоврядування, державної влади та засобами масової інформації Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка
Миронова С.П., доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри корекційної педагогіки та інклюзивної освіти Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка
Шинкарюк А.І., доктор психологічних наук, професор, завідувач кафедри загальної психології Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка
Вержиховська О.М., кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри психолого-медико-педагогічних основ корекційної роботи Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка
Гаврилова Н.С., кандидат психологічних наук, доцент кафедри логопедії та спеціальних методик, заступник декана з наукової роботи факультету корекційної та соціальної педагогіки і психології Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка
Левицький В.Е., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри логопедії і спеціальних методик
Опалюк О.М., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри соціальної педагогіки і соціальної роботи Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка
ПОРЯДОК РОБОТИ
МІЖНАРОДНОЇ науково-практичнОЇ конференції
«КОРЕКЦІЙНА ОСВІТА: ІСТОРІЯ, СУЧАСНІСТЬ
ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ»
2 квітня 2012 р.
08.30-10.00 – реєстрація учасників конференції
(фойє центрального корпусу університету, вул. І. Огієнка, 61)
10.00-10.30 – відкриття конференції
(актовий зал центрального корпусу університету)
10.30-12.30 – пленарне засідання
(актовий зал центрального корпусу університету)
12.30-13.30 – обідня перерва
13.30-17.30 – пленарне засідання
17.30-18.30 – концерт студентів факультету
18.30 - банкет
3 квітня 2012 р.
09.00-10.30 – секційні засідання
(вул. Польський ринок, 6, корпус № 1, ауд. 32, 33, 34, 42)
10.30-12.00 – робота в майстер-класах
(вул. Польський ринок, 6, корпус № 1, ауд. 32, 33, 34, 41, 42)
12.00-12.30 – брейк-кава
12.30-13.30 – круглий стіл, підведення підсумків (зал засідань центрального корпусу університету, ауд. 208)
13.30-14.30 – обід
14.30-16.30 – екскурсія
16.30 – від’їзд учасників конференції
Регламент виступів
Доповідь на пленарному засіданні – до 20 хв.
Доповідь на секційному засіданні – до 10 хв.
Обговорення – до 5 хвилин
ПРОГРАМА КОНФЕРЕНЦІЇ
ВІДКРИТТЯ МІЖНАРОДНОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ
“кОРЕКЦІЙНА ОСВІТА: ІСТОРІЯ. СУЧАСНІСТЬ
ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ”
Вітальне слово Завальнюва Олександра Михайловича
доктора історичних наук, професора, академіка АНВШ, ректора Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка
Вітальне слово Співака Віталія Івановича
кандидата психологічних наук, доцента, декана факультету корекційної та соціальної педагогіки і психології Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка
|
ПЛЕНАРНЕ ЗАСІДАННЯ
10.30-12.30
|
1
|
Сучасні аспекти розвитку корекційної та інклюзивної освіти на Хмельниччині
Гавришко Вадим Дмитрович, заступник голови державної адміністрації Хмельницької області
|
2
|
Сучасні проблеми корекційної освіти
Синьов Віктор Миколайович, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член НАПН України, директор Інституту корекційної педагогіки та психології НПУ ім. М.П. Драгоманова
|
3
|
Використання комп’ютерів в галузі спеціальної освіти
Лащик Ян, доктор наук, професор, ректор Академії спеціальної педагогіки ім. Марії Гжегожевської, м. Варшава, Республіка Польща
|
4
|
Концептуальні засади модернізації освіти дітей з порушеннями у розвитку: виклики часу
Бондар Віталій Іванович, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член НАПН України, директор центру інклюзивної освіти Інституту корекційної педагогіки і психології НПУ ім. М.П. Драгоманова
|
5
|
Нові засади в діяльності сучасних психолого-медико-педагогічних консультацій
Обухівська Антоніна Григорівна, кандидат психологічних наук, завідувач центральної ПМПК України.
|
6
|
Сучасні тенденції становлення корекційної освіти
Бауєр Михайло Йозефович, кандидат філософських наук, професор, начальник головного відділу освіти і науки Чернівецької області
|
7
|
Компетентнісний підхід як системоутворюючий компонент спеціальної освіти
Лісовська Тетяна Вікторівна, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач лабораторії спеціальної шкільної освіти Науково-методичного закладу “Національний інститут освіти Міністерства освіти Республіки Білорусь”, м. Мінськ, Республіка Білорусь.
|
|
ПЛЕНАРНЕ ЗАСІДАННЯ
13.30-17.30
|
1
|
Модель освітнього тестування
Кулєша Єва Марія, доктор наук Академії спеціальної педагогіки, м. Варшава, Республіка Польща
|
2
|
Психореабілітаційна робота з підлітками, які мають обмежені можливості здоров’я в умовах інклюзивної освіти
Годовнікова Лариса Володимирівна, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри спеціальної педагогіки і психології Белгородського державного національного дослідного університету, м. Белгород, Російська Федерація.
|
3
|
Науково-методологічні засади ортопедагогіки
Шевцов Анадрій Гаррійович, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри ортопедагогіки та реабілітології Інституту корекційної педагогіки та психології НПУ ім. М.П. Драгоманова
|
4
|
Нові підходи до корекційної роботи з дітьми з ППР у зв’язку із розвитком нових технологій
Савченко Олександр Олексійович, кандидат педагогічних наук, співробітник Центру слухової реабілітації «Аврора»
|
5
|
Жестова мова як предмет вивчення у спеціальній школі для дітей з порушеннями слуху
Русакович Ірина Кузьминічна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри сурдопедагогіки закладу освіти “Білоруський державний педагогічний університет ім. Максима Танка”, м. Мінськ, Республіка Білорусь
|
6
|
Особистість у контексті проблеми соціалізації аномальної дитини
Хохліна Олена Петрівна, доктор психологічних наук, професор, завідувач кафедри психологічних дисциплін навчально-наукового Інституту права та психології Національної академії внутрішніх справ
|
7
|
Способи уніфікації корекційно-розвивальної роботи: теоретичне підгрунтя, етапи, зміст
Тарасун Валентина Володимирівна, доктор педагогічних наук, професор, головний науковий співробітник Інституту спеціальної педагогіки НАПН України
|
8
|
Роль батьків у психолого-педагогічному супроводі дітей з особливостями психофізичного розвитку
Миронова Світлана Петрівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри корекційної педагогіки та інклюзивної освіти Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка
|
9
|
Проблеми комплексного психолого-педагогічного супроводу дітей з вадами зору
Бистрова Юлія Олександрівна, кандидат психологічних наук, доцент, завідувач кафедри дефектології та психологічної корекції Луганського національного університету імені Тараса Шевченко
| |