Програма Стрийської спеціалізованої школи №4 I-III ступенів



Скачати 409.02 Kb.
Сторінка1/3
Дата конвертації30.04.2016
Розмір409.02 Kb.
  1   2   3

Виховна програма



Стрийської спеціалізованої школи №4

I-III ступенів

з поглибленим вивченням англійської мови

на 2013-2016 н.р.

Місія школи : Ми хочемо, щоб наші учні почувалися у школі безпечно,

вміли належно поводитися у різних життєвих ситуаціях. Ми

створюємо умови для формування навичок, необхідних для пошуку власного місця у сучасному світі. Ми працюємо над всебічним розвитком учнів, формуємо в них відповідальність за доручену справу, прищеплюємо їм потребу постійного самовдосконалення, виховуємо в них високі моральні якості. Ми втілюємо у життя наші цілі завдяки послідовності, співпраці й партнерству. Цінності, якими ми будемо керуватися і прищеплювати нашим учням – чесність, милосердя і толерантність, доброта і чутливість стосовно інших людей. Ми відповідальні, креативні, відкриті до змін, створюємо приязну товариську атмосферу у нашій школі.
Ми очікуємо, що випускник нашої школи буде:


  • амбітним, спраглим до знань;

  • відповідальним, товариським;

  • комунікабельним, турботливим, толерантним;

  • винахідливим, самостійним, реалістом;

  • знатиме і використовуватиме систему універсальних цінностей.


Загальні виховні завдання школи:


  1. Виховувати повагу до закону, прав та обов‘язків громадянина України

  2. Виховувати свідомих українців. Формувати активну громадянську позицію учнів.

  3. Виховувати свідоме ставлення учнів до свого здоров‘я, як найвищої соціальної цінності.

  4. Забезпечення базової культури, розвиток естетичних потреб і почуттів.

Спонукання зростаючої особистості до протидії проявам аморальності,

правопорушень, бездуховності, антигромадській позиції.



  1. Підвищувати педагогічну культуру батьків.


Виконання виховних завдань школи у 2013-2016 н.р.


Загальні виховні завдання школи

Спосіб виконання (Конкретні завдання)

1. Виховувати повагу до закону, прав та обов‘язків громадянина України, формувати правову свідомість і правомірну поведінку дітей.

1а. Проводити профілактику правопорушень.

1б. Досягнути, щоб учні не прогулювали уроків

без поважних причин.

1в. Активізувати роботу інформаційного -

просвітницького центру “Підліток і закон”.


2. Виховувати свідомих українців. Формувати активну громадянську позицію учнів.

2а. Вивчити історію рідного міста.

2б. Продовжити роботу по вивченню історії

виникнення назв вулиць міста на заняттях

краєзнавчого гуртка.

2в. Утверджувати у свідомості вихованців

християнські чесноти на уроках

християнської етики та в позаурочний час.

2г. Забезпечити високий рівень соціальної

активності усіх учасників виховного

процесу через роботу учнівських комітетів,

2д. Розвивати почуття громадянського

обов‘язку та патріотичні почуття на уроках

права, історії, української літератури та в

позаурочний час.

2е. Використовувати виховні можливості

народних свят та обрядів, щоб залучити

дітей до цінностей національної культури.

2є. Проводити краєзнавчі екскурсії визначними

місцями краю,.


3. Виховувати свідоме ставлення учнів до свого здоров‘я, як найвищої соціальної цінності.

3а. Виховувати у дітей почуття

відповідальності за своє здоров‘я, довкілля,

здоров‘я сім‘ї та суспільства..

3б. Проводити профілактику шкідливих звичок,

сприяти засвоєнню здорового способу

життя та підтриманню добрих між

особистісних стосунків.

3в. Вивчати стан здоров‘я учнів школи та рівня

сформованості їхніх знань, умінь і навичок,

від яких залежить збереження і зміцнення

здоров‘я.

3г. Виробляти в учнів системність знань про

захист свого організму від факторів

негативного впливу на здоров‘я.



4. Забезпечувати базову культуру, розвивати естетичні потреби і почуття. Спонукати до протидії проявам аморальності, правопорушень, бездуховності, антигромадської позиції.

4а. Формувати в учнів моральні поняття,

погляди, переконання.

4б. Виховувати моральні почуття.

4в. Виробляти навички і звички моральної

поведінки.


5. Підвищувати педагогічну культуру батьків.

5а. Забезпечувати участь батьків у підготовці та

проведенні ключових виховних справ у

школі, класах; активно залучати батьків до

співпраці, намагатись позитивно впливати

на родинні взаємини.

5б. Займатись підвищенням психолого –

педагогічної культури батьків на заняттях

батьківського всеобучу, батьківських

зборах.

5в. Проводити роботу з сім‘ями щодо



вирішення проблем насильства у родині.








Загальне завдання: 1. Виховувати повагу до закону, прав та обов‘язків громадянина України, формувати правову свідомість і правомірну поведінку дітей.

Конкретне завдання: 1а. Проводити профілактику правопорушень.


Напрям

Що потрібно зробити

Хто це виконує? Хто відповідає?

Терміни виконання

Необхідні ресурси

Як перевіри-ти, чи досягнуто запланова-не?

Правове виховання

1. За підлітками, схильними до правопорушень, закріпити шефів- наставників з числа вчителів.

Адміністра-ція

Вересень

кожного року



Папір, ручки

Наказ по школі

2. Скласти план спільних заходів з кримінальною міліцією у справах неповнолітніх по попередженню правопорушень серед учнів школи.

Завуч з НВР

Вересень

кожного року



Папір, ручки

План

3. Проводити у класах зустрічі з представниками міліції, прокуратури, медичних закладів з метою профілактики правопорушень серед учнівської молоді.

Завуч з НВР, педагог-організатор, класні керівники

Протягом року

Приміщення, папір для газет

Графік проведення тижнів правових

знань


4. Провести моніторинг, наскільки розповсюджені серед різних вікових груп учнів шкідливі звички.

Психолог, класні керівники

Вересень

кожного року



Папір, ксерокс, комп‘ю-тер

База даних

5. Розробити і провести виховні години: “Вивчаємо Декларацію прав дитини”, “Вивчаємо Конституцію України”, “Державні символи України”, “10 заповідей людяності”, “Захист дітей від фізичного і психологічного насильства”, “Небезпечність токсикоманії і наркоманії”, “Небезпека СНІДу”, “Злочин можна попередити”.

Завуч з НВР, психолог, класні керівники

Протягом року

Папір, ксерокс, канцтова-ри

Матеріали виховних годин, класні газети

6. Провести тренінги із дітьми з групи ризику

Психолог, класні керівники

Упродовж

року


Папір, ксерокс, канцтова-ри

Матеріали тренінгів, звіт психолога

7. Організувати перегляд кінофільмів

Завуч з НВР, педагог- організатор, класні керівники

Упродовж року

Комп‘ю-тер, диски

Картотека кінофільмів

8. Розробити і провести брейн- ринг у 5-8 класах “Діти та їхні права. Знаємо свої права, виконуємо свої обов‘язки”.

Завуч з НВР, педагог- організатор, класні керівники

Вересень

кожного року



Папір, ксерокс, канцтова-ри

Сценарій

заходу


9. Організувати роботу шкільної ради профілактики з питань попередження правопорушень серед учнівської молоді.

Завуч з НВР

Вересень

кожного року



Папір, ксерокс, канцтова-ри

План роботи ради, протоколи засідань ради

10. Залучити підлітків, схильних до правопорушень, до участі у роботі гуртків, секцій, факультативів, шкільних заходів.

Завуч з НВР, педагог- організатор, класні керівники

Упродовж року




Журнал відвідуван-

ня гуртків



11. Організувати зустрічі- бесіди з батьками, діти яких схильні до правопорушень.

Завуч з НВР,

психолог


Упродовж року

Папір для газет, канцтова-ри

Пам‘ятки для батьків, класні газети

12. Організувати роботу психологічної служби для учнів.

Завуч з НВР,

психолог


Упродовж року

Папір, ксерокс,

канцтова-ри



Матеріали тренінгів

13. Провести конкурс рефератів “Закон обов‘язковий для всіх”.

Завуч з НВР,

вчитель історії та права



Жовтень

2013 року



Папір, ксерокс,

канцтова-ри



Наказ по школі

14.Організувати роботу скриньок довіри.

Завуч з НВР,

психолог


Упродовж року

Папір, ксерокс,

канцтова-ри



Інформація про результати роботи

15. Розробити і провести гру- подорож по країні дорожніх знаків у 1-4 класах.

Завуч з НВР, педагог-організатор, класні керівники

Грудень

2014 року



Папір, ксерокс, канцтова-ри

Сценарій

заходу



Конкретне завдання: 1б. Досягнути, щоб учні не прогулювали уроків без поважних причин.

Напрям

Що потрібно зробити

Хто це виконує? Хто відповідає?

Терміни виконання

Необхідні ресурси

Як перевіри-ти, чи досягнуто запланова-не?

Правове виховання

1. Зібрати матеріали про відвідування учнями школи та проаналізувати їх.

Адміністра-ція, учнівське самовряду-вання, класні керівники

Вересень

кожного року



Папір, ручки, комп‘ю-тер

Зведена таблиця

2. Продіагностувати причини регулярних пропусків уроків учнями.

Психолог, класні керівники

Жовтень

кожного року



Папір, ксерокс,

Анкети для дітей і батьків.

3. Проаналізувати анкетні дані та представити висновки на педраді.

Психолог, завуч з НВР

Грудень

кожного року



Папір, ксерокс

База даних, рішення педради

4.Розробити та провести заходи, спрямовані на поліпшення відвідування учнями школи:

а) класними керівниками ( цикл виховних годин: “Прогулювання уроків- перший крок до правопорушення”);

б) РПП ( засідання за участю батьків, діти яких становлять “групу ризику”);

в) психологом

( проведення тренінгів, спрямованих на зниження рівня тривожності, агресії, виявів девіантної поведінки);

г) для батьків

( проведення тематичних батьківських зборів),

Класні керівники


РПП, голова батьківсько-го комітету школи

Психолог

Класні керівники, психолог



Жовтень

кожного року

Упродовж року

Папір для плакатів, газет, канцтова-ри


Матеріали виховних годин, тренінгів, круглих столів, плакати, газети



5. Забезпечити моніторинг проведених заходів та оцінку їхньої ефективності.

Дирекція, завуч з НВР, психолог, класні керівники

Постійно

Папір, ксерокс

Дані моніторин-гу


Конкретне завдання: 1в. Активізувати роботу інформаційно- просвітницького центру “Підліток і закон”.


Напрям

Що потрібно зробити

Хто це виконує? Хто відповідає?

Терміни виконання

Необхідні ресурси

Як перевіри-ти, чи досягнуто запланова-не?

Правове виховання

  1. Розробити план проведення занять інформаційно- просвітницького центру “Підліток і закон”, включивши

тренінги психологічних ситуацій; диспути на правову тематику;

проведення усних журналів;круглих столів, лекторіїв, конференцій.



Керівник центру

Вересень

кожного року



Папір, ручки, комп‘ю-тер

Журнал гурткової роботи

2. Учасникам гуртка розробити матеріали для виступів на виховних годинах по класах.

Керівник центру, члени гуртка

Упродовж року

Папір, ксерокс

Сценарії виховних годин



Загальне завдання: 2. Виховувати свідомих українців. Формувати активну громадянську позицію учнів.

Конкретне завдання: 2а. Вивчити історію рідного міста.


Напрям

Що потрібно зробити

Хто це виконує? Хто відповідає?

Терміни виконання

Необхідні ресурси

Як перевіри-ти, чи досягнуто запланова-не?

Громадянсько- патріотичне виховання

1. Популяризувати ідею вивчення історії рідного міста та розробити відповідний проект.

Вчителі історії, ініціативна група, завуч з НВР

Вересень- жовтень

2013 року






Проект досліджен-ня, список учасників

2. Зібрати архівні матеріали, свідчення з історії рідного міста.

Учасники проекту, вчителі історії

Упродовж року

Папір, ксерокс

Зібрані матеріали

3. Упорядкувати зібрані матеріали.

Учасники проекту, учні, вчителі історії

Грудень- квітень

2013 року



Папір, ручки, комп‘ю-тер, ватман

Випуск стінгазети

4. Впорядковувати могили , доглядати пам‘ятники, історичні місця.

Педагог- організатор, учком

Постійно

Робочий інвентар

Впорядковані пам‘ятні місця

5. Створити мультимедійні презентації художників і літераторів міста.

Педагог- організатор, учком

Травень

2014 року



Комп‘ю-тер, диск, камера

Презента-ція фільмів

6. Організувати співпрацю творчої групи з міським краєзнавчим музеєм.

Творча група, педагог- організатор, працівники музею

Упродовж року

Матеріа-ли музею

Зібрана інформація



Конкретне завдання: 2б. Продовжити роботу по вивченню історії виникнення назв вулиць міста на заняттях краєзнавчого гуртка.


Напрям

Що потрібно зробити

Хто це виконує? Хто відповідає?

Терміни виконання

Необхідні ресурси

Як перевіри-ти, чи досягнуто запланова-не?

Громадянсько- патріотичне виховання

1. Розробити маршрут “Цікаві місця рідного міста”.

Керівник гуртка, члени гуртка

Листопад

2013 року



Папір, канцтова-ри, відеокамера, фотоапа-рат, диски, комп‘ю-тер

Карта маршруту, путівник розробле-них екскурсій, фільм

2. Організувати екскурсіїї розробленими маршрутами.

Батьки, учні, класні керівники, керівник гуртка

Постійно

Карта маршруту фотоапа-рат

Фотокола-жі, відеофіль-ми

3. Організувати збір матеріалів про видатних діячів Стрийщини минулого і сьогодення.

Керівник гуртка, члени гуртка

Постійно

Папір, канцтова-ри, відеокамера, фотоапа-рат, диктофон

Зібрані матеріали, презента-ція відео- та фото- матеріалів

4. Організувати засідання круглого столу по обговоренню зібраних матеріалів.

Керівник гуртка, члени гуртка, учком

Травень

кожного року



Мультиме-дійний проектор, ноутбук

Зібрані матеріали на дисках


Конкретне завдання: 2в. Утверджувати у свідомості вихованців християнські чесноти на уроках християнської етики та в позаурочний час.


Напрям

Що потрібно зробити

Хто це виконує? Хто відповідає?

Терміни виконання

Необхідні ресурси

Як перевіри-ти, чи досягнуто запланова-не?

Громадянсько- патріотичне виховання

1.Організувати акцію милосердя “Поспішаймо робити добро”.

Завуч з НВР, педагог- організатор, вчитель християнської етики, учком

Квітень

2015 року



Книги, іграшки, самороб-ки, уживаний одяг

Відгуки про надану допомогу

2. Створити оргкомітет для проведення акції.

Завуч з НВР, педагог- організатор, вчитель християнської етики, учком

Жовтень

2015 року



Папір, комп‘ю-тер

План роботи

  1. Розробити і провести виховні години, спрямовані на виховання доброти, милосердя “Любов до ближнього – джерело величі людини”.

Завуч з НВР, педагог- організатор,

класні керівники



Листопад-грудень

кожного року



Папір, канцтова-ри, ксерокс

Матеріали виховних годин

4. Розробити сценарій і провести круглий стіл для учнів 9-11 класів на тему “Найголовніша мета життя християнина”.

Завуч з НВР, педагог- організатор,

класні керівники 9-11 класів



Березень

2014 року



Папір, канцтова-ри, ксерокс

Сценарій заходу, рекомендації учасників круглого столу

5. На уроках християнської етики формувати духовну особистість, прищеплювати любов і повагу до ближнього.

Вчитель християнсь-кої етики

Постійно

Папір, ручка

Конспекти уроків, методичні матеріали

6. Організовувати зустрічі учнів школи зі священослужителями, монахинями з метою духовного самовдосконалення “10 заповідей Божих – наш дороговказ”.

Завуч з НВР, педагог- організатор,

класні керівники



Упродовж року




Матеріали

виступів


7.Організувати проведення відкритих уроків з християнської етики та української літератури .

Завуч з НВР, педагог- організатор,

класні керівники



Упродовж року

Папір, канцтова-ри, ксерокс

Конспекти уроків

  1   2   3


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка