Програма для кола любителів гри, для тих, хто має бажання організовувати і проводити ігри, цікаві ігрові програми для малечі; веселі конкурсні програми, атракціони для дітей старшого віку та підлітків



Сторінка1/4
Дата конвертації01.05.2016
Розмір0.65 Mb.
  1   2   3   4
ПРОГРАМА ГУРТКА

ЮНИХ ІГРОТЕХНІКІВ « ІМПЕРІЯ ГРИ»

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

Олена Касьян

« Імперія Гри » - це програма для кола любителів гри, для тих, хто має бажання організовувати і проводити ігри, цікаві ігрові програми для малечі; веселі конкурсні програми, атракціони для дітей старшого віку та підлітків.

Гра дає можливість проявити творчу активність , спрямувати зусилля на досягнення мети, привчає до погоджених дій, до відповідальності перед її учасниками. У грі виховується багато вольових якостей: самостійність,наполегливість,самовладання,витримка,воля до перемоги – усе те,без чого не може бути успіху. Адже наявність усіх цих умов становить основу всякої плодотворної праці. Ігри, які проводяться на повітрі, сприяють зміцненню здоров*я дітей; пізнавальні ігри розширюють кругозір, розвивають дотепність, пробуджують інтерес до різних галузей науки, техніки, мистецтва.

Тому ,гра - це не лише розвага і забава, що заповнює дозвілля школярів, але й один з найсерйозніших засобів педагогічного впливу на них.

Таким чином, програма « Імперія Гри» готує не просто юних ігротехніків (організатори – масовики; витівники ) , а й справжніх майстрів ігрової справи і вірних помічників у вашій педагогічній діяльності.

ОРІЄНТОВНИЙ ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

Варіант плану складається для роботи з однією групою, 2 заняття на тиждень по 1 годині кожне.



МЕТА ГУРТКА: підготовка юних ігротехніків для створення шкільної ігротеки та організації цікавого і змістовного дозвілля для дітей та підлітків.

П/П


Назва теми

Кількість годин

загальна

теоретичні

заняття


практична

заняття


I.

ГУРТУЮЧИЙ ПЕРІОД « ПТАХ СИЛЬНИЙ КРИЛАМИ, А ЛЮДИНА – ДРУЗЯМИ».


4

-


-

II.


« КРАПЛИНА ДО КРАПЛИНИ І ОТРИМАЄШ МОРЕ ВЕСЕЛОЩІВ».










1.

Рухливі ігри.

9

3

6

2.

Сюжетні та масові ігри.

9

3

6

3.

Пізнавальні ігри.

12

6

6

4.

Тренувальні ігри.

6

3

3

5.

Цікаві задачі та головоломки.

4

2

2

6.

Ігри – фокуси.

3

1

2

7.

Ігри та розваги з естради.

4

2

3

III.

ДЕ БАЖАННЯ – ТАМ НАВЧАННЯ»










1.

Що потрібно знати керівнику гри.

8

5

З

IV.

ПІДСУМОК « В УМІЛОГО І ДОЛОТО РИБУ ЛОВИТЬ!».










1.

Шоу – програма « Ігротехнік року».

2

1

1




У с ь о г о

61

26

32



Орієнтовний план роботи та програма гуртка юних ігротехніків « Імперія Гри» складений за книгою « Рухливі, веселі,винахідливі». Дитячі ігри та розваги (Упоряд. Г.М.Аксельруд). – К.: Богдана, 1995. – 136 с. : іл.. 70.

I. ГУРТУЮЧИЙ ПЕРІОД « ПТАХ СИЛЬНИЦ КРИЛАМИ, А ЛЮДИНА – ДРУЗЯМИ»

Формування групи. Ознайомлення із статутом та планом роботи гуртка юних ігротехніків « Імперія Гри».

II. « КРАПЛИНА ДО КРАПЛИНИ І ОТРИМАЄШ МОРЕ ВЕСЕЛОЩІВ»


1.РУХЛИВІ ІГРИ.

Ігри без поділу на команди,командні ігри, жартівливі ігри, ігри, які проводяться під музику, ігри на снігу, із сніжками, ігри на лижах , санях.Рухливі ігри дуже корисні для здоров*я, оскільки зміцнюють м*язи, поліпшують обмін речовин, позитивно впливають на розумовий розвиток дітей.Ці ігри сприяють вихованню свідомої дисципліни, волі, наполегливості у подоланні труднощів, виховують терплячість, привчають бути чесними та правдивими.

2.СЮЖЕТНІ ТА МАСОВІ ІГРИ.

Сюжетні ігри, ігри на шкільних вечорах, ігри з танцями. Сюжетні ігри допомагають поповнити знання, розширити кругозір школярів. Ігри на шкільних вечорах, конкурси, ігри з танцями, жваві ігри допомагають розважитись,весело, цікаво та культурно провести годину дозвілля.



3.ПІЗНАВАЛЬНІ ІГРИ.

Літературні ігри; прислів*я та приказки,; географічні ігри; ігри юних натуралістів; математичні ігри. Ці ігри сприяють розширенню і поглибленню знань школярів.



4.ТРЕНУВАЛЬНІ ІГРИ.

Ігри на уважність, ігри на тренування пом*яті, ігри з пов*язкою на очах. Ці ігри дають можливість їх учасникам випробувати свої здібності – уважність, спостережливість, пам*ять, розвивати і закріплювати в собі ці якості, перетворюючи їх у корисні і необхідні в будь –якій справі навички.



5.ЦІКАВІ ЗАДАЧІ ТА ГОЛОВОЛОМКИ .

Загадки, загадки – жарти, малюнки – задачі. Загадки розширюють кругозір школярів, дають можливість проявити кмітливість і спостережливість, тренують пам*ять.



6. ІГРИ – ФОКУСИ.

Своєю загадковістю ігри – фокуси завжди приваблюють велику кількість учасників.Кожний хоче самостійно розкрити « секрет».



7. ІГРИ ТА РОЗВАГИ З ЕСТРАДИ.

Слід мати на увазі, що спеціальних ігор для естради не існує. Їх організатор має вибрати такі, що найбільш придатні для цього. Такі ігри проводяться у залі для глядачів зі сцени у школі, клубі, а влітку на відкритому майданчику – з естради. Такі ігри умовно називаються « Ігри з естради».

III. « ДЕ БАЖАННЯ - ТАМ НАВЧАННЯ»

8. ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ КЕРІВНИКУ ГРИ.

Методика проведення гри.



Підготовка до гри:

  • Пояснити правила гри;

  • Закріпити правила гри;

  • Підготувати необхідний матеріал, інвентар;

  • Вибрати зручне місце;

  • Розподілити ролі.

Хід гри:

  • Стежити за виконанням правил;

  • Цікаво та з гумором коментувати гру;

  • Змінити гру чи ускладнити правила гри, якщо діти втомились, чи занудьгували.

Закінчення гри.

  • Аналіз гри;

  • Підведення підсумків;

  • Нагорода.

IV. ПІДСУМОК «В УМІЛОГО І ДОЛОТО РИБУ ЛОВИТЬ»

Конкурсна програма для гуртківців на присвоєння звання досвідченого організатора – масовика та звання витівника.



СТАТУТ

ГУРТКА ЮНИХ ІГРОТЕХНІКІВ « ІМПЕРІЯ ГРИ»

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Гурток юних ігротехніків « Імперія Гри» об*єднує у своє дружнє коло учнів школи (віком від 12 і старші), їхніх батьків, що готові дарувати радість і добро оточуючим.

1.2. Гурток ігротехніків « Імперія Гри » здійснює свою діяльність на основі Загальної декларації прав людини, Декларації прав дитини, Конституції про права дитини, Закону України « Про освіту», даного Положення, на демократичних засадах, гласності ,рівності прав та спільності інтересів усіх його членів і носить гуманний благодійний характер.

1.3. У своїй діяльності гуртківці активно взаємодіють з адміністрацією школи,педагогічним колективом,шкільним учнівським самоврядуванням , дитячими об*єднаннями школи та іншими громадськими організаціями міста.

1.4. Гурток юних ігротехніків «Імперія Гри» не володіє правами юридичної особи.

2. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ

2.1. Мета: сприяти виробленню в гуртківців почуття господаря в своєму гуртку; вихованню в них відповідальності, доброзичливості та товариської взаємодопомоги, організаторських якостей ; розвиток творчого пошуку, ініціативи; сприяти підвищенню громадської активності.

2.2. Завдання:


  • Створення умов для реалізації організаторських здібностей членів гуртка; їхнього творчого потенціалу.

  • Організація дозвілля на перерві.

  • Участь гуртківців у різноманітних суспільно – громадських, культурно – освітніх, спортивних заходах школи та міста.

  • Створення своєї шкільної ігротеки.

  • 3. СТРУКТУРА ТА ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ


Віче



Редакційний комітет


Робоча група


Президент

Секретар

Теоретик Практик Господарник

СТРУКТУРА РЕДАКЦІЙНОГО КОМІТЕТУ


Редакційний комітет




Відділ реклами

Фото - відділ

Відділ преси

Відділ оформлення

3.1.Віче (загальні збори) гуртка – є найвищим органом влади усіх членів гуртка, робота якого направлена на вирішення важливих і невідкладних питань в організаційній та виховній роботі самого гуртка .

3.2.Керівник гуртка збирає Віче , на якому разом з усіма гуртківцями обирається Робоча Група : Президента , Секретаря, Теоретика, Практика, Господарника , а також членів Редакційного Комітету.

3.3.Робоча Група гуртка є найвищим виконавчим органом гуртківців, робота якого спрямована на розвиток ініціативи,дисципліни.

3.4.Робоча Група підзвітна Віче на протязі одного навчального року.

3.5.В Робочу Групу вибираються найбільш здібні, знаючі, активні, дисципліновані і досвідчені гуртківці, які користуються в дитячому колективі авторитетом і довірою. Керівник гуртка повинен допомогти колективу вибрати найбільш гідних, активних гуртківців.

3.6.Кількісний склад членів Робочої Групи та Редакційного Комітету визначає Віче гуртка.

3.7.Президент робочої групи( він і є старостою гуртка).В його обов*язки(спільно з керівником гуртка) входить координація роботи інших членів робочої групи, розроблення планів, господарської, суспільно корисної і продуктивної праці.Він головує на зборах гуртківців.Спільно з керівником гуртка розглядає заяви школярів, що вступають в гурток і знайомить новачків з роботою гуртка, його статутом і традиціями, контролює відвідування занять гуртківцями і складає графік чергувань в гуртку.

3.8.Секретар Віче організовує контроль за виконанням рішень, веде протоколи засідань і виступає з повідомленнями про виконання рішень.

3.9. Теоретик займається :


  • Спільно з керівником намічає плани проведення теоретичних питань,бесід та організовує іх;

  • Слідкує за теоретичною підготовкою гуртківців і організовує взаємодопомогу між членами гуртка з питань теоретичного навчання;

  • Приймає участь в підготовці матеріалів для створення навчально – методичних посібників;

  • Займається питаннями навчально – художної (технічної) літератури, застосуванням навчально – методичних посібників, веденням і зберіганням основної документації гуртка;

  • З керівником гуртка слідкує за станом матеріалів на стенді «Куточок гуртківця», своєчасно поповнює матеріали;

  • Знайомить з новинками літератури;

Організовує участь гуртківців в конкурсах, які проводяться в школі, місті.
3.10Практик займається:

  • питаннями практичної роботи членів гуртка, спільно з керівником складає план практичних робіт гуртківців і займається питаннями матеріального забезпечення;

  • веде облік матеріалів і деталей , які є в гуртку і контролює за їх використанням;

  • слідкує за якістю практичної роботи гуртківців;

  • організовує взаємодопомогу з питань практичної роботи;

  • сприяє вихованню свідомої дисципліни і культури поведінки в гуртку, а також за його межами;

  • проводить роботу з гуртківцями, які порушують дисципліну;

  • здійснює благодійну діяльність.

3.11.Господарник займається:

  • питаннями інструментальної бази гуртка:

  • веде облік інструментів, контролює за їх станом та зберіганням;

  • забезпечує участь гуртківців в дрібному ремонті інструментів;

  • веде облік санітарного стану гурткової кімнати;

  • разом з керівником гуртка складає план на придбання нових інструментів, обладнань;

  • організовує допомогу в навчанні гуртківців володінням інструментальною технікою.

3.12.Участь у роботі, члени Робочої Групи беруть у вільний від занять час.

3.13. Засідання Робочої Групи проводяться один раз в квартал.Разом з тим Віче гуртка може збиратися позачергово для вирішення поточних питань.

3.15. Гласність роботи Робочої групи,доведення його рішень до кожного вихованця, забезпечується регулярною інформацією її членів на гуртковому Віче. Через стінну пресу і спеціальний стенд оголошень органу самоврядування.

3.16.Редакційний Комітет – незалежний орган. В комітет входить група учнів, яка складається з художників, фотографів, кореспондентів, а також любителів комп*ютерної графіки. Вона займається висвітленням подій в гуртку; оформляє оголошення ,газети, проводить рекламну агітацію серед учнів школи .

3.17. Редакційний комітет складається з наступних відділів:


  • відділ оформлення;

  • відділ преси;

  • фото – відділ;

  • відділ реклами.


4. ЧЛЕНСТВО

4.1.Членом гуртка можуть бути усі бажаючі дівчатка чи хлопчики віком від 12 до 17 років, а також їхні батьки та дорослі, які бажають допомогти гуртку у його розвитку.

4.2.Прийом до гуртка здійснюється шляхом розгляду заяви на ім*я директора школи , де діє даний гурток. Заява здається керівнику гуртка.

5. ПРАВА ТА ОБОВ*ЯЗКИ

5.1.. Члени гуртка « Імперія Гри» зобов’язані:


  • брати активну участь у справах гуртка;

  • своєчасно виконувати завдання керівника гуртка та рішення керівних органів гуртка;

  • бути прикладом для інших членів гуртка;

  • дбати про добру славу гуртка» Імперія Гри», утримуватись від дій , що наносять йому шкоду;

  • дотримуватись вимог Статуту гуртка « Імперія Гри», меншість підкоряється більшості.


5.2.. Члени гуртка « Імперія Гри» мають право:

  • обирати та бути обраним до керівних органів гуртка « Імперія Гри»;

  • брати участь в обговоренні питань, що стосуються діяльності гуртка « Імперія Гри», вносити відповідні пропозиції щодо покращення його роботи;

  • ініціювати творчі справи та акції;

  • звертатися за допомогою та консультацією до керівника гуртка і керівних органів гуртка;

  • вільно, без пояснення причин і мотивів виходити з членів гуртка;

  • одержувати всіляку підтримку з боку гуртка при вирішенні проблем особистої самореалізації.


ТВОРЧА ГРУПА « ІНТУЇЦІЯ»

ЗОШ І –ІІІ ст. №5 м. Переяслава-Хмельницького

Олена Касьян

Творча група «Інтуїція» спрямована на впровадження у практичну діяльність педагогічного проекту «Добриня» з метою національно-патріотичного виховання молодого громадянина України; організації раціонального відпочинку; всебічного духовного,психічного, фізичного і соціального розвитку; захисту прав та інтересів своїх членів.



  1. ПОВНОВАЖЕННЯ

ТВОРЧОЇ ГРУПИ «ІНТУЇЦІЯ»

1.1.Творча група «Інтуїція» бере участь у вирішенні важливих питань щодо національно – патріотичного виховання .

1.2.Приймає участь у складанні річного плану діяльності дитячого колективу, шкільного учнівського самоврядування.

1.3.Налагоджує тісну співпрацю з органами шкільного самоврядування, шкільним психологом, соціальним педагогом ,а також адміністрацією школи.

1.4.Веде активну діяльність згідно авторського проекту «Добриня».

1.5.Фіксує усі пропозиції членів творчої групи;

1.6.Розробляє робочий план реалізації творчого проекту « Добриня»;

1.7.Готує і проводить підготовчі навчальні семінари для активістів творчої групи.



2. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

2.1.Творча група «Інтуїція» - добровільне, демократичне, самостійне об*єднання дітей і дорослих. Це можуть бути зацікавлені у проекті учителі – предметники; керівники клубів, спортивних секцій, гуртків; батьки; учні; випускники школи та ін..

2.2. У своїй діяльності творча група «Інтуїція» керується Конституцією України,Законом України про загальну середню освіту, статутом школи, положенням про творчу групу «Інтуїція».

3. СТРУКТУРА ТА ОРГАНИ
САМОВРЯДУВАННЯ ТВОРЧОЇ ГРУПИ «ІНТУЇЦІЯ»


ЗОШ І – ІІІ ст. №5 м. ПЕРЕЯСЛАВА –ХМЕЛЬНИЦЬКОГО.

3.1.Творча група «Інтуїція» формується шляхом позачергового скликання учнівської конференції.

3.2. Первинним осередком і виконавчим органом творчої групи є Коло Однодумців. Коло Однодумців на засіданні круглого столу вирішує усі поточні питання і здійснює вибори виконавчих органів.

3.3.Засідання круглого столу:

- планує роботу, пропонуючи пропозиції усіх членів творчої групи до плану роботи на новий навчальний рік чи навчальний семестр;

- підводить підсумок роботи за навчальний семестр і за рік;

- заслуховує звіти виконавчих органів про пророблену роботу;

- обговорює важливі питання щодо подальшої діяльності усього колективу.

3.4. Рішення круглого столу є обов*язковими для усіх членів творчої групи і повинні фіксуватися в протоколах круглого столу.

3.5. Рішення круглого столу приймаються відкритим голосуванням. Рішення вважається прийнятим, якщо за нього проголосувала половина плюс один або більша кількість учасників.

3.6. Засідання круглого столу проводиться один раз у два місяці.

3.7. У виконавчі органи обираються учні 9 – 11 класів відкритим голосуванням.

3.8. Обираються:

- Головуючий ( теоретик );

- Гуртуючий ( практик );

- Завідуючі відділами.


Схема взаємодії учасників творчого проекту «Добриня».


Учнівська конференція

Гуртуючий Коло Однодумців Головуючий

(практик) (теоретик)

Завідуючі відділами

Відділ Відділ здорового Інтелект- духовного Відділ Інформаційний

способу відділ зростання милосердя відділ

3.9.Підготовчі семінари лідерів проводяться два рази на місяць.

3.10.Членом відділу можуть стати учні віком від 10 до 17 років, які бажають зайнятися тією чи іншою діяльністю.

3.11.Члени відділів мають право висувати ідеї, думки, пропозиції. Єдиний авторитет той, хто висловлює ідею;

3.12. Кількість осіб у відділах не визначена. Чим більша кількість бажаючих працювати у відділах , тим краще працює відділ.



3.13. Учителі , дорослі виступають у відділах радниками.

Головуючий ( практик ):

    • веде засідання круглого столу;

    • визначає коло проблемних питань для обговорення і виносить їх на засідання круглого столу;

    • веде усю документацію і відповідає за її впорядкування і збереження;

    • відповідає за формування стендів;

    • відповідає за підбір теоретичного матеріалу;

    • пише сам і підбирає сценарії до ігрових, конкурсних і святкових програм;

    • веде господарську діяльність і відповідає за порядок і дисципліну;

    • оголошує подяки і виносить догану.

Гуртуючий ( практик):

  • веде практичну діяльність і згуртовує колектив на робочий лад;

  • відповідає і контролює за підготовку та проведення ігрових, конкурсних та святкових програм;

  • контролює виконання доручень;

  • заміщає Головуючого у його відсутність;

  • сам пише і включається у розробку сценарію певного заходу;

  • контролює роботу усіх відділів;

  • інформує учнів про рішення круглого столу;

  • організовує засідання круглого столу;

  • відповідає за рекламну пропаганду на учнівській конференції.
  1   2   3   4


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка