Проект змін у програмах трудового навчання для 5-9 класів



Скачати 71.68 Kb.
Дата конвертації02.05.2016
Розмір71.68 Kb.
#33345
ТипПрограма

  1. Проект змін у програмах трудового навчання

для 5-9 класів

(червоним кольором виділено зміни в програмах)

  1. З усіх блоків вилучено в назвах тем слово «процес».

  2. Варіативні модулі поділені на такі групи: 5-6 клас, 7-8 клас, 9 клас (обгрунтування)

5 клас



зп

Програма 2012

Програма 2015

1

Блок 2. Технологія виготовлення виробів із аплікацією

Блок 2. Технологія виготовлення текстильних виробів із аплікацією

2

Тема 2.2. Процес виготовлення виробу з аплікацією

Тема 2.2. Виготовлення текстильного виробу з аплікацією

3

Тема 4.1. Безпечне користування побутовими електроприладами

Тема 4.1. Технологія безпечного користування побутовими електроприладами

4

Розділ 2. Оздоблення виробів аплікацією

Розділ 2. Технологі я виготовлення текстильних виробів і з аплікацією


6 клас



зп

Програма 2012

Програма 2015

1

Тема 3.2. Основи проектної діяльності

Методи проектування: метод комбінування. Інформаційні джерела. Пошук інформації


Тема 3.2. Основи проектної діяльності

Методи проектування: метод комбінування.Моделі-аналоги. Виявлення найкращих ознак у кожному зразку

2

Тема 4.1. Продукти харчування, їх склад

Роль харчування в житті людини. Поживні речовини, що містяться в продуктах харчування: білки, жири, вуглеводи, мінеральні речовини, вітаміни, вода. Значення поживних речовин. Вплив вмісту харчових продуктів на стан здоров’я людини та її зовнішній вигляд.Режим харчуванняпідлітка




Тема 4.1. Технологія збереження поживних речовин у продуктах харчування

Загальні відомості про обробку харчових продуктів. Первинна обробка харчових продуктів, її санітарне значення.

Види теплової обробки продуктів харчування (варіння, смаження, припускання, тушкування, запікання, випікання) та їх особливості. Вплив виду теплової обробки продуктів на збереження та засвоєння організмом поживних речовин.

Добір посуду для приготування їжі з метою збереження поживних речовин



3

Тема 4.2. Гігієна житла


Тема 4.2. Технологія догляду за житлом

4

Тема 4.3. Догляд за волоссям

Тема 4.3. Технологія догляду за волоссям

5

Розділ 2. Оздоблення виробів вишивкою

Розділ 2. Технологія виготовлення вишитих виробів



















7 клас



зп

Програма 2012

Програма 2015

1

Тема 4.2. Маркування споживчих товарів

Тема 4.2. Способи кріплення настінних предметів

2

Тема 3.2. Основи проектної діяльності

Методи проектування: метод фокальнихоб’єктів. Моделі-аналоги. Виявлення найкращих ознак у кожному зразку. Складання описувиробів, як виду проектноїдокументації. Вимоги до виробу

Тема 3.2. Основи проектної діяльності

Методи проектування: метод фокальнихоб’єктів. Складання описувиробів, як виду проектноїдокументації. Вимоги до виробу














8 клас



зп

Програма 2012

Програма 2015

1

Тема 4.1. Вибір обнови. Догляд за одягом та взуттям


Тема 4.1. Вибір обнови. Технологія догляду за одягом та взуттям

2

Слово «креслення »

«кресленик»


9 клас



зп

Програма 2012

Програма 2015

1

Тема 3.2.Професійний план. Профконсультація

Тема 3.2.Проектування майбутньої професійної діяльності

2

Блок 3. Технологія використання та ремонту

Побутових електроприладів



Блок 3. Технологія виготовлення виробів у етнічному стилі


Орієнтовний зміст тематичного плану нового блоку 3 «Технологія виготовлення виробів у етнічному стилі»

Тематичний план


№ з/п

Назва розділів і тем

К-сть год




Обов’язкова для вивченняскладова

16

1

Розділ 1. Основи матеріалознавства

(1)




Тема 1.1. Конструкційні матеріали та їх властивості

1

2

Розділ 2. Технологія виготовлення виробів у етнічному стилі

(10)





Тема 2.1. Стилі інтер’єру та одягу. Етнічний стиль


1

Тема 2.2. Український етнічний стиль

1


Тема 2.3Виготовлення виробів у етнічному стилі

8


3

Розділ 3. Основи техніки, технологій і проектування

(3)





Тема 3.1. Автоматизація, комп’ютеризація та роботизація сучасних технологічних процесів

1

Тема 3.2. Основи проектної діяльності

1

Тема 3.3. Проектування майбутньої професійної діяльності

1

4

Розділ 4. Технологіяпобутовоїдіяльності

(2)




Тема 4.2. Вибіродягу. Значення вибору одягу


2

Варіативна складова

16

5

Варіативний модуль

16

6

Резерв часу

3




Разом:

35


Ознайомлення з професіями: мистецтвознавця, дизайнера (одягу, аксесуарів, прикрас, інтер’єру).

Орієнтовний перелік об’єктів праці (до модуля 3): прикраси (намисто, гердан, браслет, обруч, сережки тощо); ляльки (інтер’єрні, мотанки з текстильних матеріалів, трави, в національному костюмі тощо); предмети інтер’єру; магніт на холодильник; фігурки тварин, птахів; гребінець, заколка; декоративні писанки; кухонні дошки; сумка; еко-торбинки; обкладинки на паспорт; декоративні тарілки; скриньки, косметички, футляри для окулярів, мобільних телефонів; краватка, метелик-бабочка; хустка; прихватка, серветка, сувенір, дитяча іграшка, сумочка


Каталог: wp-content -> uploads -> 2015
2015 -> Навчальний посібник Харків нфаУ 2011 (07) к 15 Рецензенти: В. О. Тюріна
2015 -> Київська духовна академія української православної церкви київського патріархату новітні релігійні та містичні рухи: системний аналіз Збірник наукових праць
2015 -> Положення про підготовку науково-педагогічних І наукових кадрів { Із змінами, внесеними згідно з Постановами км n 960 ( 960-2000-п ) від 14. 06. 2000 n 1124 ( 1124-2004-п ) від 27. 08. 2004 n 254
2015 -> Положення про організацію освітнього навчального процесу Миколаїв-2015 ббк 74. 202 П 52 Затверджено вченою радою Миколаївського національного університету імені В. О
2015 -> Міністерство освіти І науки україни технолого-економічний коледж миколаївського національного аграрного університету
2015 -> Матеріали VІІІ міжнародної науково-практичної конференціїз питань патріотичного виховання молоді
2015 -> Гарбадин Андрій Стефанович робоча програма

Скачати 71.68 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка