Проект з виховної роботи «Калейдоскоп талантів»



Скачати 153.02 Kb.
Дата конвертації16.04.2016
Розмір153.02 Kb.
НОВОВОДОЛАЗЬКА ГІМНАЗІЯ

НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ З ВИХОВНОЇ РОБОТИ

«Калейдоскоп талантів»

ТИП ПРОЕКТУ: ТВОРЧИЙ

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ: УЧНІ 5 – А, 5 – Б, 5 – В КЛАСІВ


ТЕРМІН ВИКОНАННЯ: 13 ГРУДНЯ 2013 РОКУ

КЕРІВНИКИ ПРОЕКТУ: Н.М.АНДРІЄНКО

І.М.ЮРЧЕНКО

Г.В.ФЕДОРЕНКО

ПЛАН

ВСТУП


Розділ 1. Основні положення проекту

1.1 Актуальність проекту…………………………………………………

1.2. Мета, завдання проекту……………………………………………………

1.3 Очікувані результати…………………………………………………….

Розділ 2. Основна частина

Сценарій родинного свята «Калейдоскоп талантів»…………………………

Розділ 3. Висновки………………………………………………………………..

ДОДАТКИ…………………………………………………………………..

ВСТУП

Розділ 1. Основні положення проекту



  1. Актуальність проекту 
    За умов модернізації системи освіти, підвищення ролі творчої особистості значну увагу приділено роботі з обдарованими дітьми. Сучасна система освіти має забезпечити умови для всебічного розкриття потенціалу обдарованої особистості. 
    У кожній людині від природи закладені величезні можливості. Найсприятливішим періодом для розвитку творчості є молодший та середній шкільний вік, коли в дитини активно розвиваються уява, дар фантазування, творче мислення, допитливість, уміння спостерігати, порівнювати, критично й справедливо оцінювати свою діяльність. Їх без перебільшення можна назвати «першовідкривачами світу». А якщо діти захоплені улюбленою справою, вони виявляють наполегливість, силу волі в опануванні знань і вмінь, що випереджають програмові вимоги. Також слід пам’ятати, що кожна дитина має певні здібності, тому головне завдання класного керівника – вчасно їх помітити, заохотити і дати можливість їм розвиватися. 
    Хоч би які були в дитини талант, здібності, навички й досягнення, без активної підтримки дорослих вона не досягне високих результатів. Це добре розуміють педагоги Нововодолазької гімназії, тому головне завдання, яке вони ставлять перед собою – виявлення художніх, музичних, артистичних, інтелектуальних здібностей дитини, їх розвиток і вдосконалення. Саме тому, щоб навчитися бачити у звичайному незвичайне, знаходити неординарні шляхи виходу з будь-яких складних ситуацій, моделювати навколишню дійсність відповідно до власних уявлень, словом, розвивати творчі здібності, і потрібен наш проект. 


2. Мета, завдання проекту.

Мета проекту:

Сприяти творчому розвитку учнів, їх естетичному вихованню і духовному збагаченню, розвивати артистичні здібності учнів, виявляти учнів з музичними та творчими здібностями, сприяти підвищенню ролі учнівського самоврядування у кожному класі;

розвиток творчих і інтелектуальних здібностей особистості; організація колективної творчої діяльності як умови створення оптимального соціокультурного мікроклімату у класному і шкільному колективах та умов для самореалізації школярів у процесі пізнавальної, трудової, ігрової, спортивної, художньо-естетичної, організаторської діяльності; формування культури спілкування і міжособистісних стосунків серед учнів.

Завдання проекту:

1.Розвивати інтереси учнів, їхні творчі здібності та нахили.

2.Активізувати права кожної дитини на самовираження та самореалізацію.

3.Залучати учнів до громадської діяльності.

4.Формувати естетичні поняття, погляди, переконання, здатність розуміти прекрасне, правильно естетично оцінювати факти, явища, процеси.

55.Виховувати естетичні почуття, уміння отримувати насолоду від сприймання прекрасного в навколишній дійсності та мистецтві.

6.Формувати потреби і здатності створювати прекрасне в житті та мистецтві на основі розвитку власних творчих здібностей, опанувати знання і практичні уміння у певному виді мистецтва.

Шляхи реалізації проекту:



- використання цікавих пригод, легенд, гумористичних уривків, випадковостей, життєвих несподіванок, інсценізації; 
- метод опори на життєвий досвід ( використання повсякденних спостережень дітей (факти, явища, події); 
- використання цікавих вправ, загадок; 
- використання творчих завдань; 
 - тематичні конкурси; 
- тематичні виставки; 
- художня гра; 
- використання інтерактивних форм роботи (мозковий штурм, мікрофон, інтерв’ю). 
Принципи проекту: 
- нестереотипність, структурна різноманітність;
 
- залучення учнів до співпереживання, створення емоційного настрою (використання ігрових, казкових моментів); 
- формування творчого задуму, посильна творча реалізація; 
- демократичність, майстерність, системність, гуманізм, самостійність. 

Етапи реалізації проекту: 
1. Перший етап. Організаційний: 

- створення робочої групи проекту, до складу якої входять представники адміністрації гімназії, класні керівники, батьки; 


- провести обговорення реалізації проекту; 
- ознайомити учнів зі змістом, загальною характеристикою проекту.
2. Другий етап. Пробний: 
- залучення учнів та батьків до виконання найпростіших завдань, стимулюючи в них процес мислення, викликаючи віру у власні сили, упевненість у їх можливостях. На цьому ж етапі застосовуємо систему пошукових методів, розвивальних вправ; підбір спортивних досягнень учнів; оформлення робіт юних художників, майстрів з бісероплетіння.

3. Третій етап. Практичний: 
- самостійна робота учнів під керівництвом класних керівників; 
- організація виставок - конкурсів дитячих робіт;

- залучення батьківських комітетів до реалізації проекту;

- проведення свята, запрошення батьків та адміністрації гімназії

Форма захисту проекту: родинне свято «Калейдоскоп талантів»

3. Очікувані результати

Реалізація проекту дає змогу виявити творчих, талановитих дітей;

надає можливість творчим учням реалізувати власні творчі здібності; презентувати свій талант, власні роботи, цим самим долучатися до світу мистецтва;

формувати національну свідомість, почуття патріотизму;

розвивати уміння нестандартно мислити, фантазувати;

розвивати вміння дитини виявляти ініціативу, самостійність, винахідливість і творчий підхід до розв’язання проблеми;

розвивати увагу, пам'ять, прививати любов до охайності, витримки, терпіння; формувати у дітей естетичні смаки, стиль;

побороти психологічний бар’єр страху перед новим і невідомим;

розвивати креативні здібності.

ОСНОВНА ЧАСТИНА

Сценарій родинного свята «Калейдоскоп талантів»

Мета: розвивати інтерес учнів, їхні творчі здібності та нахили; реалізовувати інтелектуальні та творчі можливості кожного учня; розширити світогляд учнів, розвивати навички спілкування, шукати цікаву діяльність; ознайомлюватися з рисами характеру, захопленнями, талантами своїх однокласників;формувати гармонійно розвинену особистість; мотивувати учнів до роботи у парах та у групах.

Очікувані результати: активізація творчої діяльності учнів, задоволення потреб дітей у заняттях інтересами.

Форма проведення: родинне свято.

Учасники виховного заходу: учні та батьки 5-их класів, адміністрація гімназії, класні керівники 5-их класів.

Місце проведення: Нововодолазька гімназія, актова зала.

Термін проведення: 13 грудня 2013 року.

Реквізит: костюми бджілок та елементи до них, спортивні костюми та футбольні м`ячі, картини учнів, картини із бісеру,костюми для виконання танців, плетена павутина,костюми для виконання сценок.

Наочне оформлення: плакат з написом « Вулики 5-А, 5-Б, 5-В»,імітація вуликів, кольорові кульки, квіти, презентація із слайдів.

Музичне оформлення: фонограми дитячих пісень, мінусівки пісень «Веселкова» та « Усе це потрібно мені», запис мелодії вальсу, звуки природи для сценок.

Технічне забезпечення: ноутбук, колонки, проектор, мультимедійна дошка, звукове обладнання, мікрофони.

Ведучий 1: Великий будинок у Новій Водолазі стоїть

Та завжди як вулик бджолиний шумить.

Як чаша він повний знаннями,

Ласкавий будинок цей з нами.



Ведучий 2: Наче вулик наша школа.

Вся вона гуде, як рій.

І здається, що довкола

Розквітають квіти мрій.



Ведучий 3: Бігають, сміються діти,

Та – лиш дзвоник задзвенить –

Стане тихо, ніби в квіти

Поховались бджоли вмить.



Ведучий1: Жили-були маленькі бджілки: трудолюбиві, веселі, кмітливі, роботящі та

дружні. Цілий день вони працювали, навчалися. А ввечері – відпочивали.

Давайте запросимо їх до нашого вулика та познайомимося з ними.

Запрошується рій 5-А класу на чолі з головною бджолою – Андрієнко Н.М.

( Звучить мелодія і входять учні 5-А класу з класним керівником ).

Ведучий2: А зараз оплесками зустрічаємо рій бджілок 5-Б класу з головною бджолою трудівницею Юрченко І.М.

( Звучить мелодія і входять учні 5-Б класу з класним керівником ).



Ведучий 3: Чую наближення рою – маленькі бджілки 5-В класу летять на свято.

Шануйте їх разом з головною бджолою – Федоренко Г.В.

( Звучить музика і входять учні 5-В класу з класним керівником ).

Ведучий 1: Отож, шановна громадо, раді, що Ви разом із нами. Вітаємо наших гостей гімназійного вулика - директора Нововодолазької гімназії

Шелковнікову Н.І., заступника директора з НВР Помазан І.І., шановних

батьків.

Ведучий 2: Ми зустріли нових бджілок,

Працелюбних й дружних діток.

В країні нашій є вуликів вісім.

Тепер ми про них вам розкажемо всім.



Ведучий 3: Запрошуємо Вас до ВУЛИКА ПІСЕНЬ.

Століттями складалися пісні –

Пісні народні – жартівливі і серйозні,

Вони єднали в мирі й на війні,

Звучали на весіллі і в поході.

Ведучий 1: Наші бджілки полюбляють співати. На мою думку, їм це вдається.

Послухайте пісню у виконанні рою 5-Б класу.

( Звучить пісня « Веселкова» ).

Привітаємо наших бджілок оплесками.



Ведучий 2: А я хочу Вас запросити, шановні глядачі, до нашого наступного

ВУЛИКА ХУДОЖНИКІВ.

Шануйте наших бджілок Бутер Анна, Стаднік Лілія, Короткова Ольга, Філіпчук Кристина.

( На сцену виходять учні зі своїми малюнками ).

Ведучий 3: Малювати картини руками не можна,

Лише серцем, що б`є у душі …

В тій, де мешкає дивний художник,

Що натхнення черпає в собі.

І лиш духом всесильна людина

Розфарбує цей світ кольорами,

Щоб ожила від світла картина,

Наче небо мовчазне над нами,

Наче зорі, що ввечері світять,

Ні, не світять – зоріють згори.

Радше будні художник підмітить,

Ніж змалює цей світ навпаки.



Ведучий 1: Що ж, сподобалися Вам малюнки наших бджілок? Я у захваті! Хочу поцікавитися. ( Задає запитання одному із художників ). Як ти вважаєш, чи зможе стати твоє захоплення малюванням, справді майбутньою професією?

Бджілка-художник: Можливо, а якщо –ні, то моє хобі допоможе мені краще розумітися на кольоровій гамі та розвине почуття простору.

Ведучий 2: А зараз до Вашої уваги – запальний танок “ Джіммі-Джіммі“ у виконанні бджілки 5-В класу Товстик Аліси. Міцніше стискайте свої долоні та аплодуйте.

Ведучий 3: Які ж талановиті наші бджілки! Зараз ми з Вами заглянемо до

ВУЛИКА РУКОДІЛЛЯ. Вітаємо наші таланти! Запрошуємо Дзюбу Лізу Шпиталенко Марину та Печія Ростислава.

( На сцену виходять учні зі своїми роботами із бісеру ).



Ведучий 1: Из бисера колье, сережки

Украсят женское лицо,

А вот- гердан, браслеты, брошки,

Цветы, пасхальное яйцо …

Какие вещи – загляденье!

От них исходит чудо-свет,

Недаром бисероплетенье

Так популярно сотни лет.

Ценился бисер средь народа,

Он украшал наряд и быт.

Менялись вкусы, стиль и мода,

Но бисер все же не забыт.

Он может вышивкой стать гладкой,

Цветком прекрасным и жгутом.

И остается он загадкой –

Волшебной, сказочной притом.

Возрос вновь интерес к дизайну,

К вещам красивым и словам.

Пусть бисероплетенья тайну

Откроют эти руки Вам.



Ведучий 2: Які чудові вироби! Справді, кожна бджілка хотіла б мати такі прикраси.

Та у мене є запитання до наших майстринь.

( Звертається до однієї із бджілок – рукодільниць ).

Чи важко виконувати таку роботу?



Бджілка-рукодільниця: Заняття бісероплетінням – це кропіткий труд, але отримуєш

насолоду, коли бачиш результат своєї праці.



Ведучий 3: Шановні майстрині Вам і всіх присутнім у цій залі дарує пісню бджілка рою 5-Б класу Бирка Олеся.

( Звучить пісня у виконанні Бирки Олесі ).



Ведучий 1: А тепер завітаємо до ВУЛИКА СПОРТУ.

Зустрічайте витривалих, спритних, мужніх бджілок-спортсменів:

Пуковецького Дениса та Бондаренка Данила.

“ Оле-оле-оле!“ – гримить над стадіоном.

Тут пристрасті вирують, коли лунає: “ Г-о-о-л!“

Цей шал, цей вигук всім відомий,

А гра ця називається …ФУТБОЛ.

На полі показують свої футбольні уміння бджілки рою 5-А класу Бондаренко Д.

та Пуковецький Денис, які мають нагороди з цього виду спорту.

( Хлопці під музику виконують футбольні вправи ).



Ведучий 2: Є серед нас бджілки, які мають особливі захоплення – це дзюдо. У цьому виді боротьби спортсмен має бути не тільки сильним, але й витривалим і, головне, уміти падати. Дзюдо-благородний вид спорту: перед поєдинком і відразу після нього борці обнімаються на знак вітання. Представляю Вам

бджілок рою 5-Б класу Печія Ростислава, Кисличку Максима, які займаються цим захоплюючим видом боротьби. Вони теж мають нагороди і свої перші перемоги.



Ведучий 3: (Задає питання одному із спортсменів ). Чи згоден ти з тим, що спорт - це цілий світ?

Бджілка-спортсмен: Так, заняття спортом привчає мене до дисципліни, робить мене витривалим, мужнім, сильним, здоровим.

Ведучий 1: А тепер давайте відпочинемо та завітаємо до ВУЛИКА ТАНЦІВ Бджілки рою 5-В класу Багмут Катерина, Яритенко Дарія, Сапецька Вікторія, Железова Анастасія, Дякова Тетяна, Бутер Анна, Немчинова В. продемонструють Вам свій хист до веселих та запальних танців.

( Учні 5- В класу танцюють танок бджілок ).



Ведучий 2: Пропоную приєднатися до запального рок-н-ролу, який підготували для Вас бджілки 5-А та 5-Б класів Сівак Дарина, Гріненко Катерина та Ляшенко Олександра. ( Дівчата показують рухи під музику, інші учні танцюють ).Ведучий 3: Нас запрошує на гостину ВУЛИК СЦЕНОК ТА КАЗОК.

Бджілки рою 5-В класу Бутер Анна, Підлетейчук Поліна, Надьон Сніжана

пропонують Вам переглянути цікаві сценки із шкільного життя.

( Виступають учні 5-В класу ). Вітаємо оплесками.



Ведучий 1: А зараз свою версію “ Казки про метелика“ на Ваш розсуд представляють бджілки 5-А класу Кондренко Ярослава та Мала Єва разом зі своєю помічницею. ( Виступають учні 5-А класу ).

Ведучий 2: Ну що сподобалося у нашому вулику? А тепер Вас хоче привітати Акимов Павло, бджілка 5-А класу, виконанням вальсу.

( Акимов Павло та його сестра виконують танок-вальс ).



Ведучий 3: Гостинно розчиняє свій льоток ВУЛИК ЗАГАДОК.

( На сцену виходять по 2 представники із кожного класу і промовляють загадки ). Наші бджілки 5-А,5-Б та 5- В класів: Буклей Дарина, Пуковецький Денис, Філіпчук Кристина, Мироненко Аліна, Багатий Ярослав підготували для Вас, уявіть собі лише, цікаві загадки ! Спробуйте їх відгадати!

( Бджілки по черзі загадують загадки ).

Ведучий 1: А зараз, щоб Ви не нудьгували, послухайте пісню у виконанні бджілок 5-Б класу « Усе це потрібно мені ».

( Звучить пісня у виконанні групи дівчат 5-Б класу ).



Ведучий 2: Ось лише послухайте, які чудові звуки линуть із ВУЛИКА МУЗИКИ.

Гітари стон під дотиками п`ясть,

Плоїться насолодою кокетки.

І безтурботно дзеленчать монетки

Тому гучніше – більше хто подасть.

Запрошуємо Семенченко Вікторію.

( Звучить гітара ).

Ведучий 3: Отже, сьогодні ми стали свідками великої кількості справжніх талантів наших веселих, завзятих, спритних, трудолюбивих , наполегливих бджілок 5-А, 5-Б, 5- В класів. Вони уже і в цьому навчальному році багато чого встигли. Погляньте на ці світлини, які демонструють участь у різноманітних справах, конкурсах, змаганнях.

( Здійснюється показ слайдів зі світлинами учнів 5-А, 5-Б, 5-В класів ).



Ведучий 1: А зараз ми запрошуємо до вітального слова директора Нововодолазької гімназії Шелковнікову Наталію Іванівну.

Ведучий 2: Отож, шановні бджілки, торуйте стежини знань, продовжуйте розвиток своїх талантів. А зараз запрошуємо бджілок 5-В класу з піснею про дружбу.

Ведучий 3: Дякуємо Вам за увагу! До нових зустрічей!

ВИСНОВКИ

Всебічно розвинена особистість є надзвичайно чутливою до краси, гармонії, благородства. І своєю діяльністю вона прагне утверджувати їх. Саме на формуванні таких якостей особистості зосереджене естетичне виховання. Естетичне виховання — це формування в учнів здатності сприймати і перетворювати дійсність за законами краси в усіх сферах діяльності. Воно спрямоване на формування гуманістичних якостей, здатності відчувати і розуміти красу, жити за її законами.

У естетичному вихованні дітей використовують різні джерела прекрасного: образотворче мистецтво, музику, літературу, театр, кіно, архітектуру.Чільне місце посідає також музика, яка, відображаючи дійсність за допомогою мелодій, інтонацій, тембру, впливає на емоційно-почуттєву сферу людини, її поведінку. Важливим засобом естетичного виховання може слугувати дизайн шкільних приміщень, оформлення класу, актової зали, художнього номеру.

Під час роботи над проектом «Калейдоскоп талантів», діти вчилися працювати разом, зважати на думку іншого. Вдосконалювали вміння і навички використання своїх здібностей. Училися представляти результати своєї роботи. Помітно змінилася поведінка учнів по відношенню один до одного. Спостерігалась активізація творчої діяльності учнів, задоволення потреб у заняттях за інтересами. А батьки виявили додаткові таланти та здібності своїх дітей.



Оцінка результатів проектної діяльності

  1. Підвищення самооцінки учнів.

  2. Вивчення думки учасників проекту засобами усного обговорення.

  3. Виховання через мистецтво потреби до краси дій.

  4. Виховання бажання працювати натхненно, оскільки усіляка праця в пошані.


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка