Проект «Школа лідерів самоврядування дітей та учнівської молоді»



Скачати 66.04 Kb.
Дата конвертації02.05.2016
Розмір66.04 Kb.
Проект

«Школа лідерів самоврядування дітей та учнівської молоді»

 

Мета: забезпечити постійний професіональний ріст дітей-лідерів та координаторів, їх інформованість щодо нормативної та методичної бази діяльності органів самоврядування дітей та учнівської молоді.

 

Завдання:


  • організація та систематично проведення навчальної сесії обласної Школи лідерів;

  • створення системи навчання дітей-лідерів та їх координаторів;

  • організація та проведення виїзної сесії для навчання команд лідерів регіонів області;

  • робота заочної Школи лідерів через мережу Інтернет;

  • налагодження систематичного видання газети «Школа самоврядування» та інформаційно-методичного вісника «Лідер-клуб» для лідерів та координаторів, органів учнівського самоврядування.


Учасники: лідери самоврядування дітей та учнівської молоді, їх координатори та організатори, методисти, психологи, соціальні педагоги, батьки та інші спеціалісти.

 

Види діяльності

 

Опитування та анкетування

(готуються й аналізуються спільно зі спеціалістами)

Орієнтовна тематика:


  • такі, що розкривають потреби у навчанні, інформації, методичних матеріалах;

  • такі, що допоможуть проаналізувати результативність діяльності обласної та регіональних шкіл лідерів;

  • такі, що визначають готовність дорослих чи дітей увійти до команди організаторів діяльності шкіл лідерів у регіонах.

 

Відповідальні: прес-центр

 

Налагодження партнерських стосунків



Можливі партнери:

1. Державні та недержавні структури, заклади, організації:

  • відділ освіти;

  • відділ у справах сім’ї;

  • соціальні служби молоді;

  • тренінгові центри;

  • центри підтримки творчих ініціатив;

  • дитячі та молодіжні громадські організації;

спілка підприємців;

комерційні структури.

2. Спеціалісти: педагоги, психологи, соціальні педагоги, юристи, журналісти, економісти.

3. Батьки.

 

Відповідальні: комісія партнерства, міжнародних відносин та захисту прав дітей

 

Презентація результатів діяльності



Орієнтовний перелік форм презентацій:

  • інформаційні матеріали, методичні матеріали, рекомендації (статті у ЗМІ, власні газети, журнали, веб-сайт, книги, брошури, буклети, плакати, листівки, календарики тощо).

 

Відповідальні: прес-центр

 

Навчання організаторів та учасників проекту



Форми навчальної діяльності:

Орієнтовна тематика:

 1.      Дискусії.



  • «Хто в школі господар?»

  • «Учнівське самоврядування – міф чи реальність?»

  • «Учнівське самоврядування – незалежність чи підпорядкованість?» тощо.

 2.  Тренінгові заняття.

 2.1.   Основи лідерства:



  • «Особистість лідера»

  • «Імідж лідера»

  • «Вміння і навички лідера»

  • «Лідер – душа колективу»

  • «Відповідальність. Авторитет».

2.2.   Життєвий успіх:

  • «Проектування моделі УСПІХУ»

  • «Проектування моделі ГАРМОНІЇ»

  • «Побудова траєкторії життєвого успіху»

  • «Поняття «життєвий успіх», його складові».

2.3.   Організаторська майстерність:

  • «Зацікавити...»

  • «Зібрати у команду...»

  • «Згуртувати...»

  • «Організувати роботу...»

  • «Зацікавити, переконати, залучити до партнерства...»

  • «Надання консультації та практичної допомоги...».

 

2.4.   Організаційні моменти у підготовці заходу:

  • «Розробка ідеї. Складання сценарію»

  • «Підбір команди. Розподіл доручень»

  • «Важливі дрібнички організатора»

  • «Коло успіху».

 2.5.   Ділове спілкування:

  • «Секрети ділового спілкування»

  • «Як підготувати публічний виступ»

  • «Основи ділового етикету»

  • «Висвітлення результатів»

  • «Увага! Ви в ефірі!».

 2.6.   Зв’язки з громадськістю:

  • фокус-група;

  • громадські слухання;

  • самопрезентація;

  • моніторинг.

 3.      Проблемні лабораторії.

Орієнтовна тематика засідань:

  • «Що ми можемо самі»

  • «Кого запросити до команди»

  • «З ким співпрацювати»

  • «Як розбудити «сонних»

  • «Розвиваємось духовно»

  • «Росте лідерська зміна»

  • «Моя школа – найкраща»

  • «Єдиний шкільний колектив»

  • «Толерантність у шкільному колективі»

  • «Порушення прав дітей»

  • «Порушення прав педагогів»

  • «Людська гідність»

  • «Агресивність. Байдужість. Самотність»;

  • «Дитячі та молодіжні газети і журнали»;

  • «Дитячі телепрограми»;

  • «Радіоновини «Говорить молодіжний радіоканал»

  • «Робота прес-центрів»

  • «Дитячі кореспондентські пункти. Власні ЗМІ».

 4.      Творчі лабораторії.

 Орієнтовна тематика:



  • «Фірмовий стиль організації»

  • «Нові традиції колективу»

  • «Шляхи духовного єднання членів колективу»

  • «Зміст роботи клубу «Тет-а-тет»

  • «Розробка логотипу та слогану»

  • «Створення гімну, пісні»

  • «Дизайн роздаткових та іміджевих матеріалів»

  • «Моделі одягу лідерів дитячого та молодіжного самоврядування».

 

5.      Проектні лабораторії.

Питання розробки, організації, впровадження, аналізу та підбиття підсумків діяльності та реалізації проектів відповідно до визначених  програм діяльності.

 

6.      Майстер-класи.



Цільові групи:

  • координатори та організатори діяльності органів самоврядування дітей та учнівської молоді;

  • голови органів самоврядування навчальних закладів та їх заступники;

  • голови кожної окремої комісії;

  • відповідальні за проекти;

  • відповідальні за програми;

  • відповідальні за організацію окремих заходів.

 

Відповідальні: комісія з питань освіти, тренери Школи лідерів та «Лідер-клубу»

 

Організація і проведення культурно-масових заходів



Орієнтовний перелік заходів:

1.    Посвята у слухачі Школи лідерів.

2.    Конкурсно-розважальні програми:


  • «Шлях до життєвого успіху»

  • «Я - лідер!»

  • «Ми - команда!»

  • «Лідерський супертетріс»

  • «Творчими лабіринтами до скарбу»

  • «Танцювальний марафон «Старттінейджер».

3.    «Велике лідерське вогнище» або «Вечірня свіча».

4.    Творчі вечори за участю лідерів самоврядування, дітей та учнівської молоді тощо.



 

Відповідальні: комісія культури, дозвілля, спорту та здорового способу життя


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка