Природознавство



Скачати 47.85 Kb.
Дата конвертації29.04.2016
Розмір47.85 Kb.
ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор Н – Сіверського

НВК «Дзвіночок»

_________ В . І . Шинкаренко



__________________ 2014 р .
ПРИРОДОЗНАВСТВО

За підручником І. В. Грущинської (2 години на тиждень)



Тема уроку

Дата

Вступ

1.

Вступ. Що вивчає природознавство? (с. 3-7).




Світ, у якому ти живеш

2.

Що таке навколишній світ? (с. 8-9).




3.

Що таке природа? (с. 10-11).




4,

Що належить до неживої природи? (с. 12-13).




5.

Що належить до живої природи? (с. 14-15).




6.

Урок-екскурсія. Вчимося спостерігати за природою. Ознайомлення з об'єктами неживої та живої природи (с. 16-17).




7.

Які ознаки мають живі організми? (с. 18-19).




8.

Які умови необхідні для життя? (с. 20-21).




9.

Як людина пізнає світ? (с. 22-23).




10.

Як людина вивчає природу? Спостереження та досліди. Практична робота: дослідження дрібних деталей предметів за допомогою лупи (с. 24-25).




11.

Які об'єкти природні, а які створили люди? Дослідницький практикум «Із чого це виготовлено?» (с. 26-27).




12.

Урок-екскурсія. Спостереження за осінніми змінами в живій і неживій природі (с. 28-29).







13.

Яке значення має природа для життя? (с. 30-31).




14.

Як потрібно берегти природу? (с. 32-33).




15.

Узагальнюючий урок за темою «Світ, у якому ти живеш» (с. 34-35).




Світ неживої природи

16.

Яке значення для життя на Землі має Сонце? (с. 36-37).







17.

Як побачити повітря? Демонстрація властивостей повітря (існує навколо нас, без запаху, прозоре, займає увесь доступний простір) (с. 38-39).




18.

Яке значення має повітря? (с. 40-41).




19.

Які властивості має вода? Демонстрація властивостей води (безбарвна, прозора, набуває форми посудини, тече). Дослідницький практикум «Куди зникає вода з калюжі?» (с. 42-43).




20.

Яке значення має вода? (с. 44-45).




21.

Що таке гірські породи? Значення гірських порід для людини. Практична робота: ознайомлення з колекцією гірських порід рідного краю (с. 46-47).




22.

Що таке ґрунт? Значення грунту для живої природи та господарської діяльності людини (с. 48-51).




23.

Як охороняти ґрунт? (с. 52-53).




24.

Узагальнюючий урок за темою «Світ неживої природи» (с. 54-55).




Світ живої природи

25.

Якими бувають рослини? Дикорослі і культурні рослини (с. 56-57).




26.

Яку будову мають рослини? Практична робота: вивчення будови рослин (с. 58-59).




27.

Як розрізняти дерева, кущі й трав'янисті рослини? (с. 60-61).




28.

Які дерева належать до листяних, а які — до хвойних? (с. 62-63).




29.

Урок-екскурсія. Спостереження за зимовими змінами в живій і неживій природі (с. 64-65).




ЗО.

Яку користь культурні рослини приносять людям? (с. 66-67).




31.

Як доглядати за кімнатними рослинами? Практична робота: догляд за кімнатними рослинами (с. 68-69).




32.

Для чого потрібні рослини? (с. 70-71).




33.

Якими бувають тварини? Дикі і свійські тварини

(с. 72-73).




34.

Для чого потрібні свійські тварини? (с. 74-75).





База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка