Поради учням: як найкраще запам’ятати матеріал



Скачати 14.82 Kb.
Дата конвертації14.09.2017
Розмір14.82 Kb.
Поради учням: як найкраще запам’ятати матеріал

1.Зробити установку на запам’ятовування.

2.Врахувати свій ведучий тип пам’яті:

  - зорова: скласти схему матеріалу, робити позначки, виділяти важливий матеріал, використовувати запропоновані малюнки;

  - слухова: читати текст в голос, запропонувати товаришеві розказати один одному матеріал;

  - моторна: по прочитаному написати короткий конспект.

3.Найкращий результат можна отримати, використовуючи всі свої види пам’яті.

4..Першу годину можна працювати без перерви, надалі мають бути 5-10-хвилинні перерви через кожні 40-50 хвилин напруженої роботи.

5.Найкращий відпочинок – зміна розумової діяльності – фізичною: прогулянка на свіжому повітрі, заняття спортом тощо.

6.Беручись до вивчення нової теми, необхідно переглянути попередню, щоб знання були систематизовані.

7.Необхідно чергувати сприйняття та відтворення (спочатку почитати, а потім переказати або коротко описати).

8.Виділити логічні конструкції в тексті.

9.Вивчений матеріал необхідно повторити не менше 4 разів.

10.Найкраща продуктивність пам’яті: з 5:00 до 7:00, з 10:00 до 12:00, з 17:00 до 19:00.

11.Надто швидкий темп вивчення не дозволяє осмислити матеріал, надто повільний – сприяє частому відволіканню.

12.Найкраще запам’ятовується інформація, викладена на початку і наприкінці тексту. Середина, зазвичай, погано запам’ятовується, тому особливу увагу слід приділяти саме їй.



13.Часто буває так, що учень, дивлячись на текст, відчуває, що це він вже колись чув, бачив, а отже не варто витрачати на цей матеріал час. Насправді це самообман, варто уважно перечитати ще раз, навіть знайомий текст.

14.Іноді шпаргалка потрібна для того, щоб впорядкувати думки, але це не означає, що її варто використовувати під час іспиту.


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка