Аналіз зовнішнього та внутрішнього освітнього середовища .
|
Створення експертної групи щодо забезпечення системного підходу до реалізації НМП.
Опрацювання сучасних науково-методичних,психологічних концепцій з питань формування нового педагогічного мислення.
Визначення «проблемного кола».
Підбір діагностичних матеріалів.
|
Індивідуальні програми забезпечення участі в роботі експертної групи.
Вивчення суспільної думки,відбір ідей, пропозицій, створення банку педагогічних ідей.
Створення картотеки науково-педагогічної, методичної , фахової періодичної літератури з вищеозначеної проблеми.
Забезпечення ЗОШ аналітико-діагностичною інформацією.
|
Аналіз річних планів роботи ЗОШ з аспекту стану ресурсного забезпечення інноваційної діяльності в школі.
Планування навчання педагогічних та керівних кадрів.
Індивідуальне консультування керівників РМО,ШМО.
Узгодження напрямів реалізації проблеми «РМК - РМО –ШМО».
Науково-теоретична конференція «Інноваційна політика і законодавче забезпечення інноваційної діяльності в освіті».
ПДС «Директор школи як суб’єкт управлінської діяльності в умовах інноваційної школи ».
Січневі педагогічні зустрічі.
Круглий стіл «Сучасна методична служба : шляхи модернізації».
Фестиваль «Педагогічне сяйво» за участю Асоціації педагогів-переможців професійних конкурсів.
|
Інформаційно-аналітична діяльність.
|