План роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів та вихователів гпд на 2015 2016 навчальний рік



Скачати 62.49 Kb.
Дата конвертації11.04.2016
Розмір62.49 Kb.


Ключарківська загальноосвітня школа

І-ІІ ступенів

План роботи

методичного обєднання

вчителів початкових класів та вихователів ГПД

на 2015 – 2016 навчальний рік
Керівник: Павлик

Радислава Йосипівна

Науково – методична проблема,

над виконанням якої працює

колектив початкових класів Ключарківської ЗОШ І-ІІ ступенів:

«Творче спрямування діяльності педагогічного колективу на всебічний розвиток юної особистості, формування її базових компетенцій на основі вдосконалення методичної культури кожного педагога, використання його потенційних творчих можливостей, інноваційної діяльності».

Аналіз роботи

Підсумки роботи методичного обєднання

за 2014 – 2015 навчальний рік, мета і завдання методичної роботи на

2015 – 2016 н. р.

В 2014-2015 н. р. МО вчителів початкових класів та вихователів ГПД працювало над проблемною темою «Творче спрямування діяльності педагогічного колективу на всебічний розвиток юної особистості, формування її базових компетенцій на основі вдосконалення методичної культури кожного педагога, використання його потенційних творчих можливостей, інноваційної діяльності». Кожен вчитель індивідуально підходить до вирішення даної проблеми і працює над своїм проблемним питанням, яке є складовою загальної проблеми школи.

Належну увагу педагоги приділяли новим освітнім технологіям, вдосконаленню змісту виховання, вивченню комплексних інноваційних підходів до організації життєдіяльності початкової ланки.

Для підвищення рівня ефективності сучасного уроку класоводи та вихователі ГПД широко впроваджують у практику своєї роботи елементи педагогічного досвіду своїх шкільних колег, педагогів району, області. Вони використовують інтерактивні технології навчання для формування компетентностей як інтегрованого результату навчальної діяльності.

Кожен вчитель брав участь у роботі методичного об’єднання:

готували доповіді, реферати, давали відкриті уроки, виховні заходи. Акцентувалася увага на питаннях самоосвіти вчителів.

Протягом 2014/2015 н. р. було проведено чотири засідання МО, на яких вивчалися інноваційні процеси у методиці викладання навчальних предметів. Практика показує, що правильна побудова і проведення уроків забезпечує високу результативність процесу навчання. Використання сучасних технологій у початкових класах сприяє гуманізації навчального спілкування, спонукає учнів до самостійної праці, творчого пошуку і мислення. Проведення бінарних уроків у минулому навчальному році посилює мотивацію учіння, активізує різні форми сприймання. Їх проведення – гарна нагода як для вчителя, так і для учнів краще розкрити, проявити свої особистісні якості. Учителі початкових класів ведуть постійний пошук шляхів удосконалення уроків, використання методів і прийомів, що оптимізують навчальний процес, допомагають реалізувати розвивальні завдання уроку.

Свою діяльність вчителі початкових класів спрямовують на пошук наукових новинок, на створення творчої атмосфери, модернізацію форм, методів та засобів навчання та виховання дітей, а головне - на реалізацію принципу рівноправного діалогу між учителем та учнем.

Вчителями школи було проведено відкриті уроки з таких предметів: Українська мова/етика у 1-Б класі(Олексик Л.Г. та Фехтел В.Й.); Математика/сходинки до інформатики у 2 кл. (Микуланинець Н.О. та Єсик Я.В.); Природознавство/етика у 1-А кл. (Масолович О.С. та Фехтел В.Й.)

З першого дня навчання педагогічний колектив початкової школи прагнув підсилювати виховний потенціал уроків і позаурочних заходів, формувати і закріплювати традиції школиї. Для створення і згуртування дитячого колективу активно використовувалися форми гри і свята. Школярі брали участь у різноманітних виховних заходах.

Протягом року вчителі підготували і провели такі виховні заходи:

«До мови серцем пригорнись» -3-А клас, Павлик Р.Й.

«Святий Миколай до нас в гості завітав»-3-Б клас,Сливка Н.Ф.

«Жінко,ти завжди велична»-1-Б клас, Олексик Л.Г.

«Свято Матері»-1-А клас, Масалович О.С.

«Прощавай, Букварику»-1-ші класи,Масалович О.С., Олексик Л.Г.

«Прощавай, початкова школо!» -4 клас ,Оленчин Р.М.

Система роботи в початкових класах побудована так, що всі заходи готуються спільно: учитель - батьки - діти, що допомагає згуртувати дитячі колективи.

У колективі вчителів налагоджена атмосфера співробітництва, взаємодопомоги, підтримки . Учителі не тільки вимогливі до себе, але й один до одного (аналіз відкритих заходів, уроків, ранків),адекватно реагують на критику.
Педагоги постійно підвищують свій професійний рівень на курсах підвищення кваліфікаційного рівня, діляться, обмінюються придбаним досвідом зі своїми колегами.

Вчитель початкових класів Сливка Н.Ф. успішно пройшла атестацію,за результатами якої підтвердила свій кваліфікаційний рівень «9 тарифний розряд». В цьому н.р. чергову атестацію будуть проходити такі вчителі: Микуланинець Н.О. ,Масалович О.С. ,Оленчин Р.М.

Слід відзначити активну участь молодших школярів у Всеукраїнських предметних конкурсах:


  1. «Кенгуру»-18 учнів;

  2. « Колосок осінній»-7 учнів;

  3. « Колосок весняний»-10 учнів.

Дуже приємно, що і цьогоріч маємо переможців конкурсу знавців української мови ім. П.Яцика.Це Лендяк Ю. уч.4 кл.-І

місце ,Королович Д.уч.3-А кл.-ІІ місце(районний тур).

Але поряд з позитивним у роботі МО є ще деякі напрямки роботи,які потребують уваги. Слід зазначити, що потребує вдосконалення робота по розвитку мовленнєвих здібностей школярів. Більше слід працювати над формуванням комунікативної компетентності мол. школярів. Особливої уваги потребує робота з обдарованими дітьми.

Аналіз роботи педагогів, членів методичного об’єднання дає підставу

зробити висновок, що завдання, які випливають із науково-методичної

проблеми об’єднання, в основному виконано.

У 2015-2016 навчальному році методичне об’єднання вчителів початкових класів та вихователів ГПД продовжить працювати над проблемою „Творче спрямування діяльності педагогічного колективу на всебічний розвиток юної особистості, формування її базових компетенцій на основі вдосконалення методичної культури кожного педагога, використання його потенційних творчих можливостей, інноваційної діяльності”.

Виходячи з цього, МО ставить такі завдання:

1. Підвищуючи науково-методичну підготовку, удосконалюючи педагогічну майстерність, враховуючи індивідуальні здібності та нахили учнів, тісніше пов’язувати вивчення рідної мови, математики та інших предметів з розвитком мовленнєвих і пізнавальних умінь та формування національної самобутності і духовності школярів, виховання учня - творця відповідно до потреб та запитів суспільства.

2. Роботу МО спрямувати на всебічний розвиток юної особистості,

вдосконалювати методичну культуру кожного педагога, використання його потенційних творчих можливостей, інноваційної діяльності.

3. Систематично знайомитись і впроваджувати в практику сучасні освітні

технології та інновації.

4. Працювати над розвитком в учнів самостійного критичного та

креативного мислення, здійснювати індивідуальний підхід до юної особистості, інтерактивного здобування знань.

5. Проводити систематично індивідуальну роботу з обдарованими учнями.

6. Поповнювати „банк ідей” педагогічної творчості вчителів.

7. Всебічно розвивати юну особистість.

8. Розкривати творчі здібності учнів початкових класів.

9. Надавати методичну допомогу вчителям, які її потребують.

10. Удосконалювати форми і методи роботи на уроках, творчо ставитися до кожного уроку, впроваджуючи



в практику досягнення педагогічної науки.




База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка