« _____» ______ 2015 р Ю.Г. Башкірова
«_____» _____ 2015 р.
№
з/п
|
Заходи
|
Форма провення
|
Термін,
відповідаль-ні
|
Відміт-ка про викон
|
І.Основні завдання та перспективи дошкільної освіти
на 2015/2016 навчальний рік ( серпень 2015 р. )
|
1
|
Інформація про виконання рішень попередньої педради
|
інформація
|
Міщанчук В.В.
|
|
2
|
Організація освітньої роботи в дошкільних закладах у 2015/2016 навчальному році (інструктивно – методичні рекомендації) та завдання педагогічного колективу ДНЗ на 2015/2016 навчальний рік.
Річний план роботи – керівництво до дій
|
інформаційне
повідомлення
обговорення
|
Семенчук Т.М.
|
|
3
|
Затвердження гранично допустимого навантаження на дитину у дошкільному навчальному закладі
|
інформація
|
Міщанчук В.В.
|
|
4
|
Вибір програми, за якою буде працювати дошкільний заклад
|
|
Семенчук Т.М.
|
|
5
|
Затвердження:
-
форм планування навчально-виховного процесу;
-
режиму дня та розкладу занять
-
складу творчої групи
-
|
інформація
|
Міщанчук В.В.
|
|
6
|
Ознайомлення з перспективним планом підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників
|
інформація
|
Міщанчук В.В.
|
|
7
|
Вибір секретаря педагогічної ради
|
|
|
|
8
|
Портфоліо групи «Моя група найкраща» (матеріали щодо підготовки до нового навчального року)
|
презентація
|
вихователі
|
|
ІІ
|
Фомуємо мовленнєву компетентність дошкільників (грудень 2015)
|
1
|
Організація мовленнєвої діяльності відповілно до вимог БКДО освітньої лінії «Мовлення дитини» та прогами «Дитина»
|
круглий стіл
|
Міщанчук В.В.,
виховат.,
вчителі-логопеди
|
|
2
|
Система планування освітньої роботи з розвитку мовлення дошкільників
|
робота в групах
|
Міщанчук В.В.
|
|
3
|
Формуємо правильну звуковимову у дошкільників (зміст та завдання роботи з формування звукової культури мовлення)
|
інформація з довіду роботи
|
Панченко Т.І.
|
|
4
|
Використання картографічних схем для розвитку зв’язного мовлення у дітей, які мають порушення мови
|
презентація досвіду роботи
|
Герасевич О.М.
|
|
5
|
Мовленнєві родзинки для маленької дитинки
|
презентація
власних дидактичних ігор
|
вихователі
|
|
6
|
Результати тематичного вивчення стану роботи з формування звукової культури мови у дошкільників
|
довідка
|
Семенчук Т.М.
|
|
ІІІ
|
Плекаємо патріотів ( лютий 2016 р. )
|
1
|
Виконання рішень попередньої педради
|
інформація
|
Міщанчук В.В.
|
|
2
|
Патріотичне виховання – важлива складова формування життєвої компетентності дошкільників
|
круглий стіл
|
вихователі
|
|
3
|
Роль народної іграшки в виховному процесі дошкільного закладу
|
презентація досвіду роботи
|
Приходько В.М.
|
|
4
|
Музика та народна гра як засіб патріотичного виховання дошкільників
|
інформація
|
музичні керівники
|
|
5
|
Впровадження в практику роботи освітнього проекту «Моя країна – Україна»
|
презентація
освітнього проекту
|
члени творчої групи
|
|
6
|
Результати тематичного вивчення «Формування патріотичних почуттів у дітей дошкільного віку»
|
довідка
|
Семенчук Т.М.
|
|
7
|
Підсумки конкурсу на кращий етнографічний куточок
|
|
Міщанчук В.В.
|
|
ІV
|
Дитина, довкілля, природа ( травень )
|
1
|
Виконання рішень попередньої педради
|
інформація
|
Міщанчук В.В.
|
|
2
|
«Дитина і природа» (еколого-валеологічне виховання дітей дошкільного віку: проблеми та основні завдання)
|
круглий стіл
(обговорення)
|
Міщанчук В.В.
вихователі
|
|
3
|
Формування основ екологічної компетентності дошкільників
|
презентація досвіду роботи
|
Семенова В.І.
|
|
4
|
«До природи з любов’ю»
|
брейн - ринг
|
Міщанчук В.В.
|
|
5
|
Результати тематичного вивчення стану організації роботи з екологічного виховання дошкільників
|
довідка
|
Семенчук Т.М.
|
|
6
|
Результати моніторингового дослідження результативності навчально-виховного процесу
|
результати обстеження дітей
|
вихователі
|
|
7
|
Результати психологічної готовності дітей 6-и річок до навчання в школі
|
результати обстеження дітей
|
Глібова Н.В.
|
|
8
|
Організацію літнього оздоровлення дітей
|
інформація
|
Семенчук Т.М.
|
|