План роботи харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №146 Харківської міської ради Харківської області



Сторінка1/23
Дата конвертації30.04.2016
Розмір3.86 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   23

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор

Харківської загальноосвітньої

школи І-ІІІ ступенів № 146

Харківської міської ради

Харківської області

______І.В.Басова

.08.2015

РІЧНИЙ

ПЛАН РОБОТИ

Харківської загальноосвітньої

школи І-ІІІ ступенів № 146

Харківської міської ради Харківської області

на 2015/2016 навчальний рік

ПОГОДЖЕНО

на засіданні ради Харківської

загальноосвітньої

школи І-ІІІ ступенів № 146

Харківської міської ради

Харківської області

Протокол від 28.08.2015 № 1

ПОГОДЖЕНО

на засіданні педагогічної ради

Харківської загальноосвітньої

школи І-ІІІ ступенів № 146

Харківської міської ради

Харківської області

Протокол від 29.08.2015 № 10

Харків – 2015



Структура річного плану


І. Характеристика навчального закладу



  1. Повна назва ЗНЗ - Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 146 Харківської міської ради Харківської області.

  2. Адреса - 61202, м. Харків, пр. Л.Свободи, 37-Б, т.(057)336-21-39, 336-72-74, 336-21-38, електронна адреса: sch146@kharkivosvita.net.ua

  3. Рік заснування – 1981.

  4. Директор школи – Басова Інна Вікторівна, спеціаліст вищої категорії, старший учитель. Очолює педколектив з 01.07.2010.

  5. Станом на 01.06.2015: кількість класів – 25; учнів – 679.

  6. Кількість випускників 9-х класів – 51, 11-х класів – 32.

  7. Коротка характеристика педколективу: всього вчителів - 58, з них: «спеціаліст вищої категорії» - 25, «спеціаліст першої категорії» - 10, «спеціаліст другої категорії» - 7, «спеціаліст» - 16, «учитель-методист» - 8, «старший учитель» - 5.

  8. Співробітництво закладу з іншими організаціями –

  • школа співпрацює з ДНЗ №№ 158, 430, 437 Дзержинського району; з Київською ЗОШ № 163, Радою ветеранів Дзержинського району;

  • надає підтримку в профорієнтаційній роботі таким вузам: Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Харківський державний університет харчування та торгівлі, Харківський національний фармацевтичний університет, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова, Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради;

  • на базі школи працюють секції художньої гімнастики (від обласної ДЮСШ художньої гімнастики), таеквон-до (від ДЮСШ №12), гурток бісероплетіння, шахів, сучасного танцю (від ЦДЮТ № 1), філія Харківської дитячої хорової школи;

  • навчальний заклад співпрацює з Харківською дитячою поліклінікою № 14, Харківською міською поліклінікою № 8, Харківською стоматологічною поліклінікою № 7.

  1. Підсумки діяльності школи в 2014/2015 навчальному році:

  • педколектив школи продовжив роботу над методичною темою «Використання елементів інноваційних технологій з метою розвитку цілісної особистості як суб’єкта пізнавальної, комунікативної та творчої діяльності»;

  • посилення здоров’язбережного аспекту навчально-виховного процесу;

  • команда 3-4-х класів посіла І місце в районі, місті та ІІІ місце в області в змаганнях малих Олімпійських ігор «Діти Харківщини»;

  • команда учнів 5-6-х класів посіла І місце в районі та ІV місце в міському етапі в змаганнях малих Олімпійських ігор «Діти Харківщини»;

  • команда учнів 5-10-х класів посіла І місце серед команд ЗНЗ міста Харкова та ІV місце серед команд ЗНЗ Харківської області в обласному етапі фізкультурно-патріотичного фестивалю школярів «Козацький гарт» у рамках спартакіади «Спорт протягом життя»;

  • І місце в І турі районного та обласного етапів Всеукраїнського огляду-конкурсу на кращий стан фізичного виховання в навчальних закладах системи освіти України;

  • ІІ місце в районному та обласному етапах конкурсу «Учитель року - 2015»;

  • 3 молодих вчителя стали переможцями в районному конкурсі серед молодих вчителів ЗНЗ «Дебют»;

  • команда учнів 7-8-х класів посіла ІІ місце в районному етапі малих Олімпійських ігор «Діти Харківщини»;

  • учениця 11-А класу посіла І місце в районному етапі, ІІІ місце в обласному етапі Всеукраїнського конкурсу - захисту науково - дослідницьких робіт МАН України;

  • учениця 10-А класу посіла ІІ місце в районному етапі Всеукраїнського конкурсу - захисту науково - дослідницьких робіт МАН України;

  • 9 учнів стали переможцями районного етапу всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів: біології, історії, української мови та літератури, фізики.

10.Основні напрямки роботи в 2015/2016 навчальному році:

    • посилення національно-патріотичного характеру навчання та виховання шляхом використання у роботі кращих традицій та звичаїв Українського народу;

    • формування і розвиток соціально зрілої, творчої особистості з усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості, особистості, підготовленої до професійного самовизначення;

    • розвиток особистості учня, його здібностей і обдарувань, наукового світогляду;

    • виховання шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей українського народу та інших народів і націй;

    • виховання свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян як найвищої соціальної цінності, формування засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров’я учнів;

    • створення умов для оволодіння системою наукових знань про природу, людину і суспільство.

ІІ. Аналіз роботи школи за 2014/2015 навчальний рік та завдання на 2015/2016 навчальний рік
ІІ.1 Створення умов для здобуття учнями повної загальної середньої освіти

ІІ.1.1. Виконання ст.53 Конституції України, ст. 35 Закону України «Про освіту», ст. 6 Закону України «Про загальну середню освіту»

Харківська загальноосвітня школа I-III ступенів № 146 Харківської міської ради Харківської області протягом 2014/2015 навчального року продовжила роботу над виконанням статей Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про мови», інших законодавчих актів та інструктивно-методичних документів вищих органів освіти, працювала у відповідності до Положення про загальноосвітній навчальний заклад, власного Статуту.

Для забезпечення своєчасного і в повному обсязі обліку дітей шкільного віку, з метою виконання ст 53 Конституції України, стст 14, 35 Закону України «Про освіту», стст 6, 18 Закону України «Про загальну середню освіту», ст 19 Закону України «Про охорону дитинства», постанови Кабінету Міністрів України від 12042000 № 646 «Про затвердження Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку», наказу Держкомстату України від 06.08.2010 № 317 «Про затвердження форми державного статистичного спостереження № 77-РВК «Звіт про кількість дітей шкільного віку», розпорядження голови Харківської облдержадміністрації від 20072000 № 679 «Про організацію виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12042000 № 646 «Про затвердження Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку», інших нормативних документів та з метою контролю за здобуттям учнями повної загальної середньої освіти у закладі було проведено роботу, пов’язану з обліком дітей шкільного віку в мікрорайоні школи в 2014/2015 навчальному році

Наказом по школі за вчителями було закріплено будинки, що знаходяться на території обслуговування. На підставі отриманих списків учителі перевіряли явку дітей і підлітків шкільного віку до навчального закладу й збирали довідки з місця навчання учнів.

Заступником директора з НВР Сущенко О.Л. та вчителем інформатики Шишкіною А.С. було заповнено електронну базу даних про дітей шкільного віку, що проживають на території обслуговування.

До 05.09.2014 було складено і надано до управління освіти адміністрації Дзержинського району Харківської міської ради такі статистичні звіти про кількість дітей шкільного віку за затвердженими формами: «Інформація про облік дітей і підлітків шкільного віку за роками» (додаток 4), «Інформація про охоплення дітей і підлітків шкільного віку навчанням» (додаток 5), «Облік навчання дітей і підлітків шкільного віку» (додаток 6). Заступником директора з НВР Думенко С.А. було складено «Інформацію про місце проживання (згідно з реєстрацією) учнів загальноосвітніх навчальних закладів м. Харкова за даними шкільної мережі на 05.09.2014» (додаток 7).

Було встановлено наступне: всього дітей у мікрорайоні станом на 05.09.2014 - 732. Підлягає навчанню – 729, що становить 99,7 % від загальної кількості дітей, не підлягає навчанню – 3 (0,4 %). З них навчаються –708 (96,7 %). Навчаються у школах – 672. З них:



Усього навчаються в технікумах і ПТНЗ – 36. З них:

  • у ПТНЗ – 8;

  • у ВНЗ І-ІІ р.а. – 28.

Усього шестирічок – 63. З них навчаються – 48, не навчаються – 15.

Усього дітей-інвалідів за мікрорайоном – 9. Навчаються для здобуття ЗСО 6 дітей. Не навчається 3 дитини.

Усього п’ятирічок – 72. Перебувають у ДНЗ – 34, удома – 38.

Протягом 2014/2015 навчального року адміністрацією школи було організовано постійний контроль за здобуттям мешканцями території обслуговування повної загальної середньої освіти, педколективом проведено роз’яснювальну роботу серед населення щодо обов’язковості здобуття дітьми й підлітками повної загальної середньої освіти.

ІІ.1.2. Створення умов щодо здобуття повної загальної середньої освіти
У 2014/2015 навчальному році школа мала три ступені навчання:


Таким чином, у 25 класах школи навчалося 679 учнів. Середня наповнюваність класів становила 27,2 осіб/клас. Порівняно з минулим 2013/2014 навчальним роком кількість класів збільшилася на 1, загальна кількість учнів – на 33, середня наповнюваність класів - на 0,28 осіб/клас.

Згідно зі статутом школа двомовна. 249 учнів початкової школи та паралелей 5, 6, 9-х класів вивчали шкільні науки державною українською мовою. У порівнянні з минулим роком ця цифра виросла на 33 учні. Середня наповнюваність класів з українською мовою навчання – 24,9 осіб/клас, що на 0,9 осіб/клас вище показника минулого 2013/2014 навчального року і на 2,3 осіб/клас менше, ніж середня наповнюваність по школі.

Класи з найменшою та нижчою, ніж середній показник по школі наповнюваністю:

7-Б – 18 учнів, класний керівник Петренко В.І.;

4-В – 17 учнів, класний керівник Рубльовська А.С.;

5-Б – 24 учні, класний керівник Магомедова Ю.М.;

6-Б – 26 учнів, класний керівник Паніна Г.А.;

5-В – 22 учня, класний керівник Гиль Н.В..



Упродовж 2014/2015 навчального року відбувався рух учнів: до школи прибуло 8, вибуло зі школи 19 учнів.

Зведена таблиця руху учнів ХЗОШ № 146

у 2014/2015 навчальному році

Класний керівник

Клас

Мова навчання

На початок року

На кінець року

Прибуло

Вибуло

Рух

Водолазька Г.Ф.

1-А

російська

28

28










Соляник Н.І.

1-Б

українська

28

28










Чеховська І.В.

1-В

українська

28

27




1

-1

Колодько А.Д.

2-А

російська

32

33

1




+1

Мацевіта І.В.

2-Б

українська

32

32










Акбєрова Л.Ю.

2-В

російська

33

31




2

-2

Хейло В.В.

3-А

російська

32

32










Чумак Т.М.

3-Б

українська

29

28




1

-1

Марусяк Л.М.

3-В

українська

29

27




2

-2

Дубініна Л.Г.

4-А

російська

27

28

1




+1

Завелицька С.А.

4-Б

російська

24

27

3




+3

Рубльовська А.С.

4-В

українська

19

17




2

-2

Усього в початковій школі

341

338

5

8

-3

Челомбітько О.П.

5-А

російська

26

28

2




+2

Магомедова Ю.М.

5-Б

українська

25

24




1

-1

Гиль Н.В.

5-В

українська

22

22










Кощій А.В.

6-А

російська

30

29




1

-1

Паніна Г.А.

6-Б

українська

28

26




2

-2

Звягінцева Г.В.

7-А

російська

27

28

1




+1

Петренко В.І.

7-Б

українська

18

18










Крутова О.Д.

8-А

російська

29

25




4

-4

Чужикова І.В.

8-Б

російська

28

28










Гончарова Т.А..

9-А

російська

26

25




1

-1

Хачідзе О.П.

9-Б

російська

27

26




1

-1

Усього в основній школі

286

279

3

10

-7

Солдатченко Н.О.

10-А

російська

31

30




1

-1

Сіренко Л.І.

11-А

російська

32

32










Усього в старшій школі

63

62










Разом по школі

690

679

8

19




Аналіз руху учнів упродовж навчального року свідчить про дієвість зусиль педагогічного колективу щодо збереження сталості контингенту учнів. Вибуття учнів зі школи відбулося переважно в зв’язку з переїздом родини до іншого місця проживання.

Відповідно до діючих вимог протягом навчального року для учнів з вадами здоров’я було організовано навчання за індивідуальною формою:



Прізвище та ім’я учня

Клас

Кіль-кість годин

Причина збільшення кількості годин

Де організовано навчання

Термін

навчання


Раюк Станіслав

2-В

5 год




у школі

протягом року

Лисюк Софія

2-В

10 год

дитина-інвалід

у школі

протягом року

Світлична Поліна

2-В

5 год




у школі

протягом року

Леонова Дар’я

3-А

10 год

дитина-інвалід

вдома

протягом року

Хворост Микита

3-А

5 год




у школі

другий семестр

Анікін Ігор

3-А

5 год




вдома

перший семестр

Лантінова Катерина

6-Б

14 год

дитина-інвалід

у школі

протягом року

Волкова Анна

9-А

14 год

дитина-інвалід

вдома

протягом року

Чуб Ігор

9-А

8 год




у школі

протягом року

Бідник Богдан

9-Б

8 год




у школі

протягом року

Вареник Кирило

9-Б

8 год




у школі

протягом року

Осадчий Павло

9-Б

8 год




у школі

протягом року

Виплавін Ілля

10-А

12 год




у школі

протягом року

Школа працює за кабінетною системою в режимі п’ятиденного робочого тижня. Для учнів 1-х класів, які відвідують групу продовженого дня, організовано 1,5-годинний денний сон у спеціально обладнаних спальних приміщеннях (30 місць, хоча бажаючих було значно більше). Організовано роботу окремої групи продовженого дня для учнів 2-4-х класів. Слід відзначити роботу вихователів груп продовженого дня для учнів початкової школи Гарібян Е.К. та Соляник Н.І.

Розклад уроків складено згідно з нормативними вимогами, не допускаючи перевантаження учнів. Факультативні, індивідуальні та групові заняття, консультації в основній та старшій школі проводилися згідно з розкладом не раніше, ніж через одну годину після закінчення основних занять.

Робота педагогічного колективу, як у класах, так і під час навчання учнів за індивідуальною формою, була організована на належному рівні.

Навчальні досягнення учнів оцінювались згідно з діючими критеріями. 83 учнів 1-х класів були атестовані вербально. За рішенням педагогічної ради закладу учні 2-х класів атестувалися, починаючи з другого семестру. Таким чином, на кінець навчального року атестовано 596 учень.


  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   23


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка