Питання до підсумкового модульного контролю знань з дисципліни «Корекційна андрагогіка»



Скачати 24.67 Kb.
Дата конвертації10.09.2017
Розмір24.67 Kb.
Питання до підсумкового модульного контролю знань

з дисципліни

«Корекційна андрагогіка»

  1. Проблема освіти дорослих людей з психофізичними порушеннями.

  2. Сутність поняття “андрагогіка”.

  3. Завдання корекційної андрагогіки.

  4. Предмет корекційної андрагогіки.

  5. Періоди становлення освітньої діяльності дорослих з психофізичними порушеннями.

  6. Сучасні проблеми корекційної андрагогіки.

  7. Криза компетентності – проблема корекційної андрагогіки на сучасному етапі розвитку суспільства.

  8. Ознаки, за якими визначається стан дорослого.

  9. Розмежування дорослої й недорослої людини з психофізичними порушеннями.

  10. Характеристика складових професійної підготовки безробітних з порушеннями психофізичного розвитку.

  11. Мета і принципи професійного перенавчання дорослих з психофізичними порушеннями.

  12. Особливості дорослих учнів з порушеннями психофізичного розвитку.

  13. Ставлення дорослих з порушеннями психофізичного розвитку до навчання.

  14. Причини, які зумовлюють навчання дорослих з порушеннями розвитку.

  15. Фактори, що стримують прагнення дорослої людини з психофізичними порушеннями до навчання.

  16. Б.Г.Ананьев про розвиток пізнавальних процесів у дорослих.

  17. Вікова періодизація дорослої людини та особливості протікання пізнавальних процесів у дорослих з порушеннями психофізичного розвитку.

  18. Кризові стани у професійній діяльності дорослого з психофізичними порушеннями.

  19. Стратегія подолання криз професійного розвитку дорослих з психофізичними порушеннями.

  20. Класифікація принципів андрагогіки (за С.Змейовим).

  21. Класифікація принципів андрагогіки за Н. Протасовою.

  22. Принципи корекційної андрагогіки.

  23. Реалізація принципів корекційної андрагогіки.

  24. Сутність технології навчання дорослих у корекційній андрагогіці.

  25. Стратегії навчання дорослих у корекційній андрагогіці.

  26. Прийоми навчання дорослих як структурні елементи андрагогічної моделі корекційного навчання.

  27. Класифікація методів у корекційній андрагогіці.

  28. Складові змісту освіти дорослих з психофізичними порушеннями.

  29. Особливості змісту освіти дорослих з порушеннями психофізичного розвитку.

  30. Характеристика навчальних планів та програм .

  31. Характеристика навчально-методичних посібників для навчання дорослих з порушеннями психофізичного розвитку.

  32. Відповідність змісту освіти психофізичними особливостям дорослих учнів.

  33. Три групи потреб дорослих у навчанні.

  34. Фактори, що впливають на процес засвоєння знань.

  35. Різниця навчання дорослих від навчання молоді.

  36. Визначення якості навчання дорослих з психофізичними порушеннями.

  37. П’ять організаційних блоків освіти дорослих.

  38. Основні функції корекційного андрагога.

  39. С.Г. Вершловський  про роль андрагога.

  40. Функції учителя дорослих, визанчені у західній  літературі.

  41. Оцінка процесу і результатів корекційного андрагогічного навчання.


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка