Письмо рядкової букви е,складів,слів з нею



Дата конвертації29.04.2016
Розмір34.8 Kb.
Урок письма з використанням інформаційно-компютерних технологій

Тема:

Письмо рядкової букви е,складів,слів з нею”



Мета:вчити писати рядкову букву е;

розвивати критичне мислення,увагу,дрібну моторику,збагачувати словниковий запас учнів,закріплювати навички звукового аналізу слів;

виховувати старанність,почуття прекрасного.

Обладнання:ноутбук,картки з рукописною буквою е,зошити-шаблони у дітей,плакат”Сиди правильно під час письма”,малюнки електропоїзда,страуса ему.

Структура уроку:


  1. Організаційна частина 0,5 хв.

  2. Актуалізація опорних знань 1 хв.

  3. Оголошення теми уроку,мотивація навчальної діяльності 0,5хв.

  4. Підготовка до вивчення нового матеріалу 5-6 хв.

  5. Робота над матеріалом уроку 10 хв.

  6. Застосування знань на практиці 15 хв.

  7. Підсумок уроку 2 хв.



  1. Організація класу.

Щоб добре нам навчатись,

Треба всім старатись.

На уроці не лінуватись.

І друзям посміхатись.



  1. Актуалізація опорних знань.

-Який звук вивчили на уроці читання?

-Дайте характеристику цьому звуку.Назвіть слова з цим звуком.

-Якою буквою позначається звук (е)?Давайте викладемо її з паличок:(Ее).Так,це друкована буква.


  1. Оголошення теми уроку,мотивація навчальної діяльності.

-Сьогодні ми повинні навчитись писати букву е.Для чого?(Щоб вміти записати названі слова).

  1. Підготовчі вправи до вивчення матеріалу уроку

1.Слухання вірша Т.Коломієць

Електропоїзд аж гуде.

Мчить по шляху своєму

Його по рейках птах веде-

Веселий страус ему

-Які слова зі звуком (е) запам’ятали?

2.Словникова робота-пояснення значення слів з демонстрацією зображень на слайдах

3.Звуковий аналіз слова ему.

4.Обведення контурів поїзда та заштриховування.

5.Фізкультхвилинка.

Оцей пальчик хоче спати,

Цей почав вже засипати,

Оцей пальчик задрімав,

А оцей вже міцно спав.

Тихо,тихо,не шуміть,

Пальчиків не розбудіть.



  1. Робота над матеріалом уроку.

1.Ознайомлення з писаною буквою е.

-Чим писана буква відрізняється від друкованої?(пишеться лежачи,є заокруглення);демонстрація неправильних зразків.(що саме неправильно?)

2.Інструкція до написання(слайд 1)

3.Письмо вологим пензликом на дошці вчителем.

4.Письмо в повітрі (правою,лівою рукою по черзі).

5.Робота в зошитах-шаблонах.

Зошит свій я відкриваю

Та під нахилом кладу.

Ручку я ось так тримаю

Сяду рівно,не зігнусь,

За роботу враз візьмусь.

Учні прописують одну лінійку букви е.

6.Письмо носиком в повітрі з заплющеними очима.

7.Продовження роботи в зошитах.

-Записати букву стільки разів,скільки пальчиків на руці;

-скільки вікон у нашому класі;

-скільки дорослих у приміщенні.

8.Конкурс”Королева краси”

-Взаємоперевірка.Обмінятись зошитами,одягнути корону.

9.Фізкультхвилинка.

Виростем великими

Яблук нарвемо

У плетені кошики

Ми їх складемо.



  1. Застосування учнями знань.

1.Запис з’єднань букви з вивченими буквами,звертаючи увагу на місце з’єднання(верхнє,середнє,нижнє)

ае ое яе юе іе уе ле ме не

ен ем еа ео ея ею еі еу еи

2.Вимова слів з буквою е.

-Ходить буква рядами,хоче дружить з вами.

-А які з цих слів ми можемо записати?

3.Малюнковий диктант.

Вчитель показує малюнки.Учні називають слово і записують: ему неня нене.

4.Складання речення зі словом неня.


  1. Підсумок уроку.

-Чому навчилися на уроці?

-Найцікавішим що було?

-А найважчим?

-Я вам дякую за роботу.На уроці письма ми 46 разів прописали букву е;



Записали 18 з’єднань та 3 цілих слова.

За роботу на уроці учні отримують картки”Писарик”,”Професор каліграфії”,”Розумниця”,”Розумничок”,”Відповідайлик”.


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка